Tudi tokrat so, kot so pojasnili, to storili na prošnjo interesentov, ki imajo zdaj za prijavo čas do 25. marca. Na ministrstvu si želijo resnega partnerja, ki bi mariborsko letališče upravljal 10 let z možnostjo podaljšanja, je poudarila ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek: "Mi še vedno upamo in verjamemo, da bomo dobili korektnega partnerja, ki bo vedel, kaj s tem letališčem v prihodnosti delati."

Mariborsko letališče že tri leta in pol, vse od odhoda kitajskega podjetja SHS aviation, upravlja državna družba DRI upravljanje investicij. Foto: BoBo
Mariborsko letališče že tri leta in pol, vse od odhoda kitajskega podjetja SHS aviation, upravlja državna družba DRI upravljanje investicij. Foto: BoBo

O tem, koliko je interesentov za upravljanje letališča, na ministrstvu še ne želijo govoriti, zaradi dodatnih vprašanj pa so se odločili za drugo podaljšanje razpisa. Je pa po podatkih o lobističnih stikih podjetje SIDrone jeseni ministrstvu predstavilo idejo o možnosti vzpostavitve centra za vzdrževanje letal, kasneje pa tudi letalske šole za usposabljanje letalskih mehanikov in vzdrževalcev letal. A koncesija, ki bi jo podelilo ministrstvo predvideva predvsem oživitev letališča z novimi leti, ki bi jih v okviru napovedanega programa tudi subvencionirali.

Tega, da je državni prostorski načrt za mariborsko letališče že več let v sprejemanju, ministrica Bratušek ne vidi kot oviro pri oživitvi letališča, saj kot pravi: "Letališče Maribor ima že danes možnosti pristajanja in vzletanja vseh primerljivih letal, ki pristajajo in vzletajo z letališča Ljubljana."

Na sodišču pa še vedno potekajo sodni spori med državo in nekdanjimi kitajskimi najemniki letališča, ki državi med drugim oporekajo služnostno pravico na zemljiščih v njihovi lasti.