Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 26 glasov Ocenite to novico!
RTV Slovenija
RTV Slovenija je zaradi kršitev določil zakona o medijih in Konvencije o otrokovih pravicah na pristojne institucije naslovila predlog za ukrepanje v primeru oddaje Kmetija slavnih. Foto: MMC RTV SLO
Apek
Če bo strokovno nadzorstvo pokazalo, da je oddaja Kmetija slavnih škodljiva za otroke in mladostnike, bo Apek kršitelja opozoril in mu naložil, da kršitve v mesecu dni odpravi. Foto: Apek

Dodaj v

(Ne)primernost "Kmetije slavnih" že pod drobnogledom

V primeru kršitve najprej poziv k odpravi nepravilnosti
27. oktober 2009 ob 13:06
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Potem ko je RTV Slovenija na pristojne institucije naslovila predlog za ukrepanje v zvezi z oddajo Kmetija slavnih, so na Apeku že uvedli postopek strokovnega nadzorstva.

Kot je znano, je RTV Slovenija zoper oddajo "Kmetija slavnih", ki jo v večernem terminu od 20.00 do 21.00 predvajajo na komercialni televiziji, zaradi kršitev določil zakona o medijih in Konvencije o otrokovih pravicah na ministrstvo za kulturo in Svet za radiodifuzijo poslala predlog za ukrepanje. Na Agenciji za pošto in elektronske komunikacije RS (Apek) so po posredovanju prijave Inšpektorata RS za kulturo in medije takoj uvedli postopek strokovnega nadzorstva, so sporočili z Apeka.

Z nadzorstvom bodo ugotavljali, ali so "moteči primeri vulgarnega izražanja, verbalnega nasilja in prizori golote", kot je zapisal prijavitelj, "res takšne narave, da bi utegnili škodovati otrokom in mladoletnikom in bi kot taki morali biti ustrezno označene oziroma predvajani v kasnejšem časovnem terminu".

Na predlog za ukrepanje glede Kmetije slavnih so se odzvali tudi na POP TV, kjer očitke RTV Slovenija, da kršijo določila zakona o medijih in Konvencijo o otrokovih pravicah oz. da s predvajanimi vsebinami ustvarjajo "nelojalno konkurenco", zavračajo. Resničnostni šov Kmetija slavnih je po njihov besedah skladen s predpisi.

V primeru kršitve najprej le opozorilo
Agencija bo sicer pred končno odločitvijo pridobila še mnenja uveljavljenih strokovnjakov s področja razvojne psihologije, sociologije in medijskih študij. Če bodo v postopku ugotovljene kršitve zakonodaje, lahko Apek kršitelja zgolj opozori in mu naloži, da kršitve v največ mesecu dni odpravi. Če pa kršitelj opozorila ne bo upošteval in ne bo odpravil kršitev, lahko agencija v skladu s 3. odstavkom 109. člena zakona o medijih ukrepa z začasnim preklicem oz. razveljavitvijo dovoljenja za izvajanje radijske oz. televizijske dejavnosti.

Sicer pa je za sankcioniranje kršitev medijske zakonodaje pristojen tudi Inšpektorat RS za kulturo in medije. Ta lahko neodvisno od postopkov, ki jih vodi Apek, v inšpekcijskem postopku z odločbo naloži kateri koli ukrep za odpravo nepravilnosti, poleg tega pa lahko kršitelju naloži plačilo globe v prekrškovnem postopku. Pri tem postopek strokovnega nadzorstva agencije ne more predstavljati nujnega elementa v odločanju inšpektorja, so še sporočili z Apeka.

A. M.
Prijavi napako
Komentarji
amfora
# 18.11.2009 ob 17:04
scan : ne Z Kvaliteto, prav je S KVALITETO, ne med tem, prav je MEDTEM, da ne govorim o vejicah !
grenki : ne NAJSLAPŠI, prav je NAJSLABŠI, SLAB, SLABŠI....
meni je še bolj butasta od Maria, Na zdravje....
tina_lj
# 28.10.2009 ob 23:14
RTV, namesto da se ubadate s pop-tvjem, rajši pometite pred svojim pragom in zaboga, dajte na spored še kaj drugega kot THE BEST OF HIDAK - MOSTOVI. Tistih pet Madžarov v Sloveniji ima več od rtv-ja kot pa vsi slovenci skupaj.
pene
# 28.10.2009 ob 16:30
2 Kauko
Ne bodi pameten - vsak lahko gleda, kar hoče. naj si bo to hidak ali kmetija. ne more pa me Možina posiljevat kaj naj NE gledam oz. mi omejevat možnosti izbire na drugih TV postajah. Ker ni NASTAVLJEN za to in ga tudi za to ne PLAČUJEM. Sam poglej, kolko enega pofl programa za črnuharsko nezahtevno publiko (bazo) je blo sproduciranega, brez kakršnihkoli presežkov.. pobrskaj malo po svojem historičnem spominu - bojim se pa, da ne znaš ločiti zrnja od plev in ti boš Na zdravje opravičeval s pluralizacijo. Desničarji itak ne s svojim nizkim nivojem okusa ne potrebujejo kake posebne sofisticiranosti programa - dovolj je humor na prvo žogo, mal govedarske muzike in Mario.
levokrilo
# 28.10.2009 ob 13:27
Društvo luzerjev, pijancev, transvestitov, pornografije

