Predsedniške volitve 2012

Poudarki

  • 71,7 odstotka anketirancev vlade ne podpira
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 31 glasov Ocenite to novico!
Slovenski utrip
Na FUDŠ-u opozarjajo, da izidi ankete kažejo na javno mnenje v času anketiranja, ne pa nujno tudi na volilni dan. Foto: FUDŠ
Anketo je med 26. in 28. novembrom izvedla Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici. Po telefonu so anketirali 903 polnoletne osebe, uporabili so večstopenjski slučajni vzorec.

Dodaj v

Slovenski utrip: v nedeljo Pahorju 75, Türku 25 odstotkov

Stranke: na vrhu SD in SDS
30. november 2012 ob 09:41
Ljubljana - MMC RTV SLO

Volilna projekcija raziskave Slovenski utrip kaže, da bi od tistih, ki bodo "zelo verjetno" odšli na volišča, tri četrtine glasovalo za Pahorja, ena četrtina pa za zdajšnjega predsednika.

Redna decembrska raziskava Fakultete za uporabne družbene študije (FUDŠ) kaže, da se dve tretjini anketiranih namerava zanesljivo udeležiti predsedniških volitev. Ker anketirani navadno "precenjujejo verjetnost udeležbe", bo ta bržkone še manjša, napovedujejo avtorji raziskave.


Anketa: dobra polovica za Pahorja
Izvedli so merjenje javnega mnenja, iz njega pa izpeljali projekcijo za dan volitev. Boruta Pahorja je podprlo 53,6 odstotka anketiranih, Danila Türka 17,2 odstotka, 11,8 pa še ne ve, kaj bi izbrali. Skoraj petina bi izbrala "drugo".

Že zdaj pa vas vabimo, da RTV Slovenija spremljate tudi v nedeljo ob 19. uri, torej po zaprtju volišč, ko bomo objavili rezultate vzporednih volitev.

Projekcija: v nedeljo tri četrtine za Pahorja
Projekcija za dan volitev Slovenskega utripa temelji na dveh predpostavkah: neopredeljeni in "drugo" so enakomerno razporejeni med oba kandidata ali pa ne gredo na volitve; volitev pa se udeležijo tisti, ki v raziskavi svojo udeležbo opredelijo kot "zelo zanesljivo". Med "zelo zanesljivimi udeleženci" je največ tistih, ki so se udeležili prvega kroga in volivci Pahorja; podporniki zdajšnje vlade ter podporniki SD-ja in SDS-a.

Na teh temeljih je Slovenski utrip napovedal, da bo v nedeljo 75 odstotkov volivcev glasovalo za Pahorja, 25 odstotkov pa za Türka.

Zvestoba volivcev iz prvega kroga
Glede na anketo FUDŠ-a bi Pahor ohranil veliko večino volivcev iz prvega kroga (95,5 %) medtem ko bi Türk ohranil tri četrtine (15 odstotkov Türkovih volivcev bi "prebegnilo" k Pahorju). Zverovi volivci bi v skoraj 80 odstotkih podprli Pahorja.

Vlado podpira petina
Sodeč po anketi vlado podpira 22,5 odstotka, proti njej pa je 71,7 odstotka.

Podpora političnim strankam
Med strankami sta na vrhu SD (15,8 odstotka), SDS (13,9 odstotka), na tretjem mestu je PS (7,6 odstotka). Četrti je SLS pri štirih odstotkih, peti DL (2,5 odstotka), sledita NSI (1,5 odstotka) in DeSUS z enim odstotkom. Kar polovica vprašanih ali ne ve, koga bi volila, ali pa ne bi volila nobene stranke.

Al. Ma.
Slovenski utrip
Slovenski utrip
Slovenski utrip
Slovenski utrip
Slovenski utrip
Slovenski utrip
Slovenski utrip
Slovenski utrip
Prijavi napako
Komentarji
luka097
# 02.12.2012 ob 18:34
Itak je vseen kdo bo. Čas je za novo politiko. Se mi pa vseeno zdi, da se vse spet preveč delite in to pomeni, da ne bomo nič spremenili. Raje se ukvarjajte z rešitvami, kaj bi vi naredili, če bi vladali. Jaz vem kaj, to pa še sledi.
PICENG
# 30.11.2012 ob 23:38
Poglejte, kaj že vse ni bil Pahor? Bil je že evroposlanec, poslanec, partijski funkcionar, pa predsednik državnega zbora, predsednik prenovljenih komunistov, nato še predsednik vlade. Zdaj bi rad bil še predsednik republike in sam trdi, da je vse dosedanje funkcije perfektno opravil !? Je res bil tako zelo uspešen v dosedanjih funkcijah, da bo tudi dober predsednik?Ne verjamem in zelo se nam bo otepalo, če bo izvoljen.
Volitve X
# 30.11.2012 ob 22:33
Pozdravljeni!
Smo skupina, katera se je ustanovila z namenom da se v nedeljo 02.12.2012 na volitvah za predsednika vsi izkažemo z enim velikim X čez celi volilni listič.
Navaden državljan z volilno pravico lahko povsem legitimno izrazi svojo voljo in pokaže nestrinjanje z trenutno politiko...
Torej, volil ne bom ne enega in ne drugega, prečrtal bom celi list!

