Projekt B-AIR je triletni projekt, katerega nosilec je Radio Slovenija. Devet partnerskih organizacij iz osmih evropskih držav pod vodstvom Radia Slovenija raziskuje vlogo zvoka v razvoju človeka – od embrionalne faze naprej. Projekt nastaja v tesnem sodelovanju umetnikov in uglednih mednarodnih strokovnjakov s področja razvojne psihologije, nevrofiziologije, nevropsihologije, psihoakustike, muzikoterapije, glasbene pedagogike idr. – nastale nove radiofonske in glasbene vsebine za najmlajše in ranljive skupine. Cilj projekta je ustvarjanje zvočne umetnosti za dojenčke, malčke in ranljive skupine na umetniškem spletnem radijskem kanalu, podprtem z inovativno tehnologijo.

Partnerji projekta

RTV SLO - RADIO SLOVENIJA

Ustanova posebnega kulturnega in državnega pomena, ki svoje dejavnosti na področju radia in televizije opravlja v skladu z zakonom o javnem RTV Slovenija. V okviru RTV Slovenija poleg Televizije Slovenija, Multimedijskega centra, enote Oddajniki in Zveze, Glasbene produkcije, Regionalnih centrov v Kopru in Mariboru in ZKP deluje tudi Radio Slovenija.

Več

Ta pripravlja tri nacionalne radijske programe, dva regionalna programa, dva programa za narodnostne manjšine in en program za tujo javnost. Tretji program Radia Slovenija – Program ARS ima posebno mesto v nacionalni radijski programski ponudbi, saj edinstveno pokriva področja kulture, umetnosti, znanosti in izobraževanja. Kar tri četrtine programskega časa je namenjene glasbi, predvsem resni – od klasike do najnovejših glasbenih izpovedi, poslušalci pa lahko v tem programu prisluhnejo tudi radijskim igram, literarnim oddajam ter strokovni in znanstveni esejistiki. Program ARS je zaradi svoje programske usmeritve edinstven kulturno-umetniški program v državi, ki je primerljiv zgolj s tovrstnimi programi ostalih članic Evropske radiotelevizijske zveze (EBU).
PROJEKTNA EKIPA
VODJA PROJEKTA
mag. Saška Rakef Perko
ČLANI EKIPE
Alen Jelen
Aleš Ogrič
Ana Krauthaker
Anže Ančimer
Bernarda Krznarić
Darja Hlavka Godina
Gregor Pirš
Karmen Kovačič
Luka Hvalc
Matjaž Miklič
Mojca Delač
Primož Trobec
Sabrina Povšič Štimec
Špela Kravogel
Špela Šebenik
Tina Kozin

Institut "Jožef Stefan"

Inštitut Jožefa Stefana (IJS) je vodilni slovenski znanstvenoraziskovalni inštitut, ki pokriva širok spekter bazičnih in uporabnih raziskav. Približno 1050 zaposlenih je specializiranih za naravoslovje, znanosti o življenju in inženiring z mnogimi raziskovalnimi predmeti, kot so proizvodne in nadzorne tehnologije, komunikacijske in računalniške tehnologije, tehnologije znanja, biotehnologije, novi materiali, okoljske tehnologije, eksperimentalna in teoretska fizika, nanotehnologije in jedrskega inženiringa.

