Predsedniške volitve 2012
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 16 glasov Ocenite to novico!
Danilo Türk in Borut Pahor
Pahor po javnomnenjskih anketa močno vodi pred Türkom. Foto: BoBo

Dodaj v

Anketa Dela: Pahorju 55 odstotkov, Türku 24

Udeležba bi bila 41-odstotna
30. november 2012 ob 07:54
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Na nedeljskih predsedniških volitvah bi Borut Pahor pobral 55 odstotkov glasov volivcev, Danilo Türk pa le 24, kaže anketa Dela. Brez odgovora jih je bilo 21 odstotkov vprašanih.

Podrobnejša analiza ankete kaže, da je Pahor v tako veliki prednosti zato, ker ima zelo veliko podporo tako med privrženci SD-ja kot tudi med privrženci SDS-a, SLS-a in DL-ja. Türka večinsko tako podpirajo le privrženci PS-ja. Med neopredeljenimi imata Pahor in Türk približno enako podporo.

Že zdaj pa vas vabimo, da RTV Slovenija spremljate tudi v nedeljo ob 19. uri, torej po zaprtju volišč, ko bomo objavili rezultate vzporednih volitev.

Sodeč po odgovorih anketirancev, bi se v nedeljo na volišča podalo 41 odstotkov volilnih upravičencev, kar je še za sedem odstotnih točk slabše kot v prvem krogu.

Tako se namerava drugega kroga volitev udeležiti približno tri četrtine tistih anketirancev, ki so volili že prvič. V večjem številu se bodo drugega kroga udeležili tisti volivci, ki so v prvem volili Pahorja, kažejo še izsledki ankete. Telefonsko anketo je izvedlo Delo Stik med 27. in 29. novembrom na vzorcu 786 državljanov.

A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
mandala12
# 30.11.2012 ob 08:19
Precej dobro zapisano, Peter.
zdravaslovenija
# 30.11.2012 ob 08:08
Če bo Janković premier, naj me koklja brcne
30.11.2012 00:01 / Finance 230/2012
Peter Frankl

Jankovića EU in ZDA pač nočejo.

Gotovo poznate človeka, ki vam pove, da je sit vsega, medijev sploh več ne spremlja, noče slišati slabih novic, ki ga demotivirajo. In zato raje sanja o optimizmu. Ta je sicer na mestu, a podlaga zanj je lahko samo realizem. Zatiskanje oči pred recimo demonstracijami in drugimi slabimi novicami ne more biti jamstvo za uspeh. Upravičeno optimističen si lahko le, če veš, kaj je v danih razmerah treba narediti. Dolgoročno uspešen bo tisti slovenski politik, ki ve, da je treba varčevati vse dotlej, dokler ne prodamo bank, še nekaj večjih slovenskih podjetij, da je treba podjetjem omogočiti, da slabega delavca odpustijo brez težav, inšpektorje narediti manj neznosne in da je treba podaljšati delovno dobo.
In to je to, potem bo šlo naprej, denar se bo našel. Evrope in sveta mi pač ne bomo spremenili, znebiti pa se moramo lastnih čudes, ki so kot smetana na torti že tako nakopičenih evropskih in globalnih težav. Uspešen bo tisti gospodarstvenik, ki bo optimizem črpal iz realizma, ne bo pretirano črnogled (mediji so malo preveč, res je, da ni prav vse temačno) in se bo pač znašel, kakor bo vedel in znal. Navezoval bo čim več stikov in se bojeval za kupca.

