Črna kronika

Poudarki

  • Načrtovali naj bi pot v Bosno za širjenje skrajnih idej
  • Partnerica policiste napadla z motiko
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 45 glasov Ocenite to novico!
Islamist
Pridržani nemški državljan je več mesecev s partnerico živel v gozdovih v Sloveniji in Avstriji. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Islamist v gozdu pri Velenju?

Dodaj v

Pri Velenju prijeli Nemca, ki je živel v gozdu in novačil teroriste

Za njim razpisan evropski nalog zaradi terorizma
30. julij 2012 ob 19:26
Velenje - MMC RTV SLO

Nemški državljan, domnevno skrajni islamist, je ob policijski akciji pobegnil v jezero, nato pa policiste napadel z nožem. Več mesecev je živel v gozdovih, kjer mu je partnerica rodila otroka.

O osumljencu so slovenske policiste obvestili avstrijski kolegi, ki so 27-letnega nemškega državljana dalj časa iskali zaradi več vlomov na avstrijskem Koroškem in Štajerskem, je za TV Dnevnik poročal Vasja Čepič.

Po poročanju STA-ja so avstrijski varnostni organi obsežno iskanje izvajali od prejšnjega petka.

Ne sumijo pa ga le tatvin in vlomov. "Že leta 2010 je bil za to isto osebo razpisan evropski priporni nalog. Razpisan naj bi bil zaradi novačenja teroristov," je pojasnila tiskovna predstavnica Policijske uprave Celje Milena Trbulin. Po poročanju več tujih medijev naj bi se uril v Afganistanu.

Izsledili in prijeli so ga popoldne blizu Velenjskega jezera. Kot je dejala Trbulinova, je Nemec najprej pobegnil v jezero, nato pa policiste napadel z nožem. V postopku ni bil nihče poškodovan. Trenutno je v pridržanju.

Njegovo 25-letno partnerico so policisti aretirali teden dni prej, že marca pa jo je murskosoboško sodišče obsodilo na zaporno kazen, ker je policiste napadla z motiko.

Domnevno načrtovala pot v Bosno
Zadnje mesece sta živela po gozdovih v Avstriji in Sloveniji, kjer je partnerica tudi rodila otroka. Osumljenca sta načrtovala pot v Bosno, kjer sta želela širiti ideje skrajnega islamizma, je še poročal novinar TV Dnevnika.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
horjenevje
# 02.08.2012 ob 12:38
manipulacija politike in medijev , ovce pa bebeeeebeeeebebebee
Rodoljub
# 01.08.2012 ob 16:06
Jaooo opet požigalec, pa take fore.
Cokilino
# 01.08.2012 ob 14:35
Joj ljudje.

Vi se tu prepirate o vsem živem medtem ko se v Velenjskih gozdovih "nabira" armada teroristov. Le kaj bodo "porušili" tokrat :)
obelix complicus
# 01.08.2012 ob 10:50
Binder, potem pa res ne vem iz katerih rovt si ti doma. Pa ne jemlji tega kot žalitev, ampak reči katere ti trdiš so se mogoče dogajale pred WWII.
Če je pa tvoja družina tako usmerjena in toliko da na 'mnenje okolice', potem pa tega, človek, ne posplošuj vse povprek. Zadeve reši doma in za njih ne krivi 'slovenskega podeželja'. Če vi doma delujete v stilu 'joj kaj bodo pa sosedje rekli' ... za to niso krivi drugi.
Sam že vse življenje živim na podeželju, pa nimamo verujoči in neverujoči prav nobenih medsebojnih problemov.
Ma daj človek, serješ.
virgino
# 31.07.2012 ob 13:39
Moja familja pa se je in jaz sem se iz spoštovanja moral z njimi. Pa to ni bistveno.

vidiš jaz z mojimi nimam probema, ker tudi oni spoštujejo moja načela in ateizem. in ravno to je bistveno..da se večina pusti voditi in se je zarad nekega 'miru v hiši' pripravljena odrečt nekim svojim idealom ipd...
Bina
# 31.07.2012 ob 13:17
hi hi hi, sem se nasmejala komentarjem! :D
Binder Dandet
# 31.07.2012 ob 12:51
@virgino:
"kolk se daš usmerjat veri je tvoj problem..jaz sem z tem razčistil in mi je malo mar za okolico in njihove navade,"

Ni bistveno, koliko se jaz pustim. Bistveno je, koliko okolica želi vplivat. To je pomembno za mojo poanto. Če bi js živel na podeželju, se na to ne bi oziral. Moja familja pa se je in jaz sem se iz spoštovanja moral z njimi. Pa to ni bistveno.

@silverbullet:
Ojoj. Preberite vse prosim ali ne komentirajte. Pritiski so bili na mojo familjo, ki živi na podeželju. Jaz sem se iz spoštovanja uklonil. Šlo je za smrt strica, stare mame in starega očeta. V razmahu več let. In je blo treba na maše hodit, imet cerkvene pogrebe itd. Pa razen stare mame noben ni veren. Če bi jaz odločal, ne bi. Pa to ni moja frustracija kot vas toliko želi razumeti. Govorim o temu, kaj podeželjsko okolje pričakuje od tistih, ki v njem prebivajo. To je poanta.

Tista druga pripomba je pa pod nivojem.

@obelix:
Sestrična je "morala "hodit k verouku. Ker se spodobi. Ateističnega strica smo morali pokopat cerkveno, ker se spodobi. Čeprav ga župnik sprva ni želel, ker sta bila skregana. Itd. Ma daj človek, serješ.
ghandi
# 31.07.2012 ob 12:41
Mogoče je Rambo :)
evaevi
# 31.07.2012 ob 12:26
to mora biti 1. april..
obelix complicus
# 31.07.2012 ob 11:45
binderbandet: "... Ker okolje, v katerem moraš hodit v cerkev ob nedeljah, v katerem moraš otroke poslat k verouku, v katerem moraš cerkveno pokopat človeka, ki je cerkev preziral, v katerem moraš še 4 leta po smrti hodit na spominske maše itd., da te okolje ne bo preziralo, postrani gledalo itd. ... Živi in pusti živeti. Je možno na slovenskem podeželju? Ne po mojih izkušnjah.... "

Khm, binder, a si ti nabiral izkušnje iz 'življenja na slovenskem podeželju' v času hudobivške Mete in boja na požiralniku?
Ma daj človek, to pa že malce preveč nakladaš, no :-).
silverbullet
# 31.07.2012 ob 11:24
@binder in virgino

"... Bi pričakoval, da bo eden, ki so mu religije zlo, bolj razumel takšno stališče. Pa se sprašujem, če nisi ti zgolj obseden z verovanjem v vero, da so religije zlo. Če se že grema podtikanja.... "

In, če bi bil še jaz zloben, bi sarkastično pripomnil, da sta se dva ateista na pragu verske vojne ujela v svoj fundamentalizem.
silverbullet
# 31.07.2012 ob 11:15
@binderbander

"... Ker okolje, v katerem moraš hodit v cerkev ob nedeljah, v katerem moraš otroke poslat k verouku, v katerem moraš cerkveno pokopat človeka, ki je cerkev preziral, v katerem moraš še 4 leta po smrti hodit na spominske maše itd., da te okolje ne bo preziralo, postrani gledalo itd. ... Živi in pusti živeti. Je možno na slovenskem podeželju? Ne po mojih izkušnjah.... "