POVEJ NAPREJ....
Bolek
# 30.11.2012 ob 16:41
Volivci, ki podpirate Boruta Pahoja, ne se dat uspavat z temi anketami, ki so delno prirejene samo zato, da bi vzbudile socutje do Türka. Türk se spreneveda kot vedno, trdi da ni kandidat nobene stranke, pri tem pa je vsem jasno, da je kandidat stranke PS in Jankovica, pa tudi starih sil kontinuitete. Borut Pahor je vsaj posten in javno nastopa kot kandidat stranke SD.

Podimo v nedeljo vsi na volisca in obkrozimo svojega kandidata!
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 15:08
Galaxy
Pametno si pojasnil zadeve to je TO . BRAVO
STANE
# 30.11.2012 ob 14:56
Galaxy

Hvala za opozorilo,češ, da se iz mojega komentiranja čuti bes.Mojih komentarjev nisem
usmerjala,kot udrihanje po drugače mislečih,ampak sem hotela navesti nekaj dejstev,
ki dejansko kažejo na zamegljeno sliko dogajanja.Seveda,je to spet moja presoja.
Ne mislim nikomur spreminjati mnenja,še manj pa vplivati na glasovanje posameznika.Res me jezijo komentarji,še posebaj po moji presoji neutemeljeni in skušam biti objektivna.Mogoče mi res ne ratuje najbolje,vsekakor pa ne želim biti žaljiva do nikogar od politikov in komentatorjev.
Galaxy
# 30.11.2012 ob 14:18
STANE

Ob vsemu temu tvojemu besu in negativni energiji se oni po kateremu imaš uzdevek sigurno obrača v grobu ... pa brez zamere. Ne razumem zakaj nekateri tako udrihate po ljudeh z drugačnim načinom razmišljanja. Gotovo vaš bes in negativizem ne bo pomagal, da bodo ljudje glasovali drugače. Kvečjemu bodo zaradi tega še bolj prepričani v svojo odločitev. Če ljudje ne čutijo, da bi bil Turk njihov predsednik pač tako je. In tudi vsa ta negativna kampanja, ki jo meljete in meljete vse te zadnje dni oziroma od začetka kampanje, kot da bo konec sveta tudi ne bo pomagala vašemu kandidatu saj počnete ravno to kar očitate Janši. Da se bumerangi vračajo pa vejo Aborigini 20000 let ;-)

Pa lep dan še naprej
STANE
# 30.11.2012 ob 14:09
Pahor in Turk imata oba redneckovsko frizuro na prečko, vendar Pahorju frizura pristaja, Turk pa izgleda kot en klovn iz Alabame

Imaš prav,Pahor naj bo predsednika zaradi frizure !!!!
bugatti
# 30.11.2012 ob 13:58
Pahor je slovenski Obama, je karizmatičen, všečen, daje občutek, da je predstavnik vseh slojev prebivalstva. Turk je pa kot Mitt Romney, snobovski, aristokratski, hladen, daje občutek, da se z bi z navadnim človekom šel slikat samo zaradi tega, ker bi imel neko korist, v resnici pa na navadne ljudi zviška gleda.

Pahor in Turk imata oba redneckovsko frizuro na prečko, vendar Pahorju frizura pristaja, Turk pa izgleda kot en klovn iz Alabame.
STANE
# 30.11.2012 ob 13:43
drugorazredni ima samo še tri dni...

Predlagam,da damo Pahorju vzdevek prvorazredni,če za drugega,zaradi funkcij,ki jih je ali jih še bo uprvljal v svoji bogati celoživljenski karieri.Do sedaj še nismo imeli politika,pa tudi če štejemo Jugo, imel toliko vrhunskih funkcij v Sloveniji,to je od predsednika stranke,predsednika parlamenta.predsednika vlade in predsednika republike,da je najmanj,kar si zasluži vzdevek PRVORAZREDNI.Človeka,tako širokega aspekta,sposobnosti
upravljanja vseh funkcij v neki državi,verjamem,da ne premore niti ena druga država na svetu.
STANE
# 30.11.2012 ob 13:34
Ne da Predsednik Turk tega noče videti niti slišati problem ni samo v Janši problem je v NLB