Slovenčki ne bi več gledali tvja če bi lahko videli kaj se dogaja pri sosedih.
POP TV in A Kanal bosta kmalu prenašala usmrtitve..vse za pare.
pikam_dopust
# 28.10.2009 ob 11:31
pikam_dopust sam to me zanima kater del mladine je ob 20.00 pred TVjem? Najprej odštej tiste, ki ga nalivajo po lokalih ob sobotah in petkih, pol tiste, ki so v temu primetime terminu pred računalnikom in chatajo po MSNju, pol tistih nekaj procentov, ki se takrat učijo. Ostane ti jih bore malo, še tisti pa gledajo neke narodnjake s trdim L, ki jih predvajajo na kakšnih low budget televizijah.

Vprašaj Možino. :-)
Očitno meni, da jih je kar precej.

Strinjam se s tem, da:
a) kaj iz otroka bo oz. ne bo, je v rokah staršev in samo staršev (ne pa varuhov javne morale),
b) programov je toliko, da nikoli ne bo mogoče vseh zakleniti,
c) vsi vse vedo o kmetiji... to pa arumentirajo "sem slišal/a" - Ja, malo morgen si ti slišal/a! :-)))),
d) nacionalka ima sama dovolj (porno) problemov sama s sabo - tu gre izključno za to, da pač ne znajo narediti dovolj gledanega programa, ne pa za otroke. In ker drugače ne znajo zmagati, hočejo oddajo preprosto prepovedati (kot to npr. delajo pri Hri-barju).
e) ja, Marijo je žal samo en - in nastopa samo en dan v tednu. Kaj pa ostalih 6?

Ne nazadnje - po zaslugi nacionalke se danes o Kmetiji piše tudi v drugih medijih. Seveda se ti nacionalki hahljajo. PopTvju se pa sladko smeje, saj ni lepšega od zastonj reklame.
zmagoslav
# 28.10.2009 ob 10:39
Z nekaterimi vašimi ugotovitvami se gre prav gotovo strinjati. Pa vendar se ne morem iznebiti občutka da gre pri vas tudi za precejšnjo mero zavisti z ozirom na to, da nacionalki gledanost programov na vseh področjih močno pada!!
Zato bi takšne vsebine drugih TV hiš morali preganjati druge institucije v državi ne pa nacionalka!! To prav gotovo ni vaše poslanstvo!!! Ali pač!?
pika
# 28.10.2009 ob 08:44
Kauko
27. oktober 2009 ob 17:30

@pika: se strinjam. Samo kaj ko ogromno staršev ne postavi meje svojim otrokom. Oz. ne meje, jih ne kontrolira.

se popolnoma strinjam. vendar pa mislim, da tem otrokom (oz. staršem) s cenzuriranjem (ali celo ukinitvijo?) dotične oddaje ne bomo bistveno pomagali. Kajti, če se malo sprehodimo z daljincem po 500+ programih, lahko vidimo marsikaj... Kje se torej neha (ali začne?) ???
pika
# 28.10.2009 ob 08:41
gta
27. oktober 2009 ob 16:59
pika...ti si pa zadela point. točno tako je kot si napisala...in vsa finta je v tem.

mah ja. mislim, da smo starši v prvi vrsti odgovorni za vzgojo svojih otrok... današnje okolje pač ponuja raznovrstne, žal predvsem materialne, vrednote, na nas, starših pa je, da jih naučimo, da znajo ločiti zrnje od plev...

