Predsedniške volitve 2012
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,1 od 24 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor
Borutu Pahorju zadnje javnomnenjske raziskave napovedujejo zmago. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Anketa Dnevnika: Pahorju bi do zmage pomagali volivci desnih strank

Pahor bi dobil 61 odstotkov glasov, Türk pa 39 odstotkov
24. november 2012 ob 11:41
Ljubljana - MMC RTV SLO

Če bi bile volitve to nedeljo, bi predsednik postal Borut Pahor - večino glasov pa bi dobil od volivcev desnih strank, saj bi zanj glasovalo 80 odstotkov volivcev SDS-a in SLS-a ter polovica volivcev NSi-ja.

Tako kažejo rezultati zadnje ankete, ki jo je za Dnevnik med 20. in 22. novembrom opravila Ninamedia, v njej pa je sodelovalo 700 ljudi.

Pahorja bi podprlo 53,1 odstotka vprašanih, Danila Türka pa 31,6 odstotka, še neodločenih pa je 15,3 odstotka vprašanih, vendar jih večina rahlo prednost daje Pahorju, iz česar je po poročanju Dnevnika mogoče sklepati, da bo Pahor dobil 61, Türk pa 39 odstotkov glasov.

Pahorju glasovi SD-ja in "pomladni" glasovi
Iz analize prvega kroga volitev je mogoče sklepati, da bo Pahor dobil glasove večjega dela volivcev SD-ja, a glavnino lahko pričakuje od privržencev "pomladnih" strank in DL-ja, so zapisali v časniku. To napovedujejo križanja odgovorov na vprašanje, koga bodo volili, in o strankarskih preferencah vprašanih.

Po tej napovedi bo za Pahorja glasovalo približno 80 odstotkov volivcev SDS-a in tudi SLS-a, polovica volivcev NSi-ja in 65 odstotkov volivcev DL-ja. Na drugi strani ga bo podprlo 70 odstotkov volivcev SD-ja, 45 odstotkov volivcev DeSUS-a in 25 odstotkov volivcev PS-ja.

Za Türka bi medtem glasovalo 61 odstotkov volivcev PS-ja, 44 odstotkov volivcev DeSUS-a, 35 odstotkov volivcev DL-ja in NSi-ja, 21 odstotkov volivcev SD-ja ter 13 odstotkov volivcev SDS-ja.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
jang
# 24.11.2012 ob 12:24
Javna podpora Janše bi bila najhujši udarec za Pahorja. Verjetno si Danilo tega prav želi
Breathe
# 24.11.2012 ob 12:23
In njonjo se bo še pet let sončil pod žarometi in užival.
Čeprav to njemu nič ne pomeni, on pač rad asfaltira, pospravlja, plete...

btw, če je tako rad med ljudmi, me zanima, zakaj ni čakal v urgenci z vsemi ostalimi takrat, ko je padel s konja?
evropa
# 24.11.2012 ob 12:00
Načeloma mi je skoraj vseeno kdo ima predsedniško funkcijo, ki je bolj kot ne vloga predstavnika države.

