Prava ideja
Menu

 

Deveta sezona oddaje Prava ideja!

Oddaja je na sporedu:

Vsak TOREK ob 21:00 na TV SLO 2.

Ponovitev oddaje: vsako SREDO popoldne na TV SLO 2.

 

Spremljaj Pravo idejo na

sledi povezavi in pritisni LIKE ali VŠEČ MI JE :)

Spremljaj Pravo idejo preko



Edita Cetinski Malnar je prejemnica priznanja RTV Slovenija za leto 2013, 2011 in 2010. 

Edita Cetinski Malnar je prejemnica posebnega priznanja  - slovenske nagrade za družbeno odgovornost Horus 2013. 

Oddaja Prava ideja je prejemnica nagrade Zavoda Y za MediY leta 2011.

Oddaja je dobitnica Žurnalove nagrade TV oddaja leta 2010.

Oddaja je dobitnica glavne nagrade za inovacijsko novinarstvo za leti 2009 in 2010.

Gostje

Archive

Gostje

Show only articles published from: to:

1 2 3 4 5 6 > >>

Luka Žnidaršič, LZ design - 16.05.2017

Inženir strojništva in strasten pilot Luka Žnidaršič je razmišljal, kako bi se s svojim jadralnim letalom brez pomoči drugih varno vračal na letališče. In domislil se je ideje, s katero zdaj ...

Robert Rolih, Uspeh d.o.o. - 02.05.2017

Vzponi in padci so del posla. Vsak padec je le učna izkušnja iz katere se lahko naučiš nekaj dobrega za naprej. Robert Rolih pravi, da mu v življenju ni bilo nič dano, prihaja iz revnega okolja in navkljub temu ...

Toni Kukenberger, ekološka kmetija Kukenberger - 25.04.2017

Na več kot 4 tisoč slovenskih kmetijah gospodari mlada generacija, med njimi je skoraj polovica govedorejcev, petina se jih ukvarja z mešano rastlinsko-živalsko proizvodnjo, ostali pa s poljedelstvom, ...

Marija in Lojze Čop, ''Pr Čop'' - 18.04.2017

Še nedolgo je veljalo, da kuhar postaneš, če ti ne uspe drugje, a v zadnjem času vidimo, kako se ta  miselnost spreminja, kuharji so vse bolj cenjeni, še več - imamo kuharske mojstre svetovnega kova ...

Tomaž Valher, Ogrevalna tehnika - 11.04.2017

Menjava generacij v družinskem podjetju je zelo občutljiv dolgotrajen proces in pomeni lahko začetek nove zgodbe o uspehu ali pa tudi začetek konca podjetja, če je prenos slabo izpeljan - statistika namreč kaže, da ta ...

Robert Medle, roletarstvo Medle - 04.04.2017

Zagotovo se še spomnimo časov, ko so Slovenci odhajali na delo v tujino, imenovali smo jih gastarbajterji. Največkrat je bil namen zaslužiti dovolj denarja, da bi si v domovini lahko zgradili hišo. Tako sta se po ...

Nataša Dolejši in Saša Dolejši Rebec, gumbi Dolejši - 28.03.2017

Uspešno poslovanje družinskega podjetja skozi več generacij je odvisno predvsem od zaupanja starejše generacije v mlajšo, inovativnost pa je tista, ki jih povezuje. Nataša in Saša ...

Peter Slatnar, kovinostrugarstvo Slatnar d.o.o. - 21.03.2017

Podjetnik, ki dela s srcem, ki mu ni mar le za denar, ampak želi s svojim delom izboljšati svet in olajšati ljudem življenje, je podjetnik, ki se mu vrata vse bolj odpirajo, kajti tudi kupcem je vse bolj mar ...

Zdenka Pečnik Kočevar, ograje Kočevar - 14.03.2017

Podjetnice se morajo v poslovnem okolju pogosto mnogo bolje odrezati od podjetnikov, da ustvarijo zaupanje in spoštovanje, še posebej to velja na tehničnih področjih dela. Zdenka Pečnik Kočevar je skupaj z ...

