Predsedniške volitve 2012
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 5 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor, Danilo Türk, Milan Zver
Po Večerovi anketi ima Danilo Türk še vedno največ podpore. Foto: STA
Anketo je za časnik Večer izvedlo podjetje RM Plus. d. o. o. Od 5. do 7. novembra jo je izvedlo 31 anketarjev na vzorcu 700 ljudi.

Dodaj v

Anketa Večera: Še vodi Türk, a v nedeljo še ne bo predsednika

Pahor bi v drugem krogu premagal Türka
9. november 2012 ob 08:25
Ljubljana - MMC RTV SLO

Zdajšnji predsednik države Danilo Türk po zadnji anketi časnika Večer še vedno uživa največ podpore, a ne dovolj, da bi zmagal že v prvem krogu predsedniških volitev.

Na nedeljskih volitvah bi Danilu Türku glas podelilo 24,8 odstotka anketiranih, Boruta Pahorja bi volilo 21,4 odstotka, Milana Zvera pa 16,6 odstotka vprašanih. 25,4 odstotka vprašanih je dejalo, da se še niso odločili, komu bodo oddali svoj glas, 11,8 odstotka pa, da ne bodo šli na volišča.

MMC bo ob 13. uri na podportalu Predsedniške volitve 2012 objavil še zadnjo javnomnenjsko anketo pred nedeljskimi volitvami, ki jo je za RTV Slovenija izvedla agencija Mediana.

Podpora Danilu Türku je v primerjavi z oktobrsko anketo padla, medtem ko je drugima dvema kandidatoma narasla, kar pa glede na rezultate Milanu Zveru ne pomaga, saj še vedno precej zaostaja za Türkom in Pahorjem. Tako je najverjetneje, da se bosta v drugem krogu pomerila Pahor in Türk, med katerima se bo po zadnjih podatkih ankete v drugem krogu "vnel hud boj" za predsedniško mesto.

Anketiranci so namreč na vprašanje, komu bi glas oddali v primeru drugega kroga predsedniških volitev med Pahorjem in Türkom, več glasov namenili Pahorju. Če bi se v drugi krog vendarle uvrstil Milan Zver, pa bi ga, glede na rezultate ankete, premagala tako Pahor kot Türk.

Večer je anketirance povprašal tudi o podpori strankam. Če bi bile volitve v nedeljo, bi največ volilvcev podprlo SDS (16,3 odstotka), sledijo pa SD (13,6 odstotka), PS (10,6 odstotka), NSi (3,1 odstotka), SLS (3 odstotke) in DL (odstotek). 24,9 odstotka vprašanih ne ve, koga bi volili, 21,1 odstotka pa sploh ne bi šel volit.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
kapodol
# 09.11.2012 ob 09:12
Levičarji so se spravili prosti Pahorju, kot pred časom proti Pučniku.

Bolano.
evap
# 09.11.2012 ob 09:38
Ivandruck - vaša ocena je napačna. Pahor ni razklal koalicije, ampak je ta poskuala njega spraviti stran. Začelo se je s prvim komentarjem po dobjelnih volitvah leta 2008, ko je g. Kučan rekel, da je trojček zmagal in da je vseeno, kdo je predsednik vlade. Ker je SD dobila pretežno večino glasov, je postal premier g. Pahor. Žal pa so si ves čas prizadevali, da bi ga zamenjali. Tako sploh ni imel možnosti, da bi pokazal svoje sposobnosti.
Dejstvo je, da je g. Pahor edini državnik med temi tremi kandidati. Vidsi naprej. Položaj po padcu reform je napovedal, žal ga volivci niso poslušali. Slovenija ni otok sredi morja. Trenutno se za stanje pri nas zanimajo investitorji, ki so nam posodili denar. G. Pahor je napovedal tudi padec bonitetnih ocen in težave pri pridobivanju denarja.
Ker nam grozi, da se bo scenarij s padlimi reformami ponovil pri bistveno višjih ocenah tveganja (=bonitetne ocene), pravi g. Pahor, da je treba podpreti reforme, tudi če niso najboljše. Če bodo padle še te, nam denarja ne bo nihče več posodil in spomladi nam bo manjkalo 3,3, milijarde evrov. To pa je šele začetek.
Do grške situacije nas loči le majhen korak. To pa je izvolitev g. Türka, ki si bo prizadeval spraviti na oblast g. Jankovića, svojega podpornika. G. Pahor nima nikogar, ki bi mu kaj dolgoval in se bo lahko odločal v interesu države. To potrebujemo!
Jakob Mali
# 09.11.2012 ob 09:10
Glas za Pahorja je glas za Janeza Janšo.

Dragi moj, brez Pahorja bi imel Janša oblast v rokah že od leta 2004, ker ga 2008 nihče ne bi premagal. Turk sicer rad velik govori, ampak kakšne velike koristi ni.....
olen
# 09.11.2012 ob 08:58
ivandruck
las za Pahorja je glas za Janeza Janšo. Pahor bo skušal pretirano biti Janši všečen, v kabinet bo zaposloval celo kader iz vrst SDS, samo, da bi mu ugajal (v stilu, če te nekdo udari po levi, mu nastavi še desno), slednji pa se bo iz njega norčeval.
Poskus degratacije iz obupa :)

Joj ste eni res pijonirki ki vedno radi delite....
da funk
# 09.11.2012 ob 08:50
Če se v drugem krogu znebimo hochstapplerije, bo to uspeh za Slovenijo.
olen
# 09.11.2012 ob 09:20
GmO
Zver bi bil vsekakor najboljši predsednik, a kaj ko pa je toliko slovencev brez soli v glavi in bodo volili Turka in Pahorja. Se bomo morali zadovoljiti najbrž s Pahorjem, samo da Turk pobere svoja kopita in se vrne od koder je prišel ...

Toliko soli bi morali imeti v glavi, da bi lahko vedeli da so nas delitve daleč pripeljale.... In če je nekdo sposoben v dobrih stvareh podpreti nasprotno opcijo je to velik plus..
Ampak za večino tukaj gor je potem izdajalec ali pa kvazi desničar ali levičar

Res bolano
Joe Malkovich
# 09.11.2012 ob 09:19
Ne, hvala Tuerk. Pet let si vlekel na levo, zdaj bi pa dva dni pred volitvami rad povezoval.
MIRNČAN
# 09.11.2012 ob 08:55
Drugi krog bo dobil Pahor. V to sem več kot prepričan.
MIRNČAN
# 09.11.2012 ob 09:43
Naloga predsednika je da ni diplomat ampak pristen iskren človek ki povezuje

Tudi povezoval ni.
goldhorn
# 09.11.2012 ob 09:31
Jakob Mali
Turk sicer rad velik govori, ampak kakšne velike koristi ni.....
--------------
Škode pa kar precej.
MIRNČAN
# 09.11.2012 ob 09:28
Jst se sprašujem kaj je Turk naredil v zadnjem mandatu?
jst28
# 09.11.2012 ob 09:33
Predsednik mora biti nadstrankarski oziroma ne sme delovati strankarsko in priviligirati določeno stranko.

ivandruck
Volili bomo predsednika države ne pa vlade.
Tukaj se vidi strah podpornikov Turka.
Upam na zmago Pahorja.
olen
# 09.11.2012 ob 09:29
MIRNČAN
Potem se še vprašaj, kaj bi lahko naredil... In če sploh potrebujemo predsednika.....

Naloga predsednika je da ni diplomat ampak pristen iskren človek ki povezuje
Hulk_Machete
# 09.11.2012 ob 09:18
Folk, ne verjemte anketam. Ankete izvedejo FDV-aktivisti na območju Ljubljane med nonoti z borčevsko penzijo in študenti, ki se še iščejo.
Resnica je drugačna na dan volitev. Upam, da rata in bomo končno dobil predsednika k je človekoljub in človek k se zaveda da je mesto rdeči zvezde zgolj na zatožni klopi, tožnik pa je slovenski narod osebno.
vali
# 09.11.2012 ob 09:02
Ali pa TUKAJ
vali
# 09.11.2012 ob 08:59
@ivandruck
Glas za Pahorja je glas za Janeza Janšo

kakšne neumnosti pa ti klatiš.
Vsi, ki se malo spoznamo na politiko, vemo, da je Pahor tako kot Tuerk član udbomafijske Če ti ni kaj jasno, si lahko ogledaš TULE
TineB
# 09.11.2012 ob 10:52
Pahor in SD ...

Tu gre za hecno sobivanje - kot je šlo pri LDS in Drnovšku.

Pahor je bil v vrh SD pripeljan od "stricev iz ozadja", da bi pač kot lutka nadomestil Ribičiča in Potrča. Pa je pač tip postal preveč svojeglav, preveč popularen in preveč pomemben za useph stranke, da bi se ga potem znebili, ko se je izkazalo, da pač ni lutka. Je pa vsekakor imel premalo vpliva na stranko, ki se šele zadnja leta malce prenavlja, ko so stari exkomunisti in jugonostalgiki prebežali predvsem v PS (prej v Zares in delno v Desus).

Saj tudi Drnovšek ni vodil LDSa - fučkalo se mu je za stranko ... To so takrat de facto vodili Golobič, Kacin, Biščak, Anderlič in Bandelj. A je bil Drnovšek pač maskota stranke, ki ji je pač glasove prinašala. Enako velja za Pahorja in SD.

Dejstvo je , da sta SD & Pahor leta 2008 zmagala na volitvah le zato, ker sta bila anti. Janša opcija (LDS je razpadel na dva dela in je bila ta opcija oslabljena). Če bi LDS ostala cela, bi pač takrat LDS zmagala. Tako kot je lani PS (ki je dejansko naslednik Zares-a in te struje iz onega starega LDSa).

Pahor vs Janša vs Janković vs ...


Prednost Pahorja je, da ni osebno zamerljiv. Janša je, Janković je, Türk je, Golobič je itd In tu se skriva njegov potencial za povezovalnost. Ker ni osebno zamerljiv. Ker ve, da pač politični udarci niso osebni udarci. Pač loči politični ego od osebnega ega. Ostali ga žal ne.

Tuerk vs Pahor in ugled v svetu ...

Zanimivo, da dr, Tuerka ni podprl nihče iz tujine. Da se turški predsednik ni hotel z njim o Siriji pogovarjati - češ, Turk za ta problem ni relevanten in se z njim ni kaj resnega za pogovarjati na to temo. Pahor ima vsaj v evropski socialdemokraciji zaveznike in prijatelje - kar pomeni veliko! (Enako jih ima Zver pri evropski ljudski stranki). Tuerk tega nima! Je de facto brez zaveznikov in prijateljev v tujini - z izjemo njegovega kolega in bivšega šefa Kofija Anana, ki je Tuerka imenoval za svojega namestnika (enega izmed mnogih), ker ga je že leta osebna poznal, saj se poznata iz privatnega življenja (ista soseska, prijateljevanje, otroci hodili v isto šolo itd) in mu je pač zaupal. To je Tuerk sam povedal enkrat v enem intervjuju po tem, ko ga ja Anana imenoval na to mesto!

Ni nepomembno, da za Pahorjem stojijo tudi Američani. Mussomeli sicer ne pove dobesedno, a vsakič poudari, da podpira tistega, ki bo najmanj delil narod. In to je izmed teh treh pač Pahor ta trenutek. In imeti kot predsednik zaveznike in prijatelje v EU, v sosednjih državah in v ZDA pač ni tako nepomembno. Če ne drugega, je v pomoč diplomaciji. Tuerk vsekakor ni bil in ni. Če bi bil nek hud diplomat, se ne bi leta 2005 vrnil v LJ na profesorkso mesto, amapk bi ostal v diplomaciji. Dobre diplomate mednarodne inštitucije pač same zaposlujejo - Tuerka pač ni nobena. Niti - nek "hud strokovnjak" za mednarodno pravo - ni dobil nobenega mesta na kaki ameriški univerzi!!!!