Moti me pa oseba, ki klobasa o stricih ne našteje pa točnih imen. To je navadno strašenje prebivalstva.
PatrickBateman
# 24.11.2012 ob 12:15
kamnojed
ja zelo dostojanstveni... tako kot kaksen diktator, ki se obnasa ko otrok, ko ne doseze tega kar hoce in siri sovrastvo do tistih, ki ne mislijo kot oni. To pa je dostojanstveno ja.
SAM
# 24.11.2012 ob 12:13
Opa, še Türk pobira na desnici (resnici na ljubo manj tako na desnici kot na levici).
UnderLeach
# 24.11.2012 ob 12:25
20 let poslušamo, da se moramo nehati deliti na naše in vaše, na leve in desne itd itd....In ko enkrat vendar napoči dan, da večina volilcev zmerne desnice in zmerne levice družno glasuje za enega kandidata, se najdejo razni skrajneži, ki se zgražate nad tem... Prav en klinc jih gleda!
lojal
# 24.11.2012 ob 12:24
pahor je lovec na funkcije. Samo še predsedniška mu manjka. Naredil pa do zdaj še ni prav nič koristnega. En mesec se je nekaj silil delati kot navaden državljan, pa je bil že v bolniški. nasplošno pa je prodana duša oziroma kamor veter piha.
apneni
# 24.11.2012 ob 13:02
Ne boste verjeli, en ali drug kandidat bo zmagal s pomočjo volivcev desnice in se bodo seveda potem našli volivci levice, ki se bodo zgražali nad tem. Tisti, ki čutimo volitve kot svojo dolžnost, gremo volit tudi kadar ni na volilni listi nikogar, ki bi nam bil blizu po prepričanju, vedno pa je nekdo bližji.
mkrebs
# 24.11.2012 ob 12:33
Na soočenju bi jima postavila vprašanje
1. Ali Slovenija resnično potrebuje predsednika in če ga, zakaj?
lojal
# 24.11.2012 ob 12:30
PatrickBateman
Tudi tvoj ljubljeni vodja je bil isto kot Pahor, pa se zdaj pretvarja, da to nikoli ni bil. Se pa strinjam, da bi Pahor za dosego predsedniškega položaja lizal cesto, če bi bilo treba. Za oblast, če je treba, preko trupel. Predsedniško funkcijo vidik kot neke vrste nagrado za prejšnja dobra dela. S tem ne mislim, da pa je Danilo najboljši kandidat. Od treh slabih je naslabši že odpadel, zdaj pa ni več kaj izbirati.
lowrenc
# 24.11.2012 ob 12:15
Kakšna sramota oz podn od podna....desničarji, ki so še lani trobili, da je Pahor barbika, da vodi državo iz fitnesa, da ga vodijo strici iz ozadja, da je njegova vlada na kokainu, da zagovarja Titove morilce (haha) - BODO SEDAJ MORALI VOLITI NJEGA

HAHAHAHAH....Ker jim je tako naročil Janša hahahahah....

TOLIKO O RAZMIŠLJANJU Z LASTNO GLAVO.

Revčki - smejem se vam v glavo,ker ste tako bedni
Captain Obvious
# 24.11.2012 ob 12:28
Pa saj, to smo že vedeli? Seveda bodo desni večinoma podprli kandidata brez načel.
Jakob Mali
# 24.11.2012 ob 12:17
Danilo Turk = GOTOF JE!
jujc
# 24.11.2012 ob 12:11
Pahor podpira Rupla, o izgubljenih podpisih za referendum in odgovornosti Gorenaka pa ne more ustvariti mnenja. Da ne omenjam, da noben od kandidatov ni podprl Mariborcanov pri demokraticnem uporu proti korupciji zupana Kanglerja...

Pahor gotof si!!
josip1
# 24.11.2012 ob 11:54
Itak bo zmagal, a ni brezveze klobasat?
sinica
# 24.11.2012 ob 14:05
Ne vem, od kod toliko čudenja, da bo desnica podprla Pahorja. A ni to čisto samoumevno, glede na to, kakšen predsednik je Turk. Prvi preganjalec desnice v državi. In ker smo desničarji zavedni Slovenci, gremo brez pomislekov na volitve in izberemo, če že ne dobrega kandidata, vsaj manj slabega oz. manj škodljivega za odnose med državljani.
Ravno zato pa se močno čudim, od kod toliko glasov volivcev Nsi za Turka. :S
roookie
# 24.11.2012 ob 13:01
če si v sredini pač prestrežeš vse pljunke, ki letijo iz leve na desno in obratno. To je že izkusil Virant, sedaj še Pahor. Kar naenkrat si dvojni tajni agent, trojanski konj in še kaj.