no, ampak to je tema, ki daleč presega tukajšnje komentajre se mi zdi. ;)
t0039285
# 27.10.2009 ob 20:00
Pop tv ima polno spored turbo folk kvalitete,rtvslo pa program madžarske tv pred 30 leti.Ko grem gledat drugam,vidim da je htv vse slabša,a še vedno najdem kakšno spodobno oddajo,vendar pa sem Slovenec,pa ne najdem spodobnega sporeda na vseh slovenskih televizijah skupaj.Gosti se Ceco,Breno,vrti se hrvatske pevce,ker je propaganda jugonostalgikov še vedno močna.Nihče ne vrti dobrih slovenskih pevcev in skupin,če le-ti ne izdajo cd - jev v njihovi založbi.
Floral
# 27.10.2009 ob 19:59
Mene pa nekaj zanima: tisti, ki pravite, da to ne gledate....

Zanimivo se mi zdi, da tega noben ne gleda, ampak vsi pa vse vejo, v detajle. :-)))) Misterij.
Floral
# 27.10.2009 ob 19:58
RTV se lahko tožari in prereka, ker to dela z NAŠIM denarjem. :(((( Podn.

Gledam kmetijo, ne redno, cca 10 min vsak dan in moram rečt, da se mi ne zdi nič takega. Več psovk, pornografije, itd. vidijo otroci v revijah in slišijo od vrstnikov. Zato, lighten up!
Get a life RTV.

Aha še to, Pop TVju delate hudo reklamo s tem, ker marsikdo pa res ne gleda te puhoglave oddaje in so jo pa zdaj začeli, ker jih zanima kaj le to je. Drugače pa, če bi človek imel kaj bolj intelektualnega za pogledat na TV sploh ne bi nobeden to gledal. Kar se pa POP tv rejtingov za to oddajo tiče, pa vam povem, da je vse kar je v zvezi s to TV napihnjeno, tudi tista da so najbolj obiskani portal in še in še. Malo morgen, lastna hvala se pod mizo vala. :)
skitnica
# 27.10.2009 ob 19:35
prejšnje kmetije sem z veseljem glada,toda to sedanjo ne gledam,ker je tako pokvarjena,da kar smrdi od vseh na kmetiji.
Gorazd0
# 27.10.2009 ob 19:14
Kaj pa koga briga, kakšen poden je katera televizija? Tudi RTV SLO je navaden poden, pa ga moramo plačati, za razliko od komercialk. Kar se pa kmetije tiče.. brigajte se najprej zase, nato za svoje otroke, ostale pa pustite pri miru in komur ne paše kmetija, naj jo ne gleda, vi samozvani varuhi morale.
Resnično ne razumem nekaterih čudakov, le zakaj se morajo obvezno vtikati v življenje drugih ljudi.
šurda
# 27.10.2009 ob 17:37
RTVSLO takrat še Televizija Ljubljana je imela včasih VSE ŠPORTE !! nogometno in
rokometno ligo prvakov,košarko,hokej, F1 pa še kaj sem sigurno pozabil !!.kaj pa danes
ponovitve ponovitev,dnevniki iz leta 1991,3krat na teden,da ja ne moreš zamuditi se
predvaja Boris Kopitar in njegovi glazbeni spomini !! Take oddaj kot so Hri-bar pa dajo
pozno ponoči,zelo dober je tudi studio city ostalo pa je že bol tako tako !! Z
Kauko
# 27.10.2009 ob 17:30
@pene, ti pa si toliko boljši? :S
@pika: se strinjam. Samo kaj ko ogromno staršev ne postavi meje svojim otrokom. Oz. ne meje, jih ne kontrolira.

