Glasba
Martina Majerle
Vokalistka kvarteta Quartissimo Martina Majerle je priznana glasbenica na hrvaškem glasbenem prizorišču. Foto: MMC RTV SLO
Martina Majerle
Martina je že nastopila na Evroviziji leta 2007, in sicer kot spremljevalni vokal slovenske predstavnice Alenke Gotar. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Kdo je svetlolasa Martina Majerle?

Pevka zmagovalcev Eme
2. februar 2009 ob 09:25
Ljubljana - MMC RTV SLO

Na včerajšnji Emi je slavila zasedba Quartissimo s skrivnostno svetlolaso vokatilstko. Kdo je simpatična pevka Martina Majerle?

Martina Majerle prihaja iz Opatije in je priznana pevka na hrvaškem glasbenem prizorišču. Martina je večinoma nastopala kot spremljevalna vokalistka. Pela je že na Porinih, Dori, Melodijah Istre in Kvarnerja, precej časa je bila tudi članica glasbene ekipe hrvaškega pevca Massima Savića.

Na Evroviziji je že nastopala
Leta 2007 je že bila na Evroviziji v Helsinkih, in sicer kot spremljevalni vokal naše predstavnice Alenke Gotar, ki je takrat Slovenijo predstavljala s skladbo Cvet z juga (avtor skladbe je Andrej Babić, ki je napisal tudi letošnjo zmagovalno skladbo Eme, Love symphony).

Trenutno poje v duetu Atmospheric
Martina deluje v precej sveži zasedbi hrvaškega glasbenega prizorišča, v duetu Atmospheric. Je soavtorica in sovokalistka multiinstrumentalista in vokalista Lada Bartonička, ki skrbi tudi za besedila, glasbo in aranžmaje. Kot piše na uradni spletni strani dueta, izvajata ambientalni elektro-pop. Duet ima na prodajnih policah že prvo zgoščensko z naslovom Ono sve. Atmospheric je postal prepoznaven na hrvaškem prizorišču s singlom Sve što znaš o meni, ki je priredba evergrina legendarnega Arsena Dedića.

Video na desni: Atmospheric - Sve što znaš o meni
Po navedbah na spletni strani dueta je hrvaški glasbeni velikan pohvalil njuno priredbo. "Prijetno sem presenečen. Takoj se videl, da gre za mlada, a zelo nadarjena glasbenika. Počaščen sem, da sta priredila prav mojo skladbo in želim jima veliko uspehov na glasbeni poti," je dejal Dedić.

A. M.

Prijavi napako
Komentarji
albert36
# 04.02.2009 ob 07:48
HE,he ! Da dol padeš kaj znajo nekateri sklobasati da bi zadostili svojim slovenskim genom-nestrpnost.
Že dolgo ne ogledujem festivalov,saj jih je skoraj samo poskakovanje ,pobliskovanje in strašna "umetelnost"scene in zvijanja vokalov. Neukusen povdarek na vsaeh učinkih TV-ja, o vsebini in interprataciji le te ..... Izjeme sicer potrjujejo pravilo. Nedavno je Slo.TV dala neko retrospektivo lepih pesmi raznih festivalov izpred tudi 40 letin po 10 let naprej. Pesmi z vsebino, brez golote,pa so lepe ženske...... Zelo podobno sem videl na HR tv, prav tako divota. Nobene osladnosti.
Jasno pa je da se je v današnji čas porodila generacija takih človečkov katerim je potrebo za duševne zadostitve prav to kar se sedaj ponuja občestvu.Nekako v stilu kar se dogaja po zakajenih in zasmarajenih diskotih, saj ta konzum "glazbe"je žal naj številčnejši, TV je pa tako samo usmerjena na faktor gledanosti. Na TV jih vedo kaj morajo ponuditi da jim hiša ne propade zaradi slabe gledanosti.
Tako malo v premislek nekaterim. Albert
tina_lj
# 02.02.2009 ob 14:29
Punca je ful dobra.
janm
# 02.02.2009 ob 12:00
Lepa pa je, lepa. Že zaradi tega nam finale najbrž ne uide. :)
ovcazahojena
# 02.02.2009 ob 11:45
Dobra sica. U redu je.
Jaxon
# 02.02.2009 ob 10:00
Saj je čisto simpatična, mnogo bolj kot pa kakšna Gotarjeva.l
švicar
# 03.02.2009 ob 09:50
Ko berem nekatere komentarje o "nestrpnosti" do kaksnih drugih "vrst ljudi" (tu mislim na Lango), se vprasam sledece: romov oz. "ciganov" nikar poslati na eurosong, ker naj bi naredili slabo reklamo drzavi (???), MEDTEM KO Sestre (=transvestiti, homoseksualci in verjetno se kaj) pa brez tezav ane? Mislim...res je ze cas, da nehamo s to brezvezno nestrpnostjo! Kot so ze nekateri napisali: cudno da taisti nimajo problemov z nestrpnostjo do Ota Pestnerja - cez njega nima nihce nic za reci, ane? Ceprav je Rom? Meni osebno se zdi bolj katastrofalno (kot je lepo rekel Joze Potrebujes, ceprav mi gre naceloma na zivce...) to, da vedno znova posilja/mo na eurosong hrvaskega avtorja, hrvasko pevko ki ne zna niti besede slovensko itd. Isto kot lani pri Rebeki - s tem da Rebeka se peti ni znala, sicer pa podobno (avtor hrvat, spot hrvaski, reziser hrvat...). To pa je KATASTROFA! Res mi je skoda za Lango in Manco, ker je komad (sicer klasika) zelo poslusljiv. Me zanima koliko ljudi si je ze v ponedeljek med hojo po ulici v mislih prepevalo komad "!Love symphony"??? Verjetno bore malo... Skoda! Sam bi poslal v Moskvo Lango in Manco. Bomo videli kaj bo, me pa res mocno pojezi, ko vidim tele-intervju s pevko in nato se z avtorjem Love Symphony... hrvascina, hrvascina....kot da je nimamo ze dovolj, se na SLOVENSKEM festivalu mora biti.....kam bomo prisli?
lojzi1
# 02.02.2009 ob 18:23
moral bi pobrskat po porno gradivu mogoče bi se kaj dalo najt
matejchek
# 02.02.2009 ob 16:08
poglejte, kdor se nekaj pritožuje... MI smo glasovali za njih MI!
če pa nebi oni, bi pa skupina langa, za njih bi pa spet govorili da so "CIGANI" in jih takorekoč nočete...
ljudstvu ni nikoli prav

(je pa res, da so pretiravali z točkami žirije in bi morali glasovi pomeniti več.)
cairns
# 02.02.2009 ob 15:31
Sedaj si vsi želimo da zmaga ta pesem še na Evroviziji, tako da bo lahko naslednje leto prireditev v Zagrebu.

