Predsedniške volitve 2012

Poudarki

  • Podpora vladi se je oktobra povečala
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,3 od 25 glasov Ocenite to novico!
Kampanja pred predsedniškimi volitvami
Türk je tudi na vrhu indeksa položaja politikov. Foto: BoBo
Naročnik raziskave je TSMedia, izvajalec pa je agencija Episcenter. V telefonski javnomnenjski raziskavi, ki so jo opravili med 10. in 16. oktobrom, so anketirali 1005 polnoletnih oseb.

Dodaj v

Episcenter: Türku vsota Pahorjevih in Zverovih glasov

Raziskava javnega mnenja
19. oktober 2012 ob 12:16
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Če bi bile državnozborske volitve prihodnjo nedeljo, bi po raziskavi Episcentra z 21 odstotki zmagal SDS, sledila bi med seboj izenačena PS in SD. V DZ bi se uvrstili še SLS in NSi.

SDS-u z 21 odstotki v anketi, ki jo je za portal Siol.net opravila agencija Episcenter; sledita PS in SD z 20 odstotki, SLS s šestimi, NSi s štirimi, DL z dvema in DeSUS z odstotkom prejetih glasov.

Zmagal bi Danilo Türk ...
Na predsedniških volitvah bi glede na rezultate ankete zmagal aktualni predsednik Danilo Türk s 46 odstotki glasov. Na drugem mestu je Borut Pahor s 25 odstotki, sledi pa Milan Zver z 21-odstotno podporo.

... tudi v drugem krogu
Če bi se v drugem krogu volitev Türk pomeril s Pahorjem ali z Zverom, bi v obeh primerih zmagal. Če bi se pomeril s Pahorjem, bi dobil 49 odstotkov glasov, Pahor pa 44. Če pa bi se pomeril z Zverom, bi dobil 60 odstotkov glasov, Zver pa 33.

Predsedniške volitve na družbenih omrežjih:

MMC-Slovenija na Facebooku

in

#rtvolitve2012


Oktobra porast podpore vladi
Podpora Janševi vladi se je oktobra povečala, kažejo rezultati ankete. Podpira jo 32 odstotkov volivcev, kar je dve odstotni točki več kot septembra. Večina Slovencev, in sicer 70 odstotkov, meni, da se o slabi banki in državnem holdingu ne bi smeli odločati na referendumu.

Pri indeksu položaja politikov še vedno vodi Türk, sledita pa Radovan Žerjav in Zoran Janković. Na lestvici so za njimi med drugim še Gregor Virant, Tomaž Gantar, Andrej Vizjak, Franc Bogovič, Janez Janša, Igor Lukšič, Janez Šušteršič in Vinko Gorenak.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
mucek113
# 19.10.2012 ob 13:07
Tudi meni je hecno, kako malo ima prikazanega premoženja Turk ampak a ni večji problem ko ima nekdo več kot je logično da je zaslužil? :)

Mogoče pa je Turk zapravil keša za gembling, sex, drogo in alkohol:)
Al pa dal vse v dobrodelne namene.
Hočem reči njegova stvar je kje je keš. Meni je bolj smešno ko sorodniki in prijatelji politikov ne znajo povedat od kot jim keš ali pa pozabijo kje so ga dobili (Kresal, Janša...)
no_remorse
# 19.10.2012 ob 12:42
Slovenci smo res narod mazohistov...Bolj jih tlačiš (lažeš, kradeš, imaš za norca), raje te imajo.
Od športa, do politike, ni razlike.
reader
# 19.10.2012 ob 12:42
Katastrofa, zopet kaže na poarizacijo volilnega prostora ne glede na ideje, ampak na blaznost državljanske vojne iz leta 1945.
Zato nikamor ne pridemo, zato edina sredinska stranka, ki gre mimo tega ne uspe uspeti. Mogoče čez nekaj let, ko bodo ljudje spoznali, da jih molzejo levi in desni.
bojanvasiljevic
# 19.10.2012 ob 12:40
Kot da je/bo to kaj važno. O državnih proračunih bo odločal poseben evropski komisar. Politiki pa polni besed o ohranjanju suverenosti Slovenije.
mucek113
# 19.10.2012 ob 12:52
kajtimara@

Pezdir? Ti se hecaš? Kok časa bo ta tip še nategoval narod?

Kako lako kupiš ljudstvo tresoč se neobrit z redbulom - kao delaš ko nor brez se ustavit.

