Da je za javnim zavodom RTV Slovenija turbulentno obdobje, so pričale tudi pretekle raziskave Valicona. Po tem ko je letos spomladi RTV Slovenija beležila najslabši rezultat, odkar v raziskavi spremljajo našo institucijo, se je že nekaj mesecev pozneje, oktobra letos, zaupanje javnosti v naše delo bistveno povečalo. S tem je, kot so zapisali v poročilu raziskave, RTV Slovenija med vsemi udeleženimi institucijami beležila najvišjo rast zaupanja.

Raziskava Ogledalo Slovenije meri zadovoljstvo prebivalcev s “splošnim stanjem” v Sloveniji, pričakovanja o nadaljnjem razvoju dogodkov, oceno osebne sreče in osebno razpoloženje glede prihodnosti ter zaupanje v institucije in poklice. Prvo meritev je družba Valicon izvedla decembra leta 2012.

Zadnji rezultat priča, da smo kljub izredno zahtevnim finančnim in organizacijskim izzivom zadnjega obdobja na pravi poti – da izpolnjujemo svoje poslanstvo in smo več kot očitno okrepili zaupanje javnosti do našega dela. Gledalke in gledalci, poslušalke in poslušalci ter uporabniki spletnih strani vedno prepoznajo dobre in verodostojne vsebine, zato vemo, da je vredno ohranjati visoko raven kakovosti in ji biti kljub vsemu brezkompromisno zavezan.

Krepitev zaupanja javnosti v kakovost in neodvisnost našega dela in programov je še posebej ključna v obdobju, ko potrebujemo konkretne odgovore v zvezi z našo prihodnostjo.

Ob tem vedno znova poudarjamo razširjenost, obsežnost in kompleksnost naših vsebin. Oblikujemo raznovrstne informativne, kulturne, izobraževalne in razvedrilne oddaje, ustvarjamo in poustvarjamo oz. posredujemo kulturno-umetniška dela. V naši hiši nastajajo trije nacionalni televizijski in radijski programi, dva regionalna televizijska in radijska programa, radijski program za tujo javnost, poleg njih pa zagotavljamo tudi televizijska in radijska programa za italijansko in madžarsko narodnostno skupnost, novičarski spletni portal, teletekst, spletni arhiv, mediateko in nototeko, oskrbo oddajnikov in zvez, dva orkestra, dostopnost vsebin za gluhe in slepe. Ob tem javni medij ustvarja vse tiste vsebine, ki za komercialne medije niso zanimive, torej izvirne otroške oddaje, kulturne, verske in dokumentarne programe, parlamentarne prenose, prenose proslav in humanitarnih prireditev.