Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
412 epizod
412 epizod
Second hand looks at the trend of recycling existing music in the form of samples, remixes and covers - although sometimes these modifications are actually flagrant violations of copyright laws... Some artists use without acknowledging where they got it, so we decided to take a closer look. The result: a huge number of hits are credited to the wrong musician, while the people who really wrote it remain ignored. Listen to the original and the adaptation and familiarize yourself with what's going on in the music industry - you'll be surprised by how many of your idols have built their reputation on the shoulders of others.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice glasbenih ikon Stinga in Shaggyja, Til A Mawnin. Po Grammy nagradi za njun skupni album, 44/876 leta 2018, se vračata, da bi proslavila enega od stebrov reggae kulture, Sound-System-u, ki je prispeval k spodbujanju svetovnega vpliva reggaeja. Najnovejša izdaja para združuje Stingov značilni melodični slog s Shaggyjevim nezamenljivim dinamičnim tokom, da ustvari fuzijo reggae vibracij stare šole in sodobnega pridiha. Til A Mawnin, ki so ga napisali Shaggy, Sting in Henry "Junjo" Lawes, uporablja tudi starejše vire, saj na novo interpretira Lawesov I'm Not Getting Crazy riddim, ki ga je prvotno produciral Lawes ob podpori legendarne skupine Roots Radics Band. Riddim je bil temelj za več klasičnih reggae skladb, vključno z I'm Not Getting Crazy Don Carlosa, Worries in the Dance Frankieja Paula in Getting Married Yellowmana. Uporabljeni sempl prihaja iz Don Carlosove različice I’m Not Getting Crazy z njegovega albuma Day to day living. Don Carlos se je rodil in odraščal v eni izmed najbolj zapostavljenih regij zahodnega Kingstona na Jamajki, v okrožju, znanem kot Waterhouse, ki je mimogrede tudi glasbena valilnica številnih največjih talentov reggaeja, kot so King Tubby, Black Uhuru, The Jays, Junior Reid in King Jammy, če naštejemo le nekatere. Don Carlos je svojo kariero začel leta 1973 kot eden od prvotnih članov skupine Black Uhuru, skupaj z drugimi ustanovnimi člani, Garthom Dennisom, ki se je kasneje pridružil skupini Wailing Souls, in Derrickom Duckyjem Simpsonom. Kot del tria je Don leta 1977 z producentom Prince Jammyjem imel glavno vlogo na zelo hvaljenem albumu Love Crisis. Leto dni po prelomnem prvencu tria se je Don Carlos odločil zapustiti Black Uhuru in se posvetiti solo karieri. V treh letih solo izvajalstva, kadar je razvijal svoje pisanje pesmi in svoj značilni vokalni slog, je maja 1981 izšel Suffering. Ta album je bil velika uspešnica v Afriki, prodajal se je v enotah brez primere. Na žalost je bil album ilegalno kopiran in Don nikoli ni prejel ustreznega honorarja. Sledili pa so še drugi albumi kasneje, ter tudi ponovna združitev z Black Uhuru in Don je še vedno aktiven.
Dobrodošli v Second Hand. Danes se bomo poklonili bobnarju skupine Blondie, Clemu Burku, saj je nedavno umrl v starosti 70 let. Skupina je dejala: "Clem ni bil le bobnar; bil je srčni utrip Blondie. Njegov talent, energija in strast do glasbe so bili neprimerljivi, njegovi prispevki k našemu zvoku in uspehu pa so neizmerljivi. Poleg svojega glasbenega delovanja je bil Clem vir navdiha tako na odru kot zunaj njega. Njegov živahen duh, nalezljivo navdušenje in trdna delovna etika so se dotaknili vseh, ki so imeli privilegij poznti ga.” Pesmi Blondie, v mnogih primerih prav zaradi njegovega bobnanja, so bile sempane v več kot 100 pesmih in prirejene več kot 400-krat. Burke se je pionirjem punka/novega vala Blondie pridružil leta 1975, kmalu po tem, ko sta skupino ustanovila pevka Debbie Harry in kitarist Chris Stein. Bil je za bobni v ključnem času, ki je spremenil svet sredi sedemdesetih let prejšnjega stoletja v New Yorku, ko so Blondie skupaj z Ramones, Patti Smith, Talking Heads in Television redno igrali v legendarnih klubih ter pripravljali teren za punk revolucijo v Ameriki in po svetu. Po razhodu Blondie leta 1982 je Burke ostal zelo zaposlen z nastopanjem in snemanjem z najrazličnejšimi skupinami, vključno z Romantics, Pete Townshend, Iggy Pop, Plimsouls, Bob Dylan, Eurythmics, Joan Jett, Wanda Jackson, Dramarama, Nancy Sinatra in Johnny Thunders. Leta 1987 je celo za kratek čas sodeloval na nekaj koncertih s svojimi prijatelji iz skupine Ramones pod umetniškim imenom Elvis Ramone. V svojem poklonu izgubljenemu prijatelju so Blondie počastili Burkove številne stranske nastope in zapisali: "Clemov vpliv je segal daleč onkraj Blondie. Samooklicani 'rock & roll survivalist' je igral in sodeloval s številnimi ikoničnimi umetniki. Njegov vpliv in prispevki so segali skozi desetletja in žanre ter pustil neizbrisen pečat na vsakem projektu, katerega del je bil." Leta 2006 je bil sprejet v Dvorano slavnih rokenrola.
