Slovenija

Poudarki

  • Vlačič: Mislim, da bomo šli na predčasne volitve
  • NSi: Pripravljeni smo prevzeti odgovornost
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 98 glasov Ocenite to novico!
Predsednik SDS-a Janez Janša. Foto: MMC RTV SLO/Sandi8 Fišer
       Slovenija z današnjim dnem vsekakor dobiva novo priložnost za nov zagon. Jaz v tem ne vidim nobene drame, predvsem vidim veliko optimizma za to, da bomo z novimi ukrepi z novimi spremembami prišli do tistega, kar Slovenija potrebuje, in upam, da bo pri tem čim manj zapletov.       
 Radovan Žerjav (SLS)
Gregor Golobič
"Rezultat je pričakovan. Ni posledica današnjega glasovanja, ampak vrste neupoštevanja vrste predlogov, sugestij, kritik, analiz, ki so bile narejene in posredovane predsedniku vlade in koaliciji," meni Gregor Golobič. Foto: BoBo
       V LDS-u so se sicer zavzemali za to, da bi do predčasnih volitev prišli soglasno in da bi v tem vmesnem času imeli vlado, ki bi imela polna pooblastila. Časi so takšni, da to zahtevajo. No večina in stanje v parlamentu je odločila drugače. Kakšne posledice bo ta odločitev imela, bomo še videli v prihodnjih dneh. Mi bomo vsekakor igrali konstruktivno vlogo še naprej in poskušali sprejemati odločitve, ki bodo kar se da dobre za to državo.       
 Predsednica LDS-a Katarina Kresal

Dodaj v

Janša: Še ena neuspešna leva koalicija je predčasno zaključila mandat

Za nezaupnico vladi glasovalo 51 poslancev
20. september 2011 ob 18:25
Ljubljana - MMC RTV SLO

Slovenija potrebuje premik, ampak ne na oblasti, ampak premik v glavah ljudi, v glavah politikov, in to upam, da bo prišlo na dnevni red v prihodnosti, meni Golobič.

"Danes pred nekaj minutami je še ena neuspešna leva koalicija predčasno zaključila mandat. To se je Sloveniji zgodilo že velikokrat. Po tem glasovanju koalicija, ki jo je vodila SDS, ostaja edina, ki je ostala nespremenjena od začetka do konca mandata kljub temu, da ni bila ideološko enobarvna kot koalicija, ki ji je bila danes izglasovana nezaupnica," je bil prvi komentar predsednika SDS-a Janeza Janše po gasovanju o (ne)zaupnici vladi.

Poudaril je, da lahko dozdajšnjemu premierju Borutu Pahorju priznamo, da je nekatere stvari poskušal spremeniti v pravo smer, vendar za to ni imel podpore niti v koalicijskih partnerjih niti v svoji stranki, "kar je dodatno prispevalo k splošni neuspešnosti". Izpostavil je, da je SDS podpiral protikrizne ukrepe, ki jih je predlagala vlada, težava so po njegovem zadeve, ki jih vlada ni predlagala. Prepričan je tudi, da je Pahor v začetku mandata iskreno ponujal roko sodelovanja SDS-u, vendar naj bi pri tem naletel na velik odpor znotraj koalicije in SD-ja samega.

"Če bo SD držal besedo, smo na poti k mogočim rešitvam"
"Nezaupnica je pomemben korak k iskanju rešitev za prihodnji razvoj Slovenije, ki mora biti drugačen kot v zadnjih treh letih, vendar pa o tem koraku nima več smisla izgubljati besed. Pomebno se je usmeriti v prihodnost. Pri tem v SDS-u računamo na verodostojnost besed, ki so jih danes izrekli vodilni člani SD-ja, ki so izjavili, da za njih ni druge alternative kot predčasne volitve. Če bodo to besedo držali, in nimamo razloga, da bi o tem dvomili, potem smo dejansko na hitri poti k tem predčasnim volitvam in k možnim rešitvam," je poudaril.

Opozoril je, da je vladi z izglasovano nezaupnico potekel mandat in da od zdaj opravlja le še tekoče posle, zato, kot pravi, niti formalno ni mogoče, da vlada sprejema kakršne koli vsebinske ali kadrovske odločitve.

NSi: Pripravljeni smo prevzeti odgovornost
Odzvali so se tudi v stranki NSi. "Nova Slovenija pozdravlja odločitev poslancev državnega zbora, ki danes niso izglasovali zaupnice vladi Boruta Pahorja. Tako je Slovenija korak bliže predčasnim volitvam, ki so najboljša rešitev za izhod Slovenije iz vsestranske krize," so zapisali in pojasnili še, da od predsednika Republike Slovenije pričakujejo, da obstoječemu državnemu zboru ne bo predlagal kandidata za novega predsednika vlade, enako velja za poslance državnega zbora. "Slovenija danes potrebuje močno vlado, s trdno večino v državnem zboru, ki bo sposobna izpeljati ključne reforme in bo dvignila Slovenijo. Slovenija potrebuje vlado, ki ji bodo državljani zaupali. Stranke desne sredine so že dokazale, da je Slovenijo možno voditi po poti navzgor. NSi je pripravljena prevzeti takšno odgovornost," so zaključili.

Na izglasovano nezaupnico so se odzvali tudi ostali poslanci in ministri vladajoče koalicije.

Lavtižar Beblerjeva: Na potezi tisti, ki so sprožili glasovanje
Franco Juri
(Zares): "Rezultat je pričakovan. Dejstvo je, da niso bili odločilni glasovi ene stranke. Nepodpora zaupnici je bila izrazita, očitno nihče ni želel prevzeti odgovornosti za kakršen koli drugačen scenarij. Jutri bo streznitev, jutri bo racionalizacija stanja in bomo videli."

Darja Lavtižar Bebler (SD): "Na potezi so tisti, ki so sprožili glasovanje o zaupnici. Zaenkrat je dogovorjeno, da ne predlagamo mandatarja, ampak z gotovostjo vam tega ne morem povedati, SD se bo o tem moral odločiti. Zdaj, ko je prišlo do te odločitve danes, se bomo usedli in pogledali, kakšne so možnosti za naprej."

Vlačič: Mislim, da bomo šli na predčasne volitve
Minister za promet Patrick Vlačič: "Mislim, da bomo šli na predčasne volitve. Že danes zjutraj sem povedal, da se mi zdi, da vsakdo, ki bo vladal po teh volitvah in ne bi predlagal enakih ukrepov, ki smo jih mi, pokojnonske reforme in drugih, da volilcem ne bo povedal, kaj je v tej državi treba narediti."

Gregor Golobič (Zares): "Rezultat je pričakovan. Ni posledica današnjega glasovanja, ampak vrste neupoštevanja vrste predlogov, sugestij, kritik, analiz, ki so bile narejene in posredovane predsedniku vlade in koaliciji. Pred časom sem razburil javnost z izjavo, da ta vlada ne bo pripeljala Slovenije iz krize in tudi naslednja ne, in danes se nihče ne zmrduje več nad to izjavo. Vsi vedo, da je kriza resna, in z današnjim korakom se povečuje zavedanje tega, kako resna je situacija, ne politična ampak siceršnja."

Dodal je še: "Tisto, kar Slovenija potrebuje, niso volitve, te ne bodo rešile problemov, ki jih Slovenija ima. Vendar morajo to politika in ljudje čimprej spoznati, zato je prav, da se volitve čim prej zgodijo. Slovenija potrebuje premik, ampak ne na oblasti, ampak premik v glavah ljudi, v glavah politikov, in to upam, da bo prišlo na dnevni red v prihodnosti."

Kresalova: Mandatarja ne nameravamo iskati
Predsednica LDS-a Katarina Kresal: "Glede na to, da sta v koaliciji ostali samo še dve stranki, je bil današnji rezultat pričakovan. / ... / Mi bomo vsekakor igrali konstruktivno vlogo še naprej in poskušali sprejemati odločitve, ki bodo kar se da dobre za to državo. Mi do sedaj novega mandatarja nismo iskali in ga tudi ne nameravamo iskati. Neke aktivne vloge v tem postopku ne predvidevamo, če nas bo pa kdo vprašal za mnenje ali povabil k pogovoru, bomo seveda aktivni kot vedno do zdaj."