Ti naši "strokovnjaki za mednarodno pravo" so prav hecne figure - še bolj politika in mediji, ki jih v zvezde kujejo. Zunaj so pa večinoma nepomembni. Čeprav predavajo MEDNARODNO pravo. Glejte npr hrvaške mednarodne pravnike, ki so dosti bolj uveljavljeni v tujini. Od naših je npr to Sekolovec, za katerega smo komaj lani slišali prvič v medijih! Drugače naši mediji furajo Pogačnika, Pavliho, Škrkovo, Petriča in Tuerka kot "eminentne mednarodne pravnike", ki so pa bolj ali manj lokalne figure.

Ja, mediji ustvarjajo mite ...
danes
# 09.11.2012 ob 10:39
Če bo izvoljen Pahor, bomo Slovenci najverjetneje končno enkrat dočakali predsednika vseh Slovencev brez privilegiranja samo enih. Bog daj !
TineB
# 09.11.2012 ob 10:24
Glede povozovalnosti v politiki ...

Ta ni odvisna od tega, kolikor si jo kdo pripisuje, ampak koliko mu jo drugi priznavajo. Če pač Janša ignorira Türka, Janković Zvera, oba skupaj pa Pahorja, potem je jasno, da politike noben od teh treh kandidatov ne bo povezal, pa naj še toliko o tem nabija.

Glede povezovalnosti med ljudmi ...

Ti so manj razklani politično kot se zdi in precej manj kot je razklana politična elita. In povezovalen bo tisti predsednik, ki bo ljudem dostopen, ki bo bolj ljudski, ki bo bolj srčen. In npr čeprav je Kučan bil totalni levičar, je bil večini ljudem simpatičen, ker je deloval ljudsko, srčno, dostopno. Türk npr je daleč od tega. Je res en diplomatski hohštapler (ala Rupel), ki se mu fučka za rajo in se med njo pomeša le zavoljo medijskega nastopa: kar poglejte njegove "izpade" - ko je z nogometaši tulil "Šampijoni!" in "Kdor ne skače, ni Sloven'c!" Bizarno! Ali pa ko so ga leta 2007 na Silvestrovo vlekli na Prešernov trg med pijano rajo. Prisiljeno in umetno.

Za razliko od Tuerka je npr Pahor in Zver manj zadržana in izgledata bolj človeško, zato pač njune "klovnska" dejanja ne izpadejo tako bedasto kot pri Tuerku.

Sicer je pa že čas, da dobimo človeškega predsednika, ki ga ni sram čustev kazati ... Če Američani, ki so dosti večji puritanci, prebavijo Obamo in njegove "vragolije", bomo pa tudi Slovenci nekoga, ki ne deluje kot robot brez čustev (kot sta npr bila Drnovšek pred norostjo in zdaj Tuerk).

In Predsednik Republike je res predsednik republike. Republika pa so ljudje, ne inštitucije.

Sicer je pa vseeno, kdo je predsednik republike, ker itak nima nobene moči. Lahko bi izvolili le fikus ali majmuna, pa bi bilo vseeno. Moči ima toliko, kolikor mu mediji dajo prostora v etru in koliko ga mediji podpirajo oz sesuvajo. PRS brez medijev je "mrtev" predsednik. Dejansko lahko stori manj kot npr Varuhinja, Pooblaščenka, predsednik Računskega sodišča itd. So pač leta 1990 tako Ustavo spisali, da pač Kučan ne bi imel velikih pristojnosti kot predsednik. So desni izsilili. Kot so levi izsilili proporcionalni volilni sistem in čudaški način voljenja vlade, ko ministre potrjuje DZ (namesto takrat predlaganega kanclerskega), ko si predsednik vlade ministre izbere sam, ko pač od DZ dobi mandat za sestavo vlade.
DREADLORD
# 09.11.2012 ob 10:01
evap