Katero stranko je podpiral (odgovornosti seveda ni prevzel in se priključil) in kaj ta stranka počne? Nič. Pripeljali so lopova Vugrina v parlament, Virant je tam kot duh z idejami kako prišparat par sto eurou - njegova plačna reforma v JU je pa sesula državo, prevarali so ljudi, ker so se tako kot kužki priključili SDS, čeprav jim je PS ponujal več pristojnosti. In tu je še nje Šuštaršič, ki je popolni poraz. Mlahavost in nekaritmatičnost že od vedno, kompetenc ne poznam ampak sedaj se je pokazalo da ni kos nalogi. Nima pojma in vizije. Fiskalno politiko dla Janša.

Nula od stranke za katero so bili neopredeljeni kvazi strokovnjaki.

Aja, kaj pa je bilo z tistim živčnim zlomom o parazitih? Zakaj je šel v medije z zgodbo prej kot na policijo?
Kako se je končalo? Je kdo odgovarjal? ali je šlo spet za medijski manever strokovnjaka za katerega nihče ne ve kaj dela?

Taki kot je pezdir, ki so jih polna usta vsega odgovornosti pa ne sprejemajo in nimajo rešitev je pri nas preveč. ne se pustit nategovat.
mucek113
# 19.10.2012 ob 12:44
Jasno je nekaj. Zver nima na srečo niti najmanjših šans. Turk ima zelo močno podporo, ki pa je statična. V prvem krogu bo turk zmagal brez dvoma, ampk če ne bo imel več kot 50% je pa spet velika verjetnost da ga Pahor v drugem krogu premaga. Namreč Turk bo težko pridobil nove volilce, medtem ko Se h Pahorju prelijo vsi ostali. Še desničarji, ki ne bodo glasovali v prvem krogu znajo priti obkrožit Pahorja, samo da se Turka umakne. Desničarji pač nikoli niso imeli in tudi dolgo še ne bodo imeli kandidata, ki bi bil sposoben postati predsednik, tako da je Pahor za njih super kompromis, ker je zelo mehak in spraven.
Na momente ga nasprotniki kar pospravijo v žep zaradi njegove spravljivosti in to iskoriščajo dvesto na uro.
Cenim to spravljivost ampak na momente gre predaleč. Tako kot se je obnašala desnica do njega, bi se jim moral vsaj malo zaradi dostojanstva postaviti po robu. Eno je kompromis eno je pa da vsi pometajo stabo.

Turk je zelo priljubljen na levici ampak Pahorja si bodo izposodili desničarji, ker svojega seveda nimajo in zna bit zanimivo v drugem krogu.

Srečno obema!
mucek113
# 19.10.2012 ob 14:34
Ćićo se strinjam z vsem napisanim. Sej ne pravim, da ni prav kar dela in da bi se moral kregat. Je že prav da je kdaj raje tiho kot da bi se dajal z bedaki ampak vse ima neke meje in včasih je pa treba imeti jajca ko si v tropu volkov. Oziroma ne jajca, ta ima, ampak treba se je postavit zase in za svojo integriteto.
Kot predsedniku vlade se mu ta vrlina ni izplačala. Ne moreš vedno in povsod v neke kompromise in pustit da hodijo po tebi zaradi ljubega mira. Včasih pride do situacije, ko je trba udarit po mizi in izbrati eno pot. Tega pač ni znal.

Romantično je tudi jemat politiko kot ljubezen. Ampak raje bi videl, da se jo jemlje kot odgovrnost in ljubezen do domovine!

Pahor je super samo manjkamu se postavit zase in se komu zamerit če je potrebno, vsem ne moreš ugajat, ker potem nisi nič. Kdor ima stališča in ve kaj hoče ima nasprotnike in ne more biti vsem všeč.
konz
# 19.10.2012 ob 13:36
nehajmo že sanjati o neki sredinski stranki,ker ta ni možna, saj imamo ljudje vedno nek pogled na določeno stvar, ki je bližje desnici ali levici.