Zato pač sredinska politika v Sloveniji ne bo nikoli uspešna. Pa se lahko na glavo postavimo.
Forex
# 24.11.2012 ob 12:54
jang
Ali pa ne, kako veš? Morda, pa se ljudje vseeno zavedajo, da so ukrepi nujni in prepotrebni za državo, in nas državljane. Le še Turk in Jankovič s podporo Kučana so očitno proti.? Tako se meni zdi!
PatrickBateman
# 24.11.2012 ob 12:19
lojal
smesen si. Najprej pises kako je "rdeca zvezda", "NOB"... potem pa ga kar za majerjevega oznacis.
Desnicarji so se do lani pisali proti Pahorju. Res je. Ampak a je kaj razlike na levici. Se do lani so ga podprali, sedaj pa je ze nesposobnez, izdajalec itd.
Bolj razumem desno pozicijo, kjer preprosto volijo zanj, ker ga smatrajo za bolj povezovalnega od skrajneza Turka.
Tako radikalno spremembo v letu dni kot pa ste jo nekateri levicarji premogli, to pa ze zunaj vsake meje zdravega razmisljanja.
lojal
# 24.11.2012 ob 11:59
Zanimivo, da kar naenkrat ultra desničarji glasujejo za otroka socializma, za levičarja, za rdečo zvezdo, za zagovornika NOB. Aja, sicer pa je itak Majerjev kompanjon. On je tudi bil to, pa se zdaj nekaj spreneveda. Delno je spreobrnil že tudi Barbiko.
stefana
# 24.11.2012 ob 17:36
pa saj ne morem verjeti, da bi se desničarji na tako nizek nivo spustili in volili bivšega komunista...udbovca...katerega podpirajo strici iz ozadja...saj tako so mu skoz govorili...rušili njegove reforme ga ozmerjali, da se drogira...imeli ga za zoofila...samo se spomnite rožne doline....
niti sama se več ne spomnim kaj mu vse niso izrekli in pripopali......

pa recite mi, da sem se kaj zlagala ali si izmislila???''
Forex
# 24.11.2012 ob 12:55
črnavest
SREČNO! Mene ne bo zraven.
Lingamjoni
# 24.11.2012 ob 12:54
Turka volita dve skupini ljudi:

V prvo spadajo vsi, ki jim srčeca zadrhtijo ob druže tito mi se ti kunemo. Strokovno se jim reče indoktrinirani osebki, ki so utrpeli izgubo identitete s strani načrtne indoktrinacije, zaradi česar so podlegli kultu tovariša Tita, ki je bil pogumen in kadil cigare.

V drugo skupino spadajo tisti, ki so ga volili kot posameznika, ki jim je podoben po snobovski figuri, po hinavsko zlizanem dostojanstvu, ki za sabi nima niti pičice moške časti. enaki za enakega.
V tem je najti razlog, kako to, da je za Turka volilo 25 % Nsi-ja, ki je sicer ideološko Turku popolnoma nasprotna.
Lingamjoni
# 24.11.2012 ob 12:50
Pahor bo zmagal, ker je sredinski kandidat. Je samostojen, komajda s skoraj izsiljeno podporo lastne stranke, ki se ga je nedolgo tega odrekla kot predsednika stranke.

Dočim je Turk snobovska marioneta, lutka rdečih stricev iz ozadja, ki nikoli niso spustili štrikcev iz rok. Jih bom našel: Zemljarič, Kocijančič, Kučan, Zidar...
In srbskega strica iz ospredja, jankovića.
Turka podpirajo vsi, ki imajo pobarvane možgane z izmišljotino, da so domači izdajalci res obstajali. tako je treba trditi, da bi s tem zagovarjali, zakaj so jih pobili. Zelo na glas je treba vpiti to, he he...