se strinjam, z enim dodatkom. Žal Pahor nima primernega partnerja v politiki na drugi strani oz. obeh. To je pa žalostna resnica Slovenije.
galoper
# 09.11.2012 ob 09:28
Pahor in Tuerk, ki sta sodelovala pri vodenju države v krizo, bi zdaj rada še naprej počela isto. Na zatožno klop bi ju dal, ne pa na volilno listo.
GmO
# 09.11.2012 ob 09:14
Zver bi bil vsekakor najboljši predsednik, a kaj ko pa je toliko slovencev brez soli v glavi in bodo volili Turka in Pahorja. Se bomo morali zadovoljiti najbrž s Pahorjem, samo da Turk pobere svoja kopita in se vrne od koder je prišel ...
TineB
# 09.11.2012 ob 11:08
Tuerk ... zanj sem volil leta 2007, ker sem pač verjel (in se opekel!), da je res svetovljan in širokoga duha. Zdaj je jasno, da je še en enodimenzionalnež, ki se pač peča z ljudmi, ki se z njimi ni za pečati. In dejansko to kliko druži le ena stvar: zamera proti Janši. Vau! Res huda referenca za nekega politika.

Da je Danilo "širok" se je dozdevalo, ko je podporo za kandidaturo iskal najprej pri SDS (pa jih je Peterle takrat zafrknil - drugače bi Tuerk bil kandidat SDSa!!!!!!!!!!), kasneje pa pri SD. In zdelo se je, da je sredinski, ker je nastopil nasproti uveljavljenega levičarja Gasparija, ki sta ga podpirala LDS in ZZB NOB s Stanovnikom na čelu.

No, lahko vidimo kaj je Tuerk v resnici danes ... Daleč od sredine, daleč od zgodovinskega nenavijaštva itd. Da gre za zelo opurtuno figuro, ki dela vse, da bi prišla do funkcije in se na njej obdržala.

Zakaj potrebuje to funkcijo? Ker mednarodne inštitucije dostikrat med referencami zahtevajo tudi referenco politične izkušnje, ki pa je dr. Danilo ni imel. Ni bil ne poslanec, ne minister, ne predsednik vlade itd. In je pač se ponudil za predsednika države.

Zakaj hoče drugi mandat? Hja, zakaj le. Služben avto, služben šofer, žena dobi državno "žepnino", zastonj kosila in večerje, potovanja za oba, bivanja po nobel hotelih na državne stroške, predsedniška penzija itd.

Če bi se vrnil na fakulteto, ga čaka nižja plača, manj denarja za raziskovalno delo (zaradi splošnega varčevanja), ne bo službenega abvta, ne bo zastonj kosil, potovanj, žepnine za ženo itd.

In vrniti se na fakulteto po toliko letih odsotnosti, je strokovno vprašljivo!!!! Dejansko je bil na fakulteti le do leta 1984 in vmes od 2005-2007.
NavadniJanez
# 09.11.2012 ob 10:16
Jst se sprašujem kaj je Turk naredil v zadnjem mandatu?


Slab vtis.
olen
# 09.11.2012 ob 09:31
VadeRetroSatana
Greh je lagati in vzpodbujati na leve in desne.... In ne vlači vere zraven
high fidelity
# 09.11.2012 ob 10:44
Tezko je razumeti, da ima Turk po klavrnem mandatu se vedno 25-30% napovedano podporo med volivci.. !?! Ocitno, imamo Slovenci res kratek spomin.. ko so mediji pisali o Arharju je clovek cez noc zgubil vse moznosti za uspeh... ko se pa dokaze, da G. predsednik ima racun(e) v tujini pa nic... da, ne omenim solanje hcerke pa famozno ljubico pri arbitraznem sporazumu !?!