Kot prvo naj povem, program RTV ni idealen ampak je daleč od slabega(vsaj zadnjih 5-6 let se stanje izboljšuje). Vsem tistim ki napadate RTVslo program. Predvidevam da ste ali najstniki ali pa stari tam 15-25 let. Pa gledajte populističen POP in kanalA. Čisto pravilno je, da edini medij za katerega plačujemo predvaja oddaje tipa RIBIČ PEPE, ARS 360, MOSTOVI - HIDAK, DOSJE: OGNJENE TRIBUNE, PRAVA IDEJA!, ALPE-DONAVA-JADRAN... Dajte jih pogledat, se še boste kaj naučili. Priporočam da začnete pri otroških, ker vam manjka bontona. RTV je edini medij ki da vsaj nekaj na kulturo in se bolj ali manj požvižga na populistične izmečke in rumeni tisk. Pred njimi je še ogromno dela ampak so na dobri poti.
gta
# 27.10.2009 ob 16:59
aja, pika...ti si pa zadela point. točno tako je kot si napisala...in vsa finta je v tem.
rtvslo pa je izgleda v resnem tiltu, da se vtikuje v druge programe; pa toliko imajo še za pomesti pred svojim pragom...
gta
# 27.10.2009 ob 16:56
pop tv in kanal a sta programsko gledano pod kritiko, vendar jima ŽAL družbo dela tudi RTVSLO...
šurda
# 27.10.2009 ob 16:24
Jaz osebno ne gledam POPTV in AKANAL ker sta oba poden od podna,Južno Ameriške
nadeljevanke po 1000 delov vsaka !!,lahko jih zamudiš 333 pa se ne bo nič zgodilo,na A
KAKALU svet na kanaluA OB 18:00 čistokrvni "RUMENČKI!!",ki pa jih gleda zaradi primer-
jave z dnevnikom na RTVSLO,ki je 1000% bolši.Nekako sem "prisljen" gledati nogometno
ligo prvakov ob torkih na POPTV,ker je ni na HRT2 ,formulo 1 gledam na HRT2,ker tistega
paničarja Alešiča enostavno NE PRENESEM !! glede "kmetije slavnih " naj jo gleda gdor
jo pač želi magari z svojimi mladoletnimi otoroci skupaj,saj so edino starši tisti,ki bodo
svojim otrokom prepovedali ali pa dovolili ogled takih oddaj kot je kmetija !!
ikacbe
# 27.10.2009 ob 16:24
Ta in podobne oddaje so poden od podna. Kot tudi ljudje, ki se naslednji dan pogovarjajo o teh oddajah, kot da brez njih ne bi mogli živeti. Žal, ljudje smo iz leta v leto na nižji inteligenčni stopnji, kar seveda vodlinim svetovnim politikom odgovarja. Lažje nas vodijo v propad....
user491
# 27.10.2009 ob 15:51
strinjam se z modrooko

LJUDJE NE JOKAJTE KAJ JE OTROKOM DOSTOPNO. Kot prvo jim NASPLOH ONEMOGOČITE GLEDANJE TV-ja. Pojdite z njimi v naravo, naučite jih kaj koristnega in pametnega. Ne pa skrbeti za to, da bojo "Kmetijo slavnih" gledal lahko s svojimi otroci.

Folk (večina), bedni ste. NEHAJTE JOKAT in naredte kj sami za svoje otroke.
*Modrooka*
# 27.10.2009 ob 15:44
Nimam časa, da bi brala vse komentarje, mogoče je to, kar bom napisala, že nekdo napisal. Če ima sprejemnik možnost zaklepanja določenih programov, je peresno lahko otrokom preprečiti gledanje. No, moji so to finto že zdavnaj pogruntali, pa zato enostavno zaklenem kabel od antene. Čez teden. Preko vikenda lahko gledajo, kar želijo, tudi Kmetijo slavnih.
onri
# 27.10.2009 ob 15:40
Foušija na kubik pof***na RTV mafija. Za 12 evrov na mesec + sponzorji bi lahko pred leti, ko še ni blo šptv in športkluba, naredili nov športni kanal, izboljšali trenutna dva (oz. tri), AMPAK potem bi zmanjkovalo denarja za razne kulturne gejevske oddaje.
Kmetijo mi pa tut na pamet ne pride, da bi gledal!
DvoKrilniOrmar
# 27.10.2009 ob 15:30
Arturjevega smokija niti pod razno ni primerno kazati otrokom!
pene
# 27.10.2009 ob 15:29
Možina, ti si eno navadno teslo ritojanšelizniško!
pene
# 27.10.2009 ob 15:26
bravo Možina, vsaka čast! Namesto da bi se ukvarjal z negledljivostjo lastnih programov, se ukvarjaš z drugimi. Potrošnik, tudi medijski, je tisti, ki v končni fazi odloča, kaj bo gledal. Pozabljaš, da je POP TV komercialna televizija, ki se napaja iz denarja oglaševalcev, medtem ko je tebi vseeno, koliko dobiš iz naslova oglasov, saj bomo že jaz in 600 tisoč drugih napolnili tvojo malho in požrešna usta - ti si v funkciji mene in mi pusti, da lahko gledam POP tv, pa tudi če je to Kmetija slavnih, če si to zahočem gledati. Nisi pa ti postavljen v funkcijo mojega zaščitnika ali zagovornik pravic - za to te ne plačujem. Naj živi Hri-bar - edina gledljiva oddaja na Guzej TV!
pika
# 27.10.2009 ob 15:23
Samo ena pripomba glede kmetije in neprimernosti vsebine za otroke...