Radovan Žerjav (SLS): "Slovenija z današnjim dnem vsekakor dobiva novo priložnost za nov zagon. Jaz v tem ne vidim nobene drame, predvsem vidim veliko optimizma za to, da bomo z novimi ukrepi, z novimi spremembami prišli do tistega, kar Slovenija potrebuje, in upam, da bo pri tem čim manj zapletov. SLS je na vse to pripravljena, pripravljena na ukrepe in spremembe, ki zagotovo ne bodo enostavni. Upam, da kaj dosti zapletov na poti k predčasnim volitvam ne bo."

Bogdan Barovič (SNS): "Odrešili smo gospoda Pahorja vseh muk, ki so mu jih povzročili gospod Golobič, gospa Kresalova in še kdo. Oni so tri leta uživali, potem se je ladja začela potapljati in so zbežali tako kot podgane prve zbežijo z ladje." Izpostavil je še: "V tem trenutku nismo za predčasne volitve. Radi bi, da se sprejemejo tisti najnujnejši zakoni in da so volitve takrat, ko bodo, ne pa da se bomo zdaj 6 mesecev ukvarjali z volitvami. Volitve z nezaupnico vladi nimajo nobene veze."

Godec: Ne ukvarjamo se s tem, ali bi predlagali mandatarja
Joško Godec
(DeSUS): "Glede na to, kar se je dogajalo, je bil rezultat pričakovan. V DeSUS-u se zavedamo, da je v tem hipu nastopil nov politični moment. Zakonodaja je znana, tehnična vlada bo izvrševala tekoče posle, parlament bo normalno delal naprej, dokler ne bodo končani predpisani postopki za predčasne volitve. / ... / DeSUS se ta hip ne ukvarja s tem, ali bi predlagali mandatarja."

Dušan Kumer (SD): "Želim, da se karte premešajo, ker verjamem, da rezultat na volitvah ne bo takšen, kot nekateri pričakujejo. Za avtoritarneže v slovenskem političnem prostoru ni mesta, kjer bi dobili neko aboslutno večino na volitvah. / ... / Predvolilni boj se je začel že lansko leto poleti, ko se je intenzivno govorilo o predčasnih volitvah in o nesposobnosti te vlade, tako da traja že celo leto in bo zdaj še ta dva, tri mesece."

Zmago Jelinčič (SNS): "Verjetno bo kakšna stranka poskušala z novim mandatarjem, da se pridobi nekaj časa, da se kakšne zadeve poskrijejo, da se še kaj pobere, ker se da pobrati, da se kakšen dokaz še uniči. Bomo pa videli, kdo to bo." Na vprašanje, ali bi SNS podprl novega mandatarja, pa je odgovoril: "Edino, če bi bila predlagana Katarina Kresal."

Aleksander Kolednik, Gašper Petovar, Barbara Grm
Prijavi napako
Komentarji
alor10
# 21.09.2011 ob 19:54
Slovenijo je potrebno normalizirati tako ali drugače!
alor10
# 21.09.2011 ob 19:53
Janša novi mandatar, drugi tako ali tako niso sposobni!
H3O
# 21.09.2011 ob 16:50
b) naiven

milo rečeno
freelander1
# 21.09.2011 ob 16:44
HC85
Zoran THALER, Andrej HORVAT, Simona DIMIC, Katarina KRESAL, Gregor GOLOBIČ.......osebe, ki jim je Pahor najbolj zaupal.

Zdaj pa mi povejte ali je Pahor neumen in naiven ali pa je popolnoma isti ,kot zgoraj omenjeni????

!!!!! Povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si !!!!!!!
freelander1
# 21.09.2011 ob 16:36
"Izpostavil je, da je SDS podpiral protikrizne ukrepe, ki jih je predlagala vlada, težava so po njegovem zadeve, ki jih vlada ni predlagala."

HA HA HA, koga pa imaš za norca?
papiga
# 21.09.2011 ob 15:14
Arnolfus, za kaj pa so "strokovnjaki" ti iz desnega političnega pola. Vemo da za orožje in korupcijo, a imate še kakšnega. In če si ti z levega pola potem sem jaz bicikelj.
QARAMBA
# 21.09.2011 ob 14:22
Bravo Ivan, ampak žal takih novic blatnodolski verniki pri maši ne morejo slišati. Tam raje tulijo proti istospolnim, najbolj goreč pa je navadno v kuto našemljen pedofil, ki ovce uči o "pravi" družini. Ta goreča čreda pa ima dosmrtnega izbranca, idola, ki se ima za blaženega, a so mu vsi čevlji preveliki, le gobcanje, hujskanje, hinavščina, zavist in podobne vrline se mu lepijo na prste. Njegovo volilno telo (ali bolje rečeno "tele") pa je skupek odpadnikov iz vseh strani, glavno, da so proti, to je njihova edina vrlina. Bedni in še grdi, face, ki nadomestijo gastroskopijo, ... kot njihovi izdajalski predniki, vedno narodni izdajalci. Smrt fašizmu, svoboda narodu!
H3O
# 21.09.2011 ob 09:45
no, pa približno ponovim vajo brez tiste grde besede, ki sem jo napisal v prejšnjem prispevku

"Danes pred nekaj minutami je še ena neuspešna leva koalicija predčasno zaključila mandat. To se je Sloveniji zgodilo že velikokrat. Po tem glasovanju koalicija, ki jo je vodila SDS, ostaja edina, ki je ostala nespremenjena od začetka do konca mandata kljub temu, da ni bila ideološko enobarvna kot koalicija, ki ji je bila danes izglasovana nezaupnica,"

Ta stavek pove vse o politiki in politikih. Važno je samo, da sosedu crkne krava!
Dragi politiki, volilci-državljani-davkoplačevalci vas imamo poln piiiiiiip (neprimerna beseda). Koliko časa ste v zadnjih letih v parlamentu porabili za narodov blagor in koliko za metanje polen pod noge eden drugemu? Pred ogledalom se dobro poglejte in si priznajte, da se vam za narod piiiiiiiiiiip (spet neprimerna beseda). Gre se vam samo za politični prestiž. Gre se vam samo za to, kdo bo na vrhu. (Tudi Cicciolina je bila raje zgoraj)

Ali bom šel na (predčasne) volitve?
Ne. Na volitve bom šel, ko bo obljubljena velika koalicija ali kakorkoli se bo imenovala (SD+SDS+SLS+S...). Takrat bom vedel, da imate res namen delati v dobro vseh nas in ne le za lasten žep in lasten ego. Ne zanima me tudi, kdo bo predsednik vlade levi-desni-zgornji-spodnji-straigt-gay-..., važno je, da bo v parlementu združeval in usmerjal poslance v dobro vseh nas. Toda trenutno takega človeka ne vidim, so samo vedno iste face...
H3O
# 21.09.2011 ob 09:25
admin a si me zbrisal, ker sem napisal k.u.r.a.c.?
šurda
# 21.09.2011 ob 08:42
Mali ubogi švercer orožja Ivan Janez Janša ne bo nikoli
več predsednik Slovenske Vlade ! Lahko bi se zaradi političe
higijene umaknil iz politike vsj za toliko časa,da se Afera Patria
konča na sodišču !! a to se seveda nikoli ne bo zgodili,Ivan Janez
Janša bo z svojim TV odvetnikom Matozem raje tožill magari kar
celo Evropsko Skupnost,da Slovenije,WikiLeaksa,ambasadorja
Robertsona in ZDA spolh ne omenjam !!!
Samči
# 21.09.2011 ob 08:21
Zakaj je obskurna, marginalna in smešna stranka predstavljena v okvirju???????????
kazenx
# 21.09.2011 ob 07:42
Kakorkoli obračate je JJ boljši za mandatarja!! Pa pojejte se takoimenovani Titovi "levi".
machupichu
# 21.09.2011 ob 06:38
Baba se spet oglaša.
djmiki
# 21.09.2011 ob 06:35
no veliko vprašanje je koga ? v tej naši koruptivni državi
djmiki
# 21.09.2011 ob 06:33
noben v tej naši državi ni vreden da vlada ker očitno nobrn nič nr naredi samo iščejo polena da jih potem vržejo svojemu sovražniku zamenjat je treba ljudi ki majo lepilo na svojih stolčkih in dat priložnost nekomu svežemu nekomu ki bo stremel za nečim novim ne pa samo grel vladin ali poslanski stolček ter vlekel lepe denarce.
if
# 20.09.2011 ob 23:34
ivan6389, 20. september 2011 ob 18:37

Zakaj ni Jože P. Damjan svojega potenciala uporabil v korist Slovenije v času sedanje vlade?
V sedanjih razmerah je imel možnost pomagati Sloveniji in dokazati svoje sposobnosti.
oljka
# 20.09.2011 ob 23:30
robert91 ja Pahor bo zmagal ja Janša bo predsednik vlade,Pahor pa bo minister za lokalno samoupravo
robert91
# 20.09.2011 ob 23:16
Najbolj ironično bi bilo če bi Pahor zmagal na naslednjih volitvah, Janša bi verjetno kar zaprosil za državljanstvo v Vatikanu....
pd
# 20.09.2011 ob 23:14
še en populistični članek na sdsovi spletni strani, ki je BREZ AVTORJA!
bozz
# 20.09.2011 ob 22:42
Janša je na tiskovki napovedal, da se bo zavzemal za Slovenijo, v kateri bo veljala enakost vseh pred zakonom. Ironično pa je, da je ravno eden njegovih najtesnejših strankarskih kolegov (bivši klerikalec) na čelu gonje proti izenačitvi pravic homoseksualcev in heteroseksualcev. Toliko o Janševem boju za enakopravnost vseh.
Carbonfajbr
# 20.09.2011 ob 22:42
Janša in Pahor in kompanija naj gredo skupaj na počitnice v DOB !!!
Janez Lubas
# 20.09.2011 ob 22:32
tale domobranec Janša se spet oglaša........kdo je kaj pred 20 leti začel to sranje....... Janez Janša!!!! :D če nebi Janša ustanovil nove države, imenovane Slovenija in s tem tudi KAPITALIZMA.....danes nebi imeli tajkunov in podobnih ljudi, ki bi kradli državi!!! banda!!!! Če bo zdaj zmagal Janez, se mu slabo piše.....saj njegova vlada tudi nebo dolgo zdržala....zaradi krize......Pahor si ni kriv da je razpadel.....ampak kot vemo je prišel v trde čase!!!! :) eden drugega tišijo v drek!!!
perko84
# 20.09.2011 ob 22:24
A ni jasno: Če bo JJ dosegel uspeh in uspel obvladati javni dolg, povečati rast gospodarstva...bo narodni heroj, če mu to ne uspe (kar je 99%), bo pa vsega kriva prejšnja vlada...make sence :/

Spremenilo se ne bo popolnom nič. Prvič zaradi neugodnega stanja gospodarstva, drugič pa zato ker se v glavah politikov še vedno ni nič spremenilo. Tko pač je. in trenutno ne vidim pametne alternative ne Pahorju ne JJ ne...JE NI :/

Takle mamo ja....
K_ris
# 20.09.2011 ob 22:12
@amigo

A namenoma ne razumeš?

Razlika je, če je rast normalna in vzdržna. To pomeni, da boš lahko v povečanem obsegu delal ne le letos, ampak tudi v prihodnjih letih. Tukaj pa smo kapacitete gradbenega sektorja (opremo in zaposlene) povečali krepko čez neko ravnotežno/normalno raven. In ta balonček, ki se je 4 leta napihoval, je počil. Ostala pa so podjetja s preveč kapitala (na kredit) in s preveč zaposlenimi. Kaj se je zgodilo nato, ti je verjetno znano...
ralok
# 20.09.2011 ob 22:11
Golobič,
ti pa res potrebuješ en konkreten premik v glavi!
tomigo
# 20.09.2011 ob 22:10
Upam da se s padcem te vlade umikajo tudi veliki botri levice kot je Janez Zemljarič,njegov večni sluga Milan Kučan in izvrševalec najbolj umazanih del in največjih kraj v tranziciji v obliki ljubljanskega župana Jankovića.Upam da je to definitivni konec ZKS in njihovih novodobnih satelitov, ki jim je bil cilj od osamosvojitve naprej samo kako nas bodo spet vrnili v "bratsko" Jugo in uničenje ekonomske in politične samostojnosti Slovenije.Dobrobit Slovenije je bila drugotnega pomena
petrovc01
# 20.09.2011 ob 22:08
V koliko "levih" vladah je sodeloval JJ??
gula
# 20.09.2011 ob 21:53
levaki kolk vas plačajo ?
jazmislim
# 20.09.2011 ob 21:50
jaz mislim da je res fino, da je vlada padla. To, kar smo imeli zdaj, ni bilo niti več smešno. Groteskno!
Lepo prosim, naj se novi otresejo prisklednikov, svetovalcev... POIŠČITE STROKOVNJAKE tudi če so delali za to vlado, pa jih stroka prizna za strokovnjake.

Brišite Semoliča in njemu podobne! SINDIKAT ima poslanstvo ščititi delavca in on ga ne! Izkorišča krizo-kje je bil njegov glas v času konjunkture? Takrat bi dvigoval min plačo in povečeval pravice delavcev, ko so si delodajalci to lahko privoščili!

Ne nagrajujte zaposlovanja trajno brezposelnih. To so lenuhi. spodbujajte zaposlovanje tistih, ki prejemajo nadomestilo!
blaz3k
# 20.09.2011 ob 21:50
Janša je imel konjukturo pa naj mi en našteje katera visokotehnološka delovna mesta je odprl.

S sposojenim denarjem je zaposloval v glavnem gradbenike , pretežno tujce.

Kmalu bo tudi on stopil v svojo gvano.
dolenka 70
# 20.09.2011 ob 21:27
]ivan6389, 20.september ob 18:37
iz tvojih ust v Božja ušesa - pa ne okol govort!
Saj veš LEVI ga ne poznajo, DESNI se ga pa bojijo.
"Klinci (se razume NOVI) pogum šteje"
rooster
# 20.09.2011 ob 21:19
HC85, razbremenitev gospodarstva v tvojih prvih dveh točkah je dobra... v kombinaciji z drugimi procesi... tukaj prideta tisti dve moji točki notr (pomoč, spodbujanje podjetij v razvoj - tudi s pomočjo spodletelega visokošolskega zakona - bolj poglobljeno sodelovanje fakultet in gospodarstva) ---> takrat ko je vse cvetelo pa je država namenila manj sredstev podjetjem za R&R kot sedaj + ugodno kreditiranje podjetij s strani bank v lastni države takrat ko je denar padal z neba (jz tega nisem videl veliko, lahko pa se motim - se je pa takrat na veliko kreditiralo zgrešene tajkunske prevzeme) ...
amigo
# 20.09.2011 ob 21:18
Pa dodati je treba še to, da so zaradi hitre rasti morali v teh firmah hitro povečevati svoje kapacitete: kamioni in ostala mehanizacija. Tudi to nekaj prispeva k zadolženosti podjetja, čeprav je verjetno v primerjavi s prejšnjo točko to precej manjša postavka.

Potem je bolje, da ne delamo nič. Z delom ustvarjamo samo izgubo. Še najbolje bo, da se vrnemo v kameno dobo.
K_ris
# 20.09.2011 ob 21:10
@HC85

Tudi vlada ima v rokah ukrepe, s katerimi lahko vpliva na kreditiranje. Predvsem pa se od centralne banke in vlade pričakuje, da vodita vsklajeno ekonomsko politiko.
K_ris
# 20.09.2011 ob 21:08
@amigo

Pa dodati je treba še to, da so zaradi hitre rasti morali v teh firmah hitro povečevati svoje kapacitete: kamioni in ostala mehanizacija. Tudi to nekaj prispeva k zadolženosti podjetja, čeprav je verjetno v primerjavi s prejšnjo točko to precej manjša postavka.
K_ris
# 20.09.2011 ob 21:06
@amigo

Seveda je možno, če firma na kredit kupi samo sebe. Ali pa misliš, da so Zidar in ostali te nakupe sfinancirali iz lastnega žepa?
H3O
# 20.09.2011 ob 21:02
Zdaj bo šele pizdarija, ko bodo predlagali Jankovića za mandatarja. Janšo bo kap od ihte.
felixfelis
# 20.09.2011 ob 20:56
Komunajzarji ste spravili na kant državo in delavski razred pahnili v revščino. Zakaj se zgodovina kar naprej ponavlja? Zato ker se vedno znova nekdo pusti nategniti komunajzarjem.
slavkodobrina
# 20.09.2011 ob 20:48
Kar se pa najbolj veselim,če bo SDS zmagala na volitvah pa je to,da bo Jankovič veliko bolj tanko piskal po Ljubljani in bo težje pospravljal svoje umazanije pod preprogo...haha
HC85
# 20.09.2011 ob 20:47
pottepuh
20. september 2011 ob 20:44
Prijavi neprimerno vsebinoHC85 mlatiš prazno slamo, da je kar veselje. vsaj kar se VEM tiče. Odpreti s.p ni bil nikoli poseben problem. Križev pot se prične z zagonom dejavnosti, kar pa sega precej nazaj in tudi Janša ni nič zmanjšal težav pri zagonu dejavnosti. Imeti odprt s.p. je isto kot imeti telefonsko kartico brez kode. .......

No, sedaj si se zapičil v eno stvar, ki res ni med pomembnejšimi, pa vseeno pomaga.....pokomentiraj še ostale.....predvsem moji 2 prvi točki....

lp
amigo
# 20.09.2011 ob 20:45
K_ris
Značilno za Slovenijo je, da imamo polno nekih kvazistrokovnjakov raznih doktorjev, ki vedo zakaj avto ne vžge. Od teh ni nekega haska, kvečjemu škoda. Rabili bi enega, lahko je tudi mehanikar na črno, ki bi avto vžgal.
Če pa si tako pameten pa mi razloži kako to, da sta si SCT in Primorje v času ko sta bila polno zasedena, ko sta delala AC po močno pretiranih cenah nabrala dogov kot revež uši. Kooperante in dobavitelje sta privijala do onemoglosti, mnogim sta ostala dolžna. Sodeč po njunih bilancah sta morala še v bankah najemati velike kredite, ki jih nista mogla vračati. Ali je to po ekonomski teoriji sploh možno?
Globlje
# 20.09.2011 ob 20:44
Ne Janše z desne, ne novega mesije z leve. Potrebujemo streznitev.
http://globlje.blogspot.com/2011/07/ne-janse-z-desne-ne-novega-mesije-z.html
pottepuh
# 20.09.2011 ob 20:44
HC85 mlatiš prazno slamo, da je kar veselje. vsaj kar se VEM tiče. Odpreti s.p ni bil nikoli poseben problem. Križev pot se prične z zagonom dejavnosti, kar pa sega precej nazaj in tudi Janša ni nič zmanjšal težav pri zagonu dejavnosti. Imeti odprt s.p. je isto kot imeti telefonsko kartico brez kode. .......
HC85
# 20.09.2011 ob 20:41
@Aeda

Takšnih in podobnih analiz je bili na Financah ogromno.......nekatere oz. večina je bila v prid janševe vlade.......normalo pa je, da je užaljen P. damjan popljuval prejšnjega zaveznika Janšo ker sta šla narazen na malo bolj oster način......a se spomniš enotne davčne stopnje in 100 tisoč ljudi sredi zime v lj?
Globlje
# 20.09.2011 ob 20:40
Me preseneča, da lahko enkrat za razliko, med komentarji beremo tehtne in argumentirane misli. Morda so populistični teoretiki zarot preveč zasedeni s praznovanjem ob nezaupnici.
Naj dodam prispevek za katerim stojim tudi danes.
slavkodobrina
# 20.09.2011 ob 20:40
Počakajmo do volitev in bomo videli kdo bo glavni potem!Sam mislim,da bo to SDS in volivci bodo(bomo) odločali o tem...zato počakajte ne se kregat,bo narod povedal svoje!!!
HC85
# 20.09.2011 ob 20:39
Aeda
20. september 2011 ob 20:34
Prijavi neprimerno vsebinoHC85, kaj pa krediti vlade JJ za gradnjo avtocest , ki jih šele bomo plačevali?
In kaj menite o radodarni denacionalizaciji (Peterle se zadnjih 14 dni redno pojavlja v tiskanih medijih!) in KOLIKO NAS JE SPLOH STALA - in do kdaj bomo plačevali v odškodninski sklad?!
Pri pisanju o uspešnosti dosedanjih vladnih garnitur prosim upoštevajte primerjalno analizo vseh vlad po osamosvojitvi glede na POGOJE, ki so veljali v Evropi izupod peresa Janševega ministra J. Damjana...

Joj, daj prosim s takimi pa res nehajte.......avtocestni križ je projekt SLO države in ne projekt janševe vlade.....v njegovem času je pač ta avtocestni križ bil pač skoraj gotov........avtoceste pa se je preplačevalo vseh 20 let in se še danes.....saj poznate zemunski sporazum? ali, že sklenjen med gradbinci konec 90-tih?
Denacionalizacijski postopek mogoče ni potekal tako kot treba, ampak je vseeno pošteno, da se tistemu, komur je bilo kaj odvzeto, zardi prejšnjega sistema in družbene lastnine to tudi vrne, a ne ?
thepero
# 20.09.2011 ob 20:35
Mater mi gre ta Golobič na živce. Kaj sploh še dela in pametnjakoviči v politiki?
HC85
# 20.09.2011 ob 20:34
K_ris
20. september 2011 ob 20:29
Prijavi neprimerno vsebino@HC85

Ne vem, kje naj bi jaz kaj bluzil.

Glede zunanjega dolga pa imaš prav. Kar smo v času Janševe vlade najemali, moramo zdaj plačati. Drugače povedano, v obodbju 2004-2008 smo trošili precej več, kot smo ustvarili. In vsaka gospodinja ve, da na dolgi rok to ne gre. Vsaka gospodinja to ve. Če s kreditom prideš do sredstev, da si lahko en mesec privoščiš več, kot si zaslužil, boš moral v naslednjih mesecih, ko boš kredit odplačeval, trošiti manj od svojega zaslužka. Zdaj pač plačujemo...

Jup, ampak za to so krivi predvsem bančniki in v SLO njihov glavni NADZORNIK.......Banka Slovenije.....guvernerja.....Mitja Gaspari in Marko Kranjec.
Aeda
# 20.09.2011 ob 20:34
HC85, kaj pa krediti vlade JJ za gradnjo avtocest , ki jih šele bomo plačevali?
In kaj menite o radodarni denacionalizaciji (Peterle se zadnjih 14 dni redno pojavlja v tiskanih medijih!) in KOLIKO NAS JE SPLOH STALA - in do kdaj bomo plačevali v odškodninski sklad?!
Pri pisanju o uspešnosti dosedanjih vladnih garnitur prosim upoštevajte primerjalno analizo vseh vlad po osamosvojitvi glede na POGOJE, ki so veljali v Evropi izupod peresa Janševega ministra J. Damjana...
Phoca
# 20.09.2011 ob 20:33
Hahaha, smešno je vse skupaj. Namesto da bi se ti ljudje ukvarjali s problemi, ki pestijo to državo, se ubadajo s tem kako bodo nekoga okoli prenesli, oblatili in poteptali, da bi prišli na oblast. Nič, NIČ konkretnega niso predlagali, ampak samo to, kako bodo zrušili sistem in prišli bližje skledi. In ko bodo prišli, bo še večje sranje kot je.
amigo
# 20.09.2011 ob 20:31
HC85

Dostikrat gledam avstrijska poročila, saj tu ne bluzijo kot pri nas. Ko govorijo o vladi, govorijo o dolgu za katerega je odgovorna vlada. Nikakor pa ne o dolgu Tante Mizi.
Metrodusa
# 20.09.2011 ob 20:30
In to nam pravi trgovec z orožjem, ki je tako nesamozavesten, da se je moral za 15 minut skriti teti Angelci pod krilo. No, samo sedaj smo pa očitno res na francosko-nemškem vlaku. V pogubo.
K_ris
# 20.09.2011 ob 20:29
@HC85

Ne vem, kje naj bi jaz kaj bluzil.