Ker očitno ni važno od kje je izvajalec naj prireditelji naslednje leto povabijo k sodelovanju Madono ali kakšno podobno ''umetnico''.
farjestad
# 02.02.2009 ob 15:26
Fajn baba je tale Martina. Z njo bi rad nastopil v duetu.
esroh
# 02.02.2009 ob 14:56
ej folk...dons ni važna kvaliteta al pa njeno besedilo...dons je use v zvezi z izgledom pa melodijo...mislm da mamo use...pička je lepa pa melodija pesmi je tud neki posebnga....tole bo dobra stvar na evrosongu
velesa
# 02.02.2009 ob 14:51
VIDIM, DA ZVESTO BRIŠET, KAR VAM NI PO GODU... TUD PRAV. ITAK JE VSEM JASNO, DAJE VSE SKUP EN VELIK PODN OD PODNA. (ŠTOPAM, KOLK CAJTA ME BOTE DRŽAL NA STRANI)
Kristinka
# 02.02.2009 ob 14:45
To je kakor izbori za Miss Slovenije, ko so se na tekmaovanja v posameznih regijah lahko prijavljala dekleta iz vse Slovenije. Če bomo s to pesmijo uspeli, bodo imeli Hrvati vsaj upravičen razlog, da se pohvalijo. Sicer pa cela žalost od EME, že nekaj let to ni podobno ničemur drugemu kakor festival Slovenske instant smetane. Redki res kvalitetni izvajalci z dobrimi komadi prav ne pašejo več med te plehke štanc izbruhe.
Festival Slovenska popevka se mi zdi dosti primernejša in na nivoju za pesem evrovizije, kot EMA. V bistvu močno upam, da se bomo odrezali tako 'dobro', da izpademo za prisostvovanje na Evroviziji v naslednjem letu in prihranimo denar tega cirkusa za pametnejše stvari.
pipi101
# 02.02.2009 ob 14:39
Ha, ha, kakšna ironija. Slovenci se zadnje čase tako otepamo Hrvatov, pol jih pa pošljemo na Evrosong, da nas zastopajo. Na koncu bodo še zmagali:)
jbzt
# 02.02.2009 ob 13:46
Se mi samo zdi,da je politika imela prste zraven ? Spet se neki državi PRILIZUJEMO...to je moje mnenje.
Ali ima "pjevačica" delovno vizo za nastopanje-delo v Sloveniji ?
ps.Smešno je,da tujce,ki naj bi predstavljali Slovenijo,pošljejo pred mikrofone po nastopu brez prevajalcev.
Možno samo v Sloveniji.Hlapci v lastni državi...
warlord
# 02.02.2009 ob 12:50
Rajš gledam joške kot cigane.
melody
# 02.02.2009 ob 12:46
BRAVOOOO Quartissimo in Martina!!! Prvič odkar spremljam Emo, mi je zares všeč zmagovalna skladba!!! Hvala bogu, da se ne upoštevajo samo glasovi ljudstva, saj je večina Slovencev očitno res brez dobrega okusa!! GROZA!!! Razumem da ima vsak svoj okus, ampak tole.......ČUKI? LANGA?

Celotna prireditev Eme pa -ŽALOST!!! Kot da bi šlo za neko šolsko prireditev ne pa za EMO!!
bogaboječi
# 02.02.2009 ob 12:33
Lušna punca... :-)

Najboljši komad pa je naredil Naber.
Phobos
# 02.02.2009 ob 12:28
no k se tok zgražate nad tem, da za nas poje hrvatica ... 1988 je za Švico zmagala Celine Dion (če ne veste, je ona kanadčanka)
Tomi76
# 02.02.2009 ob 12:27
OK izbor......Čeprav tud Alya, Omar, Samuel pa Langa so bli tudi solidni komadi.....Tako da mislim, da je super, da imamo žirijo, ker folk enostavno ni dovolj....Siicer pa ti vse pove dejstvo da so Čuki dobili 10 oik od ljudstva, za Lango pa itak vemo da ima nadpovprecno motivirane glasovalce ....Scenarij total mimo in ponesrečeno...Če bi bil jaz voditelj oddaje s takim scenarijem ne bi hotel stopit na oder....
Lenux
# 02.02.2009 ob 12:22
dcelec -> sej to. Keš so pa pobral. Naredit mormo eno al pa drugo, sam drugo kliče na propad eme. Al samo televoting al pa sam komisija. PA ne me zajebavat. 3-je bojo odločal 50%? Tole je res mafija. Mi ni bila Langa tako všeč, samo raje njih pošljem kot pa ljudi ki ne zmagajo po pošteni poti. SLovenija je zbrala Lango in to bi blo treba upoštevat, pa če nam je prav al pa ne.
Klinček
# 02.02.2009 ob 12:21
"Zmagovalna pesem je bila vsekakor najboljša in sem od začetka navijal za njo, vrhunski vokal in odlična godala. Me veseli da se glasovanje deli na strokovno žirijo in glasove gledalcev, da je poleg všečnosti zraven tudi nekaj strokovnosti. Ker nekj let nazaj bi skoraj poslali BePop na Eurosong, ker so se pač smrkovci prilepili na telefone, no letos pa skoraj Čuke ali pa Lango (ki pa sploh niso imeli slabega komada, tko da kar se Lange tiče, bi bili tudi lahko alternativa, vendar mislim da je zmagala prava)."

