Sporočila za javnost
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 6 glasov Ocenite to novico!
Nastop Lee Sirk je v velikem finalu na TV SLO 1 povprečju spremljalo skoraj 360.000 gledalcev. Foto: Andres Putting (EBU)
Velika zmagovalka 63. Pesmi Evrovizije je Nette iz Izraela! Foto: Andres Putting (EBU)

Dodaj v

Veliki evrovizijski finale najbolj gledana oddaja letos na TV SLO 1

Vsaj minuto kateregakoli večera Pesmi Evrovizije 2018 si je ogledalo kar 844.100 različnih posameznikov, starejših od štirih let.
14. maj 2018 ob 14:22
Ljubljana - RTV SLO

Z zmago Izraelke Nette se je v soboto, 12. maja, v portugalski Lizboni zaključilo največje evropsko glasbeno tekmovanje Pesem Evrovizije 2018. Tekmovanje vsako leto spremlja več kot 200 milijonov gledalcev po vsem svetu, spremljali pa ste ga lahko tudi na Televiziji Slovenija. Podatki gledanosti, ki jih za RTV Slovenija meri AGB Nielsen Media Research, kažejo, da je vsaj minuto prvega ali drugega predizbora ali velikega finala Pesmi Evrovizije 2018 spremljalo kar 844.100 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2018 si je v torek, 8. maja 2018, v povprečju ogledalo 4,3 odstotka oziroma 81.400 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 13 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Dva dni kasneje si je drugi predizbor Pesmi Evrovizije 2018 v povprečju ogledalo 7,5 odstotka oziroma 141.300 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 21 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je v drugem predizboru dosegel prav nastop Lee Sirk ob 22:19, ko je 2. program TV Slovenija v povprečju spremljalo 11,8 odstotka oziroma 223.200 gledalcev.

Veliki finale Pesmi Evrovizije 2018 si je v soboto, 12. maja 2018, v povprečju ogledalo 12,4 odstotka oziroma 233.800 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 41 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Tudi v velikem finalu je najvišjo gledanost dosegel prav nastop Lee Sirk ob 21:25, ko je TV SLO 1v povprečju spremljalo 19 odstotkov oziroma 358.400 gledalcev.

Vsaj minuto kateregakoli večera Pesmi Evrovizije 2018 si je ogledalo kar 844.100 različnih posameznikov, starejših od štirih let. Veliki finale Pesmi Evrovizije 2018 je bil v letošnjem letu tudi najbolj gledana oddaja na 1. programu TV Slovenija.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne

Avtor fotografij je Andres Putting.

Lea Sirk - Hvala, ne!

Netta - Toy

Služba za komuniciranje RTV Slovenija
Prijavi napako

Sporočila za javnost pripravlja in objavlja Služba za komuniciranje RTV Slovenija. Dodatna vprašanja lahko posredujete na e-naslov pr@rtvslo.si.
Kazalo