Binder, ne vem v katerem svetu živiš in kako si padel vanj. Se mi pa zdi, da imaš težave s sprejemanjem samega sebe. Če si pretirano želiš biti po godu drugim in od drugih prejemati tisti trepljaj po rami, je neogibno, da boš v tej zgodbi ti tisti, ki se plazi za drugimi in tudi razočaranje bo na koncu tvoje.
Jožeine
# 31.07.2012 ob 10:55
Otroka odvzet in dat ne v rejnišstvo ampak v posvojitev normalnim staršem. Starša - kvazi muslimana pa v umo-bolnico. Kakšni so to starši, ki živijo v gozdu, ropajo, grozijo, napadajo uradne osebe s smrtonosnim orožjem - to so podivjani ljudje in samo psihiatrija tu pomaga če pomaga.
virgino
# 31.07.2012 ob 10:21
binder..kolk se daš usmerjat veri je tvoj problem..jaz sem z tem razčistil in mi je malo mar za okolico in njihove navade, še manj pa za čenče starih babnc in pijančkov.. tako mi je bilo v še večje veselje tem babam razlagat, da mojih otrok nebom krstil in da danes ne hodijo k verouku, ravno tako vedno ko je pogreb ali ohcet, počakam pred cerkvijo, pa tudi denarja ob teh obredih ne mečem v pušico..
čeravno se mi je recimo pripetilo, da mi je po nekem pogrebu far čisto pod nos porinil to škatlico, pa mi celi vasi navkljub, ni bil noben problem odkimat in farju povedat 'jaz pa nebom dal' ...
glavo pokonci in ker imaš glede prepričanja zadeve verjetno razčiščene ti raznih klamf in nabijanja versko blaznih, nebo problem prenašat...
Binder Dandet
# 31.07.2012 ob 09:55
@jbtz:
3je ste na moje besede odgovorili z osebnim napadom. Ti, virgino in Ristoh. In praviš, da moje besede nimajo teže. Ubogi na umu, če ne razumete, da je posiljevanje ljudi z verskimi običaji verski fundamentalizem. Oprosti, jaz nikogar ne posilujem z neverovanjem. Za obratno zgodbo gre.;)
Binder Dandet
# 31.07.2012 ob 09:53
@virgino:
Jaz omenjam katoliški fundamentalizem, prvi in edini. Zato se čutim dolžan odgovorit na tvoje neumnosti. Fundamentalizem pač niso zgolj samomorilci. Fundamentalizem je vse, kar zavoljo vere usmerja življenje. Primere sem pa napisal. Bi pričakoval, da bo eden, ki so mu religije zlo, bolj razumel takšno stališče. Pa se sprašujem, če nisi ti zgolj obseden z verovanjem v vero, da so religije zlo. Če se že grema podtikanja.
Oranžni
# 31.07.2012 ob 09:31
Tole je sumljivo. Človek je ropal in vlamljal in se mesec dni skrival v gozdu z ženo, kjer se mu je tudi rodil otrok, tu pa ga imamo na kameri in fotoaparatu? Kdo ga je snemal in objavil ta material??
virgino
# 31.07.2012 ob 09:30
ajd ne serte ga z temi fundamentalizmi... kje si pa še vidu farje da pozivajo k samomorilskim napadom, pobijanju nevernikov ........... nekateri ste resnično bolani in obsedeni s sovraštvom do rkc, po drugi strani pa v svoji gorečnosti po 'enakopravnosti' zagovarjate đamijo in podobnne traparije...
zame so vse te religije zlo, radosti me edino to, da imamo pri nas razširjeno zgolj eno vero in da se nam ne dogajajo spopadi med raznimi verskimi blazneži, kot recimo v severni afriki, ko islamisti pobijajo krščane recimo(da nebo dileme- med napadenimi bi bili tudi mi, ki smo ateisti, dejansko bi bili pri muslijih mi, brezbožci še prej na koli, kot pa katoliki...) , zato je nujno prepovedati ggradnjo cerkva, đamij, templjev, uvesti samofinanciranje verskih skupnosti in kolikor se le da 'umakniti' boga(vseh vrst in barv) iz javnega življenja.
Binder Dandet
# 31.07.2012 ob 09:24
@Ristoh:
Tebe sem pa rano trofil s tem al kaj? Resnica boli. No, ti mene nisi, ker mi dol visi za osebe, ki jih omenjaš.:)

Glej, sem ateist, nekrščen, živim po načelu "živi in pusti živeti". Vsekakor je name bistveno bolj vplival krščanski fundamentalizem kot islamski. Čeprav prihajam iz Velenja. Imam familjo na podeželju, pa tudi Velenje je v bistvu tako majhno, da stopiš 5 m iz centra, pa si že na podeželju. Ker okolje, v katerem moraš hodit v cerkev ob nedeljah, v katerem moraš otroke poslat k verouku, v katerem moraš cerkveno pokopat človeka, ki je cerkev preziral, v katerem moraš še 4 leta po smrti hodit na spominske maše itd., da te okolje ne bo preziralo, postrani gledalo itd. je okolje, ki bi ga opisal kot fundamentalističnega. Samo zavedate se tega premnogi ne. Le kako bi se, če ste del tega okolja. Če ste pod njegovim vplivom. Živi in pusti živeti. Je možno na slovenskem podeželju? Ne po mojih izkušnjah.
virgino
# 31.07.2012 ob 09:22
"Pri Velenju prijeli Nemca, ki je živel v gozdu in novačil teroriste."

