Prava ideja
Menu

 

Deveta sezona oddaje Prava ideja!

Oddaja je na sporedu:

Vsak TOREK ob 21:00 na TV SLO 2.

Ponovitev oddaje: vsako SREDO popoldne na TV SLO 2.

 

Spremljaj Pravo idejo na

sledi povezavi in pritisni LIKE ali VŠEČ MI JE :)

Spremljaj Pravo idejo preko



Edita Cetinski Malnar je prejemnica priznanja RTV Slovenija za leto 2013, 2011 in 2010. 

Edita Cetinski Malnar je prejemnica posebnega priznanja  - slovenske nagrade za družbeno odgovornost Horus 2013. 

Oddaja Prava ideja je prejemnica nagrade Zavoda Y za MediY leta 2011.

Oddaja je dobitnica Žurnalove nagrade TV oddaja leta 2010.

Oddaja je dobitnica glavne nagrade za inovacijsko novinarstvo za leti 2009 in 2010.

Gostje

Peter Slatnar, kovinostrugarstvo Slatnar d.o.o.

21.3.2017

Podjetnik, ki dela s srcem, ki mu ni mar le za denar, ampak želi s svojim delom izboljšati svet in olajšati ljudem življenje, je podjetnik, ki se mu vrata vse bolj odpirajo, kajti tudi kupcem je vse bolj mar poreklo izdelka in zgodba, ki navdihuje. Za Petra Slatnarja morda še slišali ne bi, če ne bi tako uspešno vstopil na zahteven trg s smučarsko opremo - čeprav z očetom že vrsto let  izdelujeta kovinske dele za avtomobilska in letalska podjetja kot so Volkswagen, Airbus in Pipistrel. A zgodilo se je, da so smučarski skakalci imeli težave z opremo, zato se je njihov trener obrnil na sokrajana, kovinostrugarja Petra Slatnarja, da poišče rešitev - in od takrat Slatnarjeve inovacije osvajajo svet. 



Zdenka Pečnik Kočevar, ograje Kočevar - 14.3.2017

Podjetnice se morajo v poslovnem okolju pogosto mnogo bolje odrezati od podjetnikov, da ustvarijo zaupanje in spoštovanje, še posebej to velja na tehničnih področjih dela. Zdenka Pečnik Kočevar je skupaj z ...

Marjan Lovšin, Cvetličarna Galerija - 7.3.2017

Ko enkrat veš, kaj bi rad počel, ko imaš povsem jasen fokus, kaj želiš doseči, potem pa le še uživaš v vsakem trenutku ustvarjanja, ti je uspeh skorajda zagotovljen - to je filozofija ...

Aleš Šteger, založba Beletrina - 7.2.2017

Slovenija in njeni državljani potrebujemo prepoznavno identiteto, da lahko ustvarjamo jasno vizijo kot družba ali kot posameznik in to zagotavlja kultura! Gre torej za zelo pomemben odnos, ki mu država ne namenja dovolj ...

Mario Kurtović in Niko Miholič, PanOrganic - 31.1.2017

Ponudnikov na trgu je toliko, da moraš biti drugačen, če želiš, da te kupci opazijo. Predvsem pa je treba stalno spremljati dogajanje in razmišljati, kaj na trgu primanjkuje! Mario Kurtović se je ...

Tomaž Močnik, orglarstvo Močnik - 24.1.2017

Dizajn ni več primerjalna prednost zgolj vrhunskih podjetij, ampak je pogoj za vstop in obstanek na trgu. Konkurenca zahteva od podjetij večjo prepoznavnost blagovnih znamk ter diferenciacijo izdelkov in storitev. Tega se ...


Zadnji štirje gostje
Arhiv
Napovednik