Glede zunanjega dolga pa imaš prav. Kar smo v času Janševe vlade najemali, moramo zdaj plačati. Drugače povedano, v obodbju 2004-2008 smo trošili precej več, kot smo ustvarili. In vsaka gospodinja ve, da na dolgi rok to ne gre. Vsaka gospodinja to ve. Če s kreditom prideš do sredstev, da si lahko en mesec privoščiš več, kot si zaslužil, boš moral v naslednjih mesecih, ko boš kredit odplačeval, trošiti manj od svojega zaslužka. Zdaj pač plačujemo...
HC85
# 20.09.2011 ob 20:24
@amigo in @kris

Oba2 bluita :D. Potrebno je ločiti JAVNI in ZUNANJI dolg. Javni dolg je dolg države, za katere je odgovorna vlada. Ta dolg se je iz 22% BDP v 3 letih povečal na 45% BDP.

ZUNANJI dolg, pa se je veliko bolj povečal v času Janševe vlade, logično......v ZUNANJI dolg so všeti tudi dolgovi fizičnih, pravnih oseb....se pravi nas.....naš dolgovi, krediti. V času Janševe vlade je bilo zardi konjunkture bili zelo ugodni kreditni pogoji in mi vsi, posamezniki in podjetja so jemale kredite za avte, stanovanja, hiše, investicije, širjenje proizvodnje, takšne in drugačne nakupe in zapravljanaj itn.

lp
K_ris
# 20.09.2011 ob 20:21
@amigo

Novinar je govoril o dolgu države do tujine. Koliko vem imajo javni dolg kvečjemu javne hiše.

O ekonomiji pa res nimaš niti malo pojma. Public debt = javni dolg. In z javnimi hišami nima nič skupnega.

Pogosto je javni dolg tudi dolg do domačih subjektov. Italija in Japonska, ki imata zelo visok javni dolg sta dva znana primera, kjer je večina javnega dolga domače narave. Zunanji dolg pa je nekaj povsem drugega in poleg javnega dolga do tujine obsega tudi dolg vseh zasebnih subjektov do tujine.

To so osnove ekonomije, ki jih lahko najdeš v vsakem najosnovnejšem učbeniku. Dokler kakšnega ne prebereš, raje ne komentiraj.
HC85
# 20.09.2011 ob 20:19
rooster
20. september 2011 ob 20:01
Prijavi neprimerno vsebino@hc85, tko na hitro nekaj ukrepov pozitivnih (je pa bila večinoma ta vlada na ostalih področjih nesposobna)
- spodbujanje sodelovanja med podjetji v podobni branžah pri razvoju (centri odličnosti)
- procentualno povečanje sredstev podjetjem za R&R
- (vsaj na zunaj) ukrepanja pri gospodarskem kriminalu
- poskus reguliranja privatizacije visokega šolstva (ki gleda samo na zaslužke, zato se odpirajo samo programi kamor folk dere in daja denar - nikomur več potrebne družboslovne fakultete)

Tvoji točki 1 in 2 sta rečmo nekaj vrste gospodarska ukrepa oz. pomoč podjetjem, kar pa še ne pomeni, da jih to kaj preveč razbremeni. VSI pa vemo, kaj so največji problem našega gospodarstva.......davki in administracija.
Točka 3........ja navidezna borba, brez epiloga, kot že v času prejšnjih vlad.......se spomniš "čiste lopate"?
No ja, poskus reguliranja, ostalo je nekako pri poskusu, niti to ni največji problem SLO......in tudi s tem ne rešimo gospodarstva, vsaj ne danes, ko bi to bilo potrebno..........mogoče na dolgi rok, če bi omejili vpise v družboslovne smeri , okrepili pa vpise v naravoslovne.....
amigo
# 20.09.2011 ob 20:15
Ali si nekaj zabluzil ti ali pa avstrijski novinar.

Številke, ki jih navajaš, se namreč nanašajo na javni in ne na zunanji dolg.
- 1 glas

Novinar je govoril o dolgu države do tujine. Koliko vem imajo javni dolg kvečjemu javne hiše.
HC85
# 20.09.2011 ob 20:14
K_ris
20. september 2011 ob 20:07
Prijavi neprimerno vsebino@amigo

Ravnokar sem na ORF gledal poročilo iz Ljubljane. Tudi ta novinar je padel pod vpliv princa Teme. Zunanja zadolžitev se je v Pahorjevih 3 letih zvišala z 22% na 42% BDP. Lep uspeh ni kaj.

Ali si nekaj zabluzil ti ali pa avstrijski novinar.

Številke, ki jih navajaš, se namreč nanašajo na javni in ne na zunanji dolg.

Še slabše. To je dolg za katerega je odgovorna VLADA. Leta 2008 je bil pri 22 % BDP (8 miljard), danes je 45% BDP (dobrih 16 milijard).
Povedano drugače. Ta vlada nas je v 3 letih zadolžila za več, kot prejšnje VSE vlade skupaj!!!!
rooster
# 20.09.2011 ob 20:11
in ta tajkun je zdaj kot izgleda JJ največji frend
rooster
# 20.09.2011 ob 20:09
drno... , dej preberi celotno stvar kar sem napisal , napisal sem vsaj na zunaj ukrepanja pri gospodarskem kriminalu (t.j. preiskave, itd...)

medtem, ko eden največjih gospodarskih kriminalcev tajkunov sedi zraven JJ na zborovanjih ...
Ivan
# 20.09.2011 ob 20:09
Janez, tudi tvoja vlada bo leva. Ker si levak. ker si jokal, ko nisi bil izvoljen za predsednika ZSMJ, ker si edini, ki so ga brcnili iz ZKS, ker si končal kumrovško šolo.
In ti si najmanj poklican rovariti proti levim.
Želim ti pa veliko sreče na oblasti. in sedaj pokaži, če si takšen strateg tudi pri vodenju, ne samo prodaji pod mizo. Bomo videli kaj boš naredil, ko so razmere drugačne.
Srečo ti pa želim, ker želim sebi in otrokom bolje.
Clipper
# 20.09.2011 ob 20:08
Po tem glasovanju koalicija, ki jo je vodila SDS, ostaja edina, ki je ostala nespremenjena od začetka do kocna mandata kljub temu, da ni bila ideološko enobarvna, kot koalicija, ki ji je bila danes izglasovana nezaupnica

to, gospod Ivan je laž. Sicer pa je že čas za nove obraze. Ivan pa se bi lahko počasi poslovil ker je svojo nesposobnost!!!! večkrat dokazal.
K_ris
# 20.09.2011 ob 20:07
@amigo

Ravnokar sem na ORF gledal poročilo iz Ljubljane. Tudi ta novinar je padel pod vpliv princa Teme. Zunanja zadolžitev se je v Pahorjevih 3 letih zvišala z 22% na 42% BDP. Lep uspeh ni kaj.

Ali si nekaj zabluzil ti ali pa avstrijski novinar.

