Foto:
Foto:

Stanka Mrzel je marca pri prejemu bančnega izpiska ugotovila, da ji je Telemach z njenega transakcijskega računa prek trajnika, namesto 54 evrov, kolikor stane njen naročniški paket, trgal 66 evrov. Nemudoma se je pritožila: "Poklicala sem na Telemach, ker mi ni bilo jasno, kaj je narobe. Prvi, ki se je na Telemachu oglasil, je rekel, da je račun pravilen in da je tistih 12 evrov za mojo drugo številko." Po podrobnem pregledu so na Telemachu ugotovili, da ima naročnica le eno telefonsko številko in ji obljubili dobropis. "Pri naslednjem obračunu sem pa namesto dobropisa dobila še en bremepis in to za 12,03 evre," nam je pojasnila razburjena Gorenjka.

Plačevala je telefon uporabnice iz Maribora

Mrzelova ima osebni račun na Gorenjski banki in telekomunikacijske storitve plačuje prek trajnika, zato se je na banki pozanimala kaj ji Telemach zaračunava. "Na banki so mi povedali, da je ta račun izstavljen na gospo Nino iz Maribora, ampak bremenili so pa moj transakcijski račun in to kar tri mesece", je povedala Mrzelova. Bojan Likar z Gorenjske banke nam je pojasnil, da je v primeru naše gledalke prišlo do neupravičenih direktnih obremenitev, ki so bile obveznost druge stranke in ne gospe Mrzel, zato je banka po njeni reklamaciji, takoj ukrepala pri operaterju, ki je obljubil vračilo neupravičenih zneskov in zagotovil, da se napačne obremenitve ne bodo več dogajale.

Telemach: Do napake je najverjetneje prišlo zaradi človeškega faktorja

Na Telemachu so pojasnili, da so z marcem prešli na nov informacijski sistem, v procesu prehajanja pa je, kot kaže, v primeru gospe Mrzel prišlo do napačno zavedenega podatka. "Trenutno je za nami prvi mesec, po katerem smo izdali nove račune, pri katerih preverjamo pravilnost vseh možnih kombinacij. Zaradi nevšečnosti pri urejanju plačila računov dobropis za Stanko Mrzel ni bil upoštevan pri naslednjem odtegljaju zneska, zato smo ji dolgovani znesek nakazali na transakcijski račun. Takšnih primerov smo doslej zabeležili zelo malo. Na žalost se včasih pri delu zgodijo tudi napake, zato smo tu, da napake, v kolikor se pojavijo, popravimo," so nam še pisno sporočili iz Telemacha in dodali, da so nov informacijski sistem zdaj že uspešno vzpostavili.

Vrnili so denar, izgubili zaupanje

Stanki Mrzel so dobrih 36 evrov, kolikor so ji neupravičeno zaračunali, po našem posredovanju res vrnili na transakcijski račun, a kot pravi so izgubili njeno zaupanje. "Njihov odnos je ignorantski, saj me nikoli niso poklicali nazaj. Če bi lahko pogodbo prekinila danes, pa jo verjetno ne morem, nikdar več ne grem na Telemach. Ni zakon, tako kot se oglašujejo, ampak zanič," je še povedala razočarana Telemachova naročnica.