Zato, bi bila najvecja zmaga za demokracijo, da bi se v drugem krogu uvrstila Pahor in Zver. Mislim, da sta oba imela dobro kampanjo in, da nimata oba skupaj toliko grehov kakor jih ima trenutni predsednik..
ivandruck
# 09.11.2012 ob 09:48
Pahor se je v času svojega vladanja pokopal pač sam z nespretnimi in nepremišljenimi potezami. Prvo, kar je naredil, si je v kabinet zaposlil večnega Dimitrija Rupla in četudi je ta sedel v Janševi vladi v senci, se pravi na dveh stolih, to Pahorju ni bilo dovolj. Potem se je za vsako stvar šel k Janši opravičevat in ga spraševat za nasvete. Če si predsednik vlade, se najprej posvetuj v svoji koaliciji, ne da si šel najprej k velikemu JJ, mu pisal pocukrana pisma. Na ta način je sprl svoje koalicijske partnerje, JJ pa mu je itak porinil nož v hrbet, kot mu bo tudi tokrat. JJ rabi takega predsednika, da bo lahko opletal z njim. Pahor je karakterno preveč mili, naiven brez hrbtenice in JJ potrebuje takega. Tudi če bo JJ še tako po njem udrihal, Pahor v tem ne bo videl problema in bo do njega večno spravljivi in večno mu bo poskušal ugajati. Tako pocukrano politiko do JJ resnično ne rabimo. In če je pač nekdo odgovoren za tokratno stanje v državi, so to dosedanji predsedniki vlad, se ve, kdo so bili zadnji trije: Janša, Pahor in še enkrat Janša.
Tuerk ni bil predsednik izvršilne veje oblasti, zato on za trenutno gospodarsko stanje ni nič kriv.
K_ris
# 09.11.2012 ob 09:17
Pahor trenutno profitira na račun tega, da se tolčeta Zver in Türk, njega pa ne tolče nihče. Zanimivo bo videti, kako bo zgledalo v drugem krodu, ko bo šlo ena na ena.
STANE
# 09.11.2012 ob 08:52
Če se v drugem krogu znebimo hochstapplerije, bo to uspeh za Slovenijo
STANE
# 09.11.2012 ob 11:27
Vsi priznavate,da je Pahor kot premije delal slabo,celo predčasne volitve smo imeli,sedaj pa pravite,da je odšel,ker se je uprl stricem iz ozadja.Če bi delal dobro,strici ne bi mogli vplivati na ta potek ! Če je bil upozarjan,da dela napake,ne vidim v tem nič slabega.Mogoče,če bi poslušal,mu danes napak ne bi bilo treba priznavati in bi zaključil mandat.
Toliko popljuvanega premierja še nismo imeli in prvič predčasne volitve,sedaj pa "najboljši" politik.Razumi,kdor more!
STANE
# 09.11.2012 ob 11:21
Zato, bi bila najvecja zmaga za demokracijo, da bi se v drugem krogu uvrstila Pahor in Zver

Demikrcijo si ti predstavljaš po svojih favoritih,na tvojo žalost je demokracija večina volja ljudi na volitvah in ljudje imajo vedno prav.
Če ljudje izvolijo stranki,katerih prvaka imata prebleme s sodišči,zakaj bi bil poraz demokracije, če bo izvoljen Türk ?
levak
# 09.11.2012 ob 11:03
Ne bo sladkorne bolezni!!
STANE
# 09.11.2012 ob 10:25
ivandruck

Pahor ima prevelik ego (to je rekla tudi Hribarjeva),da bi v vsem ubogal Janšo.Mislim,da bo njegova morebitna zmaga bolj pirova zmaga za Janšo.Zna biti neverjetno trmast,kar smo lahko videli v prejšnjem mandatu in je navkljub kritikam svojih strankarskih prvakov,kar trajbal svoje.To je v njegovi naravi in se mi zdi,da ne bo tako lahko Janša fural,kot si misli.Njegova naloga bo predlagati nove ljudi na ključna mesta v državi.Kaj je naredil pri svojih poslancih EU?Predlagal je Talerja in Fajonovo navkljub nasprotovanju lastne stranke.
Konig
# 09.11.2012 ob 09:58
Se bojim, da bo Pahor v primeru zmage malo priredil zaprisego: ''Prisegam, da bom spoštoval Janeza Janšo, da bom ravnal po njegovi vesti in z vsemi svojimi močmi deloval za blaginjo enakomislečih'' :))
ivandruck
# 09.11.2012 ob 11:09
Tuerku se očita, da deli narod in da ni povezovalen. Ta floskula se je pri nas očitno prijela. Vsaka drugačna miselnost od Janševe že več ni povezovalna in deli narod. Se pravi, avtokratizem se uvaja v našo družbo. Vsak, ki ne bo pihal v isti rog od vlade je nepovezovalen in deli narod. Nihče se ne vpraša, na kakšen način je koalicija spravila skoz oba zakona kljub opozorilom stroke in opozicije. Zakaj takrat koalicija ni delovala povezovalno in vključila v razpravo opozicije, ampak je na vrat na nos z glasovalnim mehanizmom ustoličila to, kar pač je . Pri nas žal postaja vse, kar je proti Janši nepovezovalno in deli narod. Narod deli NOB, pa čeprav so bili partizani antihitlerjevska koalicija, le domobranci niso nepovezovalni in ne delijo naroda. Pa pustimo pri tem povojne poboje.
VadeRetroSatana
# 09.11.2012 ob 09:24
Ne povezovanje, ločevanje duhov!
Krščanska dolžnost je, da se voli desno in greh je če se voli levo.
VadeRetroSatana
# 09.11.2012 ob 09:20
Kristjan naj voli krščansko!
ivandruck
# 09.11.2012 ob 09:54
Takrat, ko je bil Pahor predsednik državnega zbora, je ta organ izglasoval, da se pobuda o referendumu za izbrisane pošlje v presojo ustavnemu sodišču. Pahor je že takrat hotel biti spravljiv do Janše, zato je "pozabil" pobudo pravočasno poslati ustavnemu sodišču in je ta prišla prepozno. Zato je bil dovoljen referendum, na katerem so ljudje odločali o človekovih pravicah. Danes vidimo, kam nas je vse to pripeljalo in kakšne odškodnine bomo plačevali zaradi takratnih nespretnih, "povezovalnih" in ne vem še kakšnih samovšečnih dejanj nekaterih politikov, med katerimi je hotel biti tudi Pahor.
Toliko o spravljivosti in povezovalnosti Pahorja
Jalovec
# 09.11.2012 ob 09:42
Sloveniji res ni pomoči. Pahor, ki je pripeljal državo med najslabše in pokazal totalno nesposobnost bo za nagrado dobil najvišje protokakolarno mesto in užival na predsedniških preprogah. Človek, ki se na eni strani hvali, da ima dolgoletne izkušnje kot predsednik parlamenta, evropski poslanec, tvorec države Slovenije pa na drugi strani pravi, da je zato primeren, ker je v mandatu predsednika vlade dobil izkušnje in modrost, ki so potrebne za predsednika države. Če je to res je hudičevo nesposoben, da se je šele pri 50 letih po 20 letih izjdemnih izkušenj nekaj naučil. Na drugi strani pa je izredno nemoralno, da kandidira čeprav je zrel za na sodišče. Tisti, ki ga bolj poznajo od blizu pa poznajo tudi njegove nizkotne poteze. Kriv je tudi za medgeneracijski konflikt, saj je stigmatiziral kot neuporabne vse, ki so starejši od njega. Kljub temu, da se prilizuje mladim, jim je prav on ustvaril nemogoče pogoje za službe, perspektive in normalno življenje. Slovenci smo očitno ovce, ki ga bomo izvolili!
ivandruck
# 09.11.2012 ob 09:41
Duh avtokratizma je zajel tudi nekatere nekdanje levičarje. Gre za to, da preprosto zagovarjajo povezovalnost. V imenu krize in v duhu povezovalnosti je naenkrat edina opcija v naši družbi žal postala taka, da moraš v vsem biti za to, kar bo rekla vlada. Vsako odstopanje od tega več ni povezovalno, je v nasprotju z državo. Nihče ne vidi kot vzrok za nezadovoljstvo in pobudo za referendum to, da aktualna koalicija ni zmogla in ni hotela najti kompromisno rešitev, ki bi bila dobra za vse, ampak je pač vsilila svojo stališče. In zdaj je vsako dejanje, ki kritizira takšno rešitev, obsojeno na nepovezovalnost, na kontradržavotvorno dejanje. Manever JJ se počasi ustoličuje. Tudi sindikate in njihove člane bo počasi sprl, tako da bo lažje vladal. Potem bo tu še večno narcisoidni in spravljivi Pahorček, ki bo moralno vplival na vse državljane, naj enkrat zaboga začnemo podpirati to vlado, drugače bomo pocrkali. To so poti v še hujši avtokratizem trenutnega predsednika vlade.
ivandruck
# 09.11.2012 ob 08:56
A bo to uspeh za Slovenijo, ko bomo na ta način ustoličili za vse večne čase velikega JJ? Imel bo absolutno oblast nad vsem, še nad predsednikom države.Temu ostanejo zgolj še javna dela na terenu.
V Sloveniji se je žal začel vzpostavljati avtokratski režim. Kdor ni za aktualnega predsednika vlade, je proti njemu. Vsi mu moramo biti zvesti, njegove ukrepe maksimalno podpirati, ker vse drugo je protidržavno. Vsi mu moramo slediti, mu biti všečni. In takšen je na žalost Borut Pahor, ki sem ga sicer vse do njegove predsedniške funkcije v vladi veselo podpiral, od pocukranih pisem Janezu Janši in lepljivih prstih slednjega pa na žalost res več ne. Takega naivnega politika ne rabimo samo za to, da bo aktualnemu predsedniku všečen. In ta na način še bomo bolj ustoličili aktualno avtokratsko politiko vlade.
STANE
# 09.11.2012 ob 08:53
Če se v drugem krogu znebimo hochstapplerije, bo to uspeh za Slovenijo