Fizimatko, se čist strinjam.
kušnimenarit
# 02.02.2009 ob 12:18
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
dcelec
# 02.02.2009 ob 12:17
TELEVOTING: KOLIKO LJUDI PA JE KLICALO??? UPOŠTEVANI PA NISO BLI...:) SAMO KEŠ STE "POKRADLI"!
TO ŽE LIČI NA MAFIJO!
SEVEDA SEM JEZEN.
uchris
# 02.02.2009 ob 12:06
Pa kaj si nekaj bunite, pol pa itak viste vsak vikend v kakšnem diskoju na raznih Danielah, Zečićih. Stavrosih, da ne omenjam kako vsi glasno pojete, ko igra Prljavo kazalište...ruuuuužo, moja ružice..tis si bila zadnja ruža HRVATSKA..ajd ne srat, pol pa še poleti na hrvaško morje vsi letite..hinavščina, klinc pa takšno domoljubje.
tonchek
# 02.02.2009 ob 12:06
Novitzky, kje si pa ti videl, da ima raja okus? Še dobro, da obstaja žirija. Glasovanje je pa zato, da kak cekin pade...
janm
# 02.02.2009 ob 11:58
Pravkar sem malo pogledal na njeno stran, kjer je par videoposnetkov in punca ima kar lep glas. Lahko bi ga v tem duetu malo bolje uporabili, ker vokalni del tega komada je obupen in, zdi se mi, celo previsok in prezahteven za bjondo. Slišat je, kot bi se zelo mučila in ne izpade dobro. Ta komad bi bil bolj za kakšno sopranistko, ki ima večji glasovni razpon in zmore bolj potegnit te visoke tone. Martina s svojim ''majhnim'' glasom tega ne odpoje dobro.
V.
# 02.02.2009 ob 11:49
Komad je precej fajni. Sam nikoli ne spremljam EME, ker do zdej še nism slišu pametnega komada, tole letos pa je prijetno presenečenje. Komad ma fajn strukturo, inštrumenti držijo melodijo, vokal ni "all over the place" ampak samo učinkovito spremlja melodijo inštrumentov, pa še kvalitetna pevka je. Všeč mi je ker pesem presega standardni vzorec s ponavljajočimi se verzi in refrenom. Moti me edino, da je kitarski solo v miksu preveč odzadi in da ni kvalitetnega bobnarja, ki bi lahko nadomestil cenen klaviaturski ritem v ozadju.
R9
# 02.02.2009 ob 11:45
Za Lango je glasovalo morje ciganov. Še dobro, da so imeli strokovno komisijo, da je to preprečila. Sicer pa ljudstvo res nima okusa. Čuki na drugem mestu? Ne me smejat. Oni so se očitno prijavili s to pesmijo na napačno tekmovanje. Želeli so na festival otroške popevke, pa so zamenjali prijavnici.

Pa čemu so pripeljali Tozona, če se potem Potrebuješ nekaj sili in hoče peti? Pa ne gre in ne gre.
Novitzky
# 02.02.2009 ob 11:39
lahko mi pa poveste besedilo skladbe k je zmagala- ja GA NIIIIIII ker so se slišali samo inštrumenti pevke a ne
Novitzky
# 02.02.2009 ob 11:37
Zmagalo je 5 ljudi proti 22.000-slovenskemu ljudstvu