Ha ha, domači izdajalci - takega glupega izraza se lahko spomni samo omejen razumček komunistka z manjvrednostnim kompleksom. Kakor da bi imeli tudi uvožene izdajalce, kupivne izdajalce.
oljka
# 24.11.2012 ob 12:41
Pahorja bodo izvolili volilci vseh strank-saj tak je naštimano-zakaj pa misliš da je šel ata Kučan delat by-pas z Jankovičem,če ne zatoda gre en kapitalist še kao bolj levo od Pahorja
barezi
# 24.11.2012 ob 12:28
Pahor je sociopat. Šolski primer mentalnega bolnika.
atom ant
# 24.11.2012 ob 12:19
Evo, zakaj bom volil Türka.
Ma, obkrožil bi Sulejmani Idriza (sadje&zelenjava) rajši, kot kandidata, ki ga podpira desnica potem, ko je v preteklih letih nanj zlila miljardo ton gnojnice.
Duše prodane vsi od kraja.
:(((
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 15:02
KAJ VAS BOLI kaj bi pravi levičarji storili to pa je vrlo važno vsi s katerimi sem sodeloval poslovno družine bodo glasovale za Boruta pa če so desni ali levi kaj se jočete kumiji. Zmagal bo BORUT VAM LI NIJE JASNO.
VOLIL BOM BORUTA PA PIŠITE KAR SI ŽELITE PA ME NIČ NE GANE.
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 14:56
KAJ mešate JANŠO IN PAHORJA NAROD VIDI IN ČE PIŠETE KAR HOČETE VOLILI BOMO VSI BORUTA PAHORJA ZASE TRDIM;100%
LEPO BODITE VIDIMO SE V NEDELJO NA VOLIŠČIH~~!!
Lady M
# 28.11.2012 ob 19:50
Ne spomnim, da bi imel že kdaj kakšen prav pameten navdih, je pa še vedno boljša izbira od sluzastega oholega in razsipnega turka.
endvatrilovi
# 26.11.2012 ob 12:24
Se je pa pokazalo, da znajo desničarji izmed dveh kandidatov levice izbrati tistega, ki bo deloval bolje za Slovenijo in vseeno oditi na volitve. Tega levičarji v nasprotnem primeru (dva desna kandidata v drugem krogu) ne bi bili sposobni...
evaevi
# 24.11.2012 ob 22:00
no 72

oprosti, nekateri volimo glede na program
in tvoj srčni neomadeževani as je imel v programu recimo tudi privat šolstvo
če bi malo pomisli, bi vedel, da to ni ravno v korist tvojih potomcev,
saj zelo dvomim, da pašeš v kapitalistično elito
evaevi
# 24.11.2012 ob 21:55
Edina resitev je, da se volitev ne udelezimo.

Oba kandidata sta predstavnika opcij, ki so pripeljali Slovenijo do danasnje situacije.


no, no, jujc
med dvema slabima možnostima imaš vedno eno še slabšo..
mikitr
# 24.11.2012 ob 18:46
Počas tud mafijce hudič jemlje.
no72
# 24.11.2012 ob 14:19
sinica@

v tem se pa strinjam, domača naloga za Ljudmilo Novak, da spremeni izborni profil svojih volivcev! V NSI je največ slovenskih vernih katoličanov, zato ni razumljivo, kako morejo dati glas človeku, ki že ves čas razdvaja slovensko nacijo (deli in vladaj!) in gleda s prezirom na desnosredinsko politično opcijo!
no72
# 24.11.2012 ob 14:02
Naša alternativa je bil g. Zver, edini neobremenjen politik med kandidati, z neomadeževano preteklostjo, zanesljivo bi bil pozitivno sprejet tudi v EU, človek, ki nima umazanih rok zaradi afer, povezovalen in nekonflikten! Žal za takega predsednika Slovenci še nismo zreli, odklonjen je bil samo zato, ker izhaja iz SDS.
Ostali sta še dve slabši možnosti, vendar je Pahor mnogo manj slaba kot Tuerk!
Pahor ga prekaša v vseh pogledih- je že na zunaj bolj simpatičen, deluje spravljivo , ni sovražno nastrojen do nasprotne politične opcije, dosego cilja vidi v družnem trudu vseh Slovencev in kar je najvažnejše - trudi se biti dober predsednik vseh Slovencev!

Tuerk je njegovo nasprotje- že antipatične, snobovske zunanjosti, spravljiv nastop mu je španska vas, je sovražno nastrojen do politične opcije, ki ni po njegovem okusu, vseh pet let mandata je s svojimi večkrat skrajnimi in nestrpnimi izjavami razdvajal Slovence in kar je najvažnejše- nikoli se ni trudil, oz. je načrtno deloval proti temu, da bi bil predsednik vseh Slovencev- priznaval je le ljudi z liberalno-komunistično kontinuiteto, ostale je preziral (samo spomnite se "drugorazredne" teme...)

