Slovenija
Jani Möderndorfer
Poslanec DZ-ja Jani Möderndorfer meni, da bi bilo "perverzno", če bi takšen zakon pripravljal nekdo, ki je bil ves čas tako odklonilnih stališč do v nedeljo zavrnjene novele. Foto: BoBo
VIDEO
Möderndorfer z zakonom o...

Dodaj v

Möderndorfer: Primc je zlorabil referendumsko vprašanje za vključitev v politiko

Predlog zakona o partnerski zvezi
22. december 2015 ob 14:08,
zadnji poseg: 22. december 2015 ob 15:21
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Nepovezani poslanec Jani Möderndorfer je vložil predlog zakona o partnerski zvezi, ki ga je sicer pripravila že prejšnja vlada in se ne dotika področij, zaradi katerih je na referendumu padla novela zakona o zakonski zvezi.

Predlog se tako ne dotika posvojitev in tudi ne zdravljenja z biomedicinsko pomočjo. Zvezo pa opredeljuje kot partnersko, in ne kot zakonsko zvezo, je povedal.

Poslanec DZ-ja Jani Möderndorfer je na novinarski konferenci pojasnil, da je predlog vložil v nedeljo po razglasitvi izida glasovanja na referendumu o noveli zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih.

Ob tem je poudaril, da ga je zmotila napoved predlagateljev referenduma, da bodo v enem mesecu pripravili zakonske rešitve na to temo. Po njegovem mnenju bi bilo namreč "perverzno", da bi takšen zakon pripravljal nekdo, ki je bil ves čas tako odklonilnih stališč do v nedeljo zavrnjene novele.

Sovoditelj koalicije Za otroke gre Aleš Primc je po besedah Möderndorferja obenem "zlorabil referendumsko vprašanje za svojo brezplačno predvolilno kampanjo in vključitev v politiko".

Möderndorfer pravi, da je sam aktivno sodeloval pri branjenju predloga ZL-ja. Ker v Sloveniji po njegovem mnenju očitno še nismo pripravljeni teh vprašanj urejati na način, kot so bila zastavljena, v zakonskem predlogu, ki ga je vložil v nedeljo, Möderndorfer izpušča področja, ki so v volilni kampanji odprla največ dilem.

Zavrnitev tudi preko pošte
Znani so tudi izidi glasovanja po pošti. Volivci so tudi z glasovanjem po pošti za referendum o noveli zakona o zakonski zvezi zavrnili pravno izenačitev istospolnih skupnosti. Po pošti je DVK prejel 753 glasovnic. 26,25 odstotka volivcev je po pošti glasovalo za sprejetje novele, 73,25 odstotka pa proti.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
lolek11
# 22.12.2015 ob 14:20
Perverzno je, da ti sploh sediš v parlamentu..
Morpheus2
# 22.12.2015 ob 14:18
Jani, raje si najdi novo stranko! Ne vem katero po vrsti!
Volitve utegnejo biti v kratkem :)
Mindmaster
# 22.12.2015 ob 14:20
Ob tem je poudaril, da ga je zmotila napoved predlagateljev referenduma, da bodo v enem mesecu pripravili zakonske rešitve na to temo.

Torej je priznal, da je predlog zakona vlozil samo zato, da ga ne bi nekdo drug? In ta si drzne govoriti o zlorabi tematike za politicne namene?
rockyboy1
# 22.12.2015 ob 14:21
A ma tole je pa že občutno preveč! A ima ljudstvo v tej državi še sploh pravico izrazit svoje mnenje?
čofotalček
# 22.12.2015 ob 14:18
A ni v bistvu bolj sporno, da predlagatelj zavrnjenega zakona pripravi nov zakon?