Imam dve majhni punčki in imam ta ˝problem˝ enostavno rešen. Ko je oddaja na sporedu (in ČE sta še pokonci), nimam prižgane TV na tem programu...

Moja kmečka logika je namreč taka, da o primernosti in neprimernosti vsebin odločamo starši. Saj dnevnika tudi ne gledata, pa mi ne misel ne pride, da bi ga morali cenzurirati...
Kauko
# 27.10.2009 ob 15:21
To je res sramota, da se naše otroke fila s takimi vsebinami. Naj bo na sporedu po 10 uri, če že mora biti.
jupi2302
# 27.10.2009 ob 15:18
ma dej, ne bluzite rtvjevci. zakaj pa vas plačujemo ? bodte ustvarjalni pa začnite kej delat!!! pa naredte kkšno konkurenčno oddajo, pa vas bomo začel gledat....sam ukvarjate se sami sabo....

pa sej te like, ki so v kmetiji, ste jih itak vi ustvarili. arturja pr šanku, brezdelju na hodnikih in filozofskih razpravah v oddajah, salome v k4 (pol estrade pa vaših zaposlenih se druži itak v homo krogih), sausages (videospotnice), iz fredija ste se norca delal (šalehar), daniel (eurovizija), alenka (vaša novinarka), marjan novina (dobrodelne oddaje).... pa pluvate itak samo v svojo skledo. zdej, ko ni rejtinga, ste pa dobili po p....

delat !!! ne vem, kaj sploh še hribar pa studio city pri vas delajo....upam da bodo drugo leto na tv3.
Velenjski knap
# 27.10.2009 ob 15:13
pop tv se pa naj pritoži zaka plačujemo rtv kjer nimajo nič pametnega niti slovenskega športa ne nič!"
dnodna
# 27.10.2009 ob 15:05
Jaz POP tv ne gledam nikoli....ok mogoče občasno kak film. Ampak sem se pa zadnjič med šaltanjem zataknil na trojki ob pogledu na oddajo, ki nosi ime žaliteve za vsakega kmeta. Hitro sem zardel, postalo mi je nerodno(empatija pač....ljude se pač gredo marsikaj...ja res smo že skoraj vsega vajeni) na kavču sem mencal al naj se grem še naprej analitika brezna modernih medijev al naj hitro preklopim na šport - tam beda sodobnega ni tak prezentna. Ubogi smo na duhu je lajtmotiv te oddaje.
TV SLO pa čista hipokrizija....pred mano jih je kr nekaj lepo pokomentiralo.....

Ljudje polagam vam na dušo: Ne glejte televizije(dela nas depresivne, agresivne, žalostne,nervozne, prestrašene in vedno manj vesele, umirjene, premišljene, izobražene, oborožene s pravimi informacijami...).....raje berite(predvsem knjige) in idite na sprehod s svojimi dragimi
tuditi
# 27.10.2009 ob 15:04
Kmetija slavnih gor ali dol!!

RTV brigajte se zase in za svoje oddaje!Če se že imaste za tako inteligentno tv,potem pa vrnite nazaj šport kot je bil že nekoč na rtv2!

Ne pa da bluzite okoli kmetije in pop tv-ja!
krypto
# 27.10.2009 ob 15:02
Kdo pa še gleda televizijo?
zeitgeist
# 27.10.2009 ob 14:57
Malo sem se zatipkal.
Nisem še gledal oddaje in jo tudi ne bom, prepričan pa sem da je nekvalitetna. Tudi TV Slo bi lahko imela boljši program, je pa dejstvo, da imamo Slovenci takšne programe, kakršne si zaslužimo (jih večina rada gleda). To pa je poraz kulture slovenskega naroda.
DREADLORD
# 27.10.2009 ob 14:55
pikam_dopust

band je bil Megadeth. Dave Mustaine je lepo povedal. :-)