Zbogom za vedno, g. Tuerk, Slovenija si zasluži boljšega predsednika!!!
hermes3
# 24.11.2012 ob 12:47
V pogojih nemoči, se mora nora situacija razrešiti z ZMAGO totalne NOROSTI, da tudi preprosti ljudje končno doumejo, da vsa svarila niso bile retorične figure in zavajanja zlobnežev, temveč dejansko DEJSTVA. Ko bosta norost in nesposobnost končno zavladala na slovenskem bomo lahko razumniki sploh lahko prišli ne le do besede, temveč nam bo raja podelila tudi mandat ta vodenje skupnosti. Problem je samo v tem, da bomo vsi 5 let starejši in totalno uničeni.
evropa
# 24.11.2012 ob 12:30
Pejd mu to povedat na Kodeljevo
dharma
# 24.11.2012 ob 12:25
Pahor, moj glas si dobil na parlamentarnih volitvah. Celo dvakrat. In ker sedaj tako kot ti, prevzemam odgovornost za svoja dejanja, ter podpiram Turka. Ker tut v sanjah ti ne dam nagrade za tvoje dosedanje ne-delo!
jujc
# 24.11.2012 ob 12:25
klipsi katerih osnovnih pojmov? razsvetli me
kamnojed
# 24.11.2012 ob 12:10
Zvezdnik resničnostnega šova bo premagal umirjenega, dostojanstvenega gospoda.

Ja, kar klikajte minuse, s tem ne boste spremenili dejstev.
hermes3
# 24.11.2012 ob 18:29
Nesposobneži bodo izvolili nesposobneža.
Lingamjoni
# 24.11.2012 ob 13:26
@ črnavest

Ja, res. Turk je svoje delo opravljal perfektno, vendar le v korist rdečim indoktrinirancem in starim rdečim volkovom. Odlikovanje udbašev, postavljanje na mesto vrhovnih sodnikov ljudi, ki se se omadeževali v preteklosti s stvarmi, ki ne bi bili v čast nikomur, kaj šele sodniku, ki naj bi predstavljal pravico, ha ha.

Torej. Ker je Turk tako perfektno delal vse samo za leve, desne pa dobesedno poniževal, bo zdaj izgubil na volitvah.

Prva stvar, ki bi jo moral forsirati verodostojni predsednik Slovenije, je sprava. Iskreno prizadevanje za razčiščenje zgodovinskih bolečin, ki bi dejansko tudi prineslo svoje rezultate. Če bo Pahorju to kot predsedniku uspelo, bo dobil še en mandat.

Ker je res že tako hudo, da si mnogo ljudi sprave nikakor ne želi, ker si sovraštvom lahko osmišljajo življenje. In to je patološko.
djmiki
# 24.11.2012 ob 12:55
čudno a ne glede na to da zadnje čase velik leze desničarjem v rit ker na levi n glasov očitno se nisi nič naučil iz šole katere si dobival od Janše in SDS očitno boš rajši dvorski norček na desni pa izvoli
divjejabolko
# 24.11.2012 ob 12:28
Zame sta oba kandidata gotofa ... Ampak, ker moram voliti, bom volil manjše zlo.
PatrickBateman
# 24.11.2012 ob 12:27
lowrend
va se zavedas kaksne neumnosti pises? Jansa ni narocil prav nobenega volit.
Ampak, ko ze govoris o "razmisljujocih" volivcih, levicarji so tako razmisljujoci, da v prvem krogu so ankete ze tocno pokazala kako razmisljajo. Volivci PS so bili prakticno 100% za Turka. V SD-ju pretezno za Pahorja. Na desnici so pa bili bistveno bolj razporejeni, ne vsi 100% za enega.
Toliko o tem kdo so indoktriniranci v tej drzav, kdo ne razmislja z lastno glavo.