to se ne dogaja nikjer razen na RTV in njenih....
kantavtor
# 02.02.2009 ob 11:24
BRAVO..odlična izbira.....hvala bogu da se ne upošteva samo folk...ker folk je glasoval nacionalistično...in bi spet IZPADLI....
Untamle
# 02.02.2009 ob 11:23
Se popolnoma strinjam. Ne to da hrvatica, ampak da za medije niti enega samega stavka ne zna povedati v SLO (najbrž zna, ampak noče - hrvaška trma), je malce pretirano. Zakaj se potem prijavljate v SLO in ne na hrvaškem?
Xion
# 02.02.2009 ob 11:17
EMA= ŠEMA heh spet neka kvazi bjondica ko hoče ¨uspet¨ jej jej na koncu obstoja zemle bojo še sam take mutirane vrste živali z blond dlakami ko bojo skos mjavmukale (pele)
Adut97
# 02.02.2009 ob 11:15
Mislim, da so/ste prej kot žirija bili pijani vi glasovalci. A zdaj pa jokate, ker niso vaši Čuki zmagali... vedno pa tudi ni treba biti lokal patriot...
Phobos
# 02.02.2009 ob 11:11
pljuvate po pevki, ker je hrvatica ... a bi blo bolš da cigane (langa), ki ne znajo pet pošljemo?!!
EU2004
# 02.02.2009 ob 11:05
Sam sem šokiran nad spoznanjem, da se lahko z ene telefonske številke glasuje večkrat. To kaže na izključno profitno naravnan "šou", ki polni žepe telefonskim družbam. To je nepošteno in omogoča agresivni manjšini, da izglasuje svoj interes, ne pa splošnega. Če letos ne bi bilo žirije, bi se to zgodilo z zainteresirano skupino, s cigani, ki so v splošni mobilizaciji glasovali za svojo pesem vsak po nekaj desetkrat. Isto se je dogajalo lani.

Upam, da mi tega komentarja zaradi uporabe besede cigan, ne boste izbrisali, saj ima tudi Oto Pestner lepo pesem "Ciganska kri" in Saša Lendero ljubi cigana Jana

Glede pesmi pa mislim, da je glede na ostali izbor verjetno res med boljšimi, le pevka bi morala sneti frnikolo z jezika, ker je ni bilo razločiti, kaj poje.
paparaco
# 02.02.2009 ob 10:59
Pesem ni tok slaba , samo je pa sramota , mi tok pljuvamo po hrvatih , oni pa še sodelujejo in celo zmagajo na SLOVENSKI emi.....ŽALOSTNO..
pero123
# 02.02.2009 ob 10:55
Nowitzky....nič nimam proti glazbi Lange in Čukov, toda osebno mislim, da je super, da imamo tudi žirijo.
Drugič, pa preden začneš bentiti čez ves svet, pa pojdi raje malo med ljudi in poslušaj kaj pravijo o včerajšni zmagovalki.
Pa še to...tam kjer imaš % na tipkovnici je tudi ena številka (pet se imenuje).