Demokratično gledano je dobil nezaupnico. Ali se motim?
Coen
# 22.12.2015 ob 14:19
Toliko o demokraciji in "volji ljudstva". Še politiki ne spoštujejo zakonov države, zakaj bi jih potem državljani?
Mindmaster
# 22.12.2015 ob 14:25
Jani Möderndorfer samo sporoca Slovencem, da lastniske pravice javnega diskurza pripadajo "nasim". Da slucajno ne bi pozabili.
Shreder
# 22.12.2015 ob 14:17
Sami cmerarji, dajte že sprejet odločitev večine.
davide
# 22.12.2015 ob 14:23
mešalec megle
AlFe
# 22.12.2015 ob 14:16
Gospod Jani se joka.
tru-bar
# 22.12.2015 ob 14:27
Möderndorfer: Primc je zlorabil referendumsko vprašanje za vključitev v politiko
Ha, ha, ta je pa svetovna. Če hočeš biti izvoljen, moraš biti prepoznaven in imeti kak uspeh za sabo. Möderndorfer očitno misli, da te v politiko smejo spraviti samo strici, tako kot so njega.
medox
# 22.12.2015 ob 14:24
Po njegovem mnenju bi bilo namreč "perverzno", da bi takšen zakon pripravljal nekdo, ki je bil ves čas tako odklonilnih stališč do v nedeljo zavrnjene novele.

Möderndorfer pravi, da je sam aktivno sodeloval pri branjenju predloga ZL-ja.

Nekaj mi ni jasno. Zakaj bi zdaj nov zakon pripravil nekdo, ki je branil na referendumu zavrnjen zakon? Ljudje se očitno ne strinjajo z njim.
Hkrati pa po njegovem ne sme pisati zakona Primc, s katerim se očitno GLEDE TE TEME strinja večina Slovencev.
Narobe svet
Mindmaster
# 22.12.2015 ob 14:32
Ocitno je bil za levo avantgardo referendumski polom hud udarec.

Poslanka SMC na druzabnih omrezjih ze napoveduje, da "bodo menjali" ustavne sodnike, v prvi osebi mnozine, kar je napovedal tudi bivsi pravosodni minister iz istega ideoloskega gnezda.



V Sloveniji vladavina demokracije velja le, kadar je ta skladna z agendo avantgardne levice.
jingo
# 22.12.2015 ob 14:35
Möderndorfer: Primc je zlorabil referendumsko vprašanje za vključitev v politiko

?!??

Potem takem sta tudi ZL in SMC 'zlorabili' nezadovoljstvo ljudi, ker sta se vključili v politiko.
Morpheus2
# 22.12.2015 ob 14:31
@Demokrat
"Homoseksualce rojevajo tradicionalne družine."

Zato pa pravi homoseksualci nikogar ne rojevajo!
Morpheus2
# 22.12.2015 ob 14:37
''''Ljudstvo ima pravico izražati svoje mnenje, ne sme pa
glasovati o pravicah manjšine.
Referendum kot tak je na tem področju nedopusten.''''

Ne skrbi. ''Murglje'' so že našle krivca. To je US.
Zato je poslanka socialistov mira cerarja (SMC) Jasna Murgel za 2016 že napovedala desant na US!

resnicar
# 22.12.2015 ob 14:38
Möderndorfer: Primc je zlorabil referendumsko vprašanje za vključitev v politiko

@Jani
Koliko strank si pa ti zlorabil in koliko jih še boš, da prideš do stolčka. Sicer, pa si vedno zagovornik demokracije in svobode, ne razumem, zakaj te odločitev nekoga, da vstopi v politiko tako iritira. Raje razmišljaj, kam boš spet presedlal.
SAM
# 22.12.2015 ob 14:30
@Wittgenipke
A ima po tvoje peščica politikov, ki se samorazglasijo za najboljše, najbolj poštene, moralne, napredne, ... večjo pravico z zvijačami vnesti v zakonodajo svoje fantazije??
Ramus
# 22.12.2015 ob 14:59
"Po njegovem mnenju bi bilo namreč "perverzno", da bi takšen zakon pripravljal nekdo, ki je bil ves čas tako odklonilnih stališč do v nedeljo zavrnjene novele."

Veste kaj je resnično perverzno g. Möderndorfer? To da je skušala koalicija svoj zakon spraviti v veljavo skozi stranska vrata po hitrem postopku! To pa resnično je bilo perverzno! In kakšen je predlog?
Mindmaster
# 22.12.2015 ob 14:43
jingo

čeprav US niti ne maram niti ne cenim, se mi pa zdi to grozljiva novica. Če SMC ne odreagira na to izjavo, so zame še ena radikalna stranka več v sloveniji.


Bolj kot odziv SMC me skrbi neodzivnost preostalih parlamentarnih strank, ki bi morale terjati odstop poslanke, ki je doktorica pravnih znanosti. S svojimi izjavami mece slabo luc na celotno slovensko pravno sfero.
Mindmaster
# 22.12.2015 ob 14:34
DE(j)MOKRA(s)T

Homoseksualce rojevajo tradicionalne družine.