Kmetija? Ne vem če Šaleharjev podatek drži, ampak tole naj bi gledalo pol miljona Slovencev. lol noro dobro,
cvicek
# 27.10.2009 ob 14:53
pikam_dopust sam to me zanima kater del mladine je ob 20.00 pred TVjem? Najprej odštej tiste, ki ga nalivajo po lokalih ob sobotah in petkih, pol tiste, ki so v temu primetime terminu pred računalnikom in chatajo po MSNju, pol tistih nekaj procentov, ki se takrat učijo. Ostane ti jih bore malo, še tisti pa gledajo neke narodnjake s trdim L, ki jih predvajajo na kakšnih low budget televizijah.
Meni je sporno le to, da je na tako oddajo morala opozoriti konkurenca, zaradi česar dejansko izpade kot cheap poskus da se izrine konkurenca. Inšpektorat ministrstva za kulturo, ki naj bi bil pristojen za izvajanje določil Zakona o medijih pa zopet nič...
hockey_fan
# 27.10.2009 ob 14:49
Mah itak je 90% programa tako na pop tv kot na rtvslo cistega idiotizma.......ampak program je zaradi gledanosti pac prirejen zeljam vecine prebivalstva, le to pa je vsak dan bolj primitivno.

Tud npr. oddaja Na zdravje ni nic manj neprimerna kot kmetija.....napeljevanje k zapijanju ob (vecinoma) gnili glasbi res ne more biti koristno za otroke. Pa saj nimam tok proti alkoholu, sam propagirat to na nacionalki pa res ni moralno...
donkey
# 27.10.2009 ob 14:49
Mene vedno znova preseneča koliko ljudi gleda te oddaje in jim ni škoda časa porabljenega za to. Poznam tudi primer, ko oddajo gleda ena mamica z 3 letnim sinom, ki na mamin komentar, da je tista pornoigralka grda reče, da ni grda ... ahjej, le kaj bo iz njega ...
RAAKP
# 27.10.2009 ob 14:45
grenki

...in ravno zaradi Maria si na Pop tv najbolj pulijo lase :)
grenki
# 27.10.2009 ob 14:40
RTV Slovenija ima najslapši program od vseh bivših republik,zato naj se za sebe pobrigajo,druge pa naj pustijo pri miru..Ni bolj butaste oddaje kot je ,mario.....
nesesekirat
# 27.10.2009 ob 14:31
Za seboj imam par minut "kmetijinega staža", kar mi je zakrivil založen "daljinec", pa bi vseeno nekaj napisal TVS.
Če že na POP TV v njihovi Kmetiji "slavnih"? (ali so izumili "purfl", da so slavni) komunicirajo otrokom neprimerno (po domače rečeno, oprostite izrazu "pičkarijo"), kaj bodo potem ti varuhi morale na "nacionalki" rekli ob neposrednih prenosih iz slovenskega parlamenta. Tam je v "debatah" toliko nestrpnosti, sovražnega govora, primitivizma, laži in opičjega obnašanja, da je človeka sram. Sram me je, v kakšni državi živim, če je že "cvetober" naroda tako nevzgojen, nerazgledan, vase zagledan. Potem pa "gledaj in se čudi" obnašanju na cestah, v medsebojnih odnosih i.t.d. .
TVS, če vas skrbi morala na POP TV, istočasno to razčistite še pri prenosih iz parlamenta.
In te butalske seje plačujemo mi, davkoplačevalci, Kmetija pa je odvisna od gledanosti.
Kacin je ob "lop po Hvaličini glavi" izjavil."S primitivci samo primitivno", Kmetija pa verjetno parafrizira z : "za primitivce samo primitivno".
RAAKP
# 27.10.2009 ob 14:28
No najprej se morate eni komentatorji tukaj zavedat, da rtv prispevek ni namenjen le Televiziji Slovenija. RTV niso samo 1., 2. in pa 3.tv program, tako da vsa sredstva iz tega vira ne morejo biti namenjena le za popestrivtev tv programa. Poleg tega ima RTV totalno drugačno vlogo v medijskem prostoru ( podpirat domačo produkcijo itd itd...) od Pop tv-ja.

Kar zadeva kmetije pa so takšni showi odraz nekritičnosti slovenskega gledalca.
Smo v dobi amerikanizacije in neke fast food televizije. Gre za "verigo" televizij ameriških lastnikov ( CME, www.cetv-net.com ). Lep primer serviranja vsebin lahko vidite že v naši bližini, ko se določene serije in filmi na Pop tv-ju ali A kanalu, kmalu predvajajo tudi na hrvaški Nova tv in obratno. Televizije sicer delujejo samostojno a večina filmov in serij se obrne tam okoli in verjamem, da so stroški nabave teh vsebin dosti nižji oz. se primerno porazdelijo.

Gledalec je tisti, ki izbira kaj bo gledal. Očitno se slovenska publika še ni nasitila tovrstnih "kmečkih" vsebin. Se pa strinjam, da malo več nadzora pri taki oddajah kot je Kmetija ne bi škodilo.