Demonstracije so res depresivne. In nevarne. Večina protestnikov izraža svoje nezadovoljstvo in bes iz srca - kdo ju ne bi zaradi mariborskega župana Kanglerja - ter kruto in nesprejemljivo je, da policija preseže svoja pooblastila. A realistično je treba domnevati naslednje: v precejšnjem delu so demonstracije politično organizirane ne samo zato, da se upravičeno vrže s prestola Franca Kanglerja, temveč tudi zato, da se pred nedeljskimi predsedniškimi volitvami tehtnica nagne v prid Danilu Türku in da se zamaje vlada Janeza Janše ter na čelo nove vlade postavi Zorana Jankovića. Kdor meni, da gre samo za upravičeni srd razžaljenega ljudstva, je »naivčina non plus ultra«. Srd je instrumentaliziran.
No, želje Zorana Jankovića, da bi postal predsednik vlade, kot je pred nedavnim spet razglasil, to pot v hrvaškem Jutarnjem listu, so prav tako zatiskanje oči pred realnostjo. Lahko pride na demonstracije, lahko jih njegovi somišljeniki pomagajo organizirati, a iz tega zanje ne bo kaj prida. Kajti »Zoki« predsednik vlade ne bo. Ne zato, ker tako kot večina pravljičarjev ne ve in ne more vedeti, kje bi vzel evre za obljubljene naložbe, ki bi spodbudile gospodarstvo. Premier ne bo zato, ker:
1. verjetno nima več toliko podpore med ljudmi, ki so ga končno »prečitali«;
2. ker bodo diplomati naredili vse, da Janković ne bo sedel na prestol. Kajti Evropa Jankovića noče.
Ne me zdaj vprašati, zakaj Evropa Janšo tolerira, Jankovića pa ne. Tega ne vem natančno, vem pa, da ima Evropa rada Pahorja in Janšo, Türka in Jankovića pa precej manj oziroma sploh ne. Evropa je res morala dolgo časa prenašati Silvia Berlusconija, Italija je pač velika država. Jankovića pa jim ni treba, večina predsednikov evropskih vlad pač noče biti z njim v družbi. Lahko je komu to všeč, komu pa ne, ampak tako to je. No ja, lahko se zgodi čudež in se Janković kljub vsemu temu zavihti na prestol. In tedaj nas bo Evropa še bolj ignorirala. Če pade Janševa vlada, je najbolj verjetni scenarij kakšna »tehnična vlada«.
Glavna vprašanja torej so: ali želimo biti del EU in evrskega območja. Če da, potem moramo vedeti, da denar tiskajo samo v Frankfurtu in da smo omejeno suvereni. Tega nihče ne bo priznal, ampak tako to je. Če pa hočemo denar tiskati sami, potem moramo izstopiti iz evrskega območja in EU. No, z morebitnim njegovim razpadom se to lahko uresniči samo po sebi, vendar niti to nas ne bo rešilo, a tedaj bi Jankoviću na njegovi poti stala kaka ovira manj. Če se vse to uresniči, potem bom vesel, če me koklja brcne, in to čim dlje stran.
Realistično je domnevati, da bomo ostali v EU in evru. In iz tega realizma se lahko črpa optimizem.
Jakob Mali
# 30.11.2012 ob 08:33
Danilo Turk = GOTOF SI!
Budilka
# 30.11.2012 ob 08:11
Kdo pa še verjame anketam Dela? Namen te ankete je ,da Pahorjevi volilci porečejo "Saj bo itak zmagal" in ne grejo na volitve.Na drugi strani pa vsi Turkovi volilci množično rinejo tja. Ehhh kr´ neki !
maxbernie
# 30.11.2012 ob 09:18
Najprej sem poslušal radijsko soočenje na studiu ob 17h, včeraj pa na pop tv. Pahor je že zamenjal retoriko. Na radiiu je bil ošabem kot pav, prazne floskule, neopredeljiv. Lahko bil bil prvi obraz firme Teflon. Desnosučne ovce pa mu oproščajo, ker se je pokesal za izjavo, da ne ve, kako ljudje preživijo z manj kot 3000 evri!
Nič vsebine, le neizmerna želja po političnem preživetju in lagodnem predsedniškem življenju, v katerem bo pet let stresal osladnosti in nastavljal upogljivo hrbtenico, da bo izgledal kot slalomski kol, ki ga neusmiljeno gazi Mazejeva (beri: Janša).
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 08:37
zdravaslovenija
Menim da si pameten človek in vse kar si napisal si lepo povedal. Tako da ja bodimo optimisti tudi jas nebi šel sedaj na volitve ampak sem optimist vem da Pahor ni ravno idealen je pa človek ,ki je priznal svoje napake in upam da se je iz tega nekaj pozitivnega naučil in bo pomagal po svojih najboljših močeh da, se čim prej je to mogoče kolikor toliko poberemo iz krize. Tudi jas tako menim. Da mitingi demonstracije niso pot napredka družbe kot si to predstavljata ZOKI JANKOVIČ IN TURK. IZ TEGA RAZLOGA GREMO NA VOLITVE IN DA DOBIMO NA ČELO DRŽAVE ČLOVEKA ,KI BO ZNAL POMAGATI NA POTI V LEPŠO BODOČNOST NAS VSEH.Jas menim ,da je to BORUT PAHOR.
Ted
# 30.11.2012 ob 08:58
MMC, malce več pozornosti pri urejanju linkov, zgoraj desno je link na video na katerem piše:

Tri dana pred volitvami Danilo Turk v Mariboru
00:01:57, 28.11.2012

Imate nove sodelavce iz juga? :)
Obsidijan
# 30.11.2012 ob 08:47
Dimitrij Rupel odpira šampanjce.
Krucifiks
# 30.11.2012 ob 08:46
@zdravaslovenija
Super, da si že ti naredil (naredila) reklamo za ta članek v financah.

Finance - danes : http://www.finance.si/8327316/%C4%8Ce-bo-Jankovi%C4%87-premier-naj-me-koklja-brcne

Kaj ko bi namesto praznega branja bolanih komentarjev peščice hiperproduktivnih plačanih nakladačev in hujskačev vsaj tisti, ki imate možgane še vedno za lastno uporabo, prebrali ta trezen in razumen članek o trenutni situaciji.
stein
# 30.11.2012 ob 09:47
maxbernie@, kot prvo....vedno znova in znova moram ponavljati da nisem nikogaršnji vojščak(si mogoče ti?), pa tudi granitnih kock ne mečem:), mimogrede nisem član nobene stranke, očitno pa imam drugačno mnenje od tebe. predsednik tuerk je zdraharski zato, ker ni niti poskušal poenotiti slovence v tej krizi, nasprotno, odkrito se postavlja na radikalna stališča ki ne morejo biti stališča (modrega) predsednika republike. zato bom pač na volitvah glasoval za pahorja. sicer pa bomo videli v nedeljo, ane maxbernie:)
črnavest
# 30.11.2012 ob 09:11
Pahor, narod protestira, ti pa podpiraš vlado in Kanglerja? pojdi
nevem
# 30.11.2012 ob 08:34
Dr Danilo Türk, je pet let predsednik države.
Kaj je v teh petih letih napravil za izboljšanje najbolj perečih problemov, ki Slovenijo moralno, materialno in funkcionalno vlečejo proti dnu?
Poglejmo:
- Ali je v bančno finančni krizi, kdaj namenil besedo dve, guvernerju centralne banke, katerega je sam imenoval?
- Ali je kdaj kot predsednik, (ne kot predsedniški kandidat pet minut pred dvanajsto) poizkušal arbitrirati pri usklajevanju glavnih reform in preprečevati ultimate predlagateljev in na drugi strani podpisnikov blokad in referendumov?
- Ali je kdaj namenil Sodišču in pravosodju, ki sta temelj pravne države in ki sta ta hip poleg bank eno izmed največjih sistemskih tveganj za varnost poslov v Sloveniji, vsaj vprašanje, kaj se da storiti za izboljšanje stanja? Nasprotno. Sodišča in pravosodje sta bili stalnica njegove hvale.
- Ali je kdaj vsaj poizkušal umiri politično histerijo in nacionalno razdvajanje. Nasprotno. S svojimi izjavami jih je le sem ter tja podžigal.

