Ni enostavno ujeti vsega dogajanja v tako dinamičnem športu, kot je biatlon, ko moraš biti pozoren na favorite, ki so na štartu, na progi ali na strelišču, pa tudi na tiste, ki so že v cilju in bi lahko bili na koncu med najboljšimi, a režiserju Dejanu Čretniku je s predano ekipo spet uspelo v svet poslati izjemne posnetke in vrhunski prenos. Foto: Zvezdan Martič.
Ni enostavno ujeti vsega dogajanja v tako dinamičnem športu, kot je biatlon, ko moraš biti pozoren na favorite, ki so na štartu, na progi ali na strelišču, pa tudi na tiste, ki so že v cilju in bi lahko bili na koncu med najboljšimi, a režiserju Dejanu Čretniku je s predano ekipo spet uspelo v svet poslati izjemne posnetke in vrhunski prenos. Foto: Zvezdan Martič.

"Gre za produkcijsko enega najzahtevnejših projektov RTV Slovenija v zadnjem desetletju. Fascinantno je, kako lahko RTV SLO konkurira velikim medijskim hišam, pa ne s sodobno opremo, ampak s kakovostjo znanja in s predanostjo. Biatlon je izjemno dinamičen šport bliskovitih sprememb in je zato eden najzahtevnejših športov za prenose. Drugi izziv je bilo dogajanje znotraj zaščitenega območja TNP-ja, tretji pa pandemija, zaradi česar je bilo treba opraviti na tisoče testov na covid, ves čas pa je bila v zraku grožnja, kdo bo okužen in kdo bi ga lahko nadomestil," nam je povedala avtorica reportaža Marjana Grčman.

Televizija Slovenija za več kot 150 milijonov gledalcev
Norvežani pobrali smetano na Pokljuki, Slovenci ostali brez odličja

170 milijonov gledalcev spremljalo SP
V 25-minutni oddaji smo prikazali zakulisje tehnične izvedbe svetovnega prvenstva v biatlonu na Pokljuki, ki velja za produkcijsko enega najzahtevnejših projektov RTV Slovenija v zadnjem desetletju. Projekt je bil za našo hišo dogodek presežkov. Za mednarodni signal je 14 dni skrbelo več kot 150 ljudi. Iz idile Triglavskega narodnega parka smo v svet poslali kar 19 ur premiernega programa, ki ga je spremljalo 170 milijonov gledalcev. Gostili smo več kot 380 predstavnikov medijev, na terenu je bilo 48 kamer, ob progi smo postavili več kot 70 mikrofonov ter postavili lastno optično omrežje.

Farčnik: Prvenstvo na Pokljuki smo izvedli racionalno, a na visokem nivoju

Mojster Čretnik in pokljuški Jeti Brane ...
"Matej Novak, najmlajši tehnični vodja do zdaj, je bedel nad postavitvijo kablov in tehniko. V reportažnem avtomobilu slišiš glasna navodila izjemnega režiserja Dejana Čretnika, ki ga hvalijo vse medijske hiše. Obvladati vseh 34 ekranov v sodelovanju s pomočnikom Janezom Vodičarjem zahteva veliko mojstrstvo. Čretnik je Skodlarjev šola, prenosi Planice in Pokljuke slovijo kot vrhunski. Tu so še vsi, ki zmrzujejo na terenu. Na začetku SP-ja je bilo -12 stopinj, snemalci morajo v takšnem mrazu pet ur stati na istem mestu in poslušati navodila, koga ujeti, ko zdrvi mimo. In potem so tu številni zanesenjaki, brez katerih si je težko predstavljati organizacijo takšnih svetovnih dogodkov, eden od teh srčnih ljudi je "pokljuški Jeti" Brane," še razlaga Marjana Grčman.

Vabljeni k ogledu reportaže.

Televizija Slovenija: s Pokljuke v svet, reportaža