Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
17.04.2025 32 min

OrKa - s podatki do izboljšav

V tokratni epizodi podkasta Misija: kakovost raziskujemo OrKo – orodje za ugotavljanje kakovosti izkazanega znanja, ki ga je razvil RIC s podporo Ministrstva za vzgojo in izobraževanje. Cilj orodja je šolam povrniti dragocene podatke nacionalnega preverjanja znanja (NPZ) ter učiteljem olajšati delo s podatki, ki jih lahko uporabijo za izboljšanje poučevanja in učnih dosežkov učencev. OrKa presega zgolj statistične primerjave – omogoča globlji vpogled v znanje učencev, prepoznavanje močnih področij in izzivov ter razmislek o nadaljnjih pedagoških korakih. Uporablja se v vseh osnovnih šolah, njena učinkovitost pa je odvisna od kulture samoevalvacije in pripravljenosti šol na podatkovno vodeno poučevanje. Zaradi pozitivnih odzivov je RIC razvil tudi verzijo za splošno maturo, v pripravi pa je še različica za poklicno maturo. Gostja epizode je ravnateljica OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled, Tanja Müller, ki bo predstavila prednosti in izzive uporabe OrKe v praksi. Pridružili se ji bosta učiteljici Metka Jemec in Sara Petrič, ki bosta delili svoje izkušnje ter praktične nasvete za učinkovito rabo podatkov pri poučevanju. Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko OrKa podpira učitelje pri njihovem delu ter prispeva k dvigu kakovosti pouka in boljšim učnim rezultatom učencev.

Tanja Müller: »Če OrKo uporabljamo na tako intenziven način, lahko vnaprej oblikujemo celotno delovanje šole, si zastavimo smer, kam želimo iti, in določimo, kaj želimo izboljšati.« 

Metka Jemec: »To je res ena najboljših analiz.« 

Sara Petrič: »Največja prednost orodja OrKa je zagotovo to, da lahko pogledamo področja, kjer naši učenci dosegajo boljše in tudi slabše rezultate in da temu prilagodimo celotni učni proces.« 


Misija: kakovost

2 epizod


V seriji podkastov Misija: kakovost predstavljamo izkušnje šol in vrtcev. Pogovarjali se bomo z učitelji in učiteljicami, vzgojitelji in vzgojiteljicami ter ravnatelji in ravnateljicami, ki sistematično krepijo kakovost in drzno uvajajo spremembe z namenom izboljšav. Gradimo skupnost, usmerjeno v kakovostno vzgojo in izobraževanje.

17.04.2025 32 min

OrKa - s podatki do izboljšav

V tokratni epizodi podkasta Misija: kakovost raziskujemo OrKo – orodje za ugotavljanje kakovosti izkazanega znanja, ki ga je razvil RIC s podporo Ministrstva za vzgojo in izobraževanje. Cilj orodja je šolam povrniti dragocene podatke nacionalnega preverjanja znanja (NPZ) ter učiteljem olajšati delo s podatki, ki jih lahko uporabijo za izboljšanje poučevanja in učnih dosežkov učencev. OrKa presega zgolj statistične primerjave – omogoča globlji vpogled v znanje učencev, prepoznavanje močnih področij in izzivov ter razmislek o nadaljnjih pedagoških korakih. Uporablja se v vseh osnovnih šolah, njena učinkovitost pa je odvisna od kulture samoevalvacije in pripravljenosti šol na podatkovno vodeno poučevanje. Zaradi pozitivnih odzivov je RIC razvil tudi verzijo za splošno maturo, v pripravi pa je še različica za poklicno maturo. Gostja epizode je ravnateljica OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled, Tanja Müller, ki bo predstavila prednosti in izzive uporabe OrKe v praksi. Pridružili se ji bosta učiteljici Metka Jemec in Sara Petrič, ki bosta delili svoje izkušnje ter praktične nasvete za učinkovito rabo podatkov pri poučevanju. Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko OrKa podpira učitelje pri njihovem delu ter prispeva k dvigu kakovosti pouka in boljšim učnim rezultatom učencev.

Tanja Müller: »Če OrKo uporabljamo na tako intenziven način, lahko vnaprej oblikujemo celotno delovanje šole, si zastavimo smer, kam želimo iti, in določimo, kaj želimo izboljšati.« 

Metka Jemec: »To je res ena najboljših analiz.« 

Sara Petrič: »Največja prednost orodja OrKa je zagotovo to, da lahko pogledamo področja, kjer naši učenci dosegajo boljše in tudi slabše rezultate in da temu prilagodimo celotni učni proces.« 

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov