Evropska unija

Poudarki

  • SDS: Vlačič nedorasel položaju
  • Tajani zahteva vinjete za 10 evrov
  • Vlačič: Tajanijeve zahteve brez pravne podlage
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,2 od 49 glasov Ocenite to novico!
Patrick Vlačič
SDS: Patrick Vlačič očitno ni dorasel svoji funkciji, zato bi moral odstopiti. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared
Antonio Tajani
Antonio Tajani ne popušča. Foto: EPA
Peter Verlič
Peter Verlič (SDS) je spomnil, da je SDS že ob spreminjanju vinjetnega sistema opozarjal, da bo Italija pri svojih zahtevah vztrajala, če bo Slovenija klecnila že pod prvim pritiskom. Te napovedi so se zdaj po njegovih besedah uresničile. Foto: RTV SLO
Vinjeta
Tajani si v Sloveniji želi tedenskih vinjet po deset evrov. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Tajani zaradi vinjet Sloveniji zagrozil s postopkom

SDS: Vlačič naj zapusti vladne vrste
11. junij 2009 ob 10:36,
zadnji poseg: 11. junij 2009 ob 18:59
Luksemburg - MMC RTV SLO/STA

Če Slovenija ne bo sprejela predloga za uvedbo tedenske vinjete za največ deset evrov, bo Evropska komisija proti njej sprožila postopek, je zdaj zagrozil Antonio Tajani.

Sloveniji torej grozi druga faza postopka zaradi kršenja pravnega reda Unije oz. t. i. obrazloženo mnenje. Evropski komisar za promet trdi, da dozdajšnji predlogi Slovenije niso primerni, in poudarja, da si želi politične, ne pa administrativne rešitve. "Če to na koncu ne bo mogoče, česar ne želim, bomo morali nadaljevati drugi korak postopka," je sklenil.

SDS: Vlačič naj zapusti vladne vrste
Na zahtevo Tajanija, da naj Slovenija uvede tedenske vinjete po 10 evrov, se je že odzval SDS, ki meni, da bi moral minister za promet Patrick Vlačič zaradi nedoraslosti položaju odstopiti. V SDS-u so prepričani, da se je slovenska vlada povsem napačno odzvala na lobisitične pritiske iz sosednje države Italije, od koder prihaja evropski komisar za promet Tajani.

Peter Verlič (SDS) je ob tem dodal, da Italija očitno ne bo nikoli zadovoljna s slovenskimi cenami vinjet. Spomnil je tudi, da je SDS že ob spreminjanju vinjetnega sistema opozarjal, da bo Italija pri svojih zahtevah vztrajala, če bo Slovenija klecnila že pod prvim pritiskom. Te napovedi so se zdaj uresničile, je dodal, zato pričakuje odstop ministra za promet Vlačiča.

MMC je v sredo objavil prispevek pod naslovom "Janša: Gre za očiten primer klientelizma". V njem smo povzeli besede prvaka SDS-a Janeza Janše, s katerimi je prometnemu ministru Patricku Vlačiču očital, da skuša, ko gre za vinjete, zgolj očrniti prejšnjo vlado. Na prispevek se je zdaj odzvalo ministrstvo za promet:

"Izračuni, na podlagi katerih minister Vlačič sprejema odločitve o bodočem sistemu cestninjenja in ki jih prejšnja vlada sploh ni naredila, so pokazali, da je imel vinjetni sistem, kakršen je bil uveden, za vzdržnost programa gradnje avtocestnih in cestnih programov razsežnosti naravne ujme."

Vlačič: Tajanijeve zahteve brez pravne podlage
Brez pravne podlage ni potrebe za spremembo cene vinjet, pa je v odzivu na pričakovanja Tajanija dejal Vlačič. Evropski komisar za promet je v Luksemburgu ob prihodu na zasedanje prometnih ministrov Evropske unije na vprašanje, kakšna je pravna podlaga za zahteve Evropske komisije, odgovoril, da bi morala biti podlaga nediskriminacija državljanov Evropske unije.

Slovenski prometni minister na drugi strani opominja, da Evropska komisija naši državi še ni dostavila nobenega dokumenta, s katerim bi eksplicitno nakazala pravne podlage ali izračune, na podlagi katerih zahteva uvedbo tedenskih vinjet za deset evrov. Dokler tega ne bo, ni potrebe, da bi spreminjali svoje predloge za ceno, navaja.

Slovenija v stalni pisni komunikaciji s komisijo
Slovenija je z Evropsko komisijo "v stalni pisni komunikaciji", minister pa meni, da je država izpolnila pogoje komisije, saj je uvedla vinjete za krajše časovno obdobje in zagotovila sorazmernost cen. Določitev cen pa po njegovih besedah ni v pristojnosti Evropske komisije, ampak države članice.

Evropska komisija bo pred morebitnim nadaljevanjem postopka proti Sloveniji počakala na dokončno odločitev glede cen (Vlačič pravi, da bo ta sprejeta zelo hitro, a še ne danes), to pa pričakuje še pred poletno turistično sezono.

A. M./A. K. K. /M. N.

Prijavi napako
Komentarji
marjancep
# 23.06.2009 ob 19:20
Dober dan vsem v zvezi z vinjetami veliko vas sploh ne ve da austrija ima skoraj toliko kilometrov tunelov,kot slovenija autocest.
Zato bi mogle biti tudi cene vinjet nekoliko nizje in se nekaj komu
pomaga 7 dnevna vijeta.Ce imas dopust od sobote do sobote je to ze 8 dan,to se pravi moras kupiti daljso.
Treba malo vec misliti !
izo
# 12.06.2009 ob 14:30
kot prvo: tale kljukec naj kar toži slovenijo, če ima kakšno osnovo za to..
kot drugo: janša bi zdej vrgel ministrica, ker mora jest to kašo, ki jo je sam janša skuhal. primerno retorika, ni kaj, takšno kukovičjo politko se igra že cel cajt, plus malo glavice operemo, pa smo spet glavni, narod pa samo navzdol (politično, gospodarsko, mentalno, pa še kaj..).
zahod.west
# 12.06.2009 ob 13:29
rdečuhi vidijo povsod sovražnike (vsi, ki ne mislijo enoumno kot oni so cigoti, fašisti, ustaši, nacisti..... samo oni so na pravem).
Na severu avstrijski nacisti, na jugu ustaši, na zahaodu fašisti, na vzhosu trenutno še nič 8socialisti na oblasti, čeprav z 20%..).
Luksićeva paradigma: naredimo narod bedast in neumen, samo tako nam lahko še verjamejo....
Highlander
# 12.06.2009 ob 12:01
@pinokioc.. Italjane in hrvate.. obeta se nam nič kaj vzpodbudnega.

Ha, ha, res je...levo jajček, desno jajček, vmes pa en velik oné...
pinokioc
# 12.06.2009 ob 10:39
Vlačič naj skliče tiskovno konferenc v Bruslju ali pa doma, in naj razjasni tej komisiji in turistom enkrat za vselej zakaj in na podlagi česa smo se odločili za tako ceno vinjet, naj dokaže da je cena sorazmerna z vrsto vinjete, naj jim da možnost da na licu mesta predstavijo zakone in pravila, ki jih s temi cenami kršimo, in problem bo rešen v 1 tednu.