hehe...to zgleda ko da je gobarje, pa jagre in kake sprehajalce z koranom v roki lovil po hosti , jim razlagal smisel islama in poterbo po žrtvovanju za alaha :-)

mogoče bojo kje v globoko v gozdu odkrili še vadbeni center-bodeče žice, ovire, minsko polje - mimogrede rešili kakega talca in našli par izginulih...
Ristoh
# 31.07.2012 ob 09:07
Binder Dandet
Sicer pa probaj pogledat izven škatlice, pa boš videl, da je slovensko podeželje prežeto s katoliškim fundamentalizmom.

Imaš prav. Ja, v Sloveniji je tudi podeželje, ne samo fdv-jevske butale. Dobro jutro tebi in vsem lukšić-miheljakovim fundamentalistom v tvoji škatlici.
nWo
# 31.07.2012 ob 09:03
pobegnil v jezero, nato pa policiste napadel z nožem

Nekako mi ne gre skupaj. Torej je najprej plaval, nato pa si je premislil, priplaval k obali, poiskal nož in napadel. Policisti pa so mirno stali in ga opazovali ali kaj?
Ristoh
# 31.07.2012 ob 09:00
Sicer pa probaj pogledat izven škatlice, pa boš videl, da je slovensko podeželje prežeto s katoliškim fundamentalizmom.
lunajko222
# 31.07.2012 ob 08:50
FREE SYRIAN ARMY, .. uraaa, .. v sloveniji podpiramo sirijsko svobodno vojsko.. ta človek je heroj ki se bori proti sirijskemu režimu..

novinarji če že nakladate nakladajte konsistentno ...

ne more bit ta terorist v slo pa osvoboditelj v siriji.. ali je eno ali drugo!
OneRound
# 31.07.2012 ob 08:14
Samo še vprašanje časa je, kdaj bo tudi pri nas počilo.
tomppa46
# 31.07.2012 ob 08:10
Ja kaj čmo, tak je če nimaš svoje hrbtenice in se opiraš na nekega "boga"!
BEDA!
mikic007
# 31.07.2012 ob 07:35
@stein

V tem primeru zal, na splosno pa na sreco, tak zakon ne obstaja. Obstajajo posamezni obcinski odloki in zakoni o zascitenih obmocjih. Seveda ni isto kampirati in ziveti, tako da bi se tukaj lahko naslo kaj spornega. Ampak ce vemo, da te ljudi bremeni se kaj druga, kot taksne malenkosti in ta dejanja niso sankcionirana, je res utopicno pricakovati kaksne premike.

Mogoce pa si kdo v Ljubljani boji stisnit svoj podpis na kaksno odlocitev o teh miroljubnezih ...
amigo
# 31.07.2012 ob 07:29
Sicer pa probaj pogledat izven škatlice, pa boš videl, da je slovensko podeželje prežeto s katoliškim fundamentalizmom.

Prav imaš Binder Dantet. Pri nas se že zbirajo križarji, za pohod v Sveto deželo. Takoj ko uspemo nabrusiti zarjavele meče bomo šli. Smrt nevernikom! Cilj Jerulazem (pa ne oni pri Ormožu).
sonet7
# 31.07.2012 ob 07:24
Gozdni joža
stein
# 31.07.2012 ob 07:23
zemljemerec@
odgovor bi moral biti jasen, vsakršno kampiranje izven zato dovoljenih poršin je v naši deželi prepovedano! torej je treba samo izvajat in udejanjati predpise in zakone.
stein
# 31.07.2012 ob 07:20
Binder Dandat, nekatera naša mesta pa so prežeta s fundamentalističnimi ateisti(bi lahko rekel, če bi bil zloben:))
No, ne eni in ne drugi pa ne sežejo do kolen takim umotvorom kot je prototip tega vahabita. Kar naj ga lepo na varno pospravijo, da ne bo širil krivoverstva po naši lepi deželici..hehehe..
Binder Dandet
# 31.07.2012 ob 06:52
"V Velenju ma 100 % veliko somišljenikov, ki si še takih idej ne upajo javno izražat, ampak prej ko slej so bo tud to zgodilo.."

Ne bi mogu met bolj stereotipne predstave. Zgrešene seveda.