Turk z banko nima nič in ne vem po kom sodiš,da tega noče videti.Saj ve in vidi,pa nima pristojnosti kaj narediti.Janša pa ima pristojnosti in novega direktorja je nastavil.Banka je v lasti države,torej pod nadzorom vlade in njenih nadzornikov.
STANE
# 30.11.2012 ob 13:31
rrrrrrrr
Lepo si napisal,kaj naj naredijo,se sprašuješ ZAKAJ TEGA NE NAREDIJO ? Naj vsaj seznam dajo v javnost.Pa nič. Kdo pa ima sedaj pooblastila, da to naredi ?Pahor je priznal,da pojma ni imel,kako je z NLB in NKBM.Miljarde pokradenega,on pa pojma ni imel!
Banko je pa znal dokapitalizirat.Se nista s Križaničem spraševala,zakaj,kje je denar ?
Banda nesposobna.Sedaj pa Janša in Šušteršič vesta,kje je denar,mi pa NE SMEMO vedeti,sam varčevati moramo,da bodo te pufe pokrili.Je imel kdo rubež?Je kdo že odšel na sodišče,razen Kordeža,ki je še najmanjša riba...
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 13:20
STANE
Glej ne ti ne jas tega s protestom ne bova rešil nisva midva kradla. tisti pa ki so morajo položit račune predvsem zato gre. Ne da Predsednik Turk tega noče videti niti slišati problem ni samo v Janši problem je v NLB kot ugotavljaš ampak sedaj naj končno naredijo to da gredo prečekirat kdo je koliko vzel in naj vrne tega se vsi branijo. lepo je jemati kar ni tvoje ali moje to ni res to sploh ni lepo zato kdor je koga nategno mu naj vrne dostojanstvo.
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 13:11
grofdrakula
Glej prvo kot prvo Kangler prekoračo vse meje jas te razumem. Drugo Jankovič je obkradel več tisoč ljudi poglete si Stožice kako zgedajo VAM JE VSE TO NORMALNO NJEGOV SIN JURE JE DOLŽAN ČLOVEKU 3000000€ IN SAM NAPIŠE DA BO TA DOLG POŠTENO PORAVNAL DO 21.11.2012 A GA JE ŠE VEČ NJEGOV DOM PRIJAVI V CIPRU. Njemu kupi diplomo in s tem pomaga sinu in zdaj te lepo prosim kaj ima s tem Pahor Turk pa ima na to bi moral reagirati in pozvati sodno vejo oblasti ,da to preprečijo ne da se v kovčki nosi denar in se tiste na sodiščih oprošča ki kradejo v tem je poit.
STANE
# 30.11.2012 ob 13:09
rrrrrr
Tbi veliko tega ni jasno.Jankovič,kakšen koli "lopov"bil,NI spravil državo v to stanje !
Janša in Pahor sta pa djansko k temu pripomogla.Dobro,ti imaš v želodci Jankoviča.Pufe Jankovičevega sina ne boš pokrival ne ti,ne jaz,ker je njegova firma dolžna drugi firmi in jih bo moral pokriti SAM.Drugo pa so krediti preko NLB,za katere ne izvemo imena in jih pokrivamo davkoplačevalci.Jankovič do sedaj ni imel nič pri odločanju financ države in vpliv na gospodarstvo..,država pa je v kur.....
Torej,ti misliš,da počakamo,da na Janša izvleče.Dobro.Jaz pa mislim in najbrž večina,da ne gre v pravo smer,ne zaupam taisti vladi,ki nas je sem pripeljala,da nas lahko reši,ne zaupam Pahorju,ki je tudi del tega.Njvečji krediti so se delili pod Janševo vlado,sedaj hočejo
vse pomesti pod slabo banko,da bomo spet vsi pokrivali,holding naj bi netransparentno prodajal še zadnja podjetja (smo videli Mercator)gospodarska rast nazaduje,varčevanje
se stopnjuje.,sociala,zdravstvo umirata.... Mogoče pa je še nekdo v tej lubi Sloveniji,ki bi nas morda izvlekel,manj boleče za vse državljane..
letnik49
# 30.11.2012 ob 12:58
Naj vas ne zavedejo ankete, v drugem krogu pridejo na volišča tudi trenerkarji....
grofdrakula
# 30.11.2012 ob 12:57
@ rrrrr
Hujska narod? wake up! Te moti, ker tvojega Kanglo ni podprl?
Narod hujska ze vsa leta JJ in ne Turk. Hujskanje, pri Turku, pa vidite predvsem tisti, ki nocete poslusati oz razumeti, ter le ponavljate Majerjeve parole gor in dol.
Sicer pa razlagati osebku, ki ve vse in obtozuje cloveka, ki je v nasi politiki le 5 let, da je kriv za vso sranje, ter na drugi strani podpira manekena, ki jo je vodil vsa ta leta in drzal stango vsem ki so kradli, nima smisla.
STANE
# 30.11.2012 ob 12:56
Aja pa še to,Turkov komentar,da gre v drugi krog,da zmaga,saj sem tako storil že pred 5 leti.Ali si slišak katerega kandidata,da gre na volitve zato,da bi izgubil ?Vsakdo tako pravi,pa če dejansko nima možnosti.Npr Zver je tudi ponavljal,da bo zmagal ...A Pahor pa govori,da bo izgubil,lepo te prosim..............
STANE
# 30.11.2012 ob 12:53
rrrrrrr
Prav nič ni naredil te tri tedne samo hujska narod i spravo se je na Kanglerja