Več

Inštitut, ustanovljen po koncu druge svetovne vojne, je začel delovati kot jedrska raziskovalna ustanova, a je svoje delovanje hitro razširil na druga področja. Tesno povezan s Slovensko akademijo znanosti in umetnosti in Univerzo v Ljubljani, je postal pomembno središče naravoslovnih raziskav in je v očeh javnosti predstavljal jedro znanstvenega raziskovanja. Danes, osrednje poslanstvo Inštituta Jožefa Stefana ni le zbiranje, ampak tudi širjenje in uporaba znanja na mejah naravoslovja in tehnologije v korist celotne družbe z izobraževanjem, učenjem, raziskovanjem in razvoj visoke tehnologije na najvišjih mednarodnih ravneh odličnosti. Inštitut je bil v tej vlogi vključen v zgodnje uvajanje sodobnega mreženja, svetovnega spleta, multimedije v vlogi promocije znanosti in tehnologije in mnogih drugih.
Inštitut Jožefa Stefana kot glavni tehnični partner v projektu B-AIR-u sodeluje pri usklajevanju razvoja programske opreme in platforme z notranjimi razvijalci in sofinanciranimi zunanjimi strokovnjaki podjetja Seven Past Nine. Zagotavlja infrastrukturno podporo IKT in omrežno povezljivost prek skupine iz Centra za mrežno infrastrukturo IJS, vključno s pretakanjem in arhiviranjem vsebin za platformo, ki podpira tehnični del projekta kot celoto, in zagotavlja razpoložljivost vsebin na platformi po koncu projekta.
Drugi oddelek, ki sodeluje pri projektu, je Oddelek za tehnologije znanja, raziskovalni oddelek z najnovejšimi raziskavami in uporabo tehnologij znanja, vključno s podatkovnim, besedilnim in spletnim rudarjenjem, strojnim učenjem, podporo odločanju, jezikovnimi tehnologijami in drugimi informacijskimi tehnologijami, ki podpirajo pridobivanje, upravljanje, modeliranje in uporabo znanja in podatkov. Strokovnjaki za strojno učenje sodelujejo pri raziskovanju možnosti strojnega učenja, ki se uporablja za metapodatke o zvočni analizi in rekombinaciji zvoka, pripravi taksonomij, ki se uporabljajo za označevanje umetniških skladb, in pri razvoju zmogljivosti za rekombinacijo zvočnih algoritmov/strojnega učenja za brezmejno radijsko platformo.

PROJEKTNA EKIPA
dr. Jan Jona Javoršek, vodja Centra za omrežno infrastrukturo

dr. Panče Panov, raziskovalec na področju strojnega učenja, rudarjenja podatkov in ontologij
Lidija Jovanovska, raziskovalka na področju umetne inteligence, podatkovnega rudarjenja in procesnega modeliranja
Joh Dokler, glavni tehnološki direktor pri podjetju Seven Past Nine
Maja Brajnik, informacijska arhitektka in razvijalec uporabniškega vmesnika pri podjetju Seven Past Nine
Miha Valenčič, razvijalec sistemov in strokovnjak za visoko razpoložljivost pri podjetju Seven Past Nine


CRESSON - ECOLE D'ARCHITECTURE DE GRENOBLE

Raziskovalni center za zvočni prostor in urbano okolje (CRESSON) je laboratorijska skupina na šoli za arhitekturo v Grenoblu (Francija). Skupina, ki je bila prvotno osredotočena na preučevanje zvočnega prostora, je nato svoje raziskovalno področje usmerila tudi v raziskovanje naseljenega prostora.

Več

Raziskave temeljijo na izvirnih multidisciplinarnih metodah, ki se nahajajo na stičišču arhitekture, družboslovja in inženirstva. V okviru svojih raziskav o ambientih ekipa izvaja eksperimente, s katerimi preverjajo procese urbanističnega in arhitekturnega oblikovanja na vseh ravneh. Danes sodelavci v okviru raziskovalnega centra CRESSON preučujejo družbena, ekološka, estetska, številčna, politična in etična vprašanja o ambientih.