Dobrodošli v oddaji Second Hand. Danes se bomo poklonili vplivni in pogosto prirejani in semplani legendi reggaeja, Maxu Romeu, ki je umrl pred dvema tednoma, star 80 let. Max Romeo se je kot otrok preselil v Kingston in sredi šestdesetih let 20. stoletja dobil priložnost, ko je nastopal v harmoničnem triu Emotions. Zaslovel je v poznih šestdesetih letih s svojo provokativno uspešnico Wet Dream, ki kljub temu, da jo je BBC prepovedal, pesem postala singl Top 10 v Združenem kraljestvu in 25 tednov preživela na lestvicah, s čimer je utrdila njegovo dediščino kot enega najbolj prepoznavnih reggae glasov na svetu. Kot mnogi njegovi sodobniki je Romeo našel svoj pravi klic v sedemdesetih letih, ko je radikalen nov val producentov izkoristil Kingstonovo mrežo majhnih studiev in založb, da bi spodbudil eksplozijo roots reggaeja. Skozi desetletje so Romeove pesmi postajale odkrito politične, v obliki uporniške glasbe in protestnih pesmi. Njegovo revolucionarno žilico najbolje predstavlja album War Ina Babylon iz leta 1976, ki ga podpirajo Upsetters kot del Romeovega stalnega partnerstva z Leejem "Scratch" Perryjem. Naslovna skladba je igrivo udarila po politični korupciji in frakcijskem nasilju sredi sedemdesetih let na Jamajki ter uravnotežila ognjen pristop in hudomušen humor ter postala znamenita protestniška himna. Album na splošno velja za klasiko ere roots reggaeja. Album War Ina Babylon je vseboval tudi pesem Chase the Devil, ki so jo odtlej množično semplali ali prirejali izvajalci različnih žanrov, vključno z Madness, Kanye Westom in Prodigy.
Dobrodošli v oddaji Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice "Just us" ameriškega raperja Jacka Harlowa v sodelovanju z Doja Cat, ki sledi njegovi prvi pesmi tega leta "Set you free". Par ima dolgo skupno zgodovino, pri čemer je Harlow med Instagram Live with Doja leta 2020 priznal, da je bil navdušen nad njo že mesece. Že pet let je želel sodelovati z Dojo. Reper je bil leta 2024 večinoma skromen na področju nove glasbe, izdal je le dva singla, »Hello Miss Johnson« in »Tranquility«. Skladbe so sledile prihodu njegovega drugega studijskega albuma, Jackman, leta 2023, in uspešnici »Lovin’ on me«, ki je dosegla vrh lestvice Billboard Hot 100. Kar zadeva Dojo Cat, »Just us« ni njeno prvo glasbeno sodelovanje v tem letu. Pred kratkim je sodelovala z Raye in Blackpinkovo Liso na "Born Again". Kritikom je bila "Just us" všeč, ugotavljajo, da ''je pesem umirjena, a privlačna, oba raperja pa zagotavljata dostopnost in lastne sloge rapa skozi svoje verze. Za uspeh sodelovanja pa se morata zahvaliti tudi drugim glasbenikom, saj pesem vsebuje sempl iz pesmi "Note to the city (Interlude)" Boslena v sodelovanju z Rascalz iz leta 2021. Corben Nikk Bowen, poklicno znan kot Boslen, je leta 2020 debitiral s singloma "Vultures" in "My ways", preden je leta 2021 izdal svoj debitantski album Dusk to Dawn. Leta 2022 je sledil EP Gonzo, ki je bil v ožjem izboru za nagrado Juno za rap album/EP leta na podelitvi nagrad Juno leta 2023. Rascalz je kanadska hip-hop skupina iz Vancouvra v Britanski Kolumbiji, ki je igrala ključno vlogo pri umetniškem in komercialnem razvoju kanadskega hip hopa, še posebej za sceno Westcoast v Vancouvru, ki je popularizirala izraz "Van City".
Dobrodošli v oddaji Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje hita "Abracadabra" od Lady Gaga. Izšel je kot drugi singl z Gaginega albuma Mayhem. Od zvočnega posnetka za film Harlequin, ki ga je navdihnila swing era, do njenega sodelovanja z Brunom Marsom 'Die With A Smile', ki je dosegel vrh lestvice, Gaga znova razkazuje svojo vsestranskost kot umetnica. Toda z 'Abracadabra' se vrača k temu, kar zna najbolje, k ustvarjanju adiktivne hitre plesno-pop skladbe z elektronskimi in house vplivi, popolnoma prilagojene za plesišče, z dramatičnim vokalnim podajanjem, ki spominja na Gagine zgodnje pesmi. "Abracadabra" je bil ob izidu hvaljen, kritiki pa so izpostavili njegovo produkcijo, energijo in privlačen refren. A za svoj uspeh pa se mora zahvaliti tudi drugim umetnikom, saj "Abracadabra" vsebuje interpolacijo "Spellbound" Siouxsie Sioux and the Banshees, ki je izšla leta 1981 kot prvi singel s četrtega studijskega albuma skupine, Juju. Kritiki so pesem dobro sprejeli. Pri pregledu tega obdobja je NME opisal "Spellbound" kot "veličastno električno nevihto", Melody Maker je singel pohvalil in ga označil za "vznemirljivega", The Guardian pa ga je retrospektivno označil za "čudež popa". Siouxsie and the Banshees je bila britanska rock skupina, ki sta jo leta 1976 v Londonu ustanovila pevka Siouxsie Sioux in bas kitarist Steven Severin. Imeli so velik vpliv, tako na svoje sodobnike kot na kasnejše umetnike. The Times je skupino označil za "enega najbolj drznih in brezkompromisnih glasbenih avanturistov postpunkovske dobe". V svoji karieri so Siouxsie in Banshees izdali 11 studijskih albumov in 30 singlov. Leta 1988 je skupina naredila preboj v Severni Ameriki z albumom ''Peepshow'', ki je prejel pohvale kritikov in leta 1991 dosegel veliko uspešnico v ZDA, "Kiss Them for Me". Kar zadeva "Spellbound", je pesem priljubljena tudi v medijih, predstavljena je bila v Stranger Things in True Blood. Tudi Duran Duran so priredili pesem na svojem albumu Danse Macabre iz leta 2023, zdaj pa si je Lady Gaga izposodila pesem v svoji novi uspešnici "Abracadabra".