Pa kdo vendar bi si še za pet let želel takšnega predsednika.
Jaz prav gotovo ne.
sLoVaN
# 30.11.2012 ob 09:50
Hm, zanimivo:
Kot bivši poslanec, član prejšnje (tvoje) Koalicije, zaslužen zato, da si postal mandatar (kar obžalujem) in kot državljan, ki mu ni vseeno, Ti postavljam naslednja vprašanja in pričakujem, da bo javnost dobila odgovore, v skladu s tvojo »načelnostjo« in »doslednostjo«:
•ali si pozabil, da si kot predsednik Vlade, poln samoljubja in domišljavosti skoro vsak dan stal pred kamerami sam in neuspešno govoril, igral manekena, uresničil pa skoro nič, kar te je stalo položaja?
•ali si pozabil, da smo v pogovorih s tabo izgubili mnogo časa, poslušal pa nisi ne svojih v stranki, ne drugih, ki smo želeli pomagati?
•ali si pozabil, da smo bili vsi proti zaposlitvi Rupla pa si nas vse ignoriral in vstrajal pri svojem?
•ali te ni sram, da si dokazoval svoj prav s toleranco človeku, ki je lagal predsedniku Republike?
•te ni sram tega, da še danes govoriš in braniš takratno odločitev, samo zato, da bi ugajal Janši?
•ali si pozabil, da si bil nesposoben povezati sorodne stranke, ki so nazadnje obupale in dve kar odšle?
•ali si pozabil, da je predčasne volitve terjala takratna opozicija z J.J. na čelu, ne pa »strici iz ozadja«?
•ali boš naštel »strice in njihova pričakovanja«, o katerih si govoril, ali pa si za dosego nezasluženega položaja, začel uporabljati način tvojih »rabljev«, se pravi z lažmi in namigovanji brez dokazov?
•ali si pozabil, da so te vrgli s predsedniškega položaja lastne stranke, ker si glavni krivec za hud poraz na volitvah?
•ali te ni sram, da obljubljaš povezovanje (ne vemo s kom)?
•ali te ni sram, da zavajaš volivce z »svojim prepričanjem in vizijo«, v katero lahko verjameš (samo) ti?
•ali misliš, da bodo lačni kuhali tvoje »povezovanje, vizije in prepričanja«?
•ali te ni sram, da podpiraš to obast, ki nas vodi v propad, SAMO ZATO, DA TI BO POMAGALA NA STOLČEK, iz katerega, razen »vizije in prepričanja«, ne boš mogel lačnim ponuditi ničesar (»ker boš težko shajal s predsedniško plačo«)?
•ali te ni sram, ko nisi javno nasprotoval krivici, ki je doletela tisoče (ZUJF)? KAJ SI UKRENIL???
•ali je tvoje »povezovanje« kaj drugega kot PRISTAJANJE NA VSE, KAR STORI OBSTOJEČA OBLAST, čeprav je očitno, da želi narediti ljudstvo revno, »butasto« in »pohlevno«?
•ali si pozabil, da kot predsednik Republike, ne boš mogel biti kaj drugega kot »povezovalni« podpornik (slabe) oblasti ali njen kritik, BREZ MOČI?
•ali te ni sram iskati podporo pri tistih »stricih«, ki so te dejansko nagnali s položaja predsednika VlADE (Janez Janša in pajdaši)?
•ali se ne zavedaš, da te podpirajo le zato, ker te potrebujejo v podpori ob upadanju zaupanja nacije?
•ali boš odstopil s položaja, če ti »povezovanje« ne bo uspevalo (»dosleden« kot si)?
•ali te končno ni sram, da za dosego svojih samoljubnih ciljev, začenjaš uporabljati VSA SREDSTVA, po vzoru bivših nasprotnikov?
•kako naj razumemo tvojo izjavo, »da se sicer ne strinjaš« z odločitvami Vlade, hkrati pa jo podpiraš?
•ali res misliš, da ni »ALTERNATIVE«?
•ali se ne zavedaš, da SLABŠE OBLASTI, KI JO TI TOLERIRAŠ (niti oblast norcev ne bi mogla v tako kratkem času, državi in ljudem, narediti toliko škode), SPLOH NI MOGOČE IZVOLITI?
•ali se zavedaš, da se s svojim govoričenjem, v resnici žališ vse, ki te poznamo in tiste (na kar računaš), ki te ne?
•ali te ni sram, ker NE PODPIRAŠ UVELJAVITVE REFERENDUMOV, ki naj kot edino še obstoječe demokratično sredstvo, zaustavijo rušenje blaginje, demokracije in države?
•ali naj se ljudski glas, sedaj, ko gre za tvojo »zadnjo plat«, zatre in utiša ali celo prepove???
•si se podpisal pod zahtevo za referendum?

Očitno si se lotil (prvič) v kampanji »nekega« dela zato, da omamiš trpeče, ki te ta hip podpirajo, ne da bi se zavedali, da delajo in bodo morda še dolgo delali zate, ti pa delaš zgolj zase! SRAM TE BILO!

Nestrpno pričakujem odgovore NA VSA VPRAŠANJA! Gotovo bo zanimivo tudi za javnost.

mag. Franc Žnidaršič
vednoprav
# 30.11.2012 ob 09:06
Ne vem več od kje Pahorju ti procenti. Včeraj sem ga gledal na POP TV, pismo, njegov nastop sem znal na pamet že pred oddajo, samo belih rokavičk nimam. Nekajkrat se je celo demantiral. Turk mu še teden dni nazaj nikakor ni mogel dopovedati, da morajo biti vlade zamenljive in je tudi aktualna zamenljiva s čimer se pahor nikakor ni strinjal ampak je vztrajal,da JJ nima alternative. Glej ga zlomka, včeraj pa je Borči obrnil ploščo.
Zakaj ga nihče ne vpraša, kako kaj Dimičeva , kako kak pitbuli, zakaj naši starši ali dedki in babice vračajo socialne dodatke k pokojnini, zakaj so našim otrokom vzeli otroške dodatke, štipendije pa ne dobi skoraj nihče, zakaj je na zavodih sistem,da soc. najbolj šibki po eno leto ne dobijo odločb. V si ti zakoni so bili sprejeti pod njegovo vlado
Kako kaj Gadafi nič ga ne omenja,še svečke mu ni šel prižgat.
Bistvo vsega pa je,kdo nam jih je v življenju dal več s kolenom v jajca.
Moram reči, da za Turka ne vem, ampak zaradi Borčita sem se pa kar nekajkrat valjal po tleh in zaradi njegovih zakonov
In dragi Borči, prevzemanje odgovornosti ni, da to samo rečeš. da si jo prevzel, Prevzemanje odgovornosti prinaša posledice, Odgovornost bi prevzel mpr., če bi, ko je tvoja vlada razpadla, lepo odstopil, pa nisi, morali so te skenslat v parlamentu in to ni prevzemanje odgovornosti. To je vztrajati na položaju in upati, da so že vsi mrtvi, da bi ti še naprej lahko tam sedel
jaz2
# 30.11.2012 ob 08:05
Pahor na zmago! Turk je pa GOTOF!!!!
obeliks
# 30.11.2012 ob 09:56
Slovenija bo dobila prvega dvornega norca za predsednika države. Kdo bo šef na dvoru pa se ve. Eni in Edini, Veliki in Odločni, Današnji in Večni Knez Janez. Pahor se mu bo odločno postavil ob bok in ga zabaval po napornem delu.
maxbernie
# 30.11.2012 ob 09:40
stein... vojaček... A lahko argumentirano razložiš pridevnik zdraharski?
polzaliva
# 30.11.2012 ob 09:04
Obsidian.

Dimitrij Rupel odpira šampanjce,
Milan Kučan kliče bratrance,
Stanovnik s hlapci obklada Kranjce,
Stari Virant psuje Bosance.

Krize bo konec,
ko rdeči lonec,
ne bo iz korita vsega pobral.

Ko sosed sosedu
v Ljubljani, na Bledu
bo roko podal.