Številke, ki jih navajaš, se namreč nanašajo na javni in ne na zunanji dolg.
RUBEŽ
# 20.09.2011 ob 20:06
Janez ne seri klanfe. Sedaj se dokaži. Vendar se bojim da bo še slabše ko je.Robert.
drnovsek
# 20.09.2011 ob 20:03
rooster, ukrepanja pri gospodarskem kriminalu? prosim te. Kdo pa je že obsojen? Prijatelj in noben drug. Vau.
drnovsek
# 20.09.2011 ob 20:01
Točno tako, tisti ki hvalite enega ali drugega. Podajte dejstva, ki jih je nekdo naredil. In navedite dejstva ki jih nekomu očitate. Mlatenje prazne slame ne pomeni nič. Doživljenjsko prepoved vladanja vsem, ki zajebejo. Pahor je že prvi kandidat s celotno njegovo garnituro.
rooster
# 20.09.2011 ob 20:01
@hc85, tko na hitro nekaj ukrepov pozitivnih (je pa bila večinoma ta vlada na ostalih področjih nesposobna)
- spodbujanje sodelovanja med podjetji v podobni branžah pri razvoju (centri odličnosti)
- procentualno povečanje sredstev podjetjem za R&R
- (vsaj na zunaj) ukrepanja pri gospodarskem kriminalu
- poskus reguliranja privatizacije visokega šolstva (ki gleda samo na zaslužke, zato se odpirajo samo programi kamor folk dere in daja denar - nikomur več potrebne družboslovne fakultete)
amigo
# 20.09.2011 ob 19:56
Ravnokar sem na ORF gledal poročilo iz Ljubljane. Tudi ta novinar je padel pod vpliv princa Teme. Zunanja zadolžitev se je v Pahojevih 3 letih zvišala z 22% na 42% BDP. Lep uspeh ni kaj.
HC85
# 20.09.2011 ob 19:54
Zoran THALERr, Andrej HORVAT, Simona DIMIC, Katarina KRESAL, Gregor GOLOBIČ.......osebe, ki jim je Pahor najbolj zaupal.

Zdaj pa mi povejte ali je Pahor neumen in naiven ali pa je popolnoma isti ,kot zgoraj omenjeni????
mojmaribor
# 20.09.2011 ob 19:52
Če se bomo na predčasnih volitvah znebili LDS, ZARES in SNS, potem za to državo še obstaja upanje.
Po mojem bi bila najboljša opcija, da naslednjo koalicijo oz.vlado sestavljata SD in SDS (brez Janše in Pahorja, brez Tankota in Potrča, brez Gorenjaka in Kumra, brez...)
HC85
# 20.09.2011 ob 19:51
@DRegos

Spet "dober" argument. To je vse kaj zmoreš? Daj prosim naštej mi teh 5 ukrepov.
zerorez
# 20.09.2011 ob 19:50
Na zdravje Slovenci! Prva dobra novica po treh letih!
DRegos
# 20.09.2011 ob 19:49
bom samo izpostavil ključno besedo iz tvojega teksta.. "protikrizno" ;)
Freestailo
# 20.09.2011 ob 19:48
Že sama zamisel da bi na volitvah obkrožil za SDS se mi gabi do amena. Pahor, še te bomo volili.
HC85
# 20.09.2011 ob 19:47
DRegos
20. september 2011 ob 19:44
Prijavi neprimerno vsebinoHC85 ti si bedak :)...

tudi ti bi si kupil boljši televizor ko bi imel malo več denarja, ane ;)

Sploh pa je bilo čisto premalo vloženega v razvoj v času "blaginje" oz. nekega viška.... Da ne omenjam vlaganje v tehnološki razvoj... samo nekaj bonbončkov je padlo.. nič več ;)

Ful dobri argumenti......bravo.....

No, naštej mi 5 gospodarskih ukrepov oz. 5 protikriznih gospodarskih ukrepov, ki jih je sprejela Pahorjeva vlada in so imela pozitivni učinek?
PROSIM! Bo šlo?
KmečkaPamet
# 20.09.2011 ob 19:45
Jo gorje nam če tale pošast iz rosupljega dobi naslednje volitve,gorje, dna še zdaleč nismo videli.

Mam pa že raje narcisnega, poštenega Borata kot pa pokvarjenega Janeza.
amigo
# 20.09.2011 ob 19:45
Edina rešitev je kolektivni samomor. Pogrešam pa tolažilne besede Kučana in Jankoviča, ki sta na vse grlo podpirala KGB kriminalno združbo. Vseeno bi se lahko obrnila na zvesto čredo in nam namenila nekaj tolažilnih besed. Nič hudega, če bi zopet lagala, tega smo že navajeni. Težko slovenskemu narodu s takimi krivimi preroki. Kot pravi pregovor: Zraven nore glave telo trpi.
DRegos
# 20.09.2011 ob 19:44
HC85 ti si bedak :)...

tudi ti bi si kupil boljši televizor ko bi imel malo več denarja, ane ;)

Sploh pa je bilo čisto premalo vloženega v razvoj v času "blaginje" oz. nekega viška.... Da ne omenjam vlaganje v tehnološki razvoj... samo nekaj bonbončkov je padlo.. nič več ;)
HC85
# 20.09.2011 ob 19:43
ha ha.....kaki luzerji so na tem portalu......ne glede na to, da sem napisal RESNIČNA in PREVERLJIVA dejstva sem dobil minuse. No pač, ko ne gre z dejstvi in argumenti se nekateri tolažijo s stiskanjem minusov.
DRegos
# 20.09.2011 ob 19:41
Ma Jankovič naj uleti na sceno :D .. denarja ima čez glavo in ga ne potrebuje več.. tako da mogoče še kaj naredi iz te državice.. Saj je tudi slovenska kri v njemu. :)

Sicer pa.. odkar je demokracija je vse u k.. :P X)
stiba
# 20.09.2011 ob 19:41
@iufhdfewd
Ja, ljudem se je realni dohodek zmanjševal sicer ne drastično vendar smo bili posebni v tem. Po Evropi so dohodki rahlo rastli medtem, ko so pri nam rahlo padali. BDP je sicer imel ~+5% letno rast. Vendar nam BDP ne pove veliko oziroma vse o realni rasti standarda prebivalstva.
K_ris
# 20.09.2011 ob 19:38
NSi je kot edina stranka dobila poudarjen okvirček? Ai je to namig novinarja, kje naj bi bila naša prihodnost?
Hafis
# 20.09.2011 ob 19:35
JJ se ne upa bit mandatar...
rooster
# 20.09.2011 ob 19:35
NSi: Pripravljeni smo prevzeti odgovornost

Aleksander Kolednik in NSi - najprej pridite sploh v parlament, pa se potem širokoustite
HC85
# 20.09.2011 ob 19:28
@diazepam

Veš, zakaj bom spet volili za SDS? Ne zato, ker so dobri, ampak zato, ker so najboljši med slabimi in ker so edini, ki so delali nekaj v smeri razbremenitve gospodarstva:

- DAVEK NA DOHODEK pravnih oseb se je zmanjšal iz 25 na 20%
- UKINILI SO DAVEK na izplačane plače
- je podjetnikom ukinila davek na parkirišča in mobitele

Postavitev VEM za samostojne podjetnike: »vse na enem mestu«, kar
pomeni, da državljani na enem mestu izvajajo postopke v zvezi z
registracijo s. p. in spremembami podjetja ter opravijo izbris podjetja
iz poslovnega registra. Vsi postopki so brezplačni in se lahko opravijo
prek spleta ali na eni od več kot 180 vstopnih točk VEM. Registracija s. p.
je opravljena v enem dnevu
-Postavitev VEM za gospodarske družbe:
-odprava dohodninske napovedi – ocena prihrankov 22,8 milijona evrov
na leto
-odprava dvojnega posredovanja podatkov za gospodarske subjekte
(letna poročila, bilance stanja in bilance poslovnega izida ter davčne
napovedi) – ocena prihranka 2 milijona evrov na leto
-poenostavitev postopkov za oddajo napovedi za odmero davka od dohodkov
iz dejavnosti; oddaja je možna v pisni ali elektronski obliki, zavezancem
ni treba oddajati (poleg elektronske oblike) tudi celotnega
popisa vseh zalog oziroma popisnih listov, ki so predstavljali obsežno
dokumentacijo s kar 15 prilogami
-ukinitev obveznega dnevnega polaganja gotovine na TRR – ocena prihranka
144 milijonov evrov na leto;

itn.
mk89
# 20.09.2011 ob 19:28
In že se NSi štuli. Kot mrhovinar, ki z daljave ugleda truplo :) nič novega...
iufhdfewd
# 20.09.2011 ob 19:27
@stiba "Glede nato, da se splošna gospodarska slika v EU slabša se zna zgoditi, da bo Slovenija pod Janšo plavala proti toku in gospodarsko zelo rastla. "