Dobrodošli v Second Hand. Danes bomo obeležili 55. obletnico istoimenskega debitantskega albuma skupine 'Funkadelic', ki je oblikoval kasnejšo glasbeno industrijo. Pesmi z albuma so kasneje semplali v več kot 400 primerih. Clinton se je med sredino in poznimi šestdesetimi leti preizkusil v snemanju tega, kar je veljalo za črnsko glasbo, vendar njemu in njegovi ekipi ni ustrezalo. Uglajena, brezhibno sproducirana in sekvencirana glasba bi morda delovala za nekatere, toda za Clintonovo skupino neprilagojenih je bila slaba. Potrebovali so groove in groove je Funkadelic naredilo Funkadelic in jih ločilo od The Parliaments. Clinton, doma iz Severne Karoline, se je v 60. letih preselil v New Jersey in v brivnici, kjer je delal podnevi, je ustanovil skupino Parliaments, ki je bila v slogu doo-wop. Skupina se je sčasoma prebila v Detroit in imela takrat hit singel "I Wanna Testify." Ko se je odnos z založbo skrhal, Clintonu niso dovolili uporabljati imena The Parliaments, vendar je skupina nadaljevala svojo glasbeno kariero in spremenila celoten slog. Postali so »hipiji«, prešli iz doo-wopa v rock in postali psihedelični soul/rock bend Funkadelic. V svojih prvih letih je Funkadelic spodbujal distorzijo, feedback in veliko LSD-ja in Funkadelicova začetna produkcija ostaja legendarna. Številne skladbe na Funkadelic zvenijo kot razširjeni psihedelični jam sessioni. Kar so bili, vendar se Funkadelic občasno približajo ustvarjanju pesmi s tradicionalno strukturo. Najbolj opazni sta dve priredbi. Clinton je bil nagnjen k poustvarjanju in posodabljanju starih pesmi skupine The Parliaments. Preoblikovali so kratko doo-wop skladbo Good Ole Music v gromozanski, osemminutni podvig, ki je najbolj semplana pesem na albumu. Po Clintonovem mnenju sta bila soul in funk vedno mišljena kot groba, neurejena in nepopolna. Skozi to zmešnjavo so Clinton in Funkadelic zgradili svoj imperij. Glasba je z leti postala nekoliko bolj strukturirana, saj so konec leta 1970 izdali še en album, bizaren, a uspešen Free Your Mind…and Your Ass Will Follow. Vendar glasba Funkadelic ni nikoli izgubila občutka zabave in kaosa, ki je bil v središču njenega izuma.
Dobrodošli v Second Hand. Danes se bomo poklonili še legendarnemu klaviaturistu in pomembnemu tekstopiscu skupine Isley Brothers ter zvezdniku soul glasbe Chrisu Jasperju po več kot treh desetletjih izvajanja pionirske neodvisne soul glasbe. Za številne oboževalce soula in funka so bili Isleyi ena najboljših soul/funk skupin 70. in zgodnjih 80. let. Imeli so pogled na glasbo bolje razvit kot kdorkoli in so se lahko premaknili od funk pesmi, kot sta »Fight The Power« in »That Lady«, do sladkih balad, kot sta For The Love of You in (At Your Best) You Are Love z brezhibnostjo, ki ji ni kos nihče drug. Njihove pesmi so bile semplane v več kot 1000 poznejših pesmih in prirejene več kot 300-krat. Between the Sheets in Fotsteps in the Dark sta med njihovimi najbolj semplanimi pesmimi in njune elemente zagotovo prepoznate v mnogih kasnejših hip hop uspešnicah. Večinoma so bili hvaljeni zaradi vokala Ronalda Isleyja in ostrih kitarskih solov Ernieja Isleyja, vendar je bil vpliv Chrisa Jasperja na edinstven zvok Isleyjev s svojimi klaviaturami in moog delom podlaga za izjemne plesne melodije skupine in je bil ključ do njihovih balad. Po 13 letih in 11 zlatih albumih se je 6-članska skupina Isley Brothers razšla, trije mlajši člani pa so ustanovili Isley/Jasper/Isley in posneli tri albume. Njihova velika uspešnica in pogosto semplana pesem je bila Caravan of Love, ena od izstopajočih soul pesmi 80. let. To je bila pesem, v kateri je bil Jasper glavni pisec in vokalist. Pesem so pozneje priredili in s priredbo zasedli vrh lestvic Housemartins. Isley/Jasper/Isley so se razšli leta 1988 in Jasper se je odločil za solo pot, njegov prvi album, Superbad, pa je nadaljeval z uglajenim zvokom, polnim klaviatur, in z naslovno pesmijo dosegel R&B uspešnico #1. Sledil je enako impresiven Time Bomb, preden se je osredotočil na gospel s ploščo Praise the Eternal iz leta 1992. V naslednjih tridesetih letih je nadaljeval z rednim snemanjem, z več kot ducatom solidnih albumov v različnih slogih.