PROJEKTNA EKIPA
Nicolas RÉMY, inženir, izredni profesor, Univerza v Tesaliji, Volos (GR)
Nicolas TIXIER, arhitekt, direktor Cressona, profesor ENSA Grenoble (FR)

EKIPA
Françoise ACQUIER, dokumentaristka, CNRS (FR)
David ARGOUD, sistemski skrbnik, CNRS (FR)
Sébastien DEPERTAT, geograf, doktorand, ENSA Grenoble (FR)
Giuseppe GAVAZZA, profesor, skladatelj, Conservatorio di Cunéo (IT)
Théo MARCHAL, arhitekt, doktorski študent, ENSA Grenoble (FR)
juL Mc OISANS, raziskovalni inženir, skladatelj, ENSA Grenoble (FR)
Evangélia PAXINOU, inženirka, arhitektka, neodvisna raziskovalka (GR)
Jean-Paul THIBAUD, sociolog, direktor raziskav CNRS (FR)

RadioTeatar Bajsic i prijatelji

V okviru RadioTeatra delujejo umetniki različnih generacij in z različnimi medijskimi izkušnjami. Radijski, gledališki, glasbeni in filmski ustvarjalci raziskujejo medsebojna stičišča za lastna umetniška izražanja prek radijskega medija.

Več

Pri tem se osredotočajo na poslušanje kot dejanje sprejemanja, toda tudi kot osebno umsko stvaritev. Radio s svojo podobo staromodnega medija omogoča občutek povezanosti z različnimi časi in prostori, ob postavitvi na vidno polje postane nevidni partner umetniškega dejanja. Najbolj znan projekt RadioTeatar je Hoerspiel: majhna igra za poslušanje (in gledanje), ki se neprekinjeno izvaja od leta 2013, odmevna tako med splošno javnostjo kot pri kritikih.
PROJEKTNA EKIPA
Pavlica Bajsić Brazzoduro, avtorica, dramaturginja in umetniška vodja RadioTeatra
Katarina Grgić, producentka in finančna vodja organizacije in projekta
Lucija Gudlin, vodja kulturne dediščine in skrbnica projekta
Dino Brazzoduro, skladatelj, kitarist, oblikovalec zvoka in tehnični direktor projekta in organizacije
Nina Bajsić, dramaturginja in vodja pisarne organizacije
Ana Čorić, glasbena pedagoginja in ocenjevalka projekta
Biserka Vučković, nagrajena režiserka otroških radijskih dram

BAZAART

Poslanstvo organizacije Bazaart je spodbujati razvoj uprizoritvenih umetnosti in njihov dialog s širšo družbo. Osredotočajo se na sodelovanje umetnikov s strokovnjaki s področja Srbije in regije Zahodnega Balkana pri projektih, ki spodbujajo interdisciplinarne raziskave, umetniško prakso in izobraževanje na podlagi uprizoritvenih umetnosti.

Več

Še posebej podpirajo sodelovanje mladih na področju kulturnega udejstvovanja. Z razvojem regionalne mreže sodelavcev prispevajo k razvoju umetnikov in občinstva, podpirajo umetniške izmenjave, sodelovanje in komunikacijo in tako močno vplivajo na razvoj najpomembnejših družbenih smernicv Srbiji in regiji.

PROJEKTNA EKIPA
Sunčica Milosavljević, ustanoviteljica Bazaarta in programska direktorica
Darinka Kovačević, administrativna in finančna direktorica
Nataša Vučurović Đukić, vodja projekta

Itä-Suomen yliopisto - University of Eastern Finland

UNIVERZA NA VZHODNEM FINSKEM
Univerza na Vzhodnem Finskem je najbolj multidisciplinarna univerza na Finskem. Z visokim standardom interdisciplinarnih raziskav in izobraževanja se odziva na globalne izzive in gradi trajnostno prihodnost.

Več

Raziskave na UEF so na več področjih uvrščene med najboljše na svetu. Ponuja izobraževanje iz skoraj 100 glavnih predmetov. Univerza Vzhodne Finske je bila ustanovljena leta 2010 na podlagi odločitve Univerze Joensuu (ustanovljena 1969) in Univerze v Kuopio (ustanovljena 1972), da združita svojo dejavnost. Univerza obsega štiri fakultete: Filozofsko fakulteto, Fakulteto za naravoslovje in gozdarstvo, Fakulteto za zdravstvene vede in Fakulteto za družbene vede in poslovne študije. Študentska naselja se nahajajo v Joensuu in Kuopio.

