Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Opera o silni ljubezni in strasti, v kateri "lastovka" ne najde ljubezenskega gnezda.
Ko se je Puccini odločil za skladanje opere La rondine – Lastovka, je bil že uveljavljen skladatelj. Libreto Giuseppa Adamija je nekakšna kombinacija Traviate, Netopirja in Manon, glasba pa ima vendarle vse prvine, zaradi katerih so Puccinijeve opere tako priljubljene. Po premieri v Monte Carlu leta 1917 so hvalili mladostno svežino, ki veje iz dela, manj pa so bili navdušeni na domačih tleh, v Italiji.
Ta Puccinijeva opera je prejšnji petek, 23. februarja, dočakala tudi prvo slovensko izvedbo na odru SNG Maribor. Predstavo so oblikovali režiser, scenograf in kostumograf Hugo de Ana, oblikovalec svetlobe Valerio Alfieri in asistentka koreografije Cleopatra Purice.
Scenografija z bleščečim, secesijskim interjerjem in glamurozni kostumi z začetka prejšnjega stoletja so elegantni in času primerni. Vsako izmed treh dejanj nas popelje v svoj svet – v prvem smo tako v razkošnem salonu, v katerem Magda (poje jo Sabina Cvilak) s prijateljicami Yvette (Martina Ledinek), Bianco (Mojca Potrč) in Suzy (Dada Kladenik) sprejema bankirjeve (Sebastijan Čelofiga) prijatelje Gobina (Marko Škofič), Périchauda (Marko Žaler) in Crébillona (Maks Feguš), v drugem se prizorišče spremeni v plesišče Bullier s steklenimi paviljoni in številnimi nastopajočimi na vrtljivem odru, tretje pa se godi na Azurni obali – tam sta si Magda in Ruggero (Max Jota) uredila dom. Pojejo še: Valentina Čuden (Lisette), Martin Sušnik (Prunier), Terezija Potočnik-Škofič, Nina Hvalec, Renata Krajnc (Georgette, Gabriele/Pevka in Lolette) ter Mihael Roškar (Služabnik). Zbor in orkester mariborske opere vodi Simon Krečič.
27 epizod
Neposredni prenosi ali posnetki iz evropskih opernih hiš in Metropolitanske opere – v eni najbolj priljubljenih radijskih oddaj.
Opera o silni ljubezni in strasti, v kateri "lastovka" ne najde ljubezenskega gnezda.
Ko se je Puccini odločil za skladanje opere La rondine – Lastovka, je bil že uveljavljen skladatelj. Libreto Giuseppa Adamija je nekakšna kombinacija Traviate, Netopirja in Manon, glasba pa ima vendarle vse prvine, zaradi katerih so Puccinijeve opere tako priljubljene. Po premieri v Monte Carlu leta 1917 so hvalili mladostno svežino, ki veje iz dela, manj pa so bili navdušeni na domačih tleh, v Italiji.
Ta Puccinijeva opera je prejšnji petek, 23. februarja, dočakala tudi prvo slovensko izvedbo na odru SNG Maribor. Predstavo so oblikovali režiser, scenograf in kostumograf Hugo de Ana, oblikovalec svetlobe Valerio Alfieri in asistentka koreografije Cleopatra Purice.
Scenografija z bleščečim, secesijskim interjerjem in glamurozni kostumi z začetka prejšnjega stoletja so elegantni in času primerni. Vsako izmed treh dejanj nas popelje v svoj svet – v prvem smo tako v razkošnem salonu, v katerem Magda (poje jo Sabina Cvilak) s prijateljicami Yvette (Martina Ledinek), Bianco (Mojca Potrč) in Suzy (Dada Kladenik) sprejema bankirjeve (Sebastijan Čelofiga) prijatelje Gobina (Marko Škofič), Périchauda (Marko Žaler) in Crébillona (Maks Feguš), v drugem se prizorišče spremeni v plesišče Bullier s steklenimi paviljoni in številnimi nastopajočimi na vrtljivem odru, tretje pa se godi na Azurni obali – tam sta si Magda in Ruggero (Max Jota) uredila dom. Pojejo še: Valentina Čuden (Lisette), Martin Sušnik (Prunier), Terezija Potočnik-Škofič, Nina Hvalec, Renata Krajnc (Georgette, Gabriele/Pevka in Lolette) ter Mihael Roškar (Služabnik). Zbor in orkester mariborske opere vodi Simon Krečič.
Kljub svojemu plemiškemu izvoru viri pravijo, da je bil pijanec, pretepač in ženskar brez primere. Da je tak ničvrednež vreden umetniške obdelave, je prvi ocenil španski pesnik Tirso del Molina; leta 1643 je napisal komedijo El burlador de Sevilla y convidado de piedra (Seviljski šaljivec ali Kamniti gost). Od tega davnega leta pa vse do današnjih dni španski nepridiprav vznemirja pisce in glasbenike po vsem svetu. V govornem gledališču sta najbolj znani Molièrova in Goldonijeva obdelava, v opernem svetu pa vse poskuse te vrste popolnoma zasenči Mozartova "opera vseh oper", kot radi imenujejo Don Juana. Pojejo: Timothy Murray (don Juan), Chiara Skerath (donna Elvira), Vladislav Bujalski (Leporello), Emőke Baráth (donna Ana), Eric Ferring (don Ottavio), Marie Lys (Zerlina), Sergio Villegas Galvain (Masetto) in James Platt (Komtur). Zbor opere iz Lilla in ansambel Le Concert d’Astrée vodi Emmanuelle Haïm.
Opera je mejnik v več pogledih, ne nazadnje tudi zaradi strukture, saj v vsakem dejanju prevladuje en lik.
Politična drama, v kateri so v ospredju razredna nasprotja v nekdanji republiki, in ne ljubezenska zgodba.
Radijski in videoprenos operete o slavni igralki Katji Silvani s Srečnega vrha.
Radijski in videoprenos pravljične opere, ki poveličuje vero in ljubezen.
Radijski in videoprenos lirične drame, prepojene z ljubezensko slo.
Radijski in videoprenos opere o treh generacijah španskih vladarjev: kralja Karla V., njegovega sina Filipa II. in Filipovega sina Don Carlosa.
Amilcare Ponchielli, sicer Verdijev sodobnik, je napisal dvanajst oper, vendar nobena izmed njih ni dosegla takega uspeha kot Gioconda.
Opera o dvornem norcu in zaščitniškem očetu Rigolettu, ki vodi v tragičen konec: njegova hčerka Gilda se žrtvuje za svojega ljubega, razuzdanega vojvodo.
Opera o ljubki in ognjeviti Carmen, ki zapelje preprostega vojaka in ga zavrže zaradi privlačnejšega ljubimca.
Radijski in video prenos ene najbolj priljubljenih oper.
Aida je redek primer tako imenovane reprezentančne opere, ki kljub velikim scenskim efektom ne izključuje nežnosti in intimnosti.
Med slovenskim občinstvom je ta opera zelo priljubljena, o čemer priča tudi pogostost njenih uprizoritev.
Opero so do zdaj v Sloveniji uprizorili le enkrat, in sicer v Ljubljani davnega leta 1878.
O opereti Netopir lahko rečemo, da se je popolnoma poistovetila z Dunajem. Ne samo da se dogaja na Dunaju, na katerem se je skladatelj rodil in odraščal, tudi glasbeno odseva dušo tega mesta.
V prvem odmoru (ob 21.00) lahko prisluhnete tudi pogovoru s pevci – Martinom Sušnikom, Sabino Cvilak in Jako Mihelačem.
Neposredni prenos iz mariborske opere z začetkom ob 19.27
Neveljaven email naslov