Prosim,če poveš,v kateri izjavi Turk hujska narod.Izjavil je,naj se demonstrira mirno,ne nasedati provukacijam in da so protesti osnovna demokratična in človekova pravica izražanja nestrinjanja.Kje je tu Hujskanje.Ali bi moral PREPOVEDATI demonstracije ?
Na Kanglerja se ni spravil ON,ampak MARIBOR !
STANE
# 30.11.2012 ob 12:48
rrrrrr
Turk je pozval k odstopu Kanglerja,ker je bil prav ON glavni vzrok protestov.Ne vidim,zakaj bi pozval Jankoviča ali celo Popoviča,če tam občani,ki so ga izvolili , ne zahtevajo njegov odhod.
Verjamem,da bi isto na redil v primeru Ljubljane ali Kopra.Pahor pa ne bi nikogar pozval,a to je pa pravilno in v skladu z voljo ljudstva.Tudi ni podprl zakon,ki naj bi se pripravljal,da imajo ljudje s podpisi možnost odstavitve "nepošetnega"politika.To je prvo,kar bi se moralo TAKOJ sprejeti.Mogoče bi vsaj to dalo politikom malo misliti.
Ne podpiram Jankoviča,ampak je videti,da zaenkrazt ima v glavnem mestu še vedno podporo.To je stvar Ljubljančanov in mislim,da se ljudje iz drugih mest nimamo kaj vtikati v njegovo županovenje.V DZ pa itak nima funkcije,torej posledično ne odloča o ničeme.Njegovi poslanci,kot opozicija pa so itak bili izvoljeni kakor cel DZ.
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 12:41
grofdrakula
Povej hočeš da nas vodi mafija balkanski bojevniki, pove kaj se ti vidi v redu da nas vodijo zato na ulice da delamo pizdarije ali hodimo v službe in smo normali. Žal Turk nas vodi po poti populizma zamisli se kaj je bil njegov komentar. Po prvem krogu . Grem v drugi krog da zmagam saj sem tako že storil pred štirimi leti a ni bilo tako saj bom tudi tokrat prvi. Prav nič ni naredil te tri tedne samo hujska narod i spravo se je na Kanglerja Jankovič pa je njegov šerif. A SI TO SRANJE ŠE NAPREJ ŽELIŠ ŠE TI NI KLIKNILO
STANE
# 30.11.2012 ob 12:38
Pahor ne podpira odstop Kanglerja.Zakaj?Zato, ker je včeraj lepo povedal,da se to lahko začne dogajat vsepovsod po državi in bomo tudi mi na vrsti?Torej se boji za stovček in položaj.Ni vedel ali podpira demonstracije ali ne.Ni se hotel opredeliti(kot nikoli do sedaj),kajti noče razumeti,da tak protest ljudi zahteva spremembe v političnem vrhu,tako levice kot desnice.Postaja jih strah,ene in druge,zato tudi v DZ takoj sklepajo kompromise.
Pahor vidi v ljudeh upanje,Turk obup.Jaz še nisem videla nikogar,ki bi imel upanje in protestiral proti ukrepom vlade,nepravni državi,lopovščini,ki ji ni videti konca,korupciji in nekaznovanju le te enostavno proti politikom,ki so nam "ukradli" državo in glede na izginule podpise,še demokracijo .
grofdrakula
# 30.11.2012 ob 12:33
Sramota!
Protestiramo proti vsej politicni eliti, proti najslabsi vladi v zgodovini naroda, hkrati pa volimo koalicijskega predsedniskega kandidata. Lepo embalazo, a nic v njej. Ali je kdorkoli od podpornikov Povezovalca, sploh kdaj poslusal kako nima prav nic za povedat, le telenovelski nastop. 20 let plus se napaja na sceni in naredil ni, prav nic!
Kot predsednik vlade je imel pooblastila, da bi kaj naredil, pa ni! Se vec, zajebal je vse, zaradi cesar smo ga baje odstavili. Sedaj, kot predsednik, z 100krat manjsimi pooblastili, nas bo pa popeljal v boljsi jutri.
Hlapci!
Skrajni cas za odhod izpod alp, nazalost
Hudomuh
# 30.11.2012 ob 12:04
Ahhh, stari dobri FUDŠ. :D
Galaxy
# 30.11.2012 ob 12:02
JackBauer

Pahorju 75 odstotkov

Kako tudi ne, če ga je pa še Kangler podprl.
Pa še nemško-francoski vlak nam je Pahor spet obljubil.


Sej Turka tudi podpira nekdo ki je v kazenskem postopku in te iste osebe sin se mu je "preselil" na Ciper, da bi pobegnu rubežu ;-) Ja saj vem, da tudi Ivan "podpira" Pahorja ampak tega ni nikoli javno povedal ( SDS podpira g.Pahorja na volitvah )... če se motim pa prosim link, hvala
noprou
# 30.11.2012 ob 11:54
v bistvu je ta moj komentar skoraj kopija enega komentarja s prve strani komentarjev:) da ima namreč drugorazredni samo še tri dni
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 11:50
noprou
prav imaš dobro si napisal vsaka ti čast.!!
noprou
# 30.11.2012 ob 11:49
še trije drugorazredni dnevi ...
rrrrrrr
# 30.11.2012 ob 11:49
Žalostno je tudi to da DANILO TURK NE OPAZI DA MU Jankovič škodi v tej kampanji namesto da bi se ga otresel kot osel sledi njegovi senci to je problem in očitno ni problem v očeh Turka samo Kangler
abi normal
# 30.11.2012 ob 11:38
Katastrofa. Daleč je še do polnoletnosti slovenskega naroda. Obkrožamo nesposobne nakladače in pokvarjence potem se pa pritožujemo nad stanjem v državi. Sprejmite že enkrat svoj del odgovornosti zaboga. Ni dovolj če je lep in ne dela pretirane škode. Ne plačujemo ga zaradi tega.
Pahor je čisti obup. Včerajšnje soočenje bi skoraj moralo odpreti oči večini.
Za Janšo je bil naravna katastrofa, zdaj je pa kar na lepem taprav. Seveda. Ker ve kako z njim manipulirati. S Turkom ne more. In kaj bomo zdaj?
STRIKE
# 30.11.2012 ob 11:30
Jaz sem volil za Turka!

Ta nam vsaj ne bo delal sramote po svetu!

Pahor je nepredvidljiv in se ne zna obnašati!

Ne izbiramo lokalnega politika!
dalton1
# 30.11.2012 ob 11:23
Ne vem kaj je s slovenskim folkom, vse kaže, da bodo dali velikansko podporo človeku, ki je manj sposoben, brez rezultatov, z napačno vizijo in ljubljenčku SDS in Janše ter Nsi. S svojo "povezovalnostjo" bo samo trasiral pot diktaturi, ki je že na pohodu. Vse kar bo lahko naredil bo kalimerovsko jamranje, kar ves čas počne. Pahor, če bi imel res kaj karakterja sploh ne bi kandidiral za predsedniško funkcijo, ampak kaj ko funkcije zbira že od vrtca naprej. Vse to kaže, da polnoletni Slovenci podpirajo. Vboga država, ki ne premore boljšega kandidata.
Wasabi
# 30.11.2012 ob 11:21
Krucifiks
"Ko pa ste dojeli, da mladi hočejo spravo , mir in sodelovanje ( podprli so Pahorja ) predvsem pa izobrazbo delo in aktivno vlogo v družbi jim na vsak način hočete vsiliti revolucijo, kaos in temo ..."

Madonca, ko je bil predsednik vlade, ni bilo nič od mira, sodelovanja, izobrazba - delo, aktivne vloge v družbi, kako si predstavljaš, da bo Pahor zdaj kot predsednik vse to uredil? Se je enim čisto utrgalo? Saj verjamem, da bo Simoni Dimic šlo bolje, pa še kakšni takšni pošteni duši, ampak navadnim državljanom bo pa trda predla, naveza JJ-BP je že pokazala, kako šalabajzerska je. Ampak dobro, vzamem v zakup, da živim med slovenceljni, ki jim lahko vsak proda gnil kostanj. Nič novega!
CtrlDelete
# 30.11.2012 ob 11:18
Ok, Turk bo izvisel, Pahor bo car...kaj potem? A bo Pahor potem rešil Slovenijo ali samo Janšo?
STANE
# 30.11.2012 ob 11:10
Pahorjeva izjava,da mu je najljubši zvok tišina notranjega miru,je bedastoča,ki na žalost ni edina in jih kar mrgoli v njegovih izjavah.Tip je ekscentrik,ki nabija floskule všečne za ušesa,naredil pa ne bo nič,kakor ni v vladi.Ljudje,naivni se slišimo čez par mesecev,ko ga boste spet pljuvali.....
jopp
# 30.11.2012 ob 11:08
SLovan
Get a life...
nim
# 30.11.2012 ob 11:03
Jaz osebno bom oddal neveljavno glasovnico v znak protesta
Krucifiks
# 30.11.2012 ob 11:02
Ko ste zakapirali, da Turka podpira le linija dinozavrov, ste šli v ofenzivo na socialnih omrežjih, kjer mrgoli mladih ljudi na katere ste računali, da v prvem krogu sploh ne bodo šli na volitve...

Ko pa ste dojeli, da mladi hočejo spravo , mir in sodelovanje ( podprli so Pahorja ) predvsem pa izobrazbo delo in aktivno vlogo v družbi jim na vsak način hočete vsiliti revolucijo, kaos in temo ...

Sram vas naj bo !!!
domobrán
# 30.11.2012 ob 10:55
@črnavest

Tulijo samo eni. 10.000 ljudi ni nič proti 2 milijona. Kaj pa si mislijo, da bodo ulica, Viole in GD vodili državo?
topstar
# 30.11.2012 ob 10:53
Mojega glasu Pahor na volitvah ne bo dobil, ker:
1. je eden izmed politikov, ki je že celo večnost v politiki, kjer se seli z ene funkcije na drugo. Pri tem se zna obrniti tako, da je dobro zanj. Za funkcijo je pripravljen storiti marsikaj: delati fizično (Je v tem času uspel opravljati tudi delo poslanca?), prevzeti retoriko SDS (morda tudi miselnost?): ni alternative, strici iz ozadja, ni časa za iskanje drugačnih rešitev … Pahor je del problema, ne pa rešitev.
2. nam daje za vzor Nemčijo, ko bi se moral zgledovati po njej, pa nanjo pozabi. Glede izgube referendumskih podpisov in posledičnega glasovanja o interpelaciji, kot tudi glede prekomerne uporabe sile na protestih v Mariboru, se ne bi zjasnil takoj, ampak bi počakal na rezultate preiskave in na prepričljivo poročilo notranje komisije pristojnega ministrstva o dogajanju. Mariborčani množično zahtevajo Kanglerjev odstop, Pahor še vedno vztraja, da je to Kanglerjeva osebna odločitev. V Nemčiji so politiki odstopali za bistveno manjše stvari in to brez, da bi čakali na končna poročila.
3. ni povezovalen, čeprav so ga polna usta povezovalnosti. Kako bo povezal vse skregane Slovence, če kot predsednik vlade ni bil sposoben povezati niti treh predsednikov koalicije, kaj šele za sodelovanje motivirati opozicijo. Kaj se je v letu dni, odkar ni več predsednik vlade tako zelo spremenilo, da bo sedaj znal ravnati povsem drugače in bo politike znal motivirati za sodelovanje? Nič, samo Pahor želi biti predsednik države.
4. govori, da potrebujemo optimizem, a spodbuja pesimizem in apatijo. Dimitrij Rupel, Barbara Brezigar, Simona Dimic – Pahorjeva stališča so pri marsikom povzročila razočaranje in apatijo, ne pa optimizma. V izjavi, da ni alternative, ni razlogov za optimizem, prej za pesimizem, obup in vdajo v usodo.
5. je brez občutka za realnost. Na vprašanje, kaj bo storil za otroke, ki jim starši ne morejo zagotoviti osnovnega preživetja niti plačati šolske malice, je odgovoril, da razmišlja o organizaciji predavanj o zdravi prehrani (SLO1, 25.11.12). Od tega bodo otroci res siti. Glede lačnih otrok je zanj najpomembnejše (Sobotna priloga Dela, 24.11.12), da ni nihče naklepno sprejel odločitve, da bodo otroci lačni. Po njegovih besedah, je kot predsednik vlade, moral najti rešitev, ki bo preprečila prave socialne katastrofe. Lačni otroci zanj očitno niso prava socialna katastrofa(!?).
6. je nasprotnik znanja in argumentov. Slaba banka se ni obnesla na Irskem, večina slovenskih strokovnjakov meni, da je slaba banka slaba rešitev, Pahor pa kljub argumentom še vedno vztraja pri njej in je proti referendumu. Znanje in argumenti strokovnjakov ne štejejo, očitno politiki vedno vse vedo najboljše. V situacijo, v kateri smo, so nas pripeljale odločitve politikov (tudi Pahorja) in politično nastavljenih »strokovnjakov«, ne pa odločitve strokovnjakov.
dydisi
# 30.11.2012 ob 10:52
Glej glej, mobilizacija turkovega štaba na portalih.. hehe
Krucifiks
# 30.11.2012 ob 10:51
@Volitve X

