Mike Pompeo z ženo Susan na brniškem letališču. Spuščata se po stopnicah z letala. Foto: BoBo/Žiga Živulovič jr.
Mike Pompeo z ženo Susan na brniškem letališču. Spuščata se po stopnicah z letala. Foto: BoBo/Žiga Živulovič jr.

Mike Pompeo je ameriški zunanji minister.
Je eden glavnih ljudi v ameriški vladi
in tesen sodelavec ameriškega predsednika
Donalda Trumpa.

Mike Pompeo je na obisku v Srednji Evropi

Mike Pompeo je v Slovenijo prišel na kratek obisk.
V četrtek, 13. avgusta, je dopoldne z letalom
pripotoval iz Češke.
Z njim je prišla žena Susan.

Na letališču je Pompea sprejel
slovenski minister za zunanje zadeve Anže Logar.

Mike Pompeo in Anže Logar sta podpisala tudi izjavo
o varnosti telekomunikacijskih omrežij 5G.
Telekomunikacijsko omrežje 5G je bolj zmogljivo in
hitrejše mobilno omrežje.
To pomeni,
da bi naši pametni telefoni delovali še bolje in še hitreje.
Nekateri omrežju 5G nasprotujejo.
Pravijo,
da ni varno za zdravje ljudi.
Pravijo tudi,
da bi nas lahko tako bolj nadzirali.

ZDA spodbujajo razvoj omrežja 5G.
Mike Pompeo in Anže Logar sta podpisala izjavo.
V izjavi piše,
da bo omrežje 5G v Sloveniji varno.

Na fotografiji so Mike Pompeo, Janez Janša in Anže Logar. Foto: BoBo/Borut Živulović
Na fotografiji so Mike Pompeo, Janez Janša in Anže Logar. Foto: BoBo/Borut Živulović

Srečanje Mika Pompea z Janezom Janšo

Mike Pompeo se je s predsednikom vlade Janezom Janšo
srečal na Bledu.
Pogovarjala sta se o dobrih odnosih
med ZDA in Slovenijo.
Pogovarjala sta se tudi o razmerah v svetu.
Imela sta kratko novinarsko konferenco.
Novinarji so jima lahko zastavili dve vprašanji.
Poudarila sta,
da je sodelovanje med ZDA in Slovenijo dobro.

Mike Pompeo na kosilu s predsednikom Slovenije

Predsednik Slovenije Borut Pahor
je Mika Pompea povabil na kosilo v Vilo Zlatorog na Bledu.
Borut Pahor je bil z obiskom Mika Pompea
zelo zadovoljen.
Pravi, da sta ZDA in Slovenija v prijateljskih odnosih.

Na fotografiji sta Mike Pompeo in Borut Pahor. Foto: BoBo/Borut Živulovič
Na fotografiji sta Mike Pompeo in Borut Pahor. Foto: BoBo/Borut Živulovič

Pogovori o energetiki

Mike Pompeo se je srečal tudi
z ministrom za infrastrukturo Jernejem Vrtovcem.
Minister za infrastrukturo skrbi za promet in energetiko.
To pomeni,
da skrbi za gradnjo cest in železnic in različnih elektrarn.

Pogovarjala sta se o tem,
da Slovenija potrebuje novo jedrsko elektrarno.
Slovenija ima jedrsko elektrarno v Krškem.
Jedrska elektrarna proizvaja elektriko.
Slovenija potrebuje več elektrike.
Mike Pompeo pravi,
da bi jedrsko elektrarno morali zgraditi
z ameriško pomočjo.

Mike Pompeo je bil v Sloveniji 6 ur.

Nato je odšel v Avstrijo.
Obiskal bo tudi Poljsko.