Požar v Nantesu je izbruhnil leto dni po katastrofalnem požaru v Notre-Damu v Parizu. Foto: Reuters
Požar v Nantesu je izbruhnil leto dni po katastrofalnem požaru v Notre-Damu v Parizu. Foto: Reuters

Katedrala je velika cerkev.

Nantes je mesto v Franciji.
Francija je država v Evropi.
Je blizu Nemčije in Španije.

V katedrali v Nantesu je prišlo do požara.

Ogenj je uničil veliko stvari v cerkvi.
Poškodovana so bila okrašena okna.
Takšnim oknom se reče vitraži.

Zgorele so tudi orgle.
Orgle so velik instrument.
Imajo tipke in visoke kovinske cevi.
Orgle so ponavadi v cerkvah.

Katedralo je gasilo več kot 100 gasilcev.
Gasilci so uspeli ogenj pogasiti.

Ogenj je namerno zanetil cerkveni delavec.

Policisti so ga zaprli.

Francoska vlada je rekla:
plačali bomo vsa popravila.

Pred nekaj meseci je bil požar tudi v cerkvi Notre Dame v Parizu.
Pariz je glavno mesto Francije.

Tam je bil požar hujši kot v Nantesu.
Cerkev v Parizu je ostala tudi brez strehe.