Ko dom upokojencev
in njihovih učencev
bo razumel sporočilo z vrta,

da pes ni kriv,
ker je živ
in da je hobotnica najboljša ocvrta.
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 09:03
Menim da mitingi demonstracije, frustracije izkorišča Jankovič zato ker to je najlažje tako je uspel požar zanetiti njegov brat SLOBODAN MILOŠŠEVIĆ zato apeliram da smo Slovenci bolj pametni kot so bili Srbi in ne bomo dopustili da nam ljudje na ulicah razbijajo in delajo škodo s tem pa za sabo puščajo razbitine. Če meni Jankovič da so po njegovem demonstracije sredstvo iz katerih misli da bo izšel kot zmagovalec se moti. Zato pozivam Predsednika Turka s tega mesta naj Jankoviča zaustavi ker na takšen način z silo ne bo dobil volitev. IN JANKOVIČ BO NAREDIL NAJBOLJ PRAV DA TAKOJ IZSTOPI Z ŽUPANSKE FUNKCIJE, KER MENIM ČE BO ZAKUHAL IZREDNE RAZMERE V SLOVENIJI KOLIKOR VIDIM DA JE TO NJEGOV NAMEN BO ITAK ODLETEL NA CIPER. IN to ni politika ki vodi slovenijo naprej. Prosim vas gospod Turk zaustavite ZOKIJA VAŠEGA PODPORNIKA NA TEH PREDSEDNIŠKIH VOLITVAH Slovenie ni treba razbijat mi nismo Srbija
Krucifiks
# 30.11.2012 ob 08:46
@zdravaslovenija
Super, da si že ti naredil (naredila) reklamo za ta članek v financah.

Finance - danes : http://www.finance.si/8327316/%C4%8Ce-bo-Jankovi%C4%87-premier-naj-me-koklja-brcne

Kaj ko bi namesto praznega branja bolanih komentarjev peščice hiperproduktivnih plačanih nakladačev in hujskačev vsaj tisti, ki imate možgane še vedno za lastno uporabo, prebrali ta trezen in razumen članek o trenutni situaciji.
aanton
# 30.11.2012 ob 08:34
Največje zlo v sloveniji sta pravosodje in stari vplivni rdečuhi, Kot to popravimo in očistimo, bo kaj hitro bolje. In tisti levičarji, ki ste pavi levičarji, boste to priznali. Podpiram novo sodobno levico, zato Jankovć odpade - populit in pravljičar, kot ga je dobro opisal Peter Frankl.
PICENG
# 30.11.2012 ob 23:39
Poglejte, kaj že vse ni bil Pahor? Bil je že evroposlanec, poslanec, partijski funkcionar, pa predsednik državnega zbora, predsednik prenovljenih komunistov, nato še predsednik vlade. Zdaj bi rad bil še predsednik republike in sam trdi, da je vse dosedanje funkcije perfektno opravil !? Je res bil tako zelo uspešen v dosedanjih funkcijah, da bo tudi dober predsednik?Ne verjamem in zelo se nam bo otepalo, če bo izvoljen.
Volitve X
# 30.11.2012 ob 23:21
NAJ BODO TO VOLITVE Z NAJVEČJIM OBISKOM V TEJ MLADI ZGODOVINI SAMOSTOJNE SLOVENIJE...
VOLITVE NA KATERIH BO LAHKO VSAK POSAMEZNIK POKAZAL DA SE NE STRINJA S TRENUTNO POLITIKO...
VOLITVE Z NAJVEČJIM ŠTEVILOM PREČRTANIH VOLILNIH LISTIČEV....
DAJMO POKAZAT DA JE TO PRAVICA VSAKEGA POSAMEZNIKA DA SE ODLOČI ZA TAKŠNO OBLIKO PROTESTA...
VELIKI X!!!
Volitve X
# 30.11.2012 ob 22:33
Pozdravljeni!
Smo skupina, katera se je ustanovila z namenom da se v nedeljo 02.12.2012 na volitvah za predsednika vsi izkažemo z enim velikim X čez celi volilni listič.
Navaden državljan z volilno pravico lahko povsem legitimno izrazi svojo voljo in pokaže nestrinjanje z trenutno politiko...
Torej, volil ne bom ne enega in ne drugega, prečrtal bom celi list!