Hrvatje so v dobrih odnosih z Italijo in so se povezali da nam malce nagajajo, tako kot mi kao nagajamo njim. In mi smo rinili v EU?
Za sosede imamo pa največje cigote kar jih lahko najdeš na evropskem prostoru.. Italjane in hrvate.. obeta se nam nič kaj vzpodbudnega.
aaa
# 12.06.2009 ob 10:26
@Arndovia
Meni se zdi največji problem, da se Slovenija na lastne nadzorne inštitucije dobesedno poserje in da še nam ni jasno, da so Evropske druga pesem.
Antonant
# 12.06.2009 ob 10:08
Iz vecine komentarjev se lahko prebere, da se slovenija ne zaveda da je clanica EU-ja. Se vedno se pise o "mi" pa "oni" ter "nasi" in "njihovi". Dokler ne bomo razumeli, da smo sedaj vsi v EU "mi" ter vsi "nasi" nam res mi pomagati kakor s sankcijami ter sodisci!!!
JebiVetr
# 12.06.2009 ob 09:46
OK, ne ravno na vsem omrežju, pa vseeno za EU bolje kot vinjete. Glede cen pa se totalno strinjam s tabo, če smo že na tem...
JebiVetr
# 12.06.2009 ob 09:45
Aja, in vinjetni sistem je bil takrat uveden za predvidoma 3 leta, če se ne motim, ker naj bi bilo v tem času pripravljeno brezkontaktno cestninjenje. Še moja enoletna hčerka bi se za glavo prijela...
bobo966
# 12.06.2009 ob 09:42
JebiVetr veš pravičnega sistema mi nismo imeli.
Bistrica Maribor - zastonj; Bistrica Celje - cestnina, Ljubljančani za cel obroč in nekaj deset kilometrov v se strani niso plačali nič. Moj predlog je za še 100€ dvigniti ceno letnih vinjet in jih upoštevati pri letnem plačilu cestnine ob registraciji, tedenske pa na 20 €. Potem pa naj Tajani joče.
JebiVetr
# 12.06.2009 ob 09:33
Spomnimo, vinjetni sistem je bil uveden samo in izključno samo zato, da bi zmanjšali prometne zastoje, navkljub dejstvu, da EU zagovarja "pravični" sistem cestninjenja "plačaj kolikor prevoziš", ki smo ga že imeli!?!?!? Račun, ki ga bomo za to plačali: nasprotovanje EU - odtegovanje evropskih sredstev, že tako zmanjšan priliv iz vinjetnega sistema, stroški preureditve sistema, trošenje časa, naporov in nenazadnje spet denarja trenutne vlade. Vse zato, da bo manj zastojev na cestah. In da so volilci zadovoljni.
drmuncl
# 12.06.2009 ob 09:30
Koliko pa je za nas Slovenijo in Slovence naredil Her Potočnik????
Nič, ker se mu gre samo za svojo RIT. Briga ga, za probleme naroda.
Aja, v kateri stranki je že?????
pride
# 12.06.2009 ob 09:17
Slovenija!

Blokirajte Hrvasko se naprej. Jebes unijo kjer ti drugi dolocajo cene avtocest in mleka.
mkrebs
# 12.06.2009 ob 09:07
TEžko bi se strinjala tudi, da nam EVropa plača vse v zvezi s cestami in da so naše AC zastonj.
Saj na naših AC največ problemov ustvarjajo tovornjaki iz EU, prav nevarni so.
Slovenija smo le tranzitna dežela.
mkrebs
# 12.06.2009 ob 08:57
Kako zelo sem vesela, da imamo kar 2 evroposlanca iz vrst SDS. Bosta vsaj rešila ta problem.
sela666
# 12.06.2009 ob 08:40
Kar sem napisal niso neumnosti, ampak gola dejstva, ki jih nekateri nočejo sprejeti. Dejstvo je, da se je že vse od Vlačičevega nastopa (in še prej kot opozocija) opozarjalo na to, da EU s tem ne bo zadovoljna, vendar se takrtana vlada za to ni brigala. Važno, jim je bilo, da dobijo čim več glasov na volitvah, z EU pa se bdo bockali potem ali pa se bodo s tem ukvrajali celo drugi (kot se je na žalost zgodilo). Če nas doletijo sankcije s strani EU bi moral g. Janša in njegovi ministri prvi odgovarjati za to, priznati napako in se opravičiti (hm tole mi je nekam znano), kar pa se seveda ne zgodilo. G. Janša bi namesto da tukja kritizira moral stopiti pred ljudi in jim priznati, da je njegov vinjetni sistem popolnoma za nič in za druge države nesprejemljiv. Priznati bi moral, da je bil zgolj predvolilna poteza. Amapk to se ne bo zgodilo. Napoveduje napoveduje pa interpelacijo za ministra, ki je priznal napako in se opravičil (mimogrede ni oškodoval državnega premoženja, Janša pa ga je, saj izgubo pri vinjetah krijemo davkoplačevalci), če ta ne bo sam odstopil. Dvojna merila - eno velja za naše, drugo pa za druge?
aaa
# 12.06.2009 ob 07:35
Sramota, da krdelo dobro plačanih strokovnjakov ni sposobno uvesti usranega vinjetnega sistema, ki bi ustrezal evropskemu pravnemu redu. Še več. Sam minister je takoj po uvedbi izjavil, da EU s tem verjetno ne bo zadovoljna.
vidim
# 12.06.2009 ob 07:31
Če nam postavljao pogoje komisarji pa recimo, da nočemo njihovega denarja.
Ampak mi lahko tudi s krepelcem hodimo okoli Tajanija, pa jih bomo na koncu sami dobili po grbi. Če gremo iz Evropske skupnosti gospodarsko ne bomo preživeli. Nazadnje bomo pač prisiljeni znova uvesti cestninjenje s cestninskimi postajami. ABC tablice naj Slovenci dobijo s popustom. Cestninsek postaje naj se postavijo tako kot na primorski avtocesti.
ulrich
# 12.06.2009 ob 07:31
sela666, sedi v levi kot in ne klobasaj neumnosti. služi se na trnzitu in ne na domačih ljudeh, ki so že tako ali tako obremenjeni.
sela666
# 12.06.2009 ob 07:27
Gospod Janša - Ponovno se rešuje ena godlja, ki ste jo vi zakuhali (kot še marsikatera druga). Zahvalite se volilcem, da niste več na oblasti in da vam je ni potrebno reševati. Že takrat, ko ste uvedli vinjete je boilo nezadovolkjstvo v EU in vedelo se je, da bo bomo slej ko prej morali popustiti EU. POcebi vinjete (predvsem za Slovence, tujci pa so jih preplačali) so bile zelo dobra predvolilna reklama, ki pa vam na žalost ali na srečo ni uspelo (na srečo zaradi tega, ker bi sedaj vi morali reševati to zagato). Lahko je biti pameten, narediti pa nič.
aaa
# 12.06.2009 ob 07:20
V slovenske trde buče očitno ne sede, da je namen pravnega reda, da se spoštuje. Če se že požvižgamo na slovensko in mednarodno pravo, bomo zgleda Evropskega vseeno morali spoštovati.
lord12
# 12.06.2009 ob 07:12
Letna vinjeta se bo pa lepo podražila.
Ne vem zakaj je minister popustil.
Šalabajzer kot cela vlada.
hogar13
# 12.06.2009 ob 07:08
Kolikor mi gre na živce da nek tujec diktira kake cene naj imamo bi po drugi strani lahko končno mal počistili to bando gradbeniško pri nas, ker dokler bojo oni kradli in delali nekvalitetno je čisto vseeno kake so cene vinjet. Tko al tko pa vse MI plačamo na koncu pa naj bo z vinjetami, dajatve za ceste ob registraciji al pa s čakanjem v kolonah na cestah za katere plačaš po novem 100 € na leto da bi se vozil normalno se pa po nekih gradbiščoh kjer nikol nobenga ni. Noja po novem so tam radarji da nas še s tistim stiskajo v kot.
knjiga5
# 12.06.2009 ob 07:02
Vlačič,obrambna ministrica,Golobič...kakšna vlada?!

