Delovanje mariborskega Zavoda za turizem že nekaj časa omejuje epidemija. Večjih dogodkov ni, mnogi manjši pa so bili prestavljeni ali preseljeni na splet. Napovedi za prihodnje pa so optimistični, ob tem pa se pripravlja tudi nova turistična strategija mesta, ki bo podlaga za dolgoročni turistični razvoj mesta.

Foto: BoBo
Foto: BoBo

Zavod za turizem Maribor ima od lanske jeseni novega direktorja Jureta Struca, zavod vodi s polnimi pooblastili od začetka leta, ko mu je svet zavoda podelil polni mandat. Že septembra lani pa je bil spremenjen tudi odlok o delovanju zavoda, ki je zdaj usmerjen bolj projektno. Tako je za vse leto že pripravljen program, ki pa ga je nekoliko oklestila epidemija. Napovedi glede največjih dogodkov, kot so festival Lent, Borštnikovo srečanje in prireditve, povezane s staro trto, so vseeno optimistične.

V pripravi je nova promocijska kampanja

Epidemija je promocijo mesta v tujini začasno zaustavila, Struc pa načrtuje, da bodo to že kmalu nadaljevali. Tako pripravljajo novo promocijsko kampanjo, ki bo namenjena predvsem slovenskim gostom, z njo bodo začeli prihodnji mesec. Že kmalu pa se bodo znova osredotočili na tuje goste.

Kot pravi Jure Struc, ima mesto velik potencial, destinacija pa potrebuje večjo prepoznavnost. Dodaja, da Maribor že ima svoj simbol, to je najstarejša trta na svetu. To je po njegovem enako močna znamka, kot je Sacher torta za Dunaj ali pa Mozart za Salzburg. Tako naj bi že kmalu trti namenili še več pozornosti.

V pripravi pa je tudi nova mariborska strategija turizma. Prejšnja se je iztekla konec prejšnjega leta, nova pa naj bi bila usmerjena v povezovanje vseh, ki so kakorkoli povezani s turizmom. Predvidoma bo pripravljena do konca tega leta.

Več podrobnosti o mariborskem turizmu pa lahko slišite v Radijski tribuni, ki bo na sporedu v sredo ob 9.30.