Cesto-železniški prehod v Križnem vrhu Foto: Radio Maribor/Lidija Cokan
Cesto-železniški prehod v Križnem vrhu Foto: Radio Maribor/Lidija Cokan

V občini Poljčane je več zavarovanih cestno-železniških prehodov čez progo Šentilj - Zidani most. Na cesti Slovenska Bistrica – Poljčane – Podplat, ki jo dnevno prevozi okrog 10 tisoč vozil, ti prehodi predstavljajo ozko grlo, tri od njih pa bodo kmalu ukinili. Ureditev nivojskih križanje ceste in železniške proge je del slabih 28 milijonov vredne nadgradnje železniške proge Poljčane – Slovenska Bistrica, za katero je Direkcija za infrastrukturo pridobila tudi 12 milijonov evropskih sredstev. Prestavitev ceste v Brežnici in gradnja nadvoza bo stala tri milijone in pol, gradnja podvoza pri železniški postaji v Poljčanah pa slabe tri milijone evrov. S tem bodo ukinjeni trije cestno-železniški prehodi, ki so sicer zavarovani, a so povzročali zastoje, pojasnjuje župan občine Poljčane : "Ko se sprosti promet, prej ustavljena vozila naredijo dolgo kolono, zaradi česar se v Poljčanah težko vključimo na državno cesto."

Medtem ko naj bi promet po novem delu ceste v Spodnji Brežníci stekel že novembra letos, bo gradnja podvoza pri železniški postaji Poljčane trajala nekoliko dlje, je povedal vodja sektorja za železnice pri Direkciji za infrastrukturo Dejan Jurkovič: "V sklopu ureditve železniške postaje gradimo objekt pod železniško progo, ki bo hkrati podhod in podvoz."

Ta naj bi bil končan aprila prihodnje leto. V Poljčanah si želijo drugačne ureditve še nekaj zavarovanih železniško-cestnih prehodov na cesti proti Slovenskih Konjicam, še prej pa ureditev prehoda na Križnem vrhu. A za ta prehod, ki je zdaj preozek za srečanje dveh tovornih vozil, je predvidena le širitev, so še povedali na Direkciji za infrastrukturo.