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže skladbe Like him od Tyler, the Creator-ja v sodelovanju z Lolo Young. Njegov zadnji, osmi album, Chromakopia, na katerem sodelujejo izvajalci, kot so Daniel Caesar, Doechii, GloRilla in drugi, je izšel lani in vključuje pesem "Like Him". Album s 14 skladbami je doživel ogromen komercialni in kritiški uspeh in absolutno zasluženo, saj je Tyler napisal, produciral in izvedel vseh 14 skladb, kar je težak podvig za vsakega izvajalca. Na album so nekateri gledali kot na "nenavadnega", vendar je prav zaradi tega album dober. Je kreativen, edinstven in instrumentalno raznolik, saj pri vsakem projektu uporablja nove ideje in zvoke. Pesem "Like Him" je čustveno močna skladba, še posebej konec pesmi. Gre za balado o Tylerjevem neznanem očetu, ki mu pravi "duh". Na koncu pesmi Tylerjeva mama zagotovi, da je očetova odsotnost njena krivda, ne on. Na pesmi sodeluje angleška pevka Lola Young, najdemo pa tudi sempl, enobesedni ad-lib ameriškega raperja Baby Keema iz njegove pesmi Booman. Baby Keem je ameriški raper in glasbeni producent. Odraščal je v Las Vegasu in je postal prepoznaven v poznih 2010-ih s svojimi prispevki pri Black Panther: The Album svojega bratranca Kendricka Lamarja, Redemption Jaya Rocka, Crash Talk Schoolboya Q in The Lion King: The Gift Beyoncé. Kot izvajalec je najprej postal znan po svoji uspešnici »Orange Soda« iz leta 2019, ki je dosegla platinasto naklado. Keem je podpisal pogodbo s PGLangom v skupnem podjetju z založbo Columbia Records, da bi leta 2021 izdal svoj debitantski studijski album The Melodic Blue, s katerega prihaja »Family Ties«, ki je dosegla 18. mesto lestvice Hot 100 in prejela nagrado Grammy za najboljšo rap izvedbo ter tudi pesem Booman. Album je prejel na splošno pozitivne ocene in Keema popeljal v središče pozornosti.
Dobrodošli v Second Hand. Danes se bomo poklonili Roberti Flack, R&B pevki, ki je podirala meje in rekorde ter bila vplivna osebnost v glasbi, in njene pesmi so bile posledično semplane in prirejene v več kot 650 pesmih. Umrla je v ponedeljek stara 88 let, mirno, obkrožena s svojo družino. Leta 2020, leto po možganski kapi, je prejela grammyja za življenjsko delo. "To je izjemna čast," je dejala takrat, "vso svojo kariero sem poskušala pripovedovati zgodbe skozi svojo glasbo. Ta nagrada je zame potrditev, da so moji vrstniki slišali moje misli in sprejeli to, kar sem poskušala dati." Glasbenica, ki je rojena v Severni Karolini in odraščala v Arlingtonu v Virginiji, je začela kot klasična pianistka, kar jo je pripeljalo do poučevanja, ponoči pa je spremljala operne pevce na klavirju in med odmori pela pop standarde. Njena snemalna kariera se je začela po tem, ko jo je med petjem v jazz klubu odkril Les McCann, ki je kasneje zapisal, da se je "njen glas dotaknil, tapkal, ujel in brcnil vsa čustva, ki sem jih kdaj poznal". Po poročanju Guardiana je Flackova nekoč dejala: "Sama se smatram za duševno pevko, saj poskušam peti z vsem občutkom, ki ga imam v svojem telesu in umu. Oseba z resnično dušo je tista, ki lahko vzame pesem kogar koli in preseže vse pomanjkljivosti, tehniko ter te preprosto pripravi do poslušanja." Potem ko je leta 1974 s Feel Like Makin' Love zasedla vrh lestvic, si je Flackova vzela premor od nastopanja. Flackova je svojo drugo nagrado Grammy osvojila leta 1972 za Killing Me Softly With His Song, ki je njena najbolj prepoznavna pesem in je priredba pesmi Lori Lieberman iz leta prej. Flackina različica je bila velika uspešnica in je bila kasneje semplana in prirejena več kot 150-krat, novi generaciji glasbenih oboževalcev pa je bila predstavljena, ko so jo The Fugees priredili v z grammyjem nagrajeno Killing Me Softly, ki so jo na koncu izvedli na odru skupaj z njo.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice od DJja PAWSA, "Dirty Cash (Money Talks)". Priznani DJ in producent je izdal težko pričakovano "Dirty Cash (Money Talks)", le nekaj tednov po izdaji "Collect The Commas", še ene nestrpno pričakovane pesmi s strani DJ-jev. PAWSA prihaja iz Londona, specializiran je za tech house, znan po številnih uspešnicah na lestvicah, mednarodnih turnejah in kot soustanovitelj založbe Solid Grooves Records. Kar dela PAWSA posebnega, je njegova sposobnost združitve prvotne energije house glasbe z modernimi produkcijskimi tehnikami. Rezultat so pesmi, ki povezujejo preteklost in sedanjost. Pesem, kot ste verjetno opazili, je priredba kultne skladbe iz 90-ih. »Dirty Cash (Money Talks)« britanske house skupine Adventures of Stevie V je prvič izšla decembra 1989 in ponovno leta 1990, ko je dosegla drugo mesto britanske lestvice singlov in vrh številnih drugih lestvic. Adventures of Stevie V so v poznih 1980-ih in zgodnjih 1990-ih imeli več hitov na UK Singles lestvici in US Hot Dance Music/Club Play lestvici, "Dirty Cash (Money Talks)" je bila njihova največja uspešnica z nadaljnjima dvema singloma, ki sta dosegla lestvice – "Body Language" in "Jealousy" ter kasneje "Push 2 the Limit" in "Paradise". Omenimo le, da njihova velika avtorska uspešnica "Dirty Cash (Money Talks)" za bobnarske takte tudi uporablja sample, in sicer iz pesmi That's How I'm Living Tonyja Scotta. Pesem "Dirty Cash (Money Talks)" skupine Adventures of Stevie V je bila semplana, remiksirana ali prirejena v več kot 25 uspešnih kasnejših pesmih, nedavno pa s strani PAWSA.
Dobrodošli v oddaji Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice Leony, "By Your Side (In My Mind)". Leony, nemška pop pevka, je na glasbeno sceno prišla kot del skupine 'Unknown Passenger', ko so nastopali v RTL-ovi oddaji Rising Star. Skupina je imela nekaj nastopov v manjših klubih, vendar je skupina kmalu zatem razpadla in Leony je od takrat naprej nastopala kot solo izvajalka. Njen preboj je prišel julija 2020 s predelavo pesmi Modern Talking Brother Louie. 20. marca 2024 je bilo potrjeno, da se bo Leony pridružila OneRepublic in Meduzi pri produkciji pesmi UEFA Euro 2024, s čimer je nadomestila Kim Petras, ki ni mogla sodelovati zaradi "težav z urnikom". Zdaj poskuša graditi na uspehu tematske pesmi Eura 2024 z novim singlom "By Your Side (In My Mind)". Če vam pesem zveni znano, je to zato, ker je priredba. Original z imenom In My Mind prihaja iz leta 2012 in sta ga izdala Ivan Gough in Feenixpawl z Georgi Kay. Ivan Gough je avstralski producent house glasbe in DJ. Njegova prva pesem, remiks Pendulumove "I Need You" je takoj postala klubska himna, ki so jo uporabljali DJji kot Paul Oakenfold in Pete Tong. V poznih devetdesetih je izdal različne pesmi in je bil vpliven producent na underground sceni v Melbournu, ki je delal z "Zero Tolerance" v njihovem studiu CBD. Njegove plošče so se uvrstile na sezname predvajanja najboljših DJ-jev na svetu, kot sta legendi stare šole Sasha in Paul Oakenfold, ter novejšega razreda, kot sta The Swedish House Mafia in Tiesto. Leta 2012 je Gough posnel "In My Mind" s katero je postal mednarodno znan. Pesem je pridobila veliko popularnost, ko jo je remiksiral Axwell. Skladba se je pojavila na albumu Until Now Swedish House Mafie iz leta 2012, ko je bil Axwell še del tega. Leta 2013 je bila pesem nominirana za nagrado Grammy za najboljši remiksirani posnetek. Po uspehu originala je Flo Rida izdal prenovljeno in remiksirano različico, pesem pa sta uspešno predelala tudi litovski DJ Dynoro in italijanski DJ Gigi D'Agostino. Zdaj se je še Leony odločila, da jo bo priredila kot svoj novi singl "By Your Side (In My Mind)".
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje nove, nostalgične uspešnice Doechii, »Denial Is a River«. To je izstopajoča skladba na njenem tretjem mixtapeu Alligator Bites Never Heal, ki ga je izdala družba Top Dawg Entertainment in je Doechii prinesla tri nominacije za grammyja, vključno z nominacijo za najboljši rap album. Glede na zbiralnik ocen Metacritic je Alligator Bites Never Heal prejel "na splošno ugodne ocene". Velja za duhovito, komično tekstopisko, ki kaže briljantno karizmo, Doechiijini poskusi, da bi si ustvarila položaj v glasbeni industriji, pa so bili opredeljeni kot ena od glavnih tem mixtapea. Številni kritiki so pesem "Denial is a River" označili za vrhunec Alligator Bites Never Heal: med drugim, da skladba "razkrije Doechii v njeni najboljši možni luči", označili so jo za "brezmadežen prikaz njenih domislic, povezljivosti in nežnost". Za uspeh pesmi pa je Doechii uporabila nekaj starejših elementov. Eden od teh je sempl vokala iz pesmi Hail Mary izvajalca Makaveli, kar je drugo umetniško ime 2Paca. Drugi, z glasbo povezan vzorec pa prihaja iz MF DOOM Type Beat-ov z imenom Golden producenta in oblikovalca zvoka, Iana Jamesa. No, on je neznan, dela doma in kako je njena produkcijska ekipa našla njegove retro hip hop ritme, pravzaprav ni znano. Toda njegov prvi nastop na sceni mu je, oziroma njegovemu beatu, dejansko prinesel nominacijo za Grammyja kot producenta na mikstejpu, kar je prav neverjetno.
Dobrodošli v oddaji Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice "BMF" od SZA. Pesem, prej imenovana "Boy from South Detroit", prihaja z njenega albuma Lana, ponovne izdaje njenega drugega studijskega albuma SOS. Drugi studijski album SZA, SOS, je izšel decembra 2022, vendar je kmalu zatem na Instagramu imela objavo, v kateri je dražila o možni deluxe izdaji albuma. Razkrila je, da je deluxe izdaja postala "popolnoma nov" projekt, in ga poimenovala Lana. Sestavljen naj bi bil iz pesmi nastalih po SOS-u skupaj z nekaterimi pesmimi, ki se niso uspele pojavili na albumu. Pesem BMF je bila objavljena na radijskih postajah skupaj z "30 for 30" januarja, kot drugi in tretji singel z Lane. V pogovoru z Rolling Stone leta 2022 je SZA razložila, zakaj 'BMF' ni bil na izvirnem seznamu skladb 'SOS'. Rekla je: "Rob je rekel: 'Mislim, da to ni prava pesem', nato pa je bil še Punch ravnodušen do pesmi. Potem sem si rekla: 'Ne, res verjamem v to.' Ne bom je dodala albumu, bo pa na deluxeju." Dve leti kasneje je tako tukaj, bossa nova pesem, ki povsem neposredno interpolira starejšo pesem, »The Girl from Ipanema«, in sicer njeno izvedbo s strani Stana Getza in Astrud Gilberto, ki je bila velika uspešnica leta 1964. Ta različica je bila leta 2000 sprejeta v Grammy Hall of Fame. Originalno "The Girl from Ipanema" prihaja iz leta 1962, napisal jo je brazilski glasbenik Antônio Carlos Jobim in ima zanimivo zgodovino. Prvotno je bila sestavljena za glasbeno komedijo z naslovom "Airship", in je bila delo Viniciusa de Moraesa v nastajanju, prvotni naslov pa je bil "The Girl Who Passes By". Jobim je nato skladal melodijo na svoj klavir v svoji novi hiši v Ipanemi. Moraes je napisal portugalska besedila. Med snemanjem v New Yorku z Joãom Gilbertom, Antôniom Carlosom Jobimom in Stanom Getzom pa se je pojavila zamisel o izvedbi angleške različice. Norman Gimbel je napisal angleško besedilo. Joãova žena Astrud Gilberto je bila edina od Brazilcev, ki je dobro govorila angleško, zato je bila izbrana za pevko. Številni posnetki pesmi so bili uporabljeni v filmih, včasih kot 'elevator music’ kliše. Verjame se, da je druga največkrat posneta pop pesem v zgodovini, takoj za "Yesterday" skupine The Beatles, saj je bila mnogokrat prirejana. Prav tako je bila pogosto semplana in interpolirana, tokrat s strani SZA za njeno svežo uspešnico BMF.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sodelovanja Kendricka Lamarja in SZA, pesmi "Luther". Pesem je naslovljena po R&B in soul pevcu Lutherju Vandrossu in je bila izdana kot drugi singel z Lamarjevega šestega studijskega albuma GNX. "Luther" je "ljubezenska balada", poudarjena z različnimi godalnimi odseki, ob 808 beatih in hi-hatom, ki so jo Screen Rant poimenovali mešanica sodobnega R&B-ja in hip-hopa. Kritikom je pesem všeč, všeč je bila tudi oboževalcem in z »Lutherjem« se je Lamar v izdaji Billboarda 21. decembra 2024 zapisal v zgodovino, ko je znova sam sebe zamenjal na 1. mestu lestvice Hot R&B/Hip-Hop Songs in tako postal prvi izvajalec, ki je dosegel tri zaporedne številke 1 brez prekinitve v 66-letni zgodovini lestvice. No, za uspeh pesmi se mora Kendrick zahvaliti tudi izvajalcu v naslovu pesmi, saj vsebuje izrazit sempl iz pesmi "If This World Were Mine", ki jo izvajata Luther Vandross in Cheryl Lynn. Izvirna različica sicer prihaja iz leta 1967 od dueta soul glasbe Marvina Gayeja in Tammi Terrell z njunega albuma United. Napisal jo je Gaye sam in je bila ena redkih pesmi, ki brez pisanja ali produciranja s strani Ashford & Simpson. Komercialno gledano za Gaye-a pesem ni bila velika uspešnica, a petnajst let po izvirnem posnetku sta jo Luther Vandross in Cheryl Lynn ponovno posnela za njen album Instant Love in pesem naredila za uspešnico. Kendrick ni prvi, ki jo je semplal. Tudi leta 2005, po njegovi smrti, sta ga Alicia Keys in Jermaine Paul posnela za album v čast Lutherju Vandrossu So Amazing: An All-Star Tribute to Luther Vandross. Luther je bil uspešen ameriški soul in R&B pevec, tekstopisec in glasbeni producent, poznan pod psevdonimom "Velvet Voice" in ga je Rolling Stone uvrstil med 200 največjih pevcev vseh časov, Billboard pa ga je uvrstil med največje R&B izvajalce, posthumno pa je bil sprejet v skupino National Rhythm & Blues Hall of Fame leta 2021.
Dobrodošli v oddaji Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje nove pesmi 'Everyday' od Celeste. BRIT zmagovalka je nedavno ponastavila svoj status s singlom 'This Is Who I Am', ki je naznanil da se pri njej začenja novo poglavje. Celestin debitantski studijski album, 'Not Your Muse', je izšel leta 2021. Ta je bil tistega leta uvrščen tudi na NME-jev seznam 20 najboljših debitantskih albumov leta. Pesem »Everyday«, ki je bila prvotno izdana samo na vinilu za Record Store Day 2024, a je hitro postala priljubljena med oboževalci, kasneje pa je pesem dobila še polno digitalno izdajo. V pesmi je prisotno Celestino močno vokalno iskanje načina, kako zasidrati svoje življenje sredi intenzivnih čustev, ki se naslanja na halucinogeno glasbo v ozadju. O pesmi je dodala: "Everyday je pesem, ki govori o poželenju, ki je neprijetno in zmedeno, držimo se napačnih manter in držimo ljubimce v svojih mislih skoraj kot molitev ali vsakodnevno obsedenost." Glasba za pesem je zgrajena na vzorcu skladbe "Dirge" iz leta 1999 skupine Death In Vegas. Death in Vegas so angleška elektronska glasbena skupina, pri kateri je Richard Fearless frontman. Skupino sta leta 1994 ustanovila Fearless in Steve Hellier. Pesem prihaja iz drugega albuma skupine, The Contino Sessions iz leta 1999. Čeprav je bil album pretežno pod vplivom rocka, je še vedno ohranil nekaj elektronskih elementov, zlasti na uvodni skladbi, "Dirge", s svojo ritmičnostjo, ki temelji na bobnarski elektronski napravi. Skupaj z "Aisha" (z vokalom Iggyja Popa) je "Dirge" skupini pomagal pridobiti večjo prepoznavnost, kar je doseglo vrhunec z nominacijo za glasbeno nagrado Mercury leta 2000. "Dirge" je bil predmet tožbe skupine Five or Six, saj je močno temeljil na njihovi pesmi "Another Reason". Zadeva je sicer bila rešena, in Five or Six so prejeli avtorske pravice. "Dirge" je bila zaradi svojega posebnega zvoka zelo priljubljena za uporabo v medijih. No, pesem Dirge od Death In Vegas je sedaj bila tudi semplana, s strani Celeste za njeno novo pesem 'Everyday'.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice nimin-a 'I Only Smoke When I Drink'. Nimino, ki se giblje med house, hip-hop in garažno glasbo, je oblikoval podobo glasbenika, ki se lahko znajde v skoraj vsaki situaciji. Njegovo glasbeno potovanje se je začelo pri 11 letih, ko je prijel za bobne in se še naprej razvijal, dokler ni začel producirati/di-džejirati pri 16 letih. Njegova prva uradna izdaja na Spotifyju, »You Wonder with Me«, je imela več kot 1,5 milijona predvajanj na platformi. Ima več kot 40 milijonov pretokov na Spotify in Soundcloud in ima dosledno več kot 500.000 mesečnih poslušalcev na Spotifyju. Njegova glasba je prejela svetovno podporo in priznanje uglednih platform. Ima dar za naravno promocijo svojih živih setov in ustvarja povpraševanje po njih, kar je največja težava za večino "TikTok DJ-jev". Pesem »I Only Smoke When I Drink«, ki je sprva eksplodirala na TikToku, je devet zaporednih tednov preživela na Billboardovi plesni/elektronski lestvici in se povzpela na seznam BBC Radio 1 A. Podprli so jo tudi Diplo, Claptone in Danny Howard v svojih setih, kar je skladbi dalo dodaten zagon. No, vokal za pesem “I Only Smoke When I Drink” je pravzaprav interpolacija vokala iz pesmi Hangover od Rayane Jay v sodelovanju z G-Eazy in Beni Moun. R&B/soul pevka Rayana Jay iz L.A.-ja uporablja žametno gladke vokale in nežne harmonije, njena glasba nosi izpovedno, starodušno pripovedovalsko naravo, zakoreninjeno v iskrenosti. Jay je začela peti v zboru pri desetih letih in svojo prvo profesionalno pesem posnela poleti 2012. kritično so jo odlično ocenili The Fader, NPR, TIDAL, BBC1 Extra, Paper Mag, Grown-ish, Atlanta FX, Shameless, Invincible in drugi, Rayana Jay je tako eden najpomembnejših glasov bodočega R&B-ja. Njeni kritično hvaljeni projekti vključujejo: Sorry About Last Night, Morning After, Love Me Like in njen najnovejši EP Last Call.
Dobrodošli v oddaji Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže pesmi skupine Duran Duran, "Evil Woman". Izid pesmi je sledil promociji letošnje luksuzne izdaje lanskoletnega albuma Danse Macabre. »Letos je bil navdih nekako še vedno prisoten,« je v sporočilu za javnost komentiral klaviaturist Nick Rhodes, »in všeč mi je bila zamisel o razširitvi zbirke ... Zakaj ne bi dodali nekaj pesmi, o katerih smo prvotno razmišljali, zdaj, ko smo imel razkošje malo več časa?« Pevec Simon Le Bon in družba prinašajo to živahno in hitro pesem, vključno s svojimi slogovnimi značilnostmi z disko ritmom, funky kitarskimi brenkali in rezkimi sintetizatorkimi linijami. Danse Macabre, ki je lani izdan na tematiko noči čarovnic, je njihov 16. studijski album. Sam album je bil zbirka prenovljenih starejših originalov, novih pesmi in priredb, kar je tudi primer pri "Evil Woman", ki je priredba, prenovljena različica pesmi Electric Light Orchestra iz leta 1975, prvič izdane na petem albumu skupine, Face the Music. Lynne je pesem napisal hitro kot 'polnilo' za album, ko je bil Face the Music že skoraj dokončan, vendar se mu ni zdelo, da z njo imajo dober singel. Rekel je: ''To sem napisal v nekaj minutah. Preostanek albuma je bil narejen. Poslušal sem ga in pomislil: 'Ni dobrega singla.' Zato sem skupino poslal na nogometno tekmo in si na kraju samem izmislil 'Evil Woman''' Leta 2022 jo je Lynne uvrstil med devet svojih najljubših pesmi ELO. Ko je konec leta 1975 izšla kot singel, je pesem postala prva svetovna uspešnica skupine. Ponovno je bila izdana leta 1978 na The ELO EP.