atom ant
tvoj razlog zakaj ne bos volil Turka je 100x bolj nor kot pa razlog desnicarjev, da podprejo Pahorja. Potem, ko so ga kritizirali ga sedaj volijo. Ampak volijo ga, ker ga smatrajo za boljsega kot Turk.
Zakaj pa ti ne volis za PAhorja potem, ko si podpiral njegov mandat? Zato, ker ga sedaj tudi desnica podpira. Opredelitev vredna najvecjega primitivizma iskreno povedano.
Klipsi
# 24.11.2012 ob 12:22
jujc: če nimaš razčiščenih osnovnih pojmov, so krivi tvoji starši, nato pa v prvi vrsti sam in prav noben drug. DEMOKRATIČNI UPOR je vedno namreč na volitvah in prav nikjer drugje ...
Hephaestus
# 24.11.2012 ob 16:40
Pahorja bi podprlo 53,1 odstotka vprašanih, Danila Türka pa 31,6 odstotka, še neodločenih pa je 15,3 odstotka vprašanih, vendar jih večina rahlo prednost daje Pahorju, iz česar je po poročanju Dnevnika mogoče sklepati, da bo Pahor dobil 61, Türk pa 39 odstotkov glasov.
-----------------------------------------------
Mislim, da je anketa Dnevnika zavajajoča.
Dvomim, da bo Mr. Bean dobil več kot 35% glasov.
skuggi
# 24.11.2012 ob 16:14
no 72
Mislim, da si vidva s senico malo po svoje razlagata te procente. Ce bo 80% volilcev SDS dalo glas Pahorju, to ne pomeni, da bo ostalih 20 % volilo Türka
Imre
# 24.11.2012 ob 13:42
Hehe, spet farsa od anket, lepa uspavanka za vse podpornike Pahorja.

Se pa nekaj zelo pozablja, volilna udeležba je bila majhna ker je vsaj 60% ljudi vedelo, da bo drugi krog, torej zakaj volit, če bo treba tak al tak še 1x!
Drugi hec je v tem, da marsikdo ne vidi, da je bil Zver le krinka s strani SDS-a in Janše. Zakaj bi namreč Janša kot tako sposoben politični taktik in manipulator lansiral tako zanič kandidata, ki ni imel niti najmanjših možnosti? Mogoče slepilni manever?! Kot vemo vsi, se je Pahor še kot predsednik vlade zelo trudil ustreči Janši v vsem, da le ne bi izgubil položaja. Tudi, ko ga je izgubil, ga je javno podprl za kar je bil nagrajen s tem, da je bil umaknjen s čela stranke SD (nenavadno dolgo okrevanje v bolnišnici zaradi ušesa).
Menim, da je jasno, da je prvi kandidat Janše ravno Pahor, Zvera je le izrabil, da je pripomogel k sesutju Türka v soočenjih. To teorijo tudi potrdijo ti odstotki - zakaj bi drugače Pahorja podprlo kar 80% SDS-a?

Še vedno pa menim, da ta bitka ni odločena. Glavna rezerva Türka je v volilni udeležbi, kajti izmed tistih, ki niso šli na volišča zagotovo prevladuje izobražen sloj ljudi, ki so praviloma bolj naklonjeni Türku. Ali ni tudi Peterle vodil vse do dneva volitev potem pa izgubil?

Volilna udeležba bo čez 60%, a vprašanje je, če bodo šli volit vsi podporniki Pahorja (zaradi anket - saj bo tako ali tako zmagal!).
Videonovice
Pahorja čaka izpolnitev obljub 00:02:39, 03.12.2012
Kandidata na voliščih 00:01:56, 02.12.2012
Iz volilnega štaba Danila Türka 00:02:32, 02.12.2012
Na voliščih tudi politični vrh 00:01:57, 02.12.2012
O delu volilnih komisij 00:02:34, 01.12.2012
Volilno varčevanje 00:03:38, 01.12.2012
Sklepno predsedniško soočenje 00:51:02, 01.12.2012
Analiza soočenja v Odmevih 00:11:27, 01.12.2012
Radijsko soočenje Pahor - Türk 00:50:00, 28.11.2012
Nekdaj zaveznika zdaj nasprotnika 00:02:09, 25.11.2012
Türk in Pahor o lačnih otrocih 00:02:28, 25.11.2012
Pahor gradil most na Koroškem 00:02:21, 24.11.2012
Predsedniška kandidata o DDV-ju 00:02:03, 23.11.2012
Pahor v Ložu, Türk v Mariboru 00:03:14, 22.11.2012
Türk v Mariboru 00:01:30, 21.11.2012
Pahor in Kosorjeva na FDV 00:01:47, 21.11.2012
Analiza uvodnega soočenja 00:12:56, 20.11.2012
Pahorjeva priljubljenost narašča 00:00:35, 19.11.2012