Primož Roglič je v torek ob koncu 16. etape Vuelte padel in naslednji dan odstopil. Foto: EPA
Primož Roglič je v torek ob koncu 16. etape Vuelte padel in naslednji dan odstopil. Foto: EPA

Roglič se je po hudem torkovem padcu na Dirki po Španiji prvič oglasil. Za spletno stran svoje ekipe Jumbo Visma je na kratko pojasnil, kaj si misli o padcu v zadnjih metrih 16. etape, ko se je še s štirimi kolesarji v predmestju Seville boril za etapno zmago, vendar krvav končal na tleh, potem ko ga je spodnesel Fred Wright iz ekipe Bahrain Victorious. Roglič se je močno podrgnil po desni strani telesa, predvsem po nogi je bil krvav. S tem je bilo njegovega boja za rekordno četrto zaporedno skupno zmago na Vuelti konec, saj je naslednji dan odstopil.

"Lahko hodim, s tem se za zdaj zadovoljen"
O tem, ali bo lahko nadaljeval sezono, ni želel govoriti, je bil pa padec (čeprav Roglič ni imel zlomov) gotovo zelo boleč in bo Roglič še dolgo čutil posledice: "Vsaj malo lahko hodim, za zdaj sem s tem zadovoljen. Po padcu sem potreboval čas, da sem zbistril misli. Vprašal sem se, kako se je to lahko zgodilo. Moj sklep je, da je način, kako se je zgodila nesreča, nesprejemljiv. Niso vsi videli prav. Nesreče ni povzročila slaba cesta ali pomanjkanje varnostnih ukrepov, ampak vedenje kolesarja. Nimam oči na hrbtu. Wright je prišel od zadaj in mi spodnesel krmilo, preden sem se tega zavedel."

Za polovico padcev so krivi kolesarji
Rogličeva zgodba seveda znova odpira vprašanja varnosti. Ravno pred kratkim je vodja Jumba Visme Richard Plugge, ki je tudi predsednik Mednarodnega združenja profesionalnih kolesarskih ekip (AIGCP) zaradi te tematike obiskal sedež UCI-ja v Švici, saj z delovno skupino usklajuje številne predloge pri zagotavljanju večje varnosti kolesarjev.

Sorodna novica Dragi Primož

"Opravili smo številne raziskave o nesrečah, vse je zapisano v zbirki podatkov. Vzroke nesreč smo kategorizirali: lahko so bile to ovire na cesti, lahko lastna napaka kolesarja ali pa krivda drugega kolesarja. Raziskave kažejo, da približno polovico padcev zakrivijo kolesarji z neprimernim načinom dirkanja," pravi Plugge. "Rekel bi: zavirajte in uporabljajte svojo pamet, a to zahteva spremembo vedenjskih vzorcev. Kmalu po incidentu na Poljskem (in hudi nesreči Fabia Jakobsena, ki jo je zakrivil Dylan Groenewegen; op. a.) se je na dirki Milano–Sanremo v boju za 3. mesto tudi skorajda zgodila nesreča, vendar je tisto vedenje ostalo nekaznovano. S tem se moramo soočiti."

Roglič tik pred ciljem grdo padel