Peter Prevc. Foto: Adrian Pregelj, RTV Slovenija
Peter Prevc. Foto: Adrian Pregelj, RTV Slovenija

Povprečna gledanost vseh letošnjih prenosov dogajanja v Planici je bila odlična. Več kot štirinajst ur programa je spremljalo v povprečju 286.700 gledalcev starih štiri leta ali več oz. 59 % gledalcev, ki so bili v času prenosov pred televizijskimi sprejemniki. V štirih dneh Planice 2024 je vsaj en del dogajanja videlo kar 48,2 % oz. 922.000 različnih gledalcev, starejših od štirih let.

Najvišjo gledanost je dosegla nedeljska posamična tekma, katere drugo serijo je v povprečju spremljalo 26,3 % oz. 504.000 gledalcev, kar predstavlja kar 77 % takratnih gledalcev televizije.
Ta tekma je tako v letošnjem letu do sedaj tudi najbolj gledana vsebina tako na TV Slovenija kot tudi na slovenskih televizijah. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena v času zadnjega skoka Petra Prevca ob 11.03, ko je TV Slovenija 2 gledalo kar 562.300 gledalcev (29,4 %). To je bila tudi najvišja minutna gledanost v letošnjem letu na slovenskih televizijah.

Dokumentarni potret z naslovom Prevc si je v povprečju ogledalo kar 16,5 % oz. 314.800 gledalcev nad 4. letom starosti, kar predstavlja 49 odstotkov vseh, ki so bili v času predvajanja portreta pred TV-sprejemniki.

Smučarski skoki iz Planice so bili tako od četrtka, 21. 3. 2024 do nedelje, 24. 3. 2024 najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah.

Navedenim podatkom o odlični gledanosti na TV-zaslonih pa je treba dodati še izjemno število gledalcev, ki so letošnje planiško dogajanje spremljali na spletnem portalu rtvslo.si, saj so v štirih dneh ustvarili več kot 290.000 ogledov.

Tudi za Radio Slovenija je bil minuli vikend nadvse uspešen. Poleg radijskih poslušalcev je Val 202 dosegel na tisoče obiskovalcev pod Odrom 202 v času glasbenih nastopov in pogovorov radijskih voditeljic in voditeljev s skakalci, več deset tisoč sledilcev so nagovorili na omrežjih (posamičen video ima tudi 275.000 ogledov). Zaupanje javnosti v javni radio izkazuje tudi poteza Petra Prevca, ki svojo podpisano čelado namenja za dražbo projektu Botrstvo, o čemer boste podrobneje obveščeni v prihodnjih dneh.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost v živo in znotraj istega dneva; MMC/rtvslo.si