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje svežega hita World Gone Wild Robina Schulza, CYRIL-a in Sam Martin-a. Robin Schulz je nemški glasbenik, DJ in glasbeni producent, ki je pred 10 leti izdal svoj prvi singl, remiks "Waves" nizozemskega hip hop umetnika Mr. Probza. Remix ga je postavil na glasbeni zemljevid in mu prinesel nominacijo za nagrado Grammy. Sledil je remiks skladbe Lilly Wood in Pricka "Prayer in C". Oba remiksa sta bila uvrščena na lestvice v številnih evropskih državah in Združenih državah, kar je Schulzu prineslo mednarodno priznanje. Sledilo je kar nekaj uspešnic, a zadnji veliki uspešnici Alane z Wes in All we got z Kiddo segata v leto 2020, čeprav je pesmi in albume redno objavljal vse do danes. Pri sveži pesmi World gone wild sodeluje s Cyrilom, avstralskim DJ-em in glasbenim producentom. Sam Martin, ki prav tako sodeluje pri pesmi, je ameriški glasbenik, pevec, tekstopisec in glasbeni producent. No, še en DJ je naveden kot avtor glasbe, Fatboy slim, saj je Schulz uporabil sempl iz njegove uspešnice Right here right now. "Right Here, Right Now" je četrti singel z njegovega drugega in zelo uspešnega studijskega albuma You've Come a Long Way, Baby. Pesem je dosegla drugo mesto na britanski lestvici singlov in postala hit po vsem svetu. Bralci revije Mixmag so jo izglasovali za 10. najboljšo plesno pesem vseh časov. Pesem je precej posebna tudi iz vidika semplanja, saj uporablja kar 11 semplov. Najbolj očitni so citat Angele Bassett iz ameriškega znanstvenofantastičnega trilerja Strange Days in uporaba melodije iz pesmi "Ashes, the Rain & I" Jamesa Ganga. Norman Quentin Cook, večinoma znan kot Fatboy Slim, je angleški glasbenik, DJ in glasbeni producent, ki je v devetdesetih letih 20. stoletja prispeval k popularizaciji žanra big beat. V osemdesetih letih prejšnjega stoletja je bil Cook najprej basist indie rock skupine Housemartins, ki je s svojo a cappella priredbo »Caravan of Love« dosegla prvo mesto v Veliki Britaniji. Ko so se Housemartins razšli, je Cook ustanovil elektronsko skupino Beats International, ki je producirala prvi singel "Dub Be Good to Me". Nato je igral v Freak Power, Pizzaman in Mighty Dub Katz, z zmernim uspehom. Leta 1996 si je Cook nadel ime Fatboy Slim in začel izjemno uspešno zgodbo. Leta 2008 so poročali, da je Cook držal Guinnessov svetovni rekord za največ - 40 hitov pod različnimi imeni.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice APT Bruna Marsa in Rosè. Ko sta oznanila sodelovanje, je to bilo precejšnje presenečenje, potem ko je dvojec na Instagramu objavil serijo skupnih fotografij, na katerih sta igrala korejsko pivsko igro. Ob izidu je »APT.« zasedel vrhove številnih lestvic, vključno z Billboard Global Charts in britansko lestvico singlov. Hkrati sta pesem in sama igra začeli postajati priljubljeni na platformah družbenih medijev. Kritiki so pohvalili "Apt." za všečno produkcijo, široko medkulturno privlačnost in vlogo pri promociji korejske kulture po vsem svetu. Pesem so napisali in sproducirali različni sodelavci, vključno z Rosé in Marsom. Je hitra pop rock in pop-punk skladba z vplivi indie rocka in elektropopa. Eden od najbolj opaznih vplivov pa je pesem Mickey od Toni Basil, ki so jo interpolirali. Pesem "Mickey" je pesem, ki jo je ameriška pevka Toni Basil posnela za svoj debitantski studijski album Word of Mouth leta 1981. Naj omenimo, da je njena verzija sama priredba, saj jo je prva posnela pop skupina Racey z naslovom "Kitty" leta 1979. Toni Basil je ameriška pevka in tudi koreografinja, plesalka, igralka in režiserka. Če pogledamo njeno glasbeno kariero, je izdala le dva albuma, Mickey pa je bila njena največja glasbena uspešnica, saj je zasedla vrhove lestvic v ZDA, Kanadi in Avstraliji ter bila med prvih deset v več drugih državah.
Dobrodošli v Second Hand. Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice Nica Santosa, 'Human Being'. Je prva izdaja nemško-španskega pop talenta v letu 2024, po lanski pesmi Where You Are z njegovega albuma Ride. Human Being predstavlja spremembo za Nica, vendar še naprej prikazuje njegovo glasbeno vsestranskost s pesmijo srednjega tempa s sporočilom povezanosti. Santos je zaslovel po tem, ko je sodeloval na Topicovi uspešnici "Home" leta 2015, in izdal svoj prodorni solo singel "Rooftop", ki je dosegel prvih pet na lestvicah v številnih evropskih državah. Pod avtorske pravice njegovega svežega singla, 'Human Being', so zapisani Konstantin Scherer, Vincent Stein, Wayne Hector, Nico in Bill Withers, saj v njen najdemo velik vpliv legendarne Withersove pesmi Grandma's Hands. Pesem je bila večkrat semplana in prirejena, tudi za veliko uspešnico No Diggity skupine Blackstreet feat. Dr. Dre, ki se je verjetno še spomnite. William Harrison Withers Jr., poklicno znan kot Bill Withers, je umrl leta 2020 v starosti 82 let. Bil je ameriški pevec in tekstopisec, znan po svojem "gladkem" baritonskem vokalu in "razkošnih" soul aranžmajih. "Grandma's Hands" je pesem, ki jo je Withers napisal o svoji babici. Vključena je bila na njegov prvi album Just as I Am iz leta 1971. Njegove uspešnice v karieri, ki je trajala 18 let, vključujejo "Ain't No Sunshine", "Use Me", "Lean on Me", "Lovely Day", "Just the Two of Us" z Groverjem Washingtonom Jr. in seveda "Grandma's Hands". Njegove uspešnice so ene izmed najbolj prirejanih in semplanih pesmi sedemdesetih let, v več kot 1200 primerih. Zaradi tega in dejstva, da mnogi kasnejši glasbeniki Withersu pripisujejo glasbeni navdih, je njegova zapuščina sčasoma le zacvetela.
Neveljaven email naslov