In potem se za najbolj fundamentalističnega muslimana v Sloveniji najde Švaba. Go figure. Jaz pa celo življenje v Velenju in Ljubljani, pa še enga zadekanga nisem srečal.

Sicer pa probaj pogledat izven škatlice, pa boš videl, da je slovensko podeželje prežeto s katoliškim fundamentalizmom.
zemljemerec
# 31.07.2012 ob 06:28
in kako boste ravnali z bolgarskimi in romunskimi romi v slovenskih gozdovih ? pa ne da spet nič ne veste in čakate na poziv od članic EU !
kundera 78
# 31.07.2012 ob 02:57
:)))))))
made me laugh big time & made my day....pomislil najprej na ¸1.april...
frank james
# 30.07.2012 ob 23:55
V Velenju ma 100 % veliko somišljenikov, ki si še takih idej ne upajo javno izražat, ampak prej ko slej so bo tud to zgodilo..
psemek
# 30.07.2012 ob 23:53
Kaj ti bo pa torba, če si kupo kolo... ti si ziher požigalec, pa se je zašvicu ful
Majster
# 30.07.2012 ob 23:33
"Pri Velenju prijeli Nemca, ki je živel v gozdu in novačil teroriste."

Kako že, z tem, da ima noć, partnerka pa motiko? pravi opasan je tale no.
revolution
# 30.07.2012 ob 23:30
Morali bi ga poslati v Bosno, kjer je želel širiti islam. Seveda ne v muslimanski del, kjer je islam že razširjen, temveč v Republiko Srbsko, kjer bi mu tamkajšnje prebivalstvo priredilo lepo dobrodošlico.
Calendula
# 30.07.2012 ob 23:11
Do sedaj smo se v gozdovih lahko bali zgolj medveda, očitno bo po novem medved kolega. Strah in trepet bodo teroristi.
sistemc.
# 30.07.2012 ob 23:11
A sta papež in Rode katolicista? Morda skrajna katolicista?
Gravesen
# 30.07.2012 ob 23:07
hahaha, mah keri bušman!...
cairns
# 30.07.2012 ob 22:58
Pri Velenju prijeli Nemca, ki je živel v gozdu in novačil teroriste

Pa ja bi šel v Ljubljano. Med množico bradačev bi poniknil in ga nikoli ne bi našli. Pa še v bazi na Kurilniški bi ga sprejeli kot brata.
CtrlDelete
# 30.07.2012 ob 22:57
na, ta je pa dobra...joj joj....
jbzt
# 30.07.2012 ob 22:51
Peter Poles v maškarah...
zumba142
# 30.07.2012 ob 22:29
Aaahahaha keri komentarji LOOOOOOOOOOL
lv
# 30.07.2012 ob 22:28
Kaj vse ljudje počnejo, ko nimajo jajc bit ta pravi desci.
Terorizem, pa divjina... pa kaj še. Lopato v roke pa delat. Da bo vsaj enkrat v življenju kaj koristnega naredil, pa tudi če kabel za GSM polaga.
Ofinger
# 30.07.2012 ob 22:28
...nato pa policiste napadel z nožem.
...ker je policiste napadla z motiko.


Dajmo orožje tem upornikom. Tako slabo oboroženi niso kos režimu in jim grozi masaker. Zahod, zgani se, ne dovoli, da se ponovi Srebrenica. Čas je, da NATO posreduje in zaščiti upornike pred režimom.

Vsaka podobnost s komentarji pod novicami iz Sirije je namerna.
stropy
# 30.07.2012 ob 22:20
"..ne, ne, jaz ga nisem prej poznal." :)
didldadl
# 30.07.2012 ob 22:19
0:42 v prispeku
duh v ozadju
NoriGoban
# 30.07.2012 ob 22:12
Ja, nemški državljan Fatmir Đajić!
xit
# 30.07.2012 ob 22:10
Na poti v Bosno sta naletela na Veleje :D. Kaksna bliznjica, a ne:DDDD
gantarm
# 30.07.2012 ob 21:55
Jaz sem videl že veliko skrajnih talibanskih in sploh islamo-terorističnih videov ( iščite islam pitanja odgovori ). Jaz ne izključujem možnosti terorističneg napada v Sloveniji.

CHELSEA_BOY
# 30.07.2012 ob 21:54
in potem svizec zavije čokolado......haahha :)
cerera
# 30.07.2012 ob 21:54
Šengenska meja....merklova meja /združena evropa
gregorsu
# 30.07.2012 ob 21:49
pingvini slo,
nikjer v koranu ne piše da je potrebno sekati roke. To je del prava, ki se imeuje šeriatsko pravo.
KunteKinte
# 30.07.2012 ob 21:48
niso vsi muslimni..vehabije in teroristi.. mogoče se je človek dobesedno vrnil k naravi :) ne vem zakaj rine v bosno..tam je takih velik..če je mislil narediti kako pizdarijo bi jo že tukaj..

To je navaden medijski cirkus in nima nobene veze z terprizmom!
7benjamin9
# 30.07.2012 ob 21:46
Naj ga dajo v rudnik, kjer bo lahko dinamint podstavljal, kamor mu bo pasalo.
pingo69
# 30.07.2012 ob 21:40
očitno se pri nas dobro počutijo. Samo, da ne kamenjajo tako kot bosanđerosi prejšnji teden po naših avtobusih.
sunken
# 30.07.2012 ob 21:35
svašta!
luka83
# 30.07.2012 ob 21:35
Nedvomno so naši hrabri policisti ujeli desno roko Osame in mednarodne teroriste in s tem preprečili uničenje številnih zgradb, ki bi padale ena za drugo pod silnimi udarci motike in noža. Če dobro pomislim, še ptički zdaj bolj veselo čivkajo. V Bosni bi se gotovo razmnožila kot podgane in v petnajst letih ustvarila miljonsko armado, ki bi z motikami skopala rov do ZDA in uničila zibeljko naše civilizacije. Once again the day is saved by the powerpuff girls
Suzuki
# 30.07.2012 ob 21:29
LOOOL!
Danger_Mouse
# 30.07.2012 ob 21:23
Sedaj samo še čakamo, da Mladina, Delo, Žurnal, RTV Slo, 24ur.com in podobni "neodvisni mediji" ugotovijo, da je model pravzaprav pripadnik Paravoma...
izzy
# 30.07.2012 ob 21:21
Še ona dva sta hotela pri TEŠ 6 pristavit lonec.
sejnik
# 30.07.2012 ob 21:18
@amigo
Ne mešaj zdaj stvari. Izbrisanih ni bilo treba odkrivat, ker so točno vedeli kdo so in ponavadi tudi kje so (če se spomniš zagovora, da sploh niso izbrisani, ker so jih samo prestavili iz ene evidence v drugo), samo niso imeli jajc, da bi do konca izpeljali svojo oslarijo in jih vse deportirali "domov". Na žalost bi rekel, ker bi se zadeva tako prej razkrila.
Kobalt
# 30.07.2012 ob 21:17
Čudno, da se "Hafiks" nič ne oglasi. Lahko bi spisal kakšen slavospev o neustrašnih islamskih "borcih".
Danger_Mouse
# 30.07.2012 ob 21:16
"Islamist v gozdu pri Velenju?"
__________

MMC, svaka čast. Pulitzerju dihate za vrat... :)
jbzt
# 30.07.2012 ob 21:14
Hahaha,a treh kraljev pa ni bilo...,drugace slabo urjenje v Afganistanu.
Glede tavanja po gozdu, pa tatvin,bi prej pricakoval mentorstvo Stanovnika.
Ulikses_
# 30.07.2012 ob 21:13
a bi prosim začeli končno ločevat:

eno je islam, drugo pa vahabizem...vahabizem je v bistvu teroristična sekta, ki z islamom nima veze, se pa skozi sklicujejo nanj.
zogg
# 30.07.2012 ob 21:11
Pol pa naj kdo reče da ta dim iz TEŠ ne povzroča posledic na ljudeh :)
Vodin
# 30.07.2012 ob 21:11
Tale čist paše v Slovenijo saj imamo med politiki polno talibanov. Še večji talibani pa so tisti, ki volijo naše politike.
anny22
# 30.07.2012 ob 21:10
Tam v velenju mora biti nekaj v vodi, da čudni ptiči tja letijo!
elmarco
# 30.07.2012 ob 21:05
Iz Velenja prihajajo vedno legendarni novinarski prispevki...Še pomnite požigalca...epsko
blejdig
# 30.07.2012 ob 20:55
PoL, se je pa zašvicu fuL:)
Spletni_krizar
# 30.07.2012 ob 20:55
Štajerci poznamo tako bajeslovno bitje pod imenom Gozdni Joža.

