V Planici je bilo na koncu vendarle takšno vzdušje, kot se za simbol smučarskih skokov spodobi, že prej pa je bila zelo visoka gledanost prvenstva tudi na TV Slovenija. Foto: MMC RTV SLO
V Planici je bilo na koncu vendarle takšno vzdušje, kot se za simbol smučarskih skokov spodobi, že prej pa je bila zelo visoka gledanost prvenstva tudi na TV Slovenija. Foto: MMC RTV SLO

TV Slovenija je med prvenstvom v Planici pripravila skoraj 60 ur premiernega programa, katerega je vsaj en del videlo 63 odstotkov oziroma 1.209.200 različnih gledalcev, starejših od štirih let. Povprečno gledanost je bila 10,8-odstotna (206.400 gledalcev), delež pa 40-odstoten. Za primerjavo: povprečna gledanost tekem prejšnjega svetovnega prvenstva v Oberstdorfu je bila 8,1-odstotna.

Največ gledalcev je bilo v soboto, ko je bila ekipna tekma, na kateri so slovenski skakalci osvojili zlato medaljo. V povprečju je tekmo spremljalo 25,7 odstotka oziroma 490.900 gledalcev, kar predstavlja 69 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Najvišja minutna gledanost je bila dosežena ob 18.12 ko je TV SLO 2 gledalo 28,9 odstotka oziroma 550.900 gledalcev. To je bila tudi najvišja minutna gledanost v letošnjem letu na slovenskih televizijah. Ravno tako je sobotna ekipna tekma dosegla tudi najvišji delež gledalcev v letošnjem letu na slovenskih televizijah – ob 17.17 je TV SLO 2 spremljalo 75 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Druga serija sobotne ekipne tekme skakalcev je s tem tudi najbolj gledana vsebina na TV Slovenija letos.

Na drugem mestu po gledanosti SP-ja v Planici je finalna serija mešane ekipne skakalne tekme, ko je Slovenija osvojila bronasto kolajno. V povprečju si jo je ogledalo 22,9 odstotka oziroma 438.000 gledalcev, starejših od 4 let, kar predstavlja v povprečju skoraj polovico takratnih gledalcev televizije.

Tretje mesto zaseda petkov finale smučarjev skakalcev na veliki skakalnici, ko je Timi Zajc osvojil zlato medaljo. V povprečju je tekmo spremljalo 21,1 odstotka oziroma 403.100 gledalcev, kar predstavlja več kot polovico takratnih gledalcev televizije.

O odlični gledanosti poročajo tudi iz drugih držav, skupaj na bi si boje v Planici po vsem svetu ogledalo okrog 500 milijonov gledalcev.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta