Na fotografiji je Janez Janša. Foto: Srdjan Živulović/BoBo
Na fotografiji je Janez Janša. Foto: Srdjan Živulović/BoBo

Janez Janša je slovenski politik.
Star je 62 let.
Vodi stranko SDS.
SDS je kratica za Slovensko demokratsko stranko.
Janez Janša stranko SDS vodi od leta 1993.
Janez Janša je tudi predsednik slovenske vlade.

Volitve za predsednika stranke SDS

Delegati stranke SDS so se v soboto, 19. junija 2021,
zbrali na kongresu.
Delegati so člani stranke,
ki imajo volilno pravico.
Pravico imajo,
da volijo predsednika stranke.

Kongres je pomembno srečanje
najvišjih predstavnikov stranke.

Na kongresu stranke SDS se je zbralo 656 delegatov stranke.
650 delegatov je za predsednika SDS volilo Janeza Janšo.
6 delegatov je volilo proti Janezu Janši.
Janez Janša je bil edini kandidat za predsednika.
Janez Janša stranko SDS vodi že od leta 1993.
To je že skoraj 30 let.

Novega predsednika so izbirali tudi v stranki DeSUS

DeSUS je kratica za
Demokratično stranko upokojencev Slovenije.
Stranka se bori za pravice upokojencev.
Upokojenci so ljudje,
ki ne hodijo več v službo.
Stranka DeSUS je imela v zadnjem času veliko težav.
V zadnjem letu dni in pol so delegati stranke DeSUS

že tretjič izbirali novo vodstvo.

Za predsednika stranke DeSUS so bili 3 kandidati

Delegati stranke DeSUS so se v soboto, 19. junija,
zbrali na kongresu.
Volili so novega predsednika stranke.
Za mesto predsednika stranke so se potegovali:
- Ljubo Jasnič,
- Srečko Felix Krope
- in Gorazd Žmavc.

Na fotografiji je Ljubo Jasnič. Foto: BoBo
Na fotografiji je Ljubo Jasnič. Foto: BoBo

Novi predsednik stranke DeSUS je postal Ljubo Jasnič

Glasovalo je 117 delegatov stranke.
Največ glasov je dobil Ljubo Jasnič.
Zanj je glasovalo 54 delegatov.

Ljubo Jasnič je po izvolitvi povedal,
da jih v stranki čaka veliko dela.
Da morajo spet postati močna stranka,
ki zastopa interese svojih članov.