Istospolni so kolateralna skoda kulturnega boja, ki ga avantgardna levica izvaja. Saj je Möderndorfer jasno in glasno priznal, da ni pomembno, ali so njihove pravice zakonsko urejene ali ne, temvec to, kdo jih uredi.
noprou
# 22.12.2015 ob 14:30
Jani spet nekaj natolcuje in se hoče postaviti v soj žarometov.
Drugače pa tale povzetek v članku kaže na to, kar bi bilo treba čimprej sprejeti ja. To smo tisti, ki smo glasovali proti, ves čas trdili.
noprou
# 22.12.2015 ob 14:32
@Oliva
preberi prosim odločbe ustavnega sodišča
ena govori o pravicah, ki manjkajo
druga govori o nedopustnem združevanju zakonov za odpravo neustavnosti z drugo vsebino, in da samo zaradi tega je potem možen referendum
jingo
# 22.12.2015 ob 14:41
Mindmaster
# 22.12.2015 ob 14:32
Poslanka SMC na druzabnih omrezjih ze napoveduje, da "bodo menjali" ustavne sodnike, v prvi osebi mnozine, kar je napovedal tudi bivsi pravosodni minister iz istega ideoloskega gnezda.

čeprav US niti ne maram niti ne cenim, se mi pa zdi to grozljiva novica. Če SMC ne odreagira na to izjavo, so zame še ena radikalna stranka več v sloveniji.
SAM
# 22.12.2015 ob 14:35
@oliva
Jaz mislim, da bi bilo najbolj pošteno, da bi zakon napisala ti.
noprou
# 22.12.2015 ob 14:37
tudi jaz mislim, da radikalnim levičarjem ni mar za manjkajoče pravice, in da hočejo pripeljati še veliko več. Zato ne bodo delali na tem, da se manjkajoče pravice čimprej uredijo, ampak bodo po moje res čakali eno leto, vmes zamenjali ustavne sodnike, potem pa prišli s še bolj radilkalnimi predlogi, kot sedaj
in istospolni bodo spet zlorabljeni, oziroma bodo spet izviseli ...
Pakavo Papito
# 22.12.2015 ob 14:35
Kwa se zdej ta usaja, meni se zdi najlepša poteza Primca, da bo sedaj on vložil nov zakon. S to potezo bo pokazal da mu je pač mar da se uredijo zakonske zveze istospolnih partnerjev.
cerebro
# 22.12.2015 ob 15:39
Nihče več ne more v politiko, razen če mu Jani dovoli.
resnicar
# 22.12.2015 ob 14:50
Levičarji istospolne zlorabljajo za svoj politični boj, točno toliko jim je do njih

Bolj točno, to počne ZL. SDju je figo mar za istospolne, SMCju je tudi figo mar. So pa po skrajšanem postopku sprejeli zakon, prijavili kampanijo za in se skrili v luknjo.

Narod je sedaj odločil: "To je to"
mj
# 22.12.2015 ob 15:06
Tovariš Janko, pervezen je le način na kak hinavski način je ZL v novelo vrinila proceduro o redefiniciji zakonske zveze. K sreči je narod to spregledal na referendumu. Debilno od LGBT pa je, da so se naslonili na leve radikalce. Tako so namesto pravic, do katerih bi prišli z dodelavo obstoječega zakona, dejansko dobili prst v rit.
K.
# 22.12.2015 ob 14:46
a potem je Moderndorfar zlorabil politiko za vstop v Union Olimpijo...ah keee paaa
oliva
# 22.12.2015 ob 14:26
@Coen:
"Toliko o demokraciji in "volji ljudstva". Še politiki ne spoštujejo zakonov države, zakaj bi jih potem državljani?"

Khmm....
Se strinjam. :o)
Steffy
# 22.12.2015 ob 18:02
Združena Levica je tukaj v španoviji s SD-Socialnimi demokrati popolnoma zašla in pokazala, da ji ni za narodov blagor marveč le, da si zagotovijo pozicijo v politiki, v službah na državnih uradih in podobno.