Mimogrede, kako se takšna plemena lovi v gozdnem okolju? Mreže za opice ali puške z uspavalom?
Mr.D
# 30.07.2012 ob 20:52
Veleje?
moons
# 30.07.2012 ob 20:47
To je ziher požigalec.

omg, bolj zgleda na tipa k je najdu požigalca.
elan elan
# 30.07.2012 ob 20:38
Potem ne moram več mirno nabirati gobe samo zaradi klopov in domnevnih medvedkov, ampak mi lahko nič hudega sluteč prekriža pot še kakšna druga eksotika. Kmalu bom izvedel, da so tudi dinozavri že vstali od mrtvih.

Ljubo doma, kdor ga ima.
amigo
# 30.07.2012 ob 20:33
Slovenija je raj za norce in kriminalce vseh vrst. Če je lahko menda 25.000 ljudi živelo pri nas brez papirjev lahko k nam pride cela brigada Al kaide brez da bi naši organi kaj odkrili. Še za tega so Avstrijci objavili, da so ženo in otoka ujeli v Avstriji, tale pa jim je pobegnil v Slovenijo.
m_united
# 30.07.2012 ob 20:32
Zgleda pa k Barry iz Four Lions
tomislav
# 30.07.2012 ob 20:31
nore gobe?
pišta05
# 30.07.2012 ob 20:30
Očitno je naštudiral statistiko in ugotovil, da je v velenju največ muslimanov :)))
m_united
# 30.07.2012 ob 20:29
bear grils ala Al Jazira
anny22
# 30.07.2012 ob 20:27
Jaz Tarzan, ti Čita!
Men se zdi, da nič ne čita, sicer ne bi kradel.
jasej1
# 30.07.2012 ob 20:21
2., 3., 4., 6. in 12. komentar so mi polepšali dan :D
Whisperer
# 30.07.2012 ob 20:20
Po izjavi policijske piarovke sta Nemca stara znanca naših širnih zelenih lepot ! Enkrat so jih že dobili, pa nato izpustili ter ponovno lovili in nato po Interpolovi direktivi ulovili.
Rougier
# 30.07.2012 ob 20:17
Bo treba Stanovnika vprašat, če je še kakšen kje. On ima namreč gozdovnike na čez.
BACK
# 30.07.2012 ob 20:12
Ma daaaaaj no.... pa niste resni
mucek113
# 30.07.2012 ob 20:08
What!!???

Pa kako se lahko eni krteni smejete? mislim res ste bedni... Ja seveda no sej smejete se tisti, ki mislite, da ste varni v svojem anonimnem svetu profilov na internetu. Čiračara je skočil prvi...normalno:) kaki patetik

Bi blo še smešno, če bi napadel in ubil vašega sina, mamo sestro...?
timoti
# 30.07.2012 ob 20:00
mah, a zdej jim bomo pa še hrano in oskrbo v zaporu plačeval???
mrš domov, banda!!!
mikic007
# 30.07.2012 ob 20:00
Ok, a lahko kaksno informacijo o otroku, npr. "je ziv in zdrav"?
pingvini slo
# 30.07.2012 ob 19:50
ali ni v koranu prebral, da za krajo se odseka roko?
rebelrebel
# 30.07.2012 ob 19:49
Nemec-musliman-Velenje-gozd-ženska??? Tarzan in Jane????
pankracij
# 30.07.2012 ob 19:47
Spet dvoličnost zahoda. Mar se ne pravkar dogaja, da zahodni zločinci podpirajo, financirajo, oborožujejo in skupaj z prav takšnimi islamisti rušijo še eno urejeno državo. Sirijo namreč. Tudi naši vladni hlapci to podpirajo.
kumimonster
# 30.07.2012 ob 19:45
To je ziher požigalec.
moonylink
# 30.07.2012 ob 19:40
omg lol:-( ne veš al bi se smejal al jokal....od česa pa sta živela, a sta ribe lovila?
komsomolec
# 30.07.2012 ob 19:36
Bedanec in Pehta!
ciracara
# 30.07.2012 ob 19:30
BUAHAHAHAHAHAHAHA :)
Kazalo