POVEJ NAPREJ....
Wasabi
# 30.11.2012 ob 12:29
Pahor za lastno stranko ni bil dober, ampak za predsednika pa bo!
Samo pri nas:)
vednoprav
# 30.11.2012 ob 11:38
Jsz se strinjam,da pozove Jankoviča k odstopu. Je pa res,da včeraj borči ni zmogel niti tega,da bi kangita pozval k temu.
oliva
# 30.11.2012 ob 11:37
@rrrrrrr, nič ni povedal jasno, tako kot vedno - sem pa napisala, da sem samo parkrat ujela ta intervju, ker jih vseh skupaj ne morem več ne gledat ne poslušat, Pahorja pa še najtežje in itak ga bom zdaj očitno morala še 5 let, ker se temu pač ne bom mogla izognit, če bom želela pogledat kako novico... ;\\

Kar se tiče tvojega drugega posta, ja, v bistvu se strinjam, da se DT opredeli tudi do tega, čeprav to ne gre tako: enega župana na enega župana in gre tudi za to, da očitno Kanglerja LJUDJE več nočejo, ne zgolj ker se Türku zdi tako.
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 11:08
oliva
Povej kaj ni jasno povedal PAHOR IN NE KAR TAKO NA PAMET KOT KOKLJA!!
oliva
# 30.11.2012 ob 10:59
@maxbernie: "... Pahor je že zamenjal retoriko. Na radiiu je bil ošabem kot pav, prazne floskule, neopredeljiv. ..."
Jaz radijskega soočanja sicer nisem poslušala, sem pa nekajkrat ujela televizijskega - na poptv in sem točno to pomislila: opa, on se že vidi kot predsednik in popolnoma je spremenil nastop in retoriko; res je bil prav ošaben in ne več tako prijeten, oči so se mu kar bliskale. ;) Ga je malo zmedlo okoli enih vprašanj in se je zapletal, v parih stavkih pa celo znotraj stavkov demantiral...
Nekdo zgoraj je napisal, da je bil Pahor jasen. lol. Ene stvari jasno ne pove, res pa je, da sicer veliko govori. ;)
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 10:43
Zgodovinar_666
Bravo res je kar si povedal vsaka ti čast
Ti si car stari lep pozdrav,
cerera
# 30.11.2012 ob 10:19
SINOČI SEM JIH POSLUŠAL..

nisem ne levi ne desni ..

odgovori Turka direktni, jasni ..
odgovori Pahroja. filozofski...

sam tolk.

ne levi ne desni...
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 11:10
oliva
Se strinjaš da predsednik Turk JANKOVIČA pozove k odstopu tako kot je to storil s Kanglerjem???
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 11:03
Še enkrat javno pozivam naj pozove predsednik Turk tako kot je pozval k odstopu Kanglerja tudi Jankoviča. Zdaj naj pokaže Slovenskemu narodu da je pravičen!!??
Bolek
# 30.11.2012 ob 10:54
Ogledal sem si soocenje obeh predsedniskih kandidatov na POP-TV.

Najbolj sem si zapomnil cinicni in neiskren nasmeh Danila Türka, pravo nasprotje pa je bil Borut Pahor, nasmeh je bil odkrit in prisrcen.

Nasmeh pove veliko o znacaju ljudi!
malidelnicar
# 30.11.2012 ob 10:47
Zanimivo da imamo toliko ekstremne levice v Sloveniji. Čiščenje bo še dolgo.

Navijam seveda za Pahorja - sem ga že volil na predčasnih. Ni perla se mi pa zdi, da mu je res za dobro države in naroda. In zaveda se zgodovinsko težke situacije v kateri smo. Vse skrajne - Janšo, Jankoviča in Kučana bo pa moral nevtralizirati. Ampak, če bo začutil, bo nastopil bolj odločno in trdo. V to sem prepričan.

Franc Žnidaršič se mi pa ni zdel bogve kaj. Populist in blefer. DSD - stranka dela? Wtf? Jaz tudi delam in sem delavec pa ne rabim delavske stranke, ki bo določala kaj je delo in kaj ni delo.
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 10:34
Menim da vsak svoboden človek neobremenjen sem z visoko fakultetno izobrazbo.Ko je odgovarja Turk nisem imel občutka da, govori natančno kar se naj v naslednjem mandatu pričakuje od njega. To je prvo medtem ko je Pahor jasno povedal predvsem za pravosodje ki je itak katastrofa da se bo prizadeval za učinkovitejše in hitrejše rešitve sodnih odločitev. Vsaj Tur ki je imel priložnost predlagati v svojem mandatu ki se hvala bogu izteka tega ni stori in če Borut tega ne bo storil bo odšel kot sedaj Turk upam. Zato so volitve da volilci volimo tistega ki pričakujemo da bo boljši je tako.
Zgodovinar_666
# 30.11.2012 ob 10:09
A Delo spet prireja in ponareja? Turk je GOTOF. Dva milijona je tip zaslužil, nam pa se dela reveža. Hčerka je študirala po celem svetu, na koncu ji mora pa Jankovič službo priskrbeti. Hvala lepa za tako druščino.
klemen30lj
# 30.11.2012 ob 09:48
js vam kar privoscim Pahorja, se za naslednjih 20 let. Fiksno. Ker vas itak nic ne izuci.
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 09:26
črnavest
Glej bodi realen pozovi JANKOVIČA IN TURKA NAJ ODSTOPITA oba saj kuhata to juho kise bo itak ohladila. Narod naj mirno pove brez granitnih kock kaj ni v redu in pika, ni pa namen demonstracij razbijanje uničevanje vandalizem. A je tako. Bodi realen kolo denarja ima od prodaj zemljišč in neplačanih računov ZOKI, KI SI ŽELI Slovenijo pahniti še večjo revščino a kaj ti misliš da se bosta cedila med in mleko če bi ZOKI bil premie. Bodi malo pri pameti saj smocivilizirana družba a nismo. Ne moramo kar poprek razbijati vpit zato imamo sodišča ki morajo delovati pošteno in zapret takšne ki kradejo lažejo in manipulirajo. To ti jas govorim in Jankovičeva odrešilna bilka so demonstracije mitingi ,ki pa jih jas ne podpiram iz tega razloga ki ne vem zoper koga naj demonstriram, kaj bo to zame bolje da se derem na ulicah da kričim ali da grem na volitve izberem človeka v katerem vidim upanje in prihodnost. To zagotovo niso demonstracije in razbijanje tujega oziroma moje domovine.Potem naj ZOKI GRE V BEOGRAD TAM NAJ TO DELA IN NE V Sloveniji. TO ŽELIM DOPOVEDATI TURKU IN TVOJIM SOMIŠLJENIKOM.
stein
# 30.11.2012 ob 09:54
Kot kaže je danes 'zaposlenih' kar nekaj tuerkovih 'vojščakov', čeprav mu v anketah slabo kaže, pa se je število teh vojščakov v zadnjih dneh presenetljivo povečalo?! Strumno delijo minuse in pluse...
stein
# 30.11.2012 ob 09:38
nedelja bo upam zelo vesel dan, dan ko bomo poslali v pokoj zdraharskega in prevzetnega predsednika republike tuerka. sicer pa naj ljudstvo odloči.
Videonovice
Pahorja čaka izpolnitev obljub 00:02:39, 03.12.2012
Kandidata na voliščih 00:01:56, 02.12.2012
Iz volilnega štaba Danila Türka 00:02:32, 02.12.2012
Na voliščih tudi politični vrh 00:01:57, 02.12.2012
O delu volilnih komisij 00:02:34, 01.12.2012
Volilno varčevanje 00:03:38, 01.12.2012
Sklepno predsedniško soočenje 00:51:02, 01.12.2012
Analiza soočenja v Odmevih 00:11:27, 01.12.2012
Radijsko soočenje Pahor - Türk 00:50:00, 28.11.2012
Nekdaj zaveznika zdaj nasprotnika 00:02:09, 25.11.2012
Türk in Pahor o lačnih otrocih 00:02:28, 25.11.2012
Pahor gradil most na Koroškem 00:02:21, 24.11.2012
Predsedniška kandidata o DDV-ju 00:02:03, 23.11.2012
Pahor v Ložu, Türk v Mariboru 00:03:14, 22.11.2012
Türk v Mariboru 00:01:30, 21.11.2012
Pahor in Kosorjeva na FDV 00:01:47, 21.11.2012
Analiza uvodnega soočenja 00:12:56, 20.11.2012
Pahorjeva priljubljenost narašča 00:00:35, 19.11.2012