To so fantje iz Naše krajevne skupnosti...

Beda.
Highlander
# 12.06.2009 ob 07:00
Dejanska, ekonomska cena tedenske vinjete bi morala biti 28€.
Gospodu Vlačiču predlagam, da Tajaniju "popusti" in nastavi ceno na 8€ pod pogojem, da razliko do ekonomske cene priskrbi Tajani.

Možnosti je veliko, samo spomnit se jih je potrebno in jih potem ispeljat, hi, hi...(iz priročnika: Demokracija in politikantstvo)

Kratko in enostavno:
Cene vinjet postavlja naše ministrstvo na podlagi strokovnih izračunov in jih ni problema zagovarjat, če so za vse uporabnike enake.
Zato enostavno ne sme priti do popuščanja politikantom, pa najsi bodo to naši ali tuji.

Z načelnim in argumentiranim zagovarjanjem stališč poudarjamo verodostojnost naše politike !
knjiga5
# 12.06.2009 ob 07:00
Vlačič je hipi brez jajc.

Porka madona makaronarji,bodte že tih!!!
GoD80
# 12.06.2009 ob 06:58
pulja: sej se mu ni treba, bom zelo vesel, ce se tujci ne bojo vozil cez slovenijo sam zato da pridejo u hrvasko. Vase turiste si kr prpelte po zraku al pa po vodi, sam da ne bojo gnojil po slovenskih cestah in delal guzvo in smetil. Za tranzitne turiste bi jst uvedu posebne vinjete, k bi ble se 5 e drazje ... zaradi povzrocanja skode
ulrich
# 12.06.2009 ob 06:56
Seveda, dejmo domači folk upalit, tranzitu pa znižajmo cene. Pa si ja nor! Služit je treba na tranzitu, saj ta najbolj obremenjuje slovenske ceste. Če pravilno nastavimo cene potem so samo dve opcije:
1.) zelo zaslužimo na tranzitu (kar bomo tako ali tako morali vložiti v ceste)
2.) zmanjša se promet skozi Slovenijo (ceste manj trpijo - manjši vložki)

Tako da tisti, ki zagovarja poceni vinjete za tranzit nima niti najmanjšega pojma kako se stvari streže. Avstrijci imajo poceni vinjete in te opulijo na tunelih, Italijani se tako nimajo kaj bunit, ker te pulijo kar brez razloga, medtem, ko Slovenija dejansko ima argument zakaj take cene kot so (bile): ogromno tunelov (dražja gradnja in vzdrževanje) ter edini cestni strošek (ni tunelnin), ki ga imaš.

Čeprav imam občutk, da bo Vlačič rekel: beeee beeeee in smo v riti.
modni kritik
# 12.06.2009 ob 06:19
Še to, za tiste, ki govorijo kako poceni je Avstrija. Če hočeš iz Ljubljane v München in nazaj boš res plačal za 10-dnevno vinjeto zgolj 8 evrov, k temu pa je treba dodati še več kot 30 evrov za tunela. Še bolj smešne so cene v Italiji, za slabo ro vožnje do Benetk in nazaj 15 evrov, ali pa do Pule in nazaj 4 evre!!!! pa je navadna cesta in še nevarna po vrhu.
modni kritik
# 12.06.2009 ob 06:15
Pulja, spet čvekaš tako kot vsi Hrvati. Imate dražje avtoceste kot mi. ZA 15 evrov se večina turistov iz Zahodne Evrope zelo poceni vozi skozi Slovenijo, ki nima samo 20 kilometrov avtoceste. Tisti, ki se pripelje iz Maribora gre pa lahko tudi po navadni cesti in mu za tistih 20 kilometrov ni treba plačati nič. Nehajte že težit s tem, za nekoga, ki prihaja čez gorensjki konec je sedaj lahko veliko ceneje kot pred dvema letoma. Hrvati raje vi znižajte cene. Trajekt za avto in dve osebi na Pag in nazaj, za 5 minut vožnje stane toliko kot tri slovenske tedenske vinjete. Zamislite se!!!!!
Dragoon
# 12.06.2009 ob 02:28
Ah, brezveze, da se Vlačič jezi, bi samo pokazal, da naseda provokacijam. Moje skromno mnenje: Prejšnji sistem je dejansko bil tak, da bi lahko komisija dobila tožbo, mi si pa tudi nismo mogli privoščiti, da bi ostali brez financiranja gradnje cest, Vlačič zato cen ni upal zagovarjati zato je zdaj postavil cene, ki bodo zdržale sodišča, Tajani naj pa kar čivka. Če EU dobi tožbo, mora potem spremeniti glede na razmerje cen vinjet kar nekaj takih sistemov, začenši s Češkim. Dvomim, da si Tajani to lahko privošči. Pa uživajmo v predstavi :).
myung
# 12.06.2009 ob 01:31
Tole mogoče ne sodi glih sem pa vseeno. Sem kupil prejšnji teden karte za en koncert v Munchnu pri Eventim.de. Cene pošiljanja vstopnic so, Nemčija 3,90€, Avstrija in Švica 9,90€ in ostali svet (kamor spada tudi SLO) 34,90€. A ni tu tudi ene vrste diskriminacija? Mimogrede, na srečo mi je karte ratalo dobit prek Avstrije
pulja
# 12.06.2009 ob 01:03
folk realno poglejte.kaj mislite da se bo en tujec če kupi tedensko vinjeto za 15 eu vozil po sloveniji sem ter tja,ne bo se ampak bo samo prečkal slovenijo.za prečkanje slo npr od šentilja do gruškovja pa je 15 eur dosti preveč al kaj je z vami,za 20 km avtoceste 15 eu pa kaj se vam je vsem zmešalo.vsi pišete kako je na hr. draga avtocesta,ampak na hrvaškem za 15 evrov prevoziš skoraj 300 km.
pulja
# 12.06.2009 ob 00:33
slovenćeki niste ki verjeli da boste služili na račun hrvaških turustov.
luckyme
# 12.06.2009 ob 00:20
ja, v tajanijevi izjavi ni težko najti pravne podlage za kršitev vsaj 2 načel. Tajani mora odgovarjati,ker ne samo deluje v lastnem in državnem interesu, kjer bi moral kot komisar delovati samo in izključno za eu kot institucijo, temveč tudi krši pravni red eu-ja z razširjanjem svojih pooblastil in nezakonitim poseganjem v suverenost polnopravne države članice. Tožba proti ek-ju zaradi previsoke kazni se mi je zdela nepotrebna. Ta tožba pa je še kako na mestu, če bo vztrajal pri svojem izsiljevanju, ali pa naj ga nekdo pouči, da ni poslanec ampak komisar in kako se je treba temu primerno obnašati...
GoD80
# 11.06.2009 ob 23:53
Zakaj drzava ne tozi evropsko komisijo za povzrocanje skode or smth
medena
# 11.06.2009 ob 23:21
POBIT LAHA!!!!!!!
MuDeL
# 11.06.2009 ob 22:45
kva hudiča? hotl so cenjše vinjete pa za krajši čas... jih imajo. zdaj naj bodo pa lepo tiho. upam da naši navjo pokleknil tko kt zmeri...
bodo
# 11.06.2009 ob 22:36
Uvedimo nazaj cestninske postaje in povišajmo cestnino. Slovencem pa dajmo nazaj ABC z letnim oziroma polletnim popustom za enako ceno kot so sedaj vinjete.
hanzz
# 11.06.2009 ob 22:36
ceste se gradijo z državnim denarjem, denarjem davko plačevalcev. Na milijarde EU je šlo za ceste in še bo šlo. Pogodbe so sklenjene, podbisane in plačane, končna cena pa se poveča za 3x, 4x.