Če se vam splača v nedeljo gaziti sneg za pot v X ... zakaj pa ne .
maxbernie
# 30.11.2012 ob 10:50
Predsedniška zaprisega Boruta Pahorja:
- obljubljam, da bom še naprej upogljiv kot slalomski kol
- obljubljam, da bom še naprej združeval desnico
- obljubljam, da bom še naprej stresal puhlice, skrbel za postavo in tako še naprej ugajal mamcam
- obljubljam, da bom še naprej nosil obleke Pal Zilerija za nekaj tisoč evrov, ker delavke Mure ne znajo delati ramenskih šivov
- obljubljam, da bom še lep čas trdil, da ne podpiram te vlade, čeravno je trenutno najboljša
- obljubljam, da bom še naprej podpiral prizadevanja premierja Janše in ministra Gorenaka, da lahko po potrebi uporabijo policijo za dresuro parlamentarne demokracije in ubobožane raje
- obljubim, da nikoli več ne bom poprijel za fizično delo (razen, če se bom potegoval še za en mandat)
- obljubim, da bom Simono zaposlil šele po prvem letu mandata
- obljubim, da bom 3x premislil, preden se bom odločil za uporabo falcona in se zanj vedno tudi odločil
- obljubim, da bom prevzel odgovornost (po krajšem premisleku) Khmmm, no tega pa ne obljubim...
liam
# 30.11.2012 ob 10:45
ne smemo pozabt da si dolga leta pasu u DZ-ju, pol si pa ustanovil zunajparlamentarno stranko dela, tko da zdej očitn delaš
Volitve X
# 30.11.2012 ob 10:44
Pozdravljeni!
Smo skupina, katera se je ustanovila z namenom da se v nedeljo 02.12.2012 na volitvah za predsednika vsi izkažemo z enim velikim X čez celi volilni listič.
Navaden državljan z volilno pravico lahko povsem legitimno izrazi svojo voljo in pokaže nestrinjanje z trenutno politiko...
Torej, volil ne bom ne enega in ne drugega, prečrtal bom celi list!

GOTOFI STE!!!

POVEJ NAPREJ!!!
liam
# 30.11.2012 ob 10:43
hahaha žnidaršič, čeprov si napisu same bedarije, te je še zmer boljš brat kt poslušat :)
P'ToK
# 30.11.2012 ob 10:40
Ne le 10% nategnjenih z virantom, tokrat kar slabih 50% s pahorjem
Janez, bravo.
črnavest
# 30.11.2012 ob 10:40
zunaj tulite proti vladi, zategovanju pasov in Kanglerju, Pahor pa vse to podpira ... čuden narod
tagomago
# 30.11.2012 ob 10:39
Mislim,da bodo ljudi vozili na volišča z vozički,če ne bo šlo drugače,s prižnic bo grmelo,da je veselje,volilci zvera pa itak vedo koga morajo voliti.Samo da zmaga marioneta premierja,ki dela v ozadju.Ne upa si pred javnost.Sploh te dni.
malidelnicar
# 30.11.2012 ob 10:22
sparky - jaz tudi dvomim, da bo kateri izmed starčkov dobil spomenik v LJ.
No definitivno bi pa si recimo spomenik in poimenovanje trga recimo zaslužila Angela Vode. Ona bi bila kot zgodovinska osebnost po mojem sprejemljiva tako za ''rdeče'' kot ''črne'' kot tudi za zmerne, ker ima sama tako tragično zgodbo, ki nam mora biti vsem v opomin.
bazaDANTE
# 30.11.2012 ob 10:21
.
še tri dni DRUGORAZREDNEGA
.
sparky
# 30.11.2012 ob 10:18
pa dejte že nehat enkrat s temi anketami.
mene prav zanima kdo pr hudiču vas finincira..kdo je tak bedak, ker se itak vedno izkaže, da ste napovedovali narobe.
Inženirji gledamo pač logično - če orodje ni zanesljivo ga enostavno ne uporabljaš več. Vi pa kar gonite in gonite eno in isto in filate glave naivnežem.

glede rezultata pa - karkoli se bo zgodilo - vesel bom, če bo to znak, da ne toleriramo več belobrkih in belolasih stričkov, ki mislijo, da so oni osebno zgradili državo. So bili pač takrat na funkcijah od katerih se je to brezpogojno pročakovalo. Zgodovina bo pokazala koliko državnotvorni ste v resnici bili.
Dvomim, da bodo zanamci komu izmed današnjih (beri +/- 70 let) postavili spomenik v Ljubljani - kot recimo Maistru.
Fantje ... do gležnjev mu ne sežete!
janfilimon
# 30.11.2012 ob 10:18
joj joj joj, mag. Žnidaršič. Ten years after!! Zakaj niste bili tako glasni, ko ste bili zraven???
severnik
# 30.11.2012 ob 10:17
A lahko pridete na volišča vsi! Če vam nobena opcija ni všeč, naredi listič neveljaven. Če ostaneš doma, nič ne šteje.