Pošteni levičar trenutno nima niti ene same stranke v slovenski politiki, ki bi ga zastopala.
Pričakujem, da se bo v prihodnje rodila kakšna stranka v smislu "Delavska", ki bo končno zastopala interese levice. Tole, kar predstavljajo ZL in SD je populizem, demagojija in nič ali zelo malo znanja in izkušenj. Politični šarlatani. Primc jih bo scat peljal, kot se reče.
noprou
# 22.12.2015 ob 14:50
@Ples
V resnici je smešno ... Primc se je proslavil z geslom "za otroke gre", zdaj pa napoveduje zakon o izenačitvi pravic odraslih - za katere je prej pravil, da je vse ok ...

ni res, ni tako govoril. Ves čas trdi, da jim je pravice treba urediti, ne pa na način, da zraven posegaš še v posvojitve, redefinicijo družine in uvajaš pro-homo propagando v šolo.
Morpheus2
# 22.12.2015 ob 14:50
©mindmaster
''Bolj kot odziv SMC me skrbi neodzivnost preostalih parlamentarnih strank, ki bi morale terjati odstop poslanke, ki je doktorica pravnih znanosti. S svojimi izjavami mece slabo luc na celotno slovensko pravno sfero.''

In bivša sodnica z obupnim znanjem slovenščine!
medox
# 22.12.2015 ob 15:15
Celine:
Kot se je ves čas govorilo: Dve lezbijki sta lahko dobri mami, ne moreta pa biti dober oče.
pkozin
# 22.12.2015 ob 14:55
Morda je Primc res zlorabil referendum za vstop v politiko, toda kako je Moederndorfer prišel bliz pa mi ni jasno ! Vtrh letih v treh atrankah, pa še Olimpijo je pokopal.
ekreme
# 22.12.2015 ob 18:06
odstop ministrice anje kopač mrak? zakaj se sicer drugače sploh še odstopa? zaradi ponarejenih diplom? kaj pa politična odgovornost? padel je zakon, za katerim bi ona morala stati. ne morem razumeti, da je razen sds nihče ne kliče k odgovornosti. ste res šli vsi spat? haaaloooo???? zbudite se?!?!?!? :Č)))
sunken
# 22.12.2015 ob 15:02
gospod Möderndorfer, vaše obnašanje je naravnost perverzno.
ZeK
# 22.12.2015 ob 14:52
Möderndorfer: Primc je zlorabil referendumsko vprašanje za vključitev v politiko

Möderndorfer, pasivna in aktivna volilna pravica sta temeljni človekovi pravici.
čeprav se s Primcem ne strinjam, mu seveda ne odrekam teh pravic.

vaše sprenevedanje je neverjetno, na eni strani bi želeli biti borec za ČP, na drugi pa bi te pravice omejevali nasprotni strani. lahko vas je sram! vzemite že v roke Ustavo in jo dobro preštudirajte.
Skop
# 22.12.2015 ob 14:43
Če bo predlagani zakon dobro spisan je čisto vseeno, kdo ga predlaga. Važna je vsebina. Eni spet iščejo delitve in kreg, očitno se hranijo z njim..
kasilnca
# 22.12.2015 ob 14:23
saj se ve, da brihtneži ne morejo v politiko. ako bi lahko, bi ...
Ples
# 22.12.2015 ob 19:35
@oliva
Ne vem, če obstajajo sploh kakšni pogoji za pisanje zakonov, kot so kompetence, na ministrstvu za kulturo na primer pišejo zakone v takšni slovenščini, da je sramota ...
Ampak, takole je:

Zakone lahko predlagajo:
– Vlada,
– vsak poslanec,
– Državni svet,
– najmanj pet tisoč volivcev.

Predlagatelj predlog zakona posredujejo predsedniku Državnega zbora.

https://www.dz-rs.si/wps/portal/Home/deloDZ/zakonodaja/ZakonodajniPostopek
Wittgenipke
# 22.12.2015 ob 17:08
Irelevantno je ali so komu istospolno usmerjeni ušeč ali pa se mu gnusijo.
Zakone imamo tudi zato, da lahko drug drugega tolerantno ignoriramo.
gargamel MK
# 22.12.2015 ob 15:11
Ne maram Primca. Ampak, da se pa tale mali nadobudnež po imenu Jani Moderndorfer usaja, če gre kdo v politiko oz. ustanovi novo stranko je pa milo rečeno bolano. Njega je "naredil" Jankovič. In smo videwli, kako mu je skupaj z še nekaterimi zaril nož v hrbet. Bolano. Uživaj na račun davkoplačevalcev, dokler lahk - mali povzpetnež!
dunbar
# 22.12.2015 ob 14:49
Jani, še migaš? Dolgo že nisem slišal nič o tem modelu, res pa je, da sta oba z AB že dolgo politčno mrtva....