Prihajam iz gradbene stroke in vem kako se gradi. Ogromno podjetnikov zgradi objekt za 2x manj denarja kot je po pogodbi, ker se izvajalci ne držijo rokov, delajo nekvalitetno, in poškodujejo druge dele. Pri tem se plačilo trga izvajalcem. V državnih projektih se zamudni roki plačujejo, ker se mudi delajo ob nedeljah kar je še dražje. Slabo narejeno in poškodovano pa se obnovi in plača iz državnega denarja. TO JE SLOVENIJA. TO SO SLOVENCI ''POLITIKI'' KI JIM NI MAR ZA DENAR. VEČ KOT JE PROBLEMOV VEČ JE DODATNIH SEJ IN VEČ JE DENARJA.
roksy-
# 11.06.2009 ob 22:31
[color=red]DOL Z VLADO NESPOSOBNO[/color]
lojzi1
# 11.06.2009 ob 22:31
lahko dobi samo ku... v makaronarsko rit
fati
# 11.06.2009 ob 22:23
15 evrov za slovenke luknje...ste vi tukaj vsi cez pameti ,al kaj...v EU imajo prav...to je diskriminacija EU in tudi slovenskih drzavljanov...zakaj je ravno slovenija morala uvesti najdrazjo cestninjenje.Pri tem se je baje zgledovala po ceski.Zakaj se denimo ni zgledovala po Avstrijskih vinujetah...ma dej..DARS,lopovska ustanova
Chrychekow
# 11.06.2009 ob 22:14
Slovenija ima svoje avtoceste. Skrbeti mora za svojo infastrukturo. Kako? Mogoče tako, da nam bo en makaronar narekoval, kako naj Slovenija poplača gradnje, obnovo avtoceste? Pa kje on živi. Če se pa turisti vozijo čez Slovenijo na Hrvaško na morje, je pa njihov problem! :) Pa naj makaronarji hodijo na Avstrijo, prek Madžarske. :)
deanozaver
# 11.06.2009 ob 22:14
makaronar vozi vlačiča ko šolarčka. vlačič, kdaj se boš raz.pizdil?
Triptico
# 11.06.2009 ob 21:59
Tajani, ti si en navaden fašist.
Peter F.
# 11.06.2009 ob 21:54
Klečeplazni levičarji nam bodo v času recesije razprodali celo državo. Pa kdo je to lani volil...
JanezJanez
# 11.06.2009 ob 21:53
In to va času feragosta ali pa kar čez celo poletje...
JanezJanez
# 11.06.2009 ob 21:52
Jaz bi zopet uvedel klasično cestninjenje !!!
cairns
# 11.06.2009 ob 21:47
Vlačič pokaži da imaš kohones pa postavi cenno 25€ za tedensko vinjeto. Vsi Slovenci bi te podprli. Naj se Taiani userje od hudega.
minnaema
# 11.06.2009 ob 21:44
Dobro bi bilo, da bi se cene vinjet uskladile po cenah, ki so v ostalih državah EU, pa bi bil mir !
sunken
# 11.06.2009 ob 21:44
tega Tajanija bi blo treba linčat. in upam da vlada ne misli popuščat EUju glede vinjet!
cairns
# 11.06.2009 ob 21:44
Če nas niso mogli med 1918 in 1945 na silo, pa bi nas sedaj fašisti radi na lepo od pozadi brez vazelina. A tako ne gre. Če jim vlada ne pokaže zob, bo treba pa mavzerco podmazat.
Nam tako je.....e iz Bruslja, via Roma, ne rabi. Bolje samostojni, kot fašistom hlapci.
berkut
# 11.06.2009 ob 21:36
hvala latex pa se drugic ...zremo to kar ste vi iz ss skuhali, pritozujete se pa nad kuharjem. Saj to je vasa corba, kako lahko pljuvate v svojo skledo?
ratm
# 11.06.2009 ob 21:36
ja kašno je to pritoževanje okol cen? a se boš bouncerju pred globalom al pa roxlyjom pritožval daj vstopnina predraga? pa mal po glavi sral?
robert13
# 11.06.2009 ob 21:35
Evropski kapital je na Hrvaškem investiral avtoceste in sedaj hočejo dobit iz naslova cestnin nazaj denar in mi smo trn v peti ,da se bo na hrvaško odpravilo manj koristnikov cest.
Latex
# 11.06.2009 ob 21:32
Bravo volivcem Pahorja še enkrat!
SloLion
# 11.06.2009 ob 21:31
Vidim, da ste skoraj sami bodoči diplomati tuki:)
skera
# 11.06.2009 ob 21:20
Sanader: Hrvaška bo v EU leta 2010, Jandroković pričakuje srečanje naslednji teden,Mesić: Slovenija bo popustila, Hrvaška ostaja pri zahtevi o deblokadi - Hrvaška.

Pahor upa, da bo Rehn sprejel dopolnila - Slovenija.