Si predstavljate, da en kandidat dobi 18% podpore, drugi 15%, ostalo pa neveljavno!
elahim
# 30.11.2012 ob 10:15
SLOVAN: Pahorja pusti pri miru, je pač edini politik v Sloveniji, ki je sprejemljiv za vse neekstremne volilce in to si lahko zapomniš! Ti si pa levi ekstremist, ki jih nihče ne mara, sploh pa, ne sili se več tako, povsod se te opazi, kjerkoli je Kučan ali Stanovnik ter Jankovič, ki najbolj netijo družbeni razdor! Zapomtite si že, da je demokracija vse kaj drugega kot komunistična diktatura enoumja!
maxbernie
# 30.11.2012 ob 10:09
Narobe svet: ponižan narod na ulice, poslušna manjšina (podporniki desnice in RKC) pa na volitve. Volilna udeležba bo 30%. Morda bo Pahor res predsednik z najvišjim odstotkom zmage proti tekmecu, a bo v zgodovino tudi zapisan kot predsednik z DALEČ najmanjšo volilno udeležbo.
Joe Malkovich
# 30.11.2012 ob 10:08
Copiram: S požareporta: »Fotografije ne lažejo! 16. decembra 2006 je bil Danilo Türk na seji sveta SDS, poleg njega lahko vidimo tedanjega evropskega poslanca SDS Miho Brejca, vodjo poslanske skupine SDS Jožeta Tanka, sedanjega generalnega sekretarja vlade Boža Predaliča in seveda predsednika SDS ter premiera Janeza Janšo. Pričujoča fotografija, ki jo ekskluzivno objavljamo v nadaljevanju, je nastala ob podelitvi diplom diplomantom internega izobraževalnega programa Slovenske demokratske mladine in Akademije Jožeta Pučnika.
Danilo Türk je bil "znotraj SDS" zelo dejaven že nekaj mesecev prej. Prvega aprila istega leta je na izobraževalnem programu SDS, pod naslovom Nova politika, predaval o reformi Združenih narodov in položaju Slovenije. 3. junija pa je Türk predaval mladim slušateljem na Akademiji Jožeta Pučnika, na temo slovenske zunanje politike. Iz programa obeh seminarjev je razvidno, da so poleg Danila Türka predavali sami člani ožjega vodstva SDS, denimo bivši Türkov predsedniški protikandidat in evropski poslanec Milan Zver, evropska poslanka Romana Jordan Cizelj, sedanji direktor vladnega urada za komuniciranje Anže Logar in direktor direktorata za medije Miro Petek. »
stein
# 30.11.2012 ob 10:05
meteor@, pa si poglej ankete ki jih objavlja mladina, časopis delo in podobni 'zvesti' tebi všečnim. prav velike razlike ni opaziti, ali pač?
domobrán
# 30.11.2012 ob 10:03
Ti vzporedni protesti so raj za roparje. Drugače pa drugorazredni naj odstopi in nam prihrani 3 mio €
meteor
# 30.11.2012 ob 10:02
Slovenija postaja MRLIČ, Pahor bo na grob metal rožice.

FUDŠ je fakulteta, ki jo vodi kader, ki je popolnoma zvest SDS.
Trenutna volja SDS je NE TURK in zato tudi ti prirejeni rezultati.
Obsidijan
# 30.11.2012 ob 10:02
bo Pahor predsednik z največ volilne podpore?