prav tako nehajmo že sanjati o novih obrazih, tako so nekateri mislili, da je PS neka nova stranka,pa vendar imajo same stare obraze(jankovič, župevc, žgajner tavš...)
jabcek
# 19.10.2012 ob 12:41
Ugotavljam da imajo slovenske stranke dokaj zveste volivce. Skoz isto!
Binder Dandet
# 19.10.2012 ob 12:34
Kar se že dolgo ve, pomemben je drugi krog. Če pride v drugi krog Pahor, potem lahko seštejemo Zver + Pahor vs. Türk. Če pride v drugi krog Zver, kar je manj verjetno, pa gredo Pahorjevi glasovi gotovo bolj k Türku kot Zveru.
Mindmaster
# 19.10.2012 ob 13:26
Haha, vladno trobilo Siol še rezultatov anket ne more prirediti toliko, da bi vlada in Zver izpadla bolje. To samo pomeni, da bo Türk zmagal v prvem krogu, SDS in vlada pa imata pol manj podpore, kot prikazujejo ti rezultati.
waslich
# 19.10.2012 ob 13:14
Ja meni je tudi smešno to, da porabiš 90 čukov, da prideš v Bosno. Samo problem, da je to tudi moja stvar glede na to, da je zagonu tudi moj keš.
ales24
# 19.10.2012 ob 15:28
Pahor bo boljši od gospoda predsednika samo v švicanju!
el CARTEL
# 19.10.2012 ob 15:11
predvolilne ankete v Sloveniji...namenjene ustvarjanje javnega mnenja in ne obratno

ne pravzaprav so tu, da nekateri volilvi ostanejo doma in zato SDS nikoli ne zmaga (prosto po janši)

turk bo zmagal že v prvem krogu, če bo udeležba vsaj 40%.. drugače pa bo zmagal v drugem.. domobrančki pa v jok :)
waslich
# 19.10.2012 ob 13:31
Turk ne objavlja svojega pravega premoženja, ker ve da ga ima "preveč" za povprečnega Slovenca in se boji osipa glasov (Arharjev sindrom). Ampak hočeš nočeš je to manipulacija... Me pa zanima, če bi naprimer Janša pokuril 90k za polet v bosno. A bi bili tudi tako prizanesljivi? Malo manj pristranskega razmišljanja prosim. Ker ravno zaradi takega "primitivnega" razmišljanja običnega slovenca, smo kjer smo..
ales24
# 19.10.2012 ob 15:06
mucek113

podpišem vse, kar si napisal! :-)
Ćićo
# 19.10.2012 ob 14:06
@mucekJasno je nekaj. Zver nima na srečo niti najmanjših šans. Turk ima zelo močno podporo, ki pa je statična. V prvem krogu bo turk zmagal brez dvoma, ampk če ne bo imel več kot 50% je pa spet velika verjetnost da ga Pahor v drugem krogu premaga. Namreč Turk bo težko pridobil nove volilce, medtem ko Se h Pahorju prelijo vsi ostali. Še desničarji, ki ne bodo glasovali v prvem krogu znajo priti obkrožit Pahorja, samo da se Turka umakne. Desničarji pač nikoli niso imeli in tudi dolgo še ne bodo imeli kandidata, ki bi bil sposoben postati predsednik, tako da je Pahor za njih super kompromis, ker je zelo mehak in spraven.
Na momente ga nasprotniki kar pospravijo v žep zaradi njegove spravljivosti in to iskoriščajo dvesto na uro.
Cenim to spravljivost ampak na momente gre predaleč. Tako kot se je obnašala desnica do njega, bi se jim moral vsaj malo zaradi dostojanstva postaviti po robu. Eno je kompromis eno je pa da vsi pometajo stabo.

Turk je zelo priljubljen na levici ampak Pahorja si bodo izposodili desničarji, ker svojega seveda nimajo in zna bit zanimivo v drugem krogu.

Srečno obema!

Kako pa so se do Pahorja obnašali njegovi? Njegov mentor Milan Kučan mu je takoj obrnil hrbet, ko ni več igral na njegovo piščalko, vodji obeh miniaturnih strank v prejšnji koaliciji Kresalova in Golobič sta imela največ besede in sta izsiljevala, ko so jih zalotili pri aferah, jih je Pahor branil in to ga je potegnilo navzdol...
Pahorju vsi očitajo spravljivost, v resnici pa je edini, ki se zaveda njenega pomena za dobro slovenskega naroda in je pripravljen za to zastaviti svojo politično usodo! Podobno z nepriljhubljenimi reformami. Ni čudno, da ga je podprl Schroeder, ki je prav tako žrtvoval svojo politično prihodnost za blagor nemškega naroda in vidimo zdaj kje je Nemčija, kje pa so druge države, ki jih vodijo populisti, ki veliko obljubljajo ("4% gospodarska rast, najboljša država na svetu, korupcija ni problem..." podprt od Tuerka)
mucek113
# 19.10.2012 ob 13:24
Turk se nič ne bo ognil, bo že razložil, ni še imel prilike, tipa se obstreljuje že prej kot se je začelo.