PROJEKTNA EKIPA
Dr. Helmi Järviluoma je profesorica kulturnih študij in glavna raziskovalka evropskega raziskovalnega sveta Advanced Grant projekt "Senzorične transformacije", ki trenutno preučuje evropske senzobiografije. Kot strokovnjakinja za zvok, glasbo in kulturo z mednarodnim ugledom je bila v svoji karieri strastna promotorka znanstvenih skupnosti tako na mednarodni kot na nacionalni ravni. V zadnjem desetletju je imela vodstveno vlogo v štirih glavnih svetovnih omrežjih. Objavila je več kot 170 člankov, knjig in urejenih zbirk, pogosto pa se osredotoča na študije zvočne pokrajine. Vodila je velike mednarodne projekte o evropskem akustičnem okolju v spremembi (ki ga je financirala finska akademija). Projekt Sto finskih zvokov, ki ga je vodila med letoma 2003 in 2006 je prejel nagrado Estetski akt leta 2006. Napisala, režirala in/ali prevedla je tudi šest radijskih vsebin za YLE1 Radioateljee (2005 - 2016) in objavila zbirko kratkih zgodb (2016). Leta 2019 je bila izbrana za profesorico leta na Finskem.

Dr. Heikki Uimonen je zaposlen kot profesor kulturnih študij na Univerzi na Vzhodni Finski. Je etnomuzikolog, docent za študij akustične komunikacije in zvočne pokrajine na univerzah v Tampereju in na Vzhodni Finski ter honorarni glasbenik. Objavil je številne članke, monografijo in uredil zbornike o uporabi glasbe, radijske glasbe, kompaktnih kasetah in spreminjanju zvočnega okolja. Njegovi raziskovalni interesi vključujejo preučevanje zvočne gradnje kraja, posredovano glasbo, družbeno uporabo glasbe, preoblikovanje zvočnih kulis in vplive njihovega prepletanja. Je član upravnega odbora Finskega društva za akustično ekologijo. Bil je član projekta COST za standardizacijo koncepta zvočne kulise v Evropi. Delal je kot član raziskovalne skupine, kjer so preučevali šest evropskih vasi pri projektih Akustično okolje v spremembah in Zvočni prizori ter Kulturna trajnost in souredil knjigo na to temo. Projekt Evropske akustične dediščine je preučeval načine opredelitve, opisa, ustvarjanja, ohranjanja in vrednotenja več evropskih zvočnih kultur. Od takrat je preučeval kako lahko kombiniranje sodobne zvočne tehnologije uporabimo pri participativnih raziskavah zvočne kulise. Vodil je raziskovalne projekte o zvokih iz okolja, vključno s projektom Transforming Finnish Soundscapes, podprojektom za zdravje, ki podpira večsenzorično živilsko okolje in projektom ACMESOCS: slušna kultura, posredovani zvoki in zgrajeni prostori (2019–2022), ki ga financira finska akademija.

TWIXTlab AMKE

TWIXTlab je projektni prostor v Atenah, ki deluje na stičišču sodobne umetnosti, antropologije in družbene resničnosti. Ukvarja se z raziskavami s družbenega področja in teorije, umetniškega raziskovanja in kulturnega ustvarjanja, izobraževanja in družbenega posredovanja.

Več

Deluje kot laboratorij, da lahko predlaga ali podpira posege v vsakdanje življenj. Od svoje ustanovitve leta 2015 deluje kot neprofitna organizacija in organizira, gosti in sodeluje pri raziskovalnih projektih, umetniških prireditvah, razstavah, projekcijah in razpravah. Poleg tega zagotavlja izobraževalne in vadbeni module, delavnice in seminarje za širšo javnost, s temami iz svojega meddisciplinarnega učnega načrta. Z dejavnostmi TWIXTlab nagovarja vse, ki želijo sodelovati brez kakršnih koli predpogojev o poznavanju sodobne umetnosti in/ali antropologije.