Moje osebno mnenje je, da je komericalna televizija pri nas podn. Sam je gledam le redko, ko ne predvajajo ponovitev serij in filmov. Od inofrmativnih oddaj pa še vedno raje spremljam RTV.
milk68
# 27.10.2009 ob 14:09
ma ni je večje nebuloze za otroke, mladino in odrasle ljudi, kot je blebetanje janeza janše...in blablablablabla...skozi njegova usta bruha najbolj ogabna pornografija, snuff
Diego Armando
# 27.10.2009 ob 14:07
Tudi jaz menim, da se RTV brez veze zaletava v kmetijo bedastih. Naj jo pustijo pri miru in se raje ukvarjajo s svojim programom. Prave alternative, ki bi pritegnila vse bebce, ki gledajo tisto bedarijo, itak ne morejo ponuditi, nekaj za tiste, ki še niso čisto brezupni primeri, pa lahko. Doložen procent folka je pač do konca poneumljen in kmetija je njihov svet in pika.
JANI.ST
# 27.10.2009 ob 14:00
in kaj zdej.... najbolj gledana oddjaja je kmetija in to vas boli... dejte vi narest mal bolšo programsko shemo, pa bo prec bolš.
mostnica
# 27.10.2009 ob 13:57
Maria in Rosvito v vsako slovensko vas in kmetijo. Naj cveti tisoč cvetov!
gabba
# 27.10.2009 ob 13:56
Na kabelski imam 24/7 dostop do porničev vseh možnih bizarnih oblik, nasilnih filmov, hazardiranja,... Ne vem zakaj mora biti kmetija pa iz programske sheme izločena. To je bedarija.

Najhuje je, da se pod krinko ščitenja gledalcev bori za primetime termine. Bolano, kakšna hinavščina.

P.S.: tudi pod razno ne prižgem kmetije, samo na živce mi gre to omejevanje izbire pod pretvezo, da gre tu za nek višji, družbeno koristen razlog. V resnici je razlog povem ekonomski in samo kaže na gnilost zavoda RTV.
Gravesen
# 27.10.2009 ob 13:51
Anja se mi je zdela prau fejst babnca, zdej pa to sranje vodi, ajajaj....
pikapolonica70
# 27.10.2009 ob 13:45
Nacionalka ima resničnostni šov big father, katerega propagandnih oglasov pa skoraj ni zaslediti. Je pa tudi ob drugem terminu, mislim da nekje od 18-19h.
Še nekaj: otroci do 12 let čez teden nimajo kaj iskati pred TV po 20.uri.
ah19
# 27.10.2009 ob 13:43
Jaz ne gledam Kmetije (niti minute šova), ampak glede na to, kaj se sliši po ulicah, gre za oddajo za katero mi ne bi prišlo na pamet, da bi jo pustim gledat mojim otrokom/najstnikom. Odrasli bi pa morali vedet (na žalost jih večina ne), če je oddaja za gledat ali ne..
pikapolonica70
# 27.10.2009 ob 13:39
Ta oddaja ni primerna za normalnega človeka, za otroka pa sploh ne, tukaj pa morajo svojo vlogo odigrati starši kot vzgojitelji, ki imajo pošlihtano podstrešje in znajo postavljati letom primerne in zdrave meje.
Gumb za preklop in izklop pa tudi običajno obstaja!
Diego Armando
# 27.10.2009 ob 13:35
@pikam_dopust: lepa analiza, samo manjka ti še drugi program... Sicer se strinjam, da bi nacionalka morala v tem terminu ponuditi nekaj tudi mladim, pa ne samo športa, ampak to še ni razlog, da gledaš kmetijo. Po mojih izkušnjah jo namreč gledajo tudi starejši, predvsem upokojenci, in jo drugo jutro premlevajo ob kavi. A niso včasih rekli, da je starost modrost? Očitno ne velja več...
scan
# 27.10.2009 ob 13:34
Pop tv se trudi predvajati tisto, kar gledalci radi gledamo. Je komercialna tv in se z kvaliteto programa tudi preživlja, med tem ko vi na RTS ima zagotovljeni vir z naročninami, se za nas ne zmenite in nam predvajate 20 let stare dnevnike, NOB proslave, obnova bolnišnice Franja, tega
Maria in podobno...
pikam_dopust
# 27.10.2009 ob 13:33
Lanska kmetija je bila komična, tale je pa poden. In to naj bo mladini dostopno?
Ima to kakšno umetniško vrednost?
Društvo luzerjev, pijancev, transvestitov, pornografije. Odrasli se lahko distanciramo od tega, kar je sprejemljivo in kar ne, otroci pa cto samo vsrkavajo.