Aha,tako kot je plavala proti toku ko je bila gospodarska slika v EU odlična.
Valentin57
# 20.09.2011 ob 19:27
Pri nas nikoli ne bo bolje, ne glede na barvo vlade. Opozicija vedno napada vlado z vsemi topovi, Njihov moto je: kolikor slabše za vlado, toliko bolje za nas. Slovenija je pa pri tem samo kolateralna žrtev.
SDS in Jelinčič sta to taktiko izpolnila do potankosti.
drnovsek
# 20.09.2011 ob 19:25
Potrebna je lustracija za uničenje lobijev. Kdor jo je pripravljen izpeljati, naj dobi mandat.
HC85
# 20.09.2011 ob 19:24
diazepam
20. september 2011 ob 19:01
Prijavi neprimerno vsebinoTisti, ki ga boste volili se ne čudite :
- da bodo šli še preostali gozdovi cerkvi
- da bodo šli Mercator, Gorenje, Telekom, itd. po receptu Istrabenza in Pivovarne Laško k
tajkunom
- da bodo znova ribiške vojne v Piranskem zalivu
- da bomo kupovali orožje (kjer bo primaknil svoj pisker JJ) namesto gradili šole
- da bomo nižali davke bogatim
- da bomo 'privatizirali' šolstvo in zdravstvo kar ne pomeni prav nič dobrega za socialno šibke
- itd.

Že PRVA trditev je popolna manipulacija in laž.......velika VEČINA gozdov je v okviru denacionalizacijskega postopka bilo vrnjeno že pred letom 2005. Tako, da se za vrnitev gozdov zahvali LDS in Dr. Drnovšku. prejšnja vlada je Cerkvi dala v najem le Blejski otok.
Tudi VATIKANSKI SPORAZUM je bil podpisan v času LDS vladavine.

VSE moje trditve so preverljive na internetu.
Rejtas
# 20.09.2011 ob 19:20
@Coen

"izdajalce", "paradajzerje", "komuniste"

Glej prijatelj, svoje zakompleksiranosti ne vali na mene, jaz z tem nimam problemov. Očitno pa te motijo zgoraj omenjeni, jaz jih sploh nisem omenil, čisto tako mimogrede.
Glede odtekanja denarja iz državne blagajne pa res nevem, kje si ti živel oziroma kje živiš, saj je odtekal v vsaki vladi.
stiba
# 20.09.2011 ob 19:18
Pustimo se presenetit mogoče pa bo kaj boljše..? Glede nato, da se splošna gospodarska slika v EU slabša se zna zgoditi, da bo Slovenija pod Janšo plavala proti toku in gospodarsko zelo rastla. Janša je že dokazal, da je tega sposoben medtem, ko so v letih njegovega mandata drugod po EU realni dohodki na prebivalca rastli so pri nam padali :D:D:D

No še ena resna opazka :
Če bo na morebitnih volitvah izvoljen kako bo uspel doseči izključujoče si cilje v svojem gospodarskem programu? "Slaba banka vs. zmanjševanje javnega dolga"
Kateri cilj se vam zdi bolj pomemben?
kalopteriks
# 20.09.2011 ob 19:16
Golobček pismonoša odleti in odnesi pisemce, takšnih v Sloveniji ne rabimo!
jlmezed
# 20.09.2011 ob 19:14
janša že začel s šinfanjem...ja saj taki ste slovenci zato pa se vam tako dopade..
lony
# 20.09.2011 ob 19:10
Dokler ne bo v tej državi nekdo dojel, da je treba državo reševati skupaj, potem bo še naprej kot je. Opozicija je namesto, da bi podprla nekatere dobre in nujno potrebne zakone, raje metala polena pod noge in se grebla za oblast. Verjemite, da tako ne bomo nikamor prišli. Pa ne glede na to, kdo bo na oblasti.
Cyril
# 20.09.2011 ob 19:08
Bravo Slovenci, iz sranja v še večje sranje. Zgleda nas prejšnje sranje ni nč naučil
kolesar666a
# 20.09.2011 ob 19:07
bojim se, da bo nova kriza dala možnost orožarju ivanu priložnost, da besede pretvori v (uspešna) dejanja.
vemo pa, kako ga vidijo njegovi...najbolj slep je tisti, ki noče videti. tudi tega ne, da je ivan - star obraz.
Mety
# 20.09.2011 ob 19:06
Nimamo se česa veseliti, dokler se bodo menjali vedno isti obrazi na vodilnih položajih. SDS ni nobena alternativa. SDS utegne s svojim vladanjem zabiti še zadnji žebelj v slovensko krsto.
iufhdfewd
# 20.09.2011 ob 19:04
Sedanja vlada ni bila uspešna v reševanju problemov ,je pa zato toliko bolj bila opozicija uspešna v ustvarjanju problemov.
K_ris
# 20.09.2011 ob 19:04
In Janša seveda odgovarja v podobno spravljivem tonu, kot ga je Pahor uporabil v svojem poslovilnem govoru.
diazepam
# 20.09.2011 ob 19:01
Tisti, ki ga boste volili se ne čudite :
- da bodo šli še preostali gozdovi cerkvi
- da bodo šli Mercator, Gorenje, Telekom, itd. po receptu Istrabenza in Pivovarne Laško k
tajkunom
- da bodo znova ribiške vojne v Piranskem zalivu
- da bomo kupovali orožje (kjer bo primaknil svoj pisker JJ) namesto gradili šole
- da bomo nižali davke bogatim
- da bomo 'privatizirali' šolstvo in zdravstvo kar ne pomeni prav nič dobrega za socialno šibke
- itd.

Narod si vedno piše sodbo sam in ima takšne voditelje kot si jih zasluži.
chrush
# 20.09.2011 ob 19:01
Spet ista zgodba. Kregate se kdo je boljši ali Janša ali Pahor, A se ne zavedate, da je želaj komunajzerjev, da nas razdelita na dva pola in tako veddno ostanejo pri koritu. Tako levi kot desni imajo veliko črnega masla na sebi, a ko imajo možnost med seboj obračunati, tega ne storijo, ker vedo da noben ni čist. Možnost dajte novim obrazom, ki bodo definitivno prišli na oblast. TUKAJ je seznam ljudi, ki nikoli več ne smejo dobiti funkcije odločanja.!!!
Coen
# 20.09.2011 ob 18:58
@ Rejtas,

zaradi takih zakompleksanih ljudi, kot ste vi, pa smo kjer smo. Medtem, ko se vi kregate z lastnimi sodržavljani in s prsti kažete na "izdajalce", "paradajzerje", "komuniste" in bogsigavedi kaj še vse, se politikom smeji, denar pa kar naprej odteka iz državne blagajne.
rooster
# 20.09.2011 ob 18:56
janša je pač v svojem mandatu pokazal, da ni nič kaj bolj sposoben kot teli nesposobni ta levi
Vajkard
# 20.09.2011 ob 18:56
Kakšen fantastičen dan!
manrose.
# 20.09.2011 ob 18:56
Od treh desnih koalicij je le 1 zakljucila mandat do kraja. Kaj bi rad povedal, Ivan?
Rejtas
# 20.09.2011 ob 18:54
@kralj matjaž

Daj ne nabijaj, dobro vemo, kdo je stal za temi referendumi, samo govedo tega ne vidi. Ti boš meni očital laganje instant jurišnik.
Ivo Lola
# 20.09.2011 ob 18:52
Če pogledamo resno: nista pomembna ne Pahor ne Janša, tokrat se režim bori za sebe tako, da izsiljuje predčasne volitve. Pojavljajo se namreč nova gibanja, ki niso pod vplivom nobene stranke (pustimo ob strani Peterleta in Hanžka in raje poglejmo na Facebook.) Zahtevajo demotažo liberalnega turbokapitalizma in vpleljavo neposredne demokracije. Seveda se to ne sme zgoditi, ampak se bo zgodilo tako, kot nam bo naročil tale stric: Joseph A. Mussomeli
mizar_system
# 20.09.2011 ob 18:51
Hecno, kako nekatere dejstva bolijo.
Arnolfus
# 20.09.2011 ob 18:51
Po pravici povedano bi tudi sam rad videl neke nove obraze in novo politiko v Sloveniji. Vendar za to kot vemo ni najmanjše možnosti in kot je dejal že pred leti znan slovenski politik, imamo pri nas omejeno števili strokovnjakov, ki se jim zdi ukvarjanje s politiko tudi nek izziv.

