Mojmir Sepe. Foto: BoBo
Mojmir Sepe. Foto: BoBo

Mojmir Sepe je največji slovenski skladatelj zabavne glasbe.

Skladatelji pišejo glasbo.
Glasbo pevci pojejo in glasbeniki igrajo.

Mojmir Sepe je 11. julija 2020 praznoval rojstni dan.
Star je bil 90 let.

Mojmirju Sepetu pravijo tudi Mojzes.

Njegov oče je bil operni pevec,
mama pa učiteljica.

Mojmir Sepe je začel igrati klavir pri šestih letih.
Igral je tudi trobento.

Napisal je skoraj 1000 skladb

Mnoge skladbe so postale zelo znane
in jih poznamo in poslušamo še danes.
Na primer:
- Med iskrenimi ljudmi,
- Zemlja pleše,
- Poletna noč,
- Ribič, ribič me je ujel.

Mojmir Sepe je rekel,
da se mu je v življenju zgodilo veliko stvari.

Z glasbeno skupino je igral po celem svetu.
Na primer:
- v Rusiji,
- v Franciji in
- v Skandinaviji.

Dve njegovi skladbi sta se uvrstili na Pesem Evrovizije.

Pesem Evrovizije je tekmovanje,
na katerem nastopajo glasbeniki iz cele Evrope.

Mnoge od skladb je zapela njegova žena

Njegovi ženi je bilo ime Majda Sepe.
Poročena sta bila skoraj 50 let.
Majda Sepe je umrla leta 2006.

Imela sta hčerko.
Hčerki je bilo ime Polona Sepe.

Polona Sepe je bila režiserka.
Delala je filme.
Pred nekaj leti je umrla.

Mojmir Sepe ima dva vnuka.

Mojmir Sepe je bil dlje časa urednik na Radiu Slovenija.

Ob 90. rojstnem dnevu so pripravili koncert z njegovimi skladbami.

Daljši pogovor ob 90. obletnici Mojmirja Sepeta

Pogovor z Mojmirjem Sepetom