Nesporni zmagovalec Pesmi Evrovizije 2017 je postal Portugalec Salvador Sobral in pesem Amar Pelos Dois. Foto: Andres Putting (EBU)
Nesporni zmagovalec Pesmi Evrovizije 2017 je postal Portugalec Salvador Sobral in pesem Amar Pelos Dois. Foto: Andres Putting (EBU)
Nastop slovenskega predstavnika Omarja Naberja s skladbo On My Way si je na TV SLO 2 ogledalo 206.000 gledalcev.
Nastop slovenskega predstavnika Omarja Naberja s skladbo On My Way si je na TV SLO 2 ogledalo 206.000 gledalcev. Foto: Andres Putting (EBU)

Za Omarja navijalo več kot 200 tisoč gledalcev

Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2017 je v torek, 9. maja, na TV SLO 2 spremljalo povprečno 8,2 % ali 154.800 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 23 % delež vseh gledalcev televizije v Sloveniji. Najvišjo gledanost je dosegel prav nastop Omarja Naberja ob 22:21, ko je TV SLO 2 spremljalo 10,9 % oziroma 206.000 gledalcev. Dva dni kasneje je drugi predizbor na TV SLO 2 spremljalo povprečno 3,6 % ali 67.900 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 10 % delež vseh gledalcev. Veliki finale Pesmi Evrovizije 2017 je v soboto, 13. maja, na TV SLO 1 spremljalo povprečno 8,8 % ali 166.600 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 31 % delež vseh gledalcev. Vsaj minuto katerekoli oddaje Pesmi Evrovizije 2017 pa je videlo 779.400 različnih posameznikov.

Evrovizija na Multimedijskem centru – vsebine na novih medijih

Izbor za Pesem Evrovizije je bil med najbolj spremljanimi vsebinami na novih medijih. Na RTV 4D smo v vseh treh večerih zabeležili cca. 25.000 ogledov prenosov v živo. Z 12.000 ogledi je bil najbolj gledan prvi polfinale izbora, na katerem je nastopil slovenski predstavnik Omar Naber. V arhivu video vsebin smo po zadnjih podatkih zabeležili okrog 40.000 ogledov, največ, skoraj 14.000 jih je bil deležen finalni nastop zmagovalca Salvadorja Sobrala. Na spletnem portalu www.rtvslo.si smo samo v mesecu maju zabeležili več kot 300.000 ogledov vsebin, vezanih na izbor za Pesem Evrovizije. Najbolj brani sta bili novici o prvem izboru in o razpletu finalnega izbora; vsaka z več kot 70.000 ogledi. Na dober odziv uporabnikov so naletele tudi vsebine na profilih MMC-ja na družbenih omrežjih: Facebooku, Twitterju in Instagramu.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne

Služba za odnose z javnostjo RTV Slovenija