Opazite razliko?? Naš (vaš) Pahor pa le upa... Le en primer pogajalcev naše vrle vlade.
lo_pa_ta
# 11.06.2009 ob 21:16
dobro...dajmo 10e tedenske vinjete

potem pa dodamo vsakemu tujcu, ki se cez naso drzavo samo vozi se okoljski davek 40e (pretiravan cena ampak ker naj jeb*** si to zasluzijo)

ku** jih gleda.....te italjane in svabe in ostale tujce...tudi ce smo EU se ne pomeni da nam bo vsak lahko sral po glavi...ce pa je EU taksa da si misli da nam bo dolocevala vsako stvar pa predlagam refenredum o iztopu ....
jbzt
# 11.06.2009 ob 21:10
Kaj,ko bi še naš komisar Potočnik končno "dvignil rit" in blokiral Italijane kje na področju znanosti...Z obiski,prošnjami in jamranjem Vlačič ne bo dosegel veliko.Najboljša varianta je vrniti v enaki meri in dati vedeti,da za vsako rit raste palica...
ps.Ampak kaj,ko so Slovenski politiki SLABI TAKTIKI,kar se vidi že v odnosu do hrvatov...
Neron
# 11.06.2009 ob 21:10
Živela Jugoslavija!
skera
# 11.06.2009 ob 21:01
...In naša vrla vlada se jim mora seveda takoj uklonit! Niti z eno samo besedico se ne morejo zoperstaviti Bruslju. Klanjajo se vsakemu, ki mu v naši državici ni vse po godu! Bedno!
Nori znanstvenik
# 11.06.2009 ob 20:50
Zeloo napačen odgovor Slovenije!

Reče se: Dokler se ne razčisti novo-nastala situacija in komisar Tajani podrobno ne razloži svoje izjave ter je podpre z ustreznimi izračuni in pravno podlago, Slovenija ne more uvesti novega vinjetnega sistema.
Torej nas EU s Tajanijem sili v to, da bo stari sistem ostal še čez poletno sezono!
884
# 11.06.2009 ob 20:43
exe, seveda, saj Slovenci doma nabavijo letno vinjeto in v Avstriji 10-dnevno - in obratno. Zapelji se malo po Italiji!
exe
# 11.06.2009 ob 20:41
10 na teden to je dobrih 500 na leto .
To je lopovscina in pol !
Avstrija ki ima med drugim tudi avtoceste kar za nase polkolovoze brez odstavnih pasov nemoremo reci pa ima cene nizje kljub x 2 ali x 3 placam.
10 - dnevna: 7,70 Eur
2- mesečna: 22,20 Eur
Celoletna: 73,80 Eur
Placa avtrijskega delavca 1500-2000€ ,placa balkandelavca 500-800€ !!!
berkut
# 11.06.2009 ob 20:30
eutopija, ovo smisla nema, nama nista a tebi sve, ma jebem tebe i sve tvoje zute zvjezdice
berkut
# 11.06.2009 ob 20:29
Prokleta eutopija
Neron
# 11.06.2009 ob 20:26
!!!!

Dol z EU!

!!!!
Neron
# 11.06.2009 ob 20:24
V SFRJ smo imeli večjo suverenost kot v EU.

Za hlapca rojen, za hlapca vzgojen...
884
# 11.06.2009 ob 20:24
Do Rima v eno smer: 37,10 €
884
# 11.06.2009 ob 20:22
Popravek: za 10 evrov ne prideš do Benetk in nazaj.

da Monfalcone a Venezia
Lunghezza percorso: 122.0 km
Pedaggio auto e moto: 7,80 €
Ribiič
# 11.06.2009 ob 20:18
Tajani je Italijan in mu je v interesu le kako čim ceneje priti na Hrvaško. Vlačič ne daj se, če pa boš pokleknil odstopi!
884
# 11.06.2009 ob 20:17
Za 10 evrov se enkrat zapelješ do Benetk in nazaj, ne?
ARK
# 11.06.2009 ob 20:16
SDS predstavniki so nas v prvi vrsti pripeljali v to; z precej neinteligentno izbiro vinjet.

Če bi imeli kaj strateških sposobnosti, bi vedeli, da na dolgi rok 6- in 12- mesečne vinjete ne bodo preživele.

Naj SDS prevzame svojo odgovornost in ne prelaga krivde na druge!
der Kaiser
# 11.06.2009 ob 20:16
Kolko pa je kava v Benetkah g. Tajani?
Primi123
# 11.06.2009 ob 20:06
Mislim da je totalno brezveze da se takole med seboj špikate, katera stranka je boljša, kateri minister je boljši. Za nas navadne ljudi je veseeno kdo ima vajeti v rokah. Profitirajo lahko samo tisti ki so pri koritu.
Boljše bi bilo da bi enkrat za spremembo stopili skupaj in pokazali da znamo biti enotni ko je to potrebno. ej smo 2 milijona nas je.
mulcon
# 11.06.2009 ob 20:03
fuck you europe
rush1
# 11.06.2009 ob 20:00
kralj matjaž
Moraš priznati, da so jim na prometnem resorju zapustili slabo dediščino. Če ti zdaj trdiš da je Vlačič slab minister, ker mora popravljati sranje iz prejšnje vlade pa si en velik dvoličnež.
Hijena
# 11.06.2009 ob 19:58
Edino pravilno, že tako so pri nas predrage vinjete, glede na stanje avtocest...
kralj matjaž
# 11.06.2009 ob 19:55
Spet se kaže kako slabe ministre mamo, sramotno.
Primi123
# 11.06.2009 ob 19:34
Imam en predlog za vlado. Ceno vinjete naj zniža na 10 eur, zniža pa naj tudi veljavnost vinjete na 5 dni. Tako da bo moral vsak, ki gre na dopust skozi našo državo za en teden kupiti 2. Tako bo plačal namesto 15 eur 20 eur. Potem pa naj se bunijo.
Če pa evropska komisija kaj da na svoj ugled in nepristranskost, Tajani naslednji mandat ne bo več komisar.
ohi
# 11.06.2009 ob 19:34
SDS se mi kar smili že, kake majo ej pa to ne moreš verjeti. Majo se za neke profesionalce pa da vlačič ni dorasel, sami pa so to zadevo izpeljali tako na hitro in nepremišljeno, da je sedaj ravno zaradi njih ta problem.
vratko12b
# 11.06.2009 ob 19:32
na vinjete še napisat iFEELslovenia
izidor.vindis2
# 11.06.2009 ob 19:31
V takšnih ali podobnih skupnostih je vedno sranje če si majhen ... pa ni važno ali je Jugoslavija ali EU ali ne vem kaj.
izidor.vindis2
# 11.06.2009 ob 19:30
Jaz sem vedno govoril, da bo EU malo drugačna "Jugoslavija". In to se vedno bolj kaže. Morda bi vseeno morali začeti razmišljati o podobni poti, kot je šla Švica. Pa se bo marsikateri začel čez par let spraševati, kako to, da smo se odločili za EU :) Podobno kot so se nekateri spraševali kako to da smo se odločili za Jugoslavijo :)
ofsajders
# 11.06.2009 ob 19:28
Pa kaj bi rad prekleti makaronar??Naj ga Vlačič pošlje v p.m.zdaj pa že pošteno serj.ejo, najboljše, da še mi plačamo makaronarjem in ostalim, d a se bodo vozili po naših avtocestah.Hurc, pizdhe,vinjete bi mogle stat toliko kolikor nam paše, ne pa kolikor paše evro mogotcem, če zahtevajo enake cene za vinjete, potem še mi zahtevajmo enake plače, kot jih imajo v Nemčiji,Avstriji..če ne jih bomo pa tožili..EU namreč..pfuj gnilobe.
lulček
# 11.06.2009 ob 19:26
referendum za v EU, volilna udeležba 60 % če me spomin ne vara, 90% za vstop.

