Foto:
Foto:

Organizacija za svetovanje potrošnikom v nemški zvezni državi Severno Porenje-Vestfalija je tožila dve spletni oglaševalski strani, ki naj bi z uporabo gumba "všečkaj" na svoji spletni strani brez privolitve potrošnika posredovale podatke Facebooku. Sodišče v Düsseldorfu je odločilo, da bodo morala podjetja v prihodnje obvestiti potrošnike na svojih spletnih straneh, da bodo lahko z označitvijo gumba "všečkaj" njihovi IP naslovi posredovani Facebooku. "Nihče ne ve, kaj Facebook naredi s temu podatki," je povedala odvetnica urada za varstvo potrošnikov Sabine Petri. Sporna je funkcija gumba z majhnim simbolom stisnjene pesti z vzdignjenim palcem, ki ga podjetje lahko namesti na svojo spletno stran in nima povezave s prav takšnim gumbom "všečkaj" na družabnem omrežju Facebook, ki pomeni izražanje zanimanja za vsebino.

Foto: Reuters