Foto:
Foto:

Hrvaški taksi prevoznik obljublja "storitev na najvišji ravni udobja in kakovosti vožnje". Za to naj bi med drugim poskrbeli enoten zunanji videz in urejena notranjost avtomobilov, urejenost voznikov ter mobilna aplikacija Cammeo, ki opredeli končno ceno vožnje vnaprej. Uporabniki bodo lahko prevoz naročali prek mobilne aplikacije, preko katere bodo lahko spremljali tudi prihod in časovno oddaljenost vozila, obenem pa vnaprej prejeli informacije o vozniku ter vozilu. V aplikaciji je s strani uporabnikov omogočeno tudi ocenjevanje in komentiranje storitve. Naročilo prevoza bo omogočeno tudi s klicem v klicni center, od koder bo uporabnik prejel SMS sporočilo s podatki o vozniku in vozilu. Plačevanje taksistoritev bo omogočeno na tri različne načine - z gotovino, plačilnimi karticami in preko aplikacije Cammeo.

Storitev uporabilo že več kot 27 milijonov potnikov

"Naš cilj je postati zaupanja vreden in zanesljiv partner meščankam in meščanom, olajšati vsakdan njim ter številnim turistom in obiskovalcem mesta," je poudaril generalni direktor skupine Cammeo Vladimir Minovski. Z avtomobili na plin in s poudarjeno kulturo varovanja okolja pa naj bi hrvaški taksi prevoznik prispeval tudi k zeleni viziji slovenskega glavnega mesta. Prijave za voznike sprejemajo na spletnem mestu www.cammeo.si. Ob tem poudarjajo, da skrbi za lasten kader in razvoj potenciala voznikov posvečajo posebno pozornost, med drugim jih izobražujejo tudi v okviru Cammeo akademije. Družba Cammeo je bila ustanovljena leta 2006 na Reki. Trenutno deluje v 10 hrvaških mestih, kjer je prisotnih več kot 410 avtomobilov. Doslej je storitev Cammeo uporabilo že več kot 27 milijonov potnikov iz 119 držav. Prihod v Ljubljano za Cammeo predstavlja prvi vstop na mednarodni trg, v nadaljnjih načrtih skupine pa je širitev tudi v druge države v regiji. V Sloveniji bo taksi Cammeo deloval v okviru družbe CFLEET, ki bo poslovala v obliki družbe z omejeno odgovornostjo.

Foto: BoBo