predali monetarano suverenost, pa tudi pravni red na marsikaterem področju je bilo potrebno in še bo potrebno ''uskladiti'' (haha tako se politično korektno reče lajanju na gospodarjev ukaz, haha)

dobili in dobivamo raznorazna sredstva (tudi za avtocestni sistem), pa še to mnogo premalo glede na potenciale - seveda zaradi naših izjemno sposobnih preteklih, sedanje, in prihodnjih vlad - slovenskih politikov na splošno

ste mislili da bo vse to džabe? hahaha, pa ne živimo v svetu z rdečo kapico ljudje.

sej veste temeljni zakon narave: akcija - reakcija.
rush1
# 11.06.2009 ob 19:00
Pa to ne moreš verjet. Sami so sforsirali te vinjete, zdaj bodo pa za to zahtevali odgovornost drugih. Aroganca na vrhuncu
izidor.vindis2
# 11.06.2009 ob 18:59
SDSovci so sicer tako sami šizofreniki, sedaj pa se s svojimi vsakodnevnimi izpadi v parlamentu in po državi prav smešijo :))))
zipper
# 11.06.2009 ob 18:58
@66
Primerjaj plačevanje tunelov v Avstriji in Sloveniji recimo..
Alchemist
# 11.06.2009 ob 18:57
Naša stara lepa SDS spet ne izgublja priložnosti za neumne poteze.
roksy-
# 11.06.2009 ob 18:57
Da bi pa letne znižal, to pa ne!

Adijo! Pa še koga sabo vzemi Vlačuga!
zipper
# 11.06.2009 ob 18:57
Zame je Vlačič ena svetlih točk te vlade, vsaj kaj dela če ne drugega.
Janšisti mi ga pa lahko potegnete, lejte kako je vaša vlada zajebala kar se vinjet tiče haha.
nesesekirat
# 11.06.2009 ob 18:39
Patrick iz vlade, tisti, ki je lansko leto zakuhal vinjete in porušil ustaljen red plačevanja cestnin in s tem samozadostno financiranje DARS-a, pa iz države. Za vedno!
In tovariši Janševisti, oglejte se cene vinjet v Avstriji (10 dni za 7,50 €)
R2D2
# 11.06.2009 ob 18:20
INTERPELACIJA !!!

Spet ščuvanje SDS ne za Slovenijo ampak za svoje potrebe !!!
Alchemist
# 11.06.2009 ob 17:50
Mislim da bi se Tajanija lahko obtožilo delovanja v korist svoji državi znotraj komisije, evropski komisarji (čeprav ima vsaka država svojega) namreč tega NE SMEJO početi!
Tomaz87
# 11.06.2009 ob 17:46
Tolko sem prej plačal jaz za it do ljubljane in nazaj.

Torej z tem profitirajo samo tujci. Oramai naj gremo nazaj na plačniško avtocesto.
PONOS
# 11.06.2009 ob 15:18
Ja kaj ste pa mislili ?Avstrija je naivna država i računa le 7 evrov Slovenija pa ima avtoceste iz zlata pa po 15 evrov ?Nebeški narod ni kaj!
ajerestakohudo
# 11.06.2009 ob 14:54
"zna se", tudi ti ne poznaš odgovora na moje vprašanje?
JANI.ST
# 11.06.2009 ob 14:01
ma nej si ta tajani vtakne to vinjeto nekam. koji faktor je on da nam določa cene?
upam da vlačič ne bo popustil.
Adut97
# 11.06.2009 ob 13:59
fy Tajani, naši politiki so pa tudi eni bizgeci, ne vem kaj čakajo s tožbo proti tej evropski pijavki. Cene niso v njihovi pristojnosti, lahko pa subvencionirajo tranzit skozi Slovenijo in s tem dosežejo nižje cene, če jim že kaj ne paše.
dcelec
# 11.06.2009 ob 13:54
Pa EU ni država in mi nismo njihova republika..tako kot je, je najbolše, ker si upajo nam postavljat pogoje, še celo ceno vinjet, pa mislim, da je to kar je zarukano za tri PM.
"zna se"
# 11.06.2009 ob 13:50
Razumijem ja vas,
pa mogli bi se onda zalagati da se i malo gorivo digne ipak puno turista prođe kroz vašu zemlju.
A mozda to i nije najbolji primjer, s obzirom da je moguce i na rezervi proci kroz Sloveniju.
ajerestakohudo
# 11.06.2009 ob 13:22
Mogoče kdo ve, kje bi se dalo nabavit tedensko vinjeto za čoln za plovbo po hrvaškem morju. Jaz bi šel z mojo gumico na morje samo za en teden...
gassko
# 11.06.2009 ob 13:13
Gremo stavt da bojo vinjete 10€!!!
GLOTA
# 11.06.2009 ob 13:09
Prej je bla cestnina Pesnica Šentilj 0,75 € tak da je 10 € dosti preveč
Anonimni12
# 11.06.2009 ob 13:02
Skoda, da nismo lepo uvedli zaprtega sistem po vsej Sloveniji - vhodna/izhodna postaja - in bi spromoviral ABC, kjer bi dal 10 - 20 % cene ki se jo placa s kesom, te cene pa bi lepo krepko dvignili. Na ta nacin bi imeli redni uporabniki dober kolicinski popust, Komisija pa tut ne bi mogla tezit, ker bi vsak z ABCjem lahko po tej ceni fural. Verjetno pa si vecina tranzita ne bi kupovala ABCja.
demon
# 11.06.2009 ob 12:59
Se strinjam z nekom ki je napisal, da bi se mogle poenotiti cestnine po vsej EU in tudi v državah kandidatkah za EU, torej tudi na Hrvaškem.
JebiVetr
# 11.06.2009 ob 12:54
kavsnejo naj se nekam. Tujci nam bojo svinjal, mi jim bomo pa cestnino subvencioniral. Naj imajo tisti denar za avtoceste, mi pa nabijemo vinjete za tujce v višave...
kralj matjaž
# 11.06.2009 ob 12:42
To opozicija opozarja že od vsega začetka.
kukunje
# 11.06.2009 ob 12:42
Ta lolek naj se zase in za svojo rit briga!!!!! ns pa nej lepo pr miru pusti!!!! a pol bomo pa mi še za tujce plačevali, al pa mogoč pričakuje še, da bomo tujcem kšno nagrado dali ker rabijo naše ceste in delajo zastoje na poti na hrvaško!!!! čim dražje tedenske vinjete, da bo Slovenija imela od tujcev vsaj to korist!!!!
pajon
# 11.06.2009 ob 12:41
http://www.facebook.com/group.php?gid=11
1853544407peticija proti GG na facebooku
emideluks
# 11.06.2009 ob 12:37
95€ se lahko kr hit obrne
windir
# 11.06.2009 ob 12:37
zakaj majo avstrijci tolk đabe 10 dnevno vinjeto?? ker lahko računajo tunelnine. in če greš čez avstrijo, daš tolk keša k pr ns zdj. tko da nj bodo sam tih, banda hudičeva. diskriminacija do nas, ne nas
lojzi1
# 11.06.2009 ob 12:37
te hijene iz Bruslja gledajo samo za svoj profit kaj ko bi enkrat rekli pričakujemo da bo v Sloveniji ista plača kot na zahodu za kaj takega pa te mastne evro riti nimajo jajc
psvp
# 11.06.2009 ob 12:36
maximalno 65€ za letno vidnjeto ne pa 95€ kokr pravi po tanovem, mamicu mu temu ministru........
nenn0
# 11.06.2009 ob 12:32
Nam se gre za tedenske, ne na splošno za dražjo cestnino. Tedenskih itak slovenci ne bomo uporabljali in je prav, da čimveč iztržimo.Hrček, ne gnjavi...
"zna se"
# 11.06.2009 ob 12:27
Ajde mi recite di to ima, da se ljudi u svojoj državi zalažu za skuplje cestarine?
Presmiješno !!!
aaa
# 11.06.2009 ob 12:13
@neo321
Pred uvedbo vinjet so bile cene pri nas v rangu italjanskih, pa se nobeden ni bunil.
kass
# 11.06.2009 ob 12:13
in da to "zahteva" ravno italjan....banda!, jaz bi reku, da naj tedenske stanejo še več kot 15€, naj bodo vsaj 18€, ker tud to ni preveč za en tedn se vozt po naših cestah!!
neo321
# 11.06.2009 ob 12:09
ja, seveda- Italijani pa naj omogočijo ceno cestnine od Gorice do Rima za 12€! ha ha

