Protest na kolesih

Prejšnji petek popoldne je padal dež. Dež kolesarjev ni ustavil. Foto: BoBo
Prejšnji petek popoldne je padal dež. Dež kolesarjev ni ustavil. Foto: BoBo

Že drugi petek zapored
so se v mestih po Sloveniji
vozili številni kolesarji.

Prejšnji petek popoldne je padal dež.
Dež kolesarjev ni ustavil.

S kolesarjenjem so ljudje pokazali
svoje nasprotovanje ali nezadovoljstvo.
Temu pravimo,
da so protestirali.

Nekateri ljudje so nezadovoljni
z določenimi predstavniki vlade
in z delom vlade.

V Ljubljani se je po podatkih policije
zbralo okrog 5000 ljudi.
To je veliko.

Nekateri so prišli tudi:
- na skirojih,
- na rolkah,
- peš.

Protestniki so se premikali v koloni.
Večina jih je nosila zaščitne maske.
Bili so mirni.

V Sloveniji še vedno veljajo pravila,
zaradi katerih se ljudje ne smejo zbirati.

Policija je opozorila,
da protest ni bil zakonit.

Vojaška vaja Slovenske vojske
se imenuje Preskok 2020

Letos so vojaške vaje imenovali Preskok 2020. Foto: BoBo
Letos so vojaške vaje imenovali Preskok 2020. Foto: BoBo

Slovenija ima svojo vojsko.
Vsako leto ima vojska vojaške vaje.

Vojaške vaje so vaje,
kjer vojaki in vojakinje preverijo,
kako dobro so pripravljeni.

Letos so vojaške vaje imenovali
Preskok 2020.

So ene od največjih
vojaških vaj Slovenske vojske.

Na vojaški vaji Preskok 2020
bo sodelovalo 2500 vojakov in vojakinj.

Trajale bodo 1 mesec.
To je do 19. junija.

Z vajo Preskok 2020
bodo preverili delovanje
vojske v kriznih pogojih.

Krizni pogoji so:
- vojna,
- manjši vojaški spopadi,
- naravna nesreča.

Vojaki bodo vadili tudi
v gozdu in na poljih.

Del vaj bodo izvajali
tudi blizu državne meje.

Na vaji Preskok 2020
bodo zaradi koronavirusa
veljali strožji zdravstveni pogoji.
Na vajah ne bodo streljali.