Vlak vozi od Maribora do Kopra, ob koncih tedna pa mu dodajo še spalne in ležalne vagone iz Budimpešte, Moskve in Kijeva. Foto: BoBo
Vlak vozi od Maribora do Kopra, ob koncih tedna pa mu dodajo še spalne in ležalne vagone iz Budimpešte, Moskve in Kijeva. Foto: BoBo

Avtobusne vozovnice je mogoče kupiti hkrati z vozovnico za vlak že na večjih železniških postajah, na primer v Mariboru, Celju in Ljubljani.

Kopalni vlak odpelje iz Maribora vsak dan ob treh in 40 minut, v Koper pa prispe ob osmi uri in 35 minut, pojasnjuje pomočnik direktorja potniškega prometa pri Slovenskih železnicah, Miloš Rovšnik, in dodaja, da je to edini vlak, ki po februarskem žledolomu vozi neposredno do Obale: "Zaradi znanih težav z železniško progo med Borovnico in Postojno še vedno večino prometa na tej progi opravimo z avtobusi, tako da je ta jutranji vlak in njegov večerni povratek edina povezava z vlakom. V primeru drugih vlakov opravljamo promet z nadomestnimi avtobusnimi prevozi."

Na vlaku je prostor tudi za kolesa, ob torkih in petkih pa lokomotiva pripelje še spalne in ležalne vagone iz Budimpešte, Moskve in Kijeva. Včeraj, v soboto, je v Koper prvič letos prispel tudi avtovlak iz Nizozemske, "ki je pričel voziti lani in bo tudi to leto vsako soboto prihajal iz Nizozemske v Koper ter se vračal nazaj na Nizozemsko".

Zanimanje za kopalni vlak je veliko. Cena prevoza je enaka kot za redne vlake na isti relaciji, z različnimi ugodnostmi za starejše in mlajše potnike pa je lahko tudi za polovico nižja: "Prav vsi potniki pa imajo tako ali tako ob vikendih 30-odstotni popust za povratna potovanja, tako da mislim, da so cene dokaj ugodne." Cena enosmerne vozovnice od Maribora do Kopra je tako 17,67 evra, ob koncih tedna in praznikih pa je povratno vozovnico mogoče kupiti za 24,74 evra.

Kopalni vlak sicer vozi že več kot 15 let.