Banda italijanska! V Italiji nenoramalno zaračunavajo cestnine, pri nas pa bi se vozili skoraj zastonja, a ne?!?!
iluzionistka
# 11.06.2009 ob 12:06
saj. a računanje za vožnjo skozi AUT tunele pa je ok? ker plačaš več tunelov kot pa cestnin za vožnjo po AUT.....da o italiji ne bi. kar lepo naj plačajo, al pa se vozijo po starih cestah. imeli bodo možnost kupiti tedensko vinjeto, če pa jim ni všeč cena, se pa naj vozijo okoli. tudi meni ni všeč cena za AUT tunele, pa jo plačam.in ja, sem mnenja, da je diskriminatorna, ker je tunel del avtoceste, za katero kupim letno vinjeto
kass
# 11.06.2009 ob 12:06
čas je da se ta vlada že izkaže in da se ne uklanja zmer vsem in povsod, če pa svoje cene nebodo znal zagovarjat, ker tud drugje so cestnine astronomske al pa majo razne mostnine, pa posebej za tunele za plačat,... razmerje je planirano pa tudi uredu glede na druge države, tako da kje je tle diskriminacija, pa nej se ta Tajani izogne Sloveniji in nej gre čez sosedne države, če ga tolk moti vse!! Res upam da ima ta vlada sposobne ljudi in se bodo postavili po robu Tajaniju, ker drugače je pa res čas da Pahor s svojo ekipo pospravi kovčke!!!!
mile77
# 11.06.2009 ob 12:06
upam stavit da jo bomo znižali iz 15€ na 10€

mi smo rekli15€ tajani je hotel 5€ ... kompromisna rešitev bi bila potem nekje vmes torej 10€
aaa
# 11.06.2009 ob 12:05
@zamudnik
Torej je Trajani kriv, da se pri nas 3/4 denarja pri gradnji avtocest pokrade.
blue3dragon
# 11.06.2009 ob 12:00
Upam, da na našem ministrstvu ne bodo popustili pri ceni, saj tudi 95 Evrov na leto ni veliko, če avtocesto veliko uporabljaš. Kdor pa je ne uporablja veliko, si bo pa krajšo kupil. G. Vlačič, cene vinjet pa postavimo kar sami, ne pustite se izsiljevati s strani nekega nepomembnega komisarčka EU.
Highlander
# 11.06.2009 ob 11:59
Ja, diskriminacija res ne sme obstajat, zato moramo zahtevat,:
sa imajo delavci istih panog v celi EU enake dohodke,
da imajo državljani cele EU enako socialno in zdravstveno varnost,
da imajo državljani cele EU enake dolžnosti in tudi pravice,

DA SI V ČASU URADNE RECESIJE POSLANCI IN BIROKRACIJA EU NE ZVIŠUJEJO SVOJIH PREJEMKOV NA RAČUN DELAVSTVA, KATEREMU JIH ISTOČASNO ZNIŽUJEJO.

V našem primeru pa naj komisar Tajani zagotovi EU sredstva za redna odplačila kreditov za naše avtoceste, pa lahko pristanemo na njegova pričakovanja. Dokler pa teh sredstev ne bo, je stvar RS, kako bo to uredila. Če je postavljena cena enaka za vse uporabnike, ni diskriminacije. Vse nadalje je brezpredmetno razpravljanje in namerna izguba časa in nabiranje političnih točk, in veliko vprašanje je, kakšen je dejanski vzrok takšemu načinu izsiljevanja EU.
JohnMichxx
# 11.06.2009 ob 11:57
No za tujce bodo spustili ceno in letno nam povišali. Drugega ni pričakovati od te diabolične vlade.
franzz
# 11.06.2009 ob 11:57
Prejšnji teden sem se peljal od mejnega prehoda Sežana do Verone. V eno smer sem plačal 15,17 EUR in prav toliko za nazaj. Oni bi se pa en teden vozili po Slovenskih cestah za 10 EUR.
mihas
# 11.06.2009 ob 11:52
Za Italijane pa še malo popusta?!
TineB
# 11.06.2009 ob 11:40
Zame pa je skodelica kava v Bruslju predraga.