Čeprav razumem se mu očita da ima premalo keša? Al da preveč zapravlja svoje plače? Al kaj ne štekam res? če ima na kajmanih in se dela da nima nič je sporno se strinjam. Samo dajat sodbe na tak način je kar nekaj.

In vsi noriste zaradi tistih 90k za polet:) Predrago, se strinjam! Naj ga kaznujejo oziroma mu skrčijo sredstva.

Ampak to je pljunek v morje proti temu kar z našim denarjem dela banda v parlamentu in v državnih bankah.
Isti ste kot Virant, on bi šprala po par tisoč, spiše pa ti plačno reformo, zaradi katere smo se zakreditirali v milijardah:)

Komedija pač.
mocco
# 20.10.2012 ob 12:37
sintaksa
# 19.10.2012 ob 14:01
Prijavi neprimerno vsebino
kako se sproži predčasne parlamentarne volitve?


Včlaniš se v SDS, pa stvari kar same stečejo...enako velja za interpelacije, obtožbe, podkupovanja, itd....
mocco
# 20.10.2012 ob 12:35
spf xxii
# 19.10.2012 ob 15:11
Prijavi neprimerno vsebino
Kdo sploh Turka voli to men ne bo nikoli jasno, smešen mi je bil kometar včeraj Pahor ne sme biti predsednik ker je kriv za to stanje, potem tudi Turk ne sme bit, ker v petih letih ni nič naredil zato da bi nam bilo bolje, bolje se je osredotočil na osebni glamur.


Stari, če bi igral na to karto, potem vsi politiki zadnih 20 let nimajo kaj več delati v parlamentu, predsed. palači, svetu itd....Vsi so krivi za to stanje, nihče ni naredil nič da bi nam bilo bolje, če te citiram. Župa je enaka za vse, vsi naj jo pojedo....tako turk, BP, Zver (ki je zaj**** šolstvo)JJ,......
mocco
# 20.10.2012 ob 12:29
waslich
# 19.10.2012 ob 12:58
Prijavi neprimerno vsebino
A to tisti turk, ki je v petih letih na ONU dobil več kot pol miljona dolarjev plače in sedaj še 5 let predsedniške plače in ki ima prijavljenih 5000 eur prihrankov?


Men se zdi bolj sporno, da prijaviš več, pa ne morš dokazati od kje...
Sicer pa manjše prihodke prikazuje vsak privatnik, tko da se mi to sploh ne zdi sporno!!!
opec
# 19.10.2012 ob 15:12
Pahor lahko povozi Turka v drugem krogu, ker bo Zverovim volilcem pomembneje da Turk ne ponovi mandata, kot pa kaj drugega. Glasovali bodo torej proti Turku in ne za Pahorja. Če dodamo k temu še dejstvo, da bo Pahor v nastopih gotovo boljši od Turka in mu to prinese par procntov je lahko zelo hitro Pahor:Turk 52:48
sintaksa
# 19.10.2012 ob 14:01
kako se sproži predčasne parlamentarne volitve?
Ćićo
# 19.10.2012 ob 13:59
predvolilne ankete v Sloveniji...namenjene ustvarjanje javnega mnenja in ne obratno...
petrainpika
# 19.10.2012 ob 13:52
Upam, da bo še kdo kandidiral za predsednika, zato da temu trojčku ne oddam glasu, damn it.
oljka
# 19.10.2012 ob 13:47
Vsota glasov že...razen če centralni komite in udba kaj ne "Zajebeta"
spf xxii
# 19.10.2012 ob 15:14
opec