Temu Premcu je pa očitno v glavo butnilo zmagoslavje in je še malo pijan od adrenalina. Se pa moti, če misli, da o izmed teh 392 tisočev napraskal, da samostojno prileze čez volilni prag.
Mety
# 22.12.2015 ob 20:54
Moramo se zavedati, da lahko pride dan, ko bo kdo o nas odločal, kakor smo mi o homoseksualni manjšini na nedeljskem referendumu.

Verjamem, da če bi se zbralo dovolj podpisov in bi se razpisal referendum o vprašanju, ali ste za to, da se vse tujce izžene iz Slovenije, da bi prav tako večina bila za to. Isto o romih, pripadnikih drugih ver in še kom. Vsega pač ne moreš dati v odločanje ljudstvu. Zato izvolimo oblast, kakršna pač že je, in ta bi naj odločala tudi v našem namenu in za naše skupno dobro. Mi jim damo to "pooblastilo" na volitvah.

O zasebnem življenju posameznika pa še prav posebej ne moremo odločati na referendumu. To je smešno. Trdim celo, da je neumno in nesmiselno, ker mene osebno npr. ne zanima, kdo si s kom deli posteljo. Če bi me to zanimalo, nekaj ne bi bilo v redu z menoj, saj se me take stvari ne tičejo in nimam niti te pravice, da bi lahko odločala (sicer ne neposredno), kdo lahko s kom živi in spi. Meni je absurdno, da se v 21. stoletju v državi, ki bi naj bila svobodna in temeljila na človekovih pravicah, na referendumu odloča o tem, če se lahko določen % ljudi poroči ali posvoji otroke. Pa kdo smo mi, da bi sodili?

Ko si šefi v firmah delijo dobičke (še posebej ob koncu leta), delavcem pa ne naklonijo ničesar od tega in jim še naprej izplačujejo minimalne plače oz. še manj, se nihče konkretno ne razjezi s kakšnih protestom, pa bi se v tem primeru res moral. Mar je Slovencem res bolj pomembno, kdo s kom spi, kot pa socialne in ekonomske razmere in blaginja? Iz referendumskega rezultata je moč sklepati, da nas lahko kradejo, lažejo, se gredo korupcije, klientelizma, nepotizma, samo da se homoseksualci ne bodo poročali in imeli otrok oz. jih posvojili.

Če bi se vsi tako močno angažirali za odpravo kriminala v državi, kot ste se nasprotniki angažirali zoper ta zakon ZZZDR, potem v Sloveniji kriminala prav gotovo več ne bi bilo. Ne gospodarskega in ne kakršnega koli drugega. Vendar za boljše socialne razmere je očitno premalo interesa.
SloEdge
# 22.12.2015 ob 19:52
Angela , torej praviš da ste si ženske vzele enakopravnost, pa če je bilo takrat moškim prav ali pa ne ? :D
zgaga1
# 22.12.2015 ob 18:20
Oh Jani, ti nas zlorabljaš vsaj dan.
Anar Hija
# 22.12.2015 ob 17:44
Möderndorferja sicer ne maram kot osebo ampak je storil točno to, kar bi morala že zdavnaj storiti Anja Kopač Mrak in SD na čelu ministrstva za enake možnosti. Pa so ubrali očitno napačno pot (referendum) in zanj ne prevzemajo nobene odgovornosti.

Zakon, kot ga predlaga Jani, mogoče ni optimalen, bi pa istospolnim rešil ključna vprašanja bivanja v družbi. Za vsa ostala odprta vprašanja pa je čas tisti, ki bo pokazal, ali smo kot družba sposobni spšrejeti drugačnost ali pa ne.

Podpreti zakon, ki ga predlaga Möderndorfer, odstop Anje Kopač Mrak in izogibajte se politikam, kot je Aleš Primc. To je populistična politika, ki izkorišča ljudsko nevednost in neukost.
Kazalo