A bo kak komisar tudi to "diskriminacijo" odpravil? In zbil ceno vsaj na €2.
zamudnik
# 11.06.2009 ob 11:40
@22 Samo v razmislek podajam cene Vignette za leto 2009 v sosednji Avstriji, ki ima mimogrede veliko več kilometrov avtocest:
10 - dnevna: 7,70 Eur
2- mesečna: 22,20 Eur
letna: 73,80 Eur


No, višina celoletne slovenske vinjete, ki bo v primeru pocenitve tedenske 'ala Trajani' hočeš-nočeš drastično poskočila (ceste je pač treba vzdrževati in jih dodatno graditi - tudi za turiste), je kajpada popolnoma nepomembna, kajne? Če Avstrijec za celoletno vožnjo po svojih cestah plača 70 evrčkov, Čeh 35, Slovenec pa npr. 150, to seveda ni do nikogar diskriminatorno, kajne, signore il grande turista Trajani?
SoloSolo
# 11.06.2009 ob 11:38
pacek italijanski
džeri
# 11.06.2009 ob 11:36
Po tem pa naj ta komisar uredi da bodo tuneli v Avstriji po 5 evrov
potamošer
# 11.06.2009 ob 11:27
22. samigando (11. junij 2009 ob 11:23)
Kaj pa tuneli???
slovencl
# 11.06.2009 ob 11:27
To je diskriminacija Slovenije!
Mi moramo tako ali tako kupiti letne če hočemo peljati po kakšni obvoznici.
Naj preračunajo, koliko znese cestnina na Hrvaškem. Pa naj jim bo srečno z letošnjo turistično sezono, Italijanskemu komisarju pa tudi!
potamošer
# 11.06.2009 ob 11:25
Ja, ja Vlačič, igranje na vaških veselicah je nekaj drugega kot voditi prometno ministrsrvo.
samigando
# 11.06.2009 ob 11:23
Samo v razmislek podajam cene Vignette za leto 2009 v sosednji Avstriji, ki ima mimogrede veliko več kilometrov avtocest:
10 - dnevna: 7,70 Eur
2- mesečna: 22,20 Eur
letna: 73,80 Eur
id_54678
# 11.06.2009 ob 11:21
Po 10 € na teden.

Pa vsak tunel zaračunat, kot to delajo ostali s komer nas primerjajo!!!
Arndovia
# 11.06.2009 ob 11:20
To pa je malo prehud poseg komisarja...
Resda je prejšnji sistem (oz. še zdajšnji xD) bil diskriminatoren do tistih, ki AC uporabljajo manj in da bi za to morali plačati polletno vinjeto. Tedenske, mesečne in letne, ki jih pa uvajajo zdaj, pa mislim, da bodo kar vredu špilale (še cene se mi zdijo primerne, vsaj v razmerjih). Ceno le-teh pa določa vlada RS in ne Evropska Komisija, vsaj zaenkrat.
TineB
# 11.06.2009 ob 11:19
Če je res tako proti nediskriminacijo, potem naj g. Tajani takoj - kot komisarka Redingova pri mobilnih operaterjih - sproži postopek za poenotenje cestnin / tedenskih vinjet po VSEJ EU.

Po €10 / teden.

To bi bila borba proti diskriminaciji državljanov EU.

Kar pa Tajani počne, pa je le pritisk na SLO, naj omogoči poceni vinjete za Lahe, ki se poleti vozijo na vzhodno jadransko obalo sončit.
daw
# 11.06.2009 ob 11:14
Dobro. Letne pa na 150€ ali 200€. Samo, da bodo sosedi in EU veseli.
Ali bodo naši politiki naredili kdaj kaj za nacionalni ponos in pokončno držo Slovenije? Retorika....
fokus
# 11.06.2009 ob 11:06
Ne kapirate: dal so dinarčke, pa jih hočejo met pod kontrolo.
Phobos
# 11.06.2009 ob 11:05
Kurc pa Evropska Unija-spet smo ene ovčke ratal in poslušamo kaj pravjo "višje institucije". Treba je izstopit iz EU-ja pa nej se jebejo z vinjetami in hrvati!
DICEMAN
# 11.06.2009 ob 11:05
vsi komentarji so na mestu!!! pa da vidimo če ima Vlačič kaj drže.
frelc
# 11.06.2009 ob 11:04
isto vlačič
frelc
# 11.06.2009 ob 11:04
treba bi eno bl avtoritativno osebo za zunanjega ministra... k tale žbogar ne naredi velik da bi se jim uprli...
dmejz
# 11.06.2009 ob 10:59
Če kle Patrik popusti naj ga razrešjo kot ministra. K bo evropa naše kredite odplačvala bodo mel besedo.
Timko
# 11.06.2009 ob 10:53
Jebi se, makaronar ustrani! Vztrajati moramo pri svojem, vsaj do septembra, da Hrvatom čim bolj zajebemo to sezono.
iluzionistka
# 11.06.2009 ob 10:52
od kdaj pa je v pristojn osti institucij ES, da določajo cene naših storitev? mi smo dolžni uvesti vinjete za krajši čas zaradi diskriminatornosti do dujcev, ceno pa določamo sami.če pa komu ni všeč cena, se pa naj pelje po starih cestah.ki bodo, vsaj upam, konkretno pokrite z radarji.
B in .
# 11.06.2009 ob 10:51
Nobenega izsiljevanja... v tujini, tudi na Hrvaškem so cestnine astronomske( ali tunelnine).
B in .
# 11.06.2009 ob 10:50
Ma nej dajo 10 ali 14 dnevno vinjeto za 30 Eur pa je... letne in polletne se v tem primeru nebi bistveno podražale(rabile podražat). Vsi zadovoljni...
Josip Groß Rito
# 11.06.2009 ob 10:49
In kje je naš komisar de heer Potočnik?
la.sonrisa
# 11.06.2009 ob 10:48
aha, zanimivo, da je ravno v luksemburgu ta model tako glasen. a to, da v luksemburgu stane navaden sendvič 6 eurov pa ga ne moti? sod off, vtikujejo se samo tja, kjer vejo, da bodo lahko drek mešali. tujci, ki se vozijo čez slovenijo so turisti, in oprostite, jaz če grem na dopust se za 10 eurov gor al dol ne sekiram, ker je to itak brezveze. sicer pa se ti ljudje vozijo po naših cestah, zaradi katerih je dars zapufan še za 100 let naprej. in prav je, da se to čimprej odplača.

sicer pa komisija lahko od nas zahteva tedenske vinjete, njenih cen pa ne. konec koncev to ni diskriminacija, ker noben nobenega ne sili, da MORA it po avtocesti. pa naj gredo na regionalne ceste, če imajo kaj proti. o diskriminaciji se lahko govori, kadar gre za osnovne življenjske pogoje, ne pa za izbiro, po kateri cesti se boš peljal. loleki.
kenda
# 11.06.2009 ob 10:47
Naj gredo taki komisarji nekam. Kaj se vtikajo v naše zadeve in naše cene. Dali smo jim tedensko vinjeto, po razumni ceni, pa še vedno ni dovolj dobro. Kaj bi sploh še radi?
Alex8
# 11.06.2009 ob 10:42
Zakaj diskriminacija, saj za nas bo tudi tedenska 15€ ???
Ali nismo mi v EU???? Sem kaj zamudil med dopustom??? A pasoš še velja 'tastari'???
Anonimni12
# 11.06.2009 ob 10:41
Ja nic zdj je treba pa takoj komisijo tozit. Solocanje cene ni v njeni pristojnosti. Tudi mi moramo placati v Avstriji za tunele - prav tako stane vec kot 40 € da gres iz italije v Francijo in nazaj, pa je tunel dolg vsega 14 km. TAKOJ TOZITI
frgo
# 11.06.2009 ob 10:41
Čas je, da Slovenija vloži tožbo proti temu komisarju zaradi diskriminiranja.
gl20
# 11.06.2009 ob 10:38
bi blo lepo ja....
Kazalo