najbrž si pozabil da je bil Turk izvoljen da ne bi bil Peterle in da so za Turka glasovali tudi volilci SDS
spf xxii
# 19.10.2012 ob 15:11
Kdo sploh Turka voli to men ne bo nikoli jasno, smešen mi je bil kometar včeraj Pahor ne sme biti predsednik ker je kriv za to stanje, potem tudi Turk ne sme bit, ker v petih letih ni nič naredil zato da bi nam bilo bolje, bolje se je osredotočil na osebni glamur.
cairns
# 19.10.2012 ob 15:04
Mene najbolj zanima zakaj ima Janša dva kandidata. Pahorja in Zvera. Še dobro da je Türk pravi za predsednika in bo z lahkoto zmagal.
Krucifiks
# 19.10.2012 ob 13:31
V predsedniški tekmi nastopa tudi po 11. novembru bivši predsednik Slovenije !
MIRNČAN
# 19.10.2012 ob 15:09
Binder misliš da bo Turku ratal zmagat v prvem krogu? ker drugače zna imeti v drugem krogu velike težave.
waslich
# 19.10.2012 ob 14:10
vidim, da levičarski vojščaki že pridno talajo minuse.
reader
# 19.10.2012 ob 13:26
Aja, kaj pa je bilo z tistim živčnim zlomom o parazitih? Zakaj je šel v medije z zgodbo prej kot na policijo? Kako se je končalo? Je kdo odgovarjal? ali je šlo spet za medijski manever strokovnjaka za katerega nihče ne ve kaj dela?

Policija dela na primerih več kot leto, včasih dve, od tega je minilo pa nekaj mesecev. Kako misliš, da bi v tem primeru morali biti odgovori prej?
kak-tus
# 19.10.2012 ob 12:57
Tole se mi zdi dokaj realna anketa. Mislim pa, da se bo po soočenjih tehtnica že začela nagibati k Pahorju. Zato bo drugi krog zelo zelo zanimiv in tudi tesen. Če bodo soočenja pred drugim krogom, bodo verjetno odločilna.
da funk
# 19.10.2012 ob 13:14
Tudi meni je hecno, kako malo ima prikazanega premoženja Turk ampak a ni večji problem ko ima nekdo več kot je logično da je zaslužil? :)

V normalni državi bi to novico novinarji pograbili z obema rokama: kako je možno, da človek, ki je leta in leta v diplomaciji in predsednik države za dnjih 5 let, da je njegov prihranek 5 jurjev.
A brez skrbi, Tuerk se bo novinarjev, ki bi morda postavljali takšna vprašanja na daleč ognil.

To dejstvo je še kako problematično. Ker 5 jurjev prišpara študent preko študentskega dela v 3 letih.

Mogoče je pa mnogo več zapravljal za spodnja perila svojih priležnic, kdo ve?
Krucifiks
# 19.10.2012 ob 14:48
Kdor je zacopan v Turka naj dvigne glavo, se ozre okrog in med ljudmi , ki mu hodijo mimo bo vsakih par minut videl polno primernejših kandidatov za predsednika te naše po dolgem in počez izmučene države ...
waslich
# 19.10.2012 ob 12:58
A to tisti turk, ki je v petih letih na ONU dobil več kot pol miljona dolarjev plače in sedaj še 5 let predsedniške plače in ki ima prijavljenih 5000 eur prihrankov?
kajtimara
# 19.10.2012 ob 12:44
Upam da se Pezdir čimpreje priključi Virantovi ekipi in da razbijejo to škodljivo desno-levo lopovščino. Edino to nam še preostane, da ne postanemo narod revežev, če že nismo.
Videonovice
Pahorja čaka izpolnitev obljub 00:02:39, 03.12.2012
Kandidata na voliščih 00:01:56, 02.12.2012
Iz volilnega štaba Danila Türka 00:02:32, 02.12.2012
Na voliščih tudi politični vrh 00:01:57, 02.12.2012
O delu volilnih komisij 00:02:34, 01.12.2012
Volilno varčevanje 00:03:38, 01.12.2012
Sklepno predsedniško soočenje 00:51:02, 01.12.2012
Analiza soočenja v Odmevih 00:11:27, 01.12.2012
Radijsko soočenje Pahor - Türk 00:50:00, 28.11.2012
Nekdaj zaveznika zdaj nasprotnika 00:02:09, 25.11.2012
Türk in Pahor o lačnih otrocih 00:02:28, 25.11.2012
Pahor gradil most na Koroškem 00:02:21, 24.11.2012
Predsedniška kandidata o DDV-ju 00:02:03, 23.11.2012
Pahor v Ložu, Türk v Mariboru 00:03:14, 22.11.2012
Türk v Mariboru 00:01:30, 21.11.2012
Pahor in Kosorjeva na FDV 00:01:47, 21.11.2012
Analiza uvodnega soočenja 00:12:56, 20.11.2012
Pahorjeva priljubljenost narašča 00:00:35, 19.11.2012