Misliš Pahorja ?
ivandruck
# 09.11.2012 ob 08:47
Glas za Pahorja je glas za Janeza Janšo. Pahor bo skušal pretirano biti Janši všečen, v kabinet bo zaposloval celo kader iz vrst SDS, samo, da bi mu ugajal (v stilu, če te nekdo udari po levi, mu nastavi še desno), slednji pa se bo iz njega norčeval. V času Pahorjeve vlade se je pokazala pretirana všečnost, narcisoidnost in pocukranost Boruta Pahorja, ki je hotel vsem ugajati, na koncu se je izkazalo, kako je bilo. Koalicijo je razklal, Janez Janša pa se je iz tega veselo smejal, na koncu pa ga je zminiral. Zato desnici še kako paše takšen predsednik države, kot je Borut Pahor. Na ta način se bo Janša znebil neprijetnih politikov, ki se mu kdaj pa kdaj upajo postaviti počez, imel bo absolutno oblast, Borutu Pahorju pa bo ostalo le še to, da bo še naprej hodil asfaltiral ceste, pobirat smeti in pasje drekce. Pa tu pa tam bo še kakšnim novinarjem zblebetal kakšne neumnosti stilu "off the records", Janez Janša pa bo po svetu razglagal svojim kolegom, da naj pač našega predsednika ne jemljejo preveč resno. Premalo časa je poteklo, da bi na vse to pozabili, kar se je dogajalo še lani.
Videonovice
Pahorja čaka izpolnitev obljub 00:02:39, 03.12.2012
Kandidata na voliščih 00:01:56, 02.12.2012
Iz volilnega štaba Danila Türka 00:02:32, 02.12.2012
Na voliščih tudi politični vrh 00:01:57, 02.12.2012
O delu volilnih komisij 00:02:34, 01.12.2012
Volilno varčevanje 00:03:38, 01.12.2012
Sklepno predsedniško soočenje 00:51:02, 01.12.2012
Analiza soočenja v Odmevih 00:11:27, 01.12.2012
Radijsko soočenje Pahor - Türk 00:50:00, 28.11.2012
Nekdaj zaveznika zdaj nasprotnika 00:02:09, 25.11.2012
Türk in Pahor o lačnih otrocih 00:02:28, 25.11.2012
Pahor gradil most na Koroškem 00:02:21, 24.11.2012
Predsedniška kandidata o DDV-ju 00:02:03, 23.11.2012
Pahor v Ložu, Türk v Mariboru 00:03:14, 22.11.2012
Türk v Mariboru 00:01:30, 21.11.2012
Pahor in Kosorjeva na FDV 00:01:47, 21.11.2012
Analiza uvodnega soočenja 00:12:56, 20.11.2012
Pahorjeva priljubljenost narašča 00:00:35, 19.11.2012