Ta bo težka, Türk je nazadnje zbral skoraj 700.000 glasov.
tureavanture
# 30.11.2012 ob 10:00
bo Pahor predsednik z največ volilne podpore?
stein
# 30.11.2012 ob 09:59
Borut lepo ti kaže, še par dni je treba zdržat...tud granitne kocke bodo še verjetno letele, a nedelja je vedno bliže in v nedeljo bomo poslali v pokoj drugorazrednega predsednika republike:)
JackBauer
# 30.11.2012 ob 09:53
Pahor bo povezal tudi Kanglerja in Mariborčane.
sLoVaN
# 30.11.2012 ob 09:51
Hm, zanimivo:
Kot bivši poslanec, član prejšnje (tvoje) Koalicije, zaslužen zato, da si postal mandatar (kar obžalujem) in kot državljan, ki mu ni vseeno, Ti postavljam naslednja vprašanja in pričakujem, da bo javnost dobila odgovore, v skladu s tvojo »načelnostjo« in »doslednostjo«:
•ali si pozabil, da si kot predsednik Vlade, poln samoljubja in domišljavosti skoro vsak dan stal pred kamerami sam in neuspešno govoril, igral manekena, uresničil pa skoro nič, kar te je stalo položaja?
•ali si pozabil, da smo v pogovorih s tabo izgubili mnogo časa, poslušal pa nisi ne svojih v stranki, ne drugih, ki smo želeli pomagati?
•ali si pozabil, da smo bili vsi proti zaposlitvi Rupla pa si nas vse ignoriral in vstrajal pri svojem?
•ali te ni sram, da si dokazoval svoj prav s toleranco človeku, ki je lagal predsedniku Republike?
•te ni sram tega, da še danes govoriš in braniš takratno odločitev, samo zato, da bi ugajal Janši?
•ali si pozabil, da si bil nesposoben povezati sorodne stranke, ki so nazadnje obupale in dve kar odšle?
•ali si pozabil, da je predčasne volitve terjala takratna opozicija z J.J. na čelu, ne pa »strici iz ozadja«?
•ali boš naštel »strice in njihova pričakovanja«, o katerih si govoril, ali pa si za dosego nezasluženega položaja, začel uporabljati način tvojih »rabljev«, se pravi z lažmi in namigovanji brez dokazov?
•ali si pozabil, da so te vrgli s predsedniškega položaja lastne stranke, ker si glavni krivec za hud poraz na volitvah?
•ali te ni sram, da obljubljaš povezovanje (ne vemo s kom)?
•ali te ni sram, da zavajaš volivce z »svojim prepričanjem in vizijo«, v katero lahko verjameš (samo) ti?
•ali misliš, da bodo lačni kuhali tvoje »povezovanje, vizije in prepričanja«?
•ali te ni sram, da podpiraš to obast, ki nas vodi v propad, SAMO ZATO, DA TI BO POMAGALA NA STOLČEK, iz katerega, razen »vizije in prepričanja«, ne boš mogel lačnim ponuditi ničesar (»ker boš težko shajal s predsedniško plačo«)?
•ali te ni sram, ko nisi javno nasprotoval krivici, ki je doletela tisoče (ZUJF)? KAJ SI UKRENIL???
•ali je tvoje »povezovanje« kaj drugega kot PRISTAJANJE NA VSE, KAR STORI OBSTOJEČA OBLAST, čeprav je očitno, da želi narediti ljudstvo revno, »butasto« in »pohlevno«?
•ali si pozabil, da kot predsednik Republike, ne boš mogel biti kaj drugega kot »povezovalni« podpornik (slabe) oblasti ali njen kritik, BREZ MOČI?
•ali te ni sram iskati podporo pri tistih »stricih«, ki so te dejansko nagnali s položaja predsednika VlADE (Janez Janša in pajdaši)?
•ali se ne zavedaš, da te podpirajo le zato, ker te potrebujejo v podpori ob upadanju zaupanja nacije?
•ali boš odstopil s položaja, če ti »povezovanje« ne bo uspevalo (»dosleden« kot si)?
•ali te končno ni sram, da za dosego svojih samoljubnih ciljev, začenjaš uporabljati VSA SREDSTVA, po vzoru bivših nasprotnikov?
•kako naj razumemo tvojo izjavo, »da se sicer ne strinjaš« z odločitvami Vlade, hkrati pa jo podpiraš?
•ali res misliš, da ni »ALTERNATIVE«?
•ali se ne zavedaš, da SLABŠE OBLASTI, KI JO TI TOLERIRAŠ (niti oblast norcev ne bi mogla v tako kratkem času, državi in ljudem, narediti toliko škode), SPLOH NI MOGOČE IZVOLITI?
•ali se zavedaš, da se s svojim govoričenjem, v resnici žališ vse, ki te poznamo in tiste (na kar računaš), ki te ne?
•ali te ni sram, ker NE PODPIRAŠ UVELJAVITVE REFERENDUMOV, ki naj kot edino še obstoječe demokratično sredstvo, zaustavijo rušenje blaginje, demokracije in države?
•ali naj se ljudski glas, sedaj, ko gre za tvojo »zadnjo plat«, zatre in utiša ali celo prepove???
•si se podpisal pod zahtevo za referendum?

Očitno si se lotil (prvič) v kampanji »nekega« dela zato, da omamiš trpeče, ki te ta hip podpirajo, ne da bi se zavedali, da delajo in bodo morda še dolgo delali zate, ti pa delaš zgolj zase! SRAM TE BILO!

Nestrpno pričakujem odgovore NA VSA VPRAŠANJA! Gotovo bo zanimivo tudi za javnost.

mag. Franc Žnidaršič
JackBauer
# 30.11.2012 ob 09:50
Pahorju 75 odstotkov

Kako tudi ne, če ga je pa še Kangler podprl.
Pa še nemško-francoski vlak nam je Pahor spet obljubil.
Obsidijan
# 30.11.2012 ob 09:43
Dimitrij Rupel pakira kovčke, šampanjec teče v potokih.
Videonovice
Pahorja čaka izpolnitev obljub 00:02:39, 03.12.2012
Kandidata na voliščih 00:01:56, 02.12.2012
Iz volilnega štaba Danila Türka 00:02:32, 02.12.2012
Na voliščih tudi politični vrh 00:01:57, 02.12.2012
O delu volilnih komisij 00:02:34, 01.12.2012
Volilno varčevanje 00:03:38, 01.12.2012
Sklepno predsedniško soočenje 00:51:02, 01.12.2012
Analiza soočenja v Odmevih 00:11:27, 01.12.2012
Radijsko soočenje Pahor - Türk 00:50:00, 28.11.2012
Nekdaj zaveznika zdaj nasprotnika 00:02:09, 25.11.2012
Türk in Pahor o lačnih otrocih 00:02:28, 25.11.2012
Pahor gradil most na Koroškem 00:02:21, 24.11.2012
Predsedniška kandidata o DDV-ju 00:02:03, 23.11.2012
Pahor v Ložu, Türk v Mariboru 00:03:14, 22.11.2012
Türk v Mariboru 00:01:30, 21.11.2012
Pahor in Kosorjeva na FDV 00:01:47, 21.11.2012
Analiza uvodnega soočenja 00:12:56, 20.11.2012
Pahorjeva priljubljenost narašča 00:00:35, 19.11.2012