Saj je poden, ampak gledate pa vseeno, kaj ne?
In to je bottom line.
Da gledate.
To je edino, kar POPtv zanima.
Ne zanima jih, kaj si vmes mislite.
Zanima jih samo to, da gledate.

Tako da... sorry. :-))))))

PS: Bil je nekoč primer enega metalnega benda, proti katerem je nek ameriški župnik zagnal vik in krik (češ, da so satanisti) in pozval ovčice, naj pridejo zažigat njihove albume.
Kaj je rekel bend? Da so "highly welcomed". Da lahko počno z albumi, kar hočejo. Ker njih zanima samo to, da se jih kupi. Kaj kdo dela z njimi doma.... jim je pa totalno vseeno. :-)
2mksh2
# 27.10.2009 ob 13:29
Agencija bo sicer pred končno odločitvijo pridobila še mnenja uveljavljenih strokovnjakov s področja razvojne psihologije, sociologije in medijskih študij. V primeru, da bodo v postopku ugotovljene kršitve zakonodaje, lahko Agencija kršitelja zgolj opozori ter mu naloži, da kršitve v največ mesecu dni, odpravi

hehehe... kera farsa... prvo 1-2 meseca za pridobivanje dokazil... potem se 1 mesec "fore" da opravijo krsitve...

oddaja pa bo itak na sporedu se kaka 2 meseca... :)
pikam_dopust
# 27.10.2009 ob 13:28
Če pogledamo kaj imate po dnevih:
- PO politika (ni ravno tema za ljudi med 15 in 35, kaj ne?)
- TO piramida (večina gostov so politiki; mimogrede, tudi tam so vulgarni izrazi)
- SR film (običajno tudi ni ravno nek težek tinejđerski hit),
- ČE tednik (hm, saj se ne ponavljam preveč, kaj ne?)
- PE "pod kozolcem" (a naj tu še 5ič napišem, da ni tema za mladino)

No, vidite. Tako analizo je naredil POPtv, sestavil oddajo za ljudi med 15 in 35 (in vse take, ki so po pameti tam nekje), ter vas gladko povozil.
Sorry.

PS: Smo leta 2009, večina domov ima elektriko in televizijo. Mladina hodi spat običajno "po zajčkih". Če tega niste opazili, ko ste delali programsko shemo... ja, sorry (drugič).

Me zanima, kako zelo boste čistili (nezaželjene) komentarje.

Pa še za konec - vaš protest je naredil POPtv odlično reklamo. O njem namreč pišejo tudi drugi mediji (Finance,...). Skratka... sorry (tretjič).
Rokky
# 27.10.2009 ob 13:27
čist prou majo, mogla bi bit označena da je neprimerna usaj za mlajše od 15 let, plus tega bi mogl cnzurirat vulgarno izražanje, če nekdo še v pesmi nesme rečt sh*t zakaj te lahko izgovarjajo use možno, to ni u sladu s pravili potem, usaj men se tko zdi.
diazepam
# 27.10.2009 ob 13:21
Ne vem zakaj se RTV sploh ubada s tem, tega itak noben kolikor toliko uravnotežen človek ne gleda. RTV vi tako kot do sedaj raje dajte na kvaliteto kot na gledanost pa bo vse ok.
ciglence
# 27.10.2009 ob 13:19
Kmetija je slika bizarnosti slovenskega medijskega prostora, in koliko ti ljudje, ki vodijo medije sploh veljajo, da ne govorim o njihovi morali. Lačni so senzacij in vsega ostalega šita.
Lanska kmetija je bila komična, tale je pa poden. In to naj bo mladini dostopno?
Ima to kakšno umetniško vrednost?
Društvo luzerjev, pijancev, transvestitov, pornografije. Odrasli se lahko distanciramo od tega, kar je sprejemljivo in kar ne, otroci pa cto samo vsrkavajo.
Vodstvu POP TV bi pa koristila enomesečna prepoved emitiranja programov, saj popoldne vrtijo latinsko sluzavost, ki nikakor ne spada v naš prostor, zvečer pa ga biksajo s tem modronosim Arturjem. Saj kaj brihtnega niso mogli dobit zraven tega opitega pajaca.
Kazalo