Marjan Lovšin, Cvetličarna Galerija - 07.03.2017

Ko enkrat veš, kaj bi rad počel, ko imaš povsem jasen fokus, kaj želiš doseči, potem pa le še uživaš v vsakem trenutku ustvarjanja, ti je uspeh skorajda zagotovljen - to je filozofija ...

Aleš Šteger, založba Beletrina - 07.02.2017

Slovenija in njeni državljani potrebujemo prepoznavno identiteto, da lahko ustvarjamo jasno vizijo kot družba ali kot posameznik in to zagotavlja kultura! Gre torej za zelo pomemben odnos, ki mu država ne namenja dovolj ...

Mario Kurtović in Niko Miholič, PanOrganic - 31.01.2017

Ponudnikov na trgu je toliko, da moraš biti drugačen, če želiš, da te kupci opazijo. Predvsem pa je treba stalno spremljati dogajanje in razmišljati, kaj na trgu primanjkuje! Mario Kurtović se je ...

Tomaž Močnik, orglarstvo Močnik - 24.01.2017

Dizajn ni več primerjalna prednost zgolj vrhunskih podjetij, ampak je pogoj za vstop in obstanek na trgu. Konkurenca zahteva od podjetij večjo prepoznavnost blagovnih znamk ter diferenciacijo izdelkov in storitev. Tega se ...

Lidija Koren, kamp Koren - 17.01.2017

Ko je človek prepričan, da želi s svojim delom ustvarjati dobro tako zase kot za družbo in če ob tem verjame vase, ima jasno vizijo, je vztrajen in seveda pogumen mu skorajda ne more spodleteti. Želja po samoustvarjanju in ...

Petra in Miran Sirk, Vinska hiša Bjana - 10.01.2017

Za uspeh sta v prvi vrsti najbolj potrebni jeklena volja in jasna vizija, pravita zakonca Sirk, ki sta pred 26 leti začela ustvarjati suhe penine. Ker sodijo Goriška Brda v bolj tople kraje, so se jima tudi posmehovali, ...

Tanja Arandjelović in Stojan Korošec, Zadruga sivkarjev Krasa - 23.06.2016

Odgovornost do okolja se kaže v ekološki osveščenosti, zavedanju, da je treba z naravo ravnati skrbno in v dobro vseh. In s tako mislijo so ljudje s Krasa, ki so pred leti spoznali, da kmetijske površine ...

Božidar Prevc, salon pohištva Prevc - 16.06.2016

Konkurenca v pohištveni industriji je ostra, prodaja pohištva pa cela znanost, če želiš sploh kaj prodati, pravijo. Kupci pač odložijo nakup tistega, kar ni nujno potrebno za življenje ali pa izbirajo ...

Prof. dr. Janoš Butinar, Bolnica za živali - 09.06.2016

Zdravje je najpomembnejša vrednota tako posameznika kot družbe, kažejo raziskave, zato je nujno izboljšati sistemsko urejanje tega področja, ki je - kot se je pokazalo v zadnjem času - potrebno korenitih ...

Ivan Sušnik, podjetje RCM - 02.06.2016

Logistika je panoga, ki ima veliko potencialov in bi se morala bolj povezati z gospodarstvom, kajti optimizacija logističnih procesov lahko pomembno vpliva na boljše poslovanje podjetja. Na logistično-špediterskem ...

Miroslav Kurbus, vrtnarstvo - cvetličarstvo Kurbus - 26.05.2016

Vrtnar in cvetličar Miroslav Kurbus ima skoraj štiridesetletne izkušnje na samostojni podjetniški poti, delo z rastlinami in cvetjem je njegov način življenja. Na leto ustvari milijon evrov prihodkov - ...

1 2 3 4 5 6 > >>


Zadnji štirje gostje
Arhiv
Napovednik