PROJEKTNA EKIPA
Yorgos Samantas, koordinator projekta, član TWIXTlab
Yorgos Samantas je socialni antropolog s posebnim zanimanjem za poslušanje in hojo kot kulturno izkušnjo. Zvok, hojo, kartiranje, fotografijo in video uporablja kot sredstvo za eksperimentiranje za širitev antropoloških raziskav, izražanje in produkcijo znanja ter etnografskih raziskav za namene umetniške produkcije. V mladinskih urbanih kulturah v Atenah, na otoku Andros in v Manchestru je raziskoval čute, spomin in urbano izkušnjo, okolje, duševno zdravje in ustanove sodobne umetnosti.
Sodeloval je na umetniških prireditvah, rezidencah, razstavah in predstavitvah v Grčiji in v tujini, samostojno ali s svojo umetniško skupino. Delal je kot tonski mojster, oblikovalec zvoka in raziskovalec v dokumentarnih filmih, znanstveni svetovalec za radio in za urbane raziskovalne umetniške projekte, kot umetniški posrednik in pedagog za razstave sodobne umetnosti.

Zunanji sodelavci
Panayotis Panopoulos, znanstveni svetovalec, docent za antropologijo glasbe in plesa na Egejski univerzi
Raziskovalna področja Panayotisa Panopoulosa obsegajo antropologijo glasbe, zvoka, čutil in performansa. Etnografske objave (v Journal of Royal Anthropological Institute, Ethnologie Française in drugod) se nanašajo na simboliko zvoka in sluha v sodobni Grčiji, preučevanje lokalnih kulturnih združenj in vlogo glasbenih performansov v simbolni gradnji kraja. Prav tako je raziskoval kulturo skupnosti gluhih v Grčiji in sodeluje pri projektih s sodobnimi umetniki. "Voice-o-graph", projekt umetnostne etnografije z vizualnim umetnikom Panosom Charalambousom, je bil predstavljen v dokumentarni oddaji 14 v Atenah / Kasselu leta 2017. Poučeval je na več fakultetah (Democretian University of Thrace, University of Crete in Univerzi Panteion, Atene). Bil je raziskovalni gostujoči štipendist na univerzi Princeton (2002–3, 2012) in na Univerzi Berkeley v Kaliforniji (2009). Kot vabljeni predavatelj je poučeval tudi na Univerzi Martina Luthra v Halle-Wittenbergu (2012) in na Univerzi v Kölnu (2018). Je član evropskega združenja socialnih antropologov in grškega društva za akustično ekologijo.

Dana (Dimitra) Papachristou, koordinatorica izobraževanja, izredna predavateljica na Univerzi v Tesaliji, gostujoča znanstvenica na Inštitutu za umetnost v Kaliforniji / CalArts
Dana Papachristou je muzikologinja in umetnica, ki se s pomočjo novih medijev osredotoča na kombinacijo umetnosti. Študirala je glasbo (klavir, klarinet, kompozicija) na Helenskem konservatoriju, muzikologijo na Kapodistrijski univerzi v Atenah ter glasbeno kulturo in medije na oddelkih za medijske in glasbene študije. Študij jo je pripeljal do njene disertacije, ki preučuje "Odnos med glasbo in slikarstvom v modernizmu skozi dopisovanje Schoenberga in Kandinskega." Doktorirala je iz filozofije umetnosti v zvezi z Deleuzom in Guattarijem, njena disertacija pa ima naslov "Estetika umetnosti novih medijev skozi kapitalizem in shizofrenijo: L'Anti-Oedipe in Mille Plateaux", ki jo je opravila na pariški univerzi Vincennes - Saint-Denis in jonski univerzi. Sodelovala je pri interdisciplinarnih raziskovalnih projektih o sodobni glasbi in njenih odnosih z drugimi oblikami umetnosti ter pri več glasbenih in geolokativnih projektih, poleg tega je delovala kot glasbenica v osnovnošolskem izobraževanju. Je ustanovna članica kolektiva Akoo.o. Trenutno je predavateljica na oddelku za kulturo, kreativne medije in industrijo na Univerzi v Tesaliji in gostujoča znanstvenica na CalArts.

