Direktor Magninega obrata v Hočah David Adam Foto: Radio Maribor/Aleks Horvat
Direktor Magninega obrata v Hočah David Adam Foto: Radio Maribor/Aleks Horvat

Magna je uradno zagnala proizvodnjo v hoški lakirnici, kjer je trenutno zaposlenih nekaj več kot 200 delavcev. A zaradi okoljevarstvene organizacije ROVO, ki zahteva ničnost okoljevarstvenega soglasja, težave še zmeraj niso popolnoma odpravljene.

Z besedami, da lahko začnejo delati najbolje, kar znajo, avtomobile; je direktor obrata David Adam naznanil začetek proizvodnje v Hočah. V avstrijski Gradec so prvi dan prepeljali tri tovornjake, napolnjene s po šestimi sveže pobarvanimi karoserijami. A to je šele začetek, ki je namenjen predvsem natančnim nastavitvam vseh strojev.
V nekaj mesecih bodo dosegli polne proizvodne kapacitete
Do maja načrtujejo, da bodo v enoizmenskem delu dnevno pobarvali približno 130 karoserij. Ob tem jih ne skrbi niti ohlajanje avtomobilske industrije. David Adam ob pravi: "Vsakemu padcu sledi vzpon. Prepričani smo, da v prihodnosti lahko dobimo nova naročila in si zanje zelo prizadevamo." Od novih naročil pa bo odvisna tudi druga faze tovarne v Hočah.
ROVO kljub vsemu vztraja na sodišču
Kljub težko pričakovanemu zagonu pa vsi zapleti še niso odpravljeni. Organizacija ROVO, ki je odstopila od tožbe zaradi okoljevarstvenega dovoljenja, še vedno vztraja pri že vloženem upravnem sporu zaradi že pred meseci izdanega okoljevarstvenega soglasja. Kot navajajo, glavni razlog za tožbo ostaja 69. člen zakona o vodah. Kako se bo ta del zgodbe razpletel, pa bo torej odločilo sodišče.