Lep pozdarv iz
Janez23
# 02.02.2009 ob 10:46
Ta izbor je sramota za RTVSLO in bo zagotovo dobil 2 točki od Hrvatov in 0 od ostalih. Bi pa si želel, če že večinoma Slovenci plačujemo prispevek za RTV, da tudi sodelujemo v igri. Je pa dobro, da bodo, ti predstavniki bolj zadaj in ni bojazni za organizacijo naslednjega Evrosonga.
Orange
# 02.02.2009 ob 10:43
16. Travelatix..grem stavit kar češ da kvartisimo ne bo nikamor prišel (za finale ni šans), Langa pa bi že samo zaradi svojega ciganskega porekla..Sicer pa nikoli ne bomo vedeli..
Orange
# 02.02.2009 ob 10:41
Bedarija nad bedarijama v vseh pogledih..to bi moral ukint..ker se usako leto bolj delajo norca iz nas
ExKavboj Kavbojc
# 02.02.2009 ob 10:40
16. ker smo pač narod kmetov...
Travelatix
# 02.02.2009 ob 10:37
To, da je publika namenila največ glasov Langi, mi samo potrjuje, da je pravilno, da je bila se strokovna žirija, saj je komad od Lange letos bil res kar neki in ni bil primeren za na Eurosong, toda ne, publika je želela ravno tega! Kako je to možno? To ni logično!!! Tako, da je že prav, da so popušili na končni lestvici! Pri Quartissimo pa naj bi že samo ime povedelo, ta to gre za godalni kvartet, kjer je vokalistka gostja, tako da ni v ospredju in se ne izpostavlja preveč (seveda če izuzamemo dokar razkrito oprsje, ki nikoli ne šlodi), tako da ne neki sedaj želet, da bi ona pela vse prek in počez. Komad je evrovizijski in bo lahko celo nekaj dosegel...
fizimatko
# 02.02.2009 ob 10:15
Zmagovalna pesem je bila vsekakor najboljša in sem od začetka navijal za njo, vrhunski vokal in odlična godala. Me veseli da se glasovanje deli na strokovno žirijo in glasove gledalcev, da je poleg všečnosti zraven tudi nekaj strokovnosti. Ker nekj let nazaj bi skoraj poslali BePop na Eurosong, ker so se pač smrkovci prilepili na telefone, no letos pa skoraj Čuke ali pa Lango (ki pa sploh niso imeli slabega komada, tko da kar se Lange tiče, bi bili tudi lahko alternativa, vendar mislim da je zmagala prava).
Dux Ursus
# 02.02.2009 ob 10:14
Niti ni treba pošiljati glasbenikov na €urosong. Če bi slučajno naši zmagal, me res zanima, kje bi lahkomiI gostili naslednje leto €urosong ?????? Verjetno bi bila RTV Slovenija v veliki zadregi, če bi SLUČAJNO zmagal, ker bi bil potem €urosong na Plečnikovem stadionu.
luna09
# 02.02.2009 ob 10:07
še dobro da smo imeli strokovno žirivo, ker drugače bi spet čudni zmagal.... jst sm bla sicer bl za omarja, ampak takoj za njim za za Quartissimo!!!
panterist
# 02.02.2009 ob 10:00
malo več petja bi lahko blo, ker punca zelo dobro poje...pa še lepa je;) drugače pa je dobra glasba, za kaki film bi pasala...:P:D
Dominator
# 02.02.2009 ob 09:56
Jasno, da boste primitivci spet imeli čez koga bentit ... Me zanima, če so Irci pljuvali čez Slatinškovo lani, ko se je na Irskem borila za prvo mesto na izboru. Ali pa npr. Italijani, ko so Pepel in kri peli Cotugnu backvokale, ali pa npr. Švicarji, ko jim je Celine Dion prinesla zmago.
donkey
# 02.02.2009 ob 09:52
Jah, takle mamo ... so se pač odločili za takšno sodelovanje in če sklepamo po zmagi na emi, očitno uspešno. Ne vem, zakaj ste nekateri tako obremenjeni s hrvati, dajte se no malo skulirat, najdite si hobije, predlagam zbiranje znamk, kovancev, ... al pa kak šport mogoče, po možnosti rokomet, da ne boste imeli več časa se obremenjevat s tako brezveznimi stvarmi kot so te naše medsosedske sovražnosti, pa boste boljše in dlje živeli ...
Nove note
link
Imset: Med slovenskimi glasbeniki ne čutimo rivalstva
12
14. november 2018 ob 09:38 Zasedba Imset, ki je pred kratkim izdala glasbeni prvenec z naslovom Persona, pravi, da z njimi na slovensko glasbeno sceno, ki je že potrebna prevetritve, prihaja nova, bolj mladostna energija.
Več novic ...
Ema/Evrosong 2009
link
Recept za uspeh? Simpatičnost in iskrenost
14
17. maj 2009 ob 12:59 "Bila sem predvsem prijetno presenečena, da sta končno enkrat zmagala kakovostna glasba in prijeten glasbenik v pravem pomenu besede," nam je svoje vtise o letošnji Evroviziji strnila Alenka ...
Več novic ...
Kazalo