Internacijonalni Burch Univerzitet - International Burch University

Mednarodna Burch univerza (IBU) je bila ustanovljena v Sarajevu leta 2008, kot alternativna možnost sodobnega visokega šolstva v Bosni in Hercegovini. Izobraževanje se izvaja na treh fakultetah po bolonjskem izobraževalnem sistemu (3 + 2 + 3) izključno v angleškem jeziku. Poleg nacionalnih akreditacijskih organov je IBU dobil akreditacijo tudi s strani BAC (Britanski akreditacijski svet) in ASIC (Akreditacijske službe za mednarodne šole in fakultete).

Več

Oddelek za arhitekturo ponuja izobraževalni program, ki je mešanica umetnosti in znanosti in se izvaja v oblikovalskih studiih, ki so jedro izobraževalnega procesa. Poleg tega je oddelek aktivno vključen v različna nacionalna in mednarodna sodelovanja kot so Ustvarjalna Evropa, COST, Erasmus, Tandem Zahodni Balkan itd.

Koordinator projekta
Dr. Lejla Odobašić Novo (Oddelek za arhitekturo, docent)
Bosansko-kanadska arhitektka, ki ima poklicno licenco združenja arhitektov Ontario v Kanadi. Ima več kot deset let različnih izkušenj pri številnih priznanih arhitekturnih praksah v Kanadi in v tujini (Toronto, London, Madrid, Rim in Istanbul). Zaposlena je na oddelku za arhitekturo IBU fakultete, kjer je leta 2017 tudi doktorirala. Diplomirala (2009) in magistrirala (2011) je na univerzi Waterloo v Kanadi, kjer je predavala (prav tako tudi v Rimu), preden se je vrnila v Sarajevo. Udeležila se je številnih mednarodnih akademskih izobraževanj (od Kanade do Italije, Velike Britanije, Španije, Zahodnega brega in Latvije).

Na področju kulture in arhitekture je izvedla številne projekte, organizirala razstave, snovala publikacije in dala druge akademske pobude. V ta okvir spada sodelovanje z Liano Bresler na projektu Jeruzalem-Sarajevo: Vmesna mesta med letoma 2010/11 (predstavljen v Cambridgeu (CA), Sarajevo, London, Opatija), pa tudi projekt DAAR Decolonizing Architecture na Zahodnem bregu leta 2011 pod vodstvom Eyala Weizman, in ob sodelovanju z Alessandro Petti in Sandi Hilal (predstavljeno v New Yorku, Londonu in Neuchâtelu).

Njena doktorska disertacija preučuje, kako lahko kultura (zlasti muzeji) aktivirajo procese urbane regeneracije s posebnim poudarkom na Sarajevu. Del te raziskave je bil objavljen v reviji Domus (november 2017) in drugih priznanih akademskih publikacijah.

Sodelovala je tudi pri projektu Tandem Zahodni Balkan z Aleksandrom Obradovicem iz Philopolitics z naslovom "(Po)ustvarjanje zgodovine: sledenje politiki v urbanem prostoru", ki je raziskovala podobne vzorce zgodovinskega revizionizma, ki je potekal v Beogradu in v Sarajevu po letu 1991 prek preimenovanja ulic, javnih prostorov in spomenikov. Je koordinatorka IBU pri projektu “B-Air" in je predstavnica BH v akciji COST 19131 (Evropska združba za znanost in tehnologijo).

