Foto:
Foto:

LifeLock za mesečno plačilo od deset do 30 dolarjev strankam zagotavlja, da bo varoval njihovo identiteto in podatke na internetu, jih obvestil, če jim bo kdo te podatke kradel, in na koncu tudi pomagal pri odpravljanju posledic. Podjetje je leta 2010 plačalo 11 milijonov dolarjev kazni FTC in milijon dolarjev pravosodnim ministrom zveznih držav zaradi zavajajočega oglaševanja. S tem naj bi potem v letih od 2012 do 2014 še nadaljeval.

Podjetje pravi, da ni dokazov, da ni varovalo podatkov

Med drugim je LifeLock zagotavljal strankam, da lahko njihove podatke zavaruje enako dobro kot velike finančne ustanove. Za FTC je to zavajajoče in podjetje je privolilo v plačilo kazni, vendar poudarilo, da ni nobenih dokazov, da je kdorkoli vdrl v zasebnost in ukradel podatke o strankah. FTC bo zadržala 32 milijonov dolarjev, da jih izplača posameznim državam, ki bodo želele kos pogače zaradi zavajanja potrošnikov pri njih. Večina vsote pa bo šla potrošnikom, ki so vložili odškodninsko tožbo proti LifeLocku iz istih razlogov.