Zato res ne vidim druge resne možnosti, kot podpreti trenutno desnosredinsko opozicijo na naslednjih volitvah, čeprav sem član leve politične stranke. Za prihodnost Slovenije je edina možnost dati mandat strokovnjakom iz desnega pola, da poskusijo stabilizirati gospodarstvo in splošno klimo v naši domovini. Tukaj resno mislim na strokovnjake, ker je pač spet velika možnost, da se okoli korita nagnetejo stare debele svinje. Tako da, pamet v roke desnasredina!!!
rooster
# 20.09.2011 ob 18:49
a JJ bo vladal kar iz zapora?? :D
boomslang
# 20.09.2011 ob 18:49
Hja Ivanček.... Šale je konec... Sedaj boš pa pakazal zares iz kakšnega testa si... In ne bo konjuktura, pač pa kriza, kot je Evropa od WWII, še ni doživela....V prejšnjem mandatu nisi pokazal popolnoma nič, upam,da bo sedaj bolje...p.s. Imam pa občutek, da s teboj ne bo hotel nihče več v vlado...Nekako, vedno za seboj puščaš le kadavre (NSI naprimer )...
Miki_79
# 20.09.2011 ob 18:49
Janša po kok so Patrije?

Žalostno, da je po vsem tem edina izjava cinizem. Sedaj naj pa še državljani rečejo, da bodo začeli krasti kot Janša, pa bodo vse inštiucije tulile, da se to ne spodobi.
kralj matjaž
# 20.09.2011 ob 18:47
Rejtas
Nehaj se lagati. SDS ni predlagal niti enega referenduma proti reformam. Referendumi so bili predlagani proti ideološkim temam.
tina_lj
# 20.09.2011 ob 18:47
Fuj Janša.
vihraviuporabnik
# 20.09.2011 ob 18:45
Jamo in potop so si uredili levaki tako, da so volilce nalagali,jih okradli in ponižali.
Imeli so narod poštenega slovenskega naroda, za drugorazredne in naredili
upostošenje naše lepe države.
bbl
# 20.09.2011 ob 18:44
No, pa se bo Janša rešil Patrie. Še malo pa bo spet lahko spreminjal zakone po svoji vesti.
Coen
# 20.09.2011 ob 18:43
@mare3912,

zato, ker Janša, ko je država bila v razcvetu in se je po medijih velikoustil, kako imamo 7-odstotno gospodarsko rast, ni naredil popolnoma nič. Se je ta rast poznala tebi, meni, sosedu? Ne. Se ni. Kar niti ne bi bilo tako slabo, če se človek ne bi imel za nekega nadsposobnega veleuma in odrešenika vseh državljanov.......

Kar mi pa najbolje gre na živce, so pa volilci. Isti ljudje, ki so ga pred tremi leti pljuvali, ga ozmerjali, se z njega smejali, ga zdaj spet pozdravljajo. Pa to še ovce ne delajo!
Dominator
# 20.09.2011 ob 18:43
Vedno bolj redki so risti, ki Janso vidijo kot alternativo. Tako, kot je ta vlada rusila levico, tako Jansa vztrajno rusi desnico.
sammys
# 20.09.2011 ob 18:42
ne vem če je to dobro, da so oni edini ostali skupaj ... mogoče pa imajo levičarji vseeno malo več samokritičnosti oz. znajo kritizirati tudi "svoje" in ne samo slediti kot ovčke prvi, največji stranki, ki počasi uničuje manjše
262626
# 20.09.2011 ob 18:41
Dragi Janez,že če človek pogleda tvoj vedno cinični obraz , ti intuicija da vedeti,
da nisi pošten in iskren človek.
In sem prepričan ,da še zdaleč ne bo 50 +!
Triptico
# 20.09.2011 ob 18:38
Uh, SDSovce so že aktivirale vse svoje uporabniške račune, veliki vodja je dal ukaz, za napad z minusi. Še dobro da ima vsak vsaj tri račune, da izgleda uravnoteženo. komujazerji_press
Jakob Mali
# 20.09.2011 ob 18:38
JJ boš mel kmal šanso pokazat kaj znaš...vendar tokrat mednarodno okolje ne bo tako mirno...
Ivo Lola
# 20.09.2011 ob 18:38
@Triptico,

Pozabi na ata smrka. Edina rešitev je Chuck Norris! On je edini človek, ki je brcnil Kiklopa med oči.
mare3912
# 20.09.2011 ob 18:37
Ne razumem zakaj vam gre tako na živce.
Ali je morda to izključno zaradi njegovega odnosa do polpretekle zgodovine?
Kar je povedal, je res. Ko mu pa bo (če mu bo) dokazana krivda pri kaki aferi, pa ga bom nehal podpirati tudi jaz.
To, da je leva politika na psu še ne pomeni da so čisto vsi politiki barabe. Sicer so vedno dobrodošli sveži obrazi, vendar ne kar tako, iz dolgočasja. Ker nas je komaj 2.000.000 in bi si težko privoščili vsakih 4 let kar vse po vrsti v koš metat. Tisti ki so slabi, umazani z totalitarno preteklostjo ali dokazano skorompirani, naj odidejo, ostali naj gradijo politiko naprej.
clem
# 20.09.2011 ob 18:37
Adija Pahor, pozdravljen Janša :)
zemljemerec
# 20.09.2011 ob 18:36
Že res, da je Pahor izgubil, toda Janša se smeje prezgodaj !
RedWrath
# 20.09.2011 ob 18:36
Ma ja Janez, prav imaš, ti si imel tudi recesijo in si jo preživu brez, da bi moral iti na glasovanje o zaupnici ... Oh wait:D
Rejtas
# 20.09.2011 ob 18:31
Janez, Janez, kopal si jamo Borutu, vendar se ne zavedaš, da so se tudi ti, ki odhajajo nekaj naučili od tebe. Recept za rušenje vlade je referendum, še kako se ti bo kolcalo po opoziciji v kateri si lahko gobezdal takšne in drugačne neumnosti, vsakemu se slej kot prej vse povrne.
Triptico
# 20.09.2011 ob 18:31
Super, niti vase zagledanega narciska, niti trgovca z orožjem ne bomo več imeli na čelu vlade. V tej situaciji so edina rešitev ata smrk in njegovi smrkci, z glavco in smrketo na čelu, vse ostalo bo še slabše.
ponudnik
# 20.09.2011 ob 18:30
Še ena neuspešna leva koalicija je predčasno zaključila mandat

Nikar ne pozabi omeniti tudi katastrofalne vlade iz 2004-2008!

Drugače pa res tragično če bodo Slovenci glasovali za nekoga, ki v svetu okoli sebe vidi zgolj in le zaroto in za nekoga, ki bi bil s sistemom zadovoljen šele ob 100% glasov za svojo stranko in prepovedi vseh ostalih. Ja, partijska dediščina je še kako močno prisotna pri Janši.
Ivo Lola
# 20.09.2011 ob 18:27
Super. Namesto vase zagledanega narciska bomo dobili proslulega trgovca z orožjem.
Kazalo