Ekipa
Dr. Adnan Novalić (vodja oddelka za arhitekturo, docent)
Diplomiral in magistriral je iz arhitekture na Univerzi za likovno umetnost Mimar Sinan v Istanbulu. V okviru magistrske naloge „Vrednotenje študentskih sob v Istanbulu po načelih načrtovanja“, je proučeval življenjske pogoje študentov v nastanitvenih zmogljivostih mesta Istanbul.

V letih študija in po diplomi je delal v več arhitekturnih birojih v Istanbulu in v Bosni in Hercegovini. Kot arhitekt je delal na področju arhitekturnega projektiranja in načrtovanja, oblikovanja notranje opreme, restavriranja in restitucije. Kot študent magistrskega študija je skupaj z arheologi, umetnostnimi zgodovinarji in arhitekti sodeloval pri raziskavi polotoka Bodrum.

Doktoriral je s področja arhitekturnega oblikovanja na IBU z disertacijo „Vrednotenje večstanovanjskih stavbah v Sarajevu: prepoznavanje posameznika znotraj kolektiva“, kjer se je osredotočil na raziskavo življenjskih razmer uporabnikov v sodobnih večnadstropnih stanovanjskih stavb v Sarajevu.

Od spomladi 2013 je aktivno vključen v učni procesi na IBU Oddelku za arhitekturo (kot višji asistent in kasneje kot docent), sodeloval pa je tudi pri številnih arhitekturnih projektih, povezanih s potrebami IBU (Smart Building Desing - razvoj glavne faze projekta, glavni načrti kampusa, preoblikovanje pisarniških prostorov in druga občasna strokovna svetovanja).

S poudarkom na konfiguracijskih teorijah prostora, ki so povezani z vidiki "žive" in stanovanjske arhitekture na splošno, poseduje različne veščine in znanja arhitekturne teorije in prakse, ob tem pa ohranja veliko mero navdušenja in strasti nad vsem, kar je povezano z arhitekturo in arhitekturno izobrazbo.

Mag. Emir Klepo (Oddelek za grafično oblikovanje in multimedije, docent)
Predavatelj grafičnega oblikovanja in multimedije na IBU, še posebej osredotočen na fotografijo, kinematografijo in filmsko ustvarjanje. Je nagrajeni fotograf in kinematograf, ki dela po vsem svetu. Specializacijo za področje kinematografije in fotografije je pridobil s sodelovanjem z agencijami DAZN in TBWA in mednarodnimi blagovnimi znamkami. Razstavljal je na različnih mednarodnih festivalih in krajih, kot so muzej Ulrich v državi Wichita (ZDA), Moscars Film Festival (Egipt), Fakulteta za likovno umetnost Marmara (Turčija), Aesthetica (Velika Britanija), Miami Fashion Film Festival. Trenutno sodeluje pri različnih projektih, od dokumentarcev, filmov, ogasov do video produkcij.

JAVNA MEDIJSKA USTANOVA RADIO - TELEVIZIJA SRBIJE

Radiotelevizija Srbije (RTS) oddaja in proizvaja različne programe na področju novic, znanosti, kulture in zabave, ki jih predvaja po radiu, televiziji in spletu. RTS je tudi članica Evropske radiodifuzne zveze EBU.

Več

Radio Beograd, ustanovljen leta 1924, ima štiri radijske in štiri spletne programe. Na domači in mednarodni glasbeni sceni je dejavnih sedem glasbenih orkestrov.
RTS ima svoj lasten arhiv, izdaja knjige s področja medijev in kulture in izdaja zgoščenke za vse glasbene zvrsti. RTS organizira tudi promocije, razstave, koncerte in okrogle mize, ki zadevajo kulturo. Zaposleni na RTS so vpleteni v vse procese, od ustvarjalcev umetniških vsebin do članov žirij na mednarodnih tekmovanjih in festivalih.