Slovenija

Poudarki

  • Miheljak: NLB očitno spomenik kadrovskih zlorab v Sloveniji
  • Lah meni, da bi Pahor v primeru referendumskega "ne" arbitražnemu sporazmu moral odstopiti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,1 od 23 glasov Ocenite to novico!
Vlada
Sedanja vlada, ki jo vodi Borut Pahor, je prisegla 21. novembra lani. Za njo je leto izzivov. Kako se je odrezala? Foto: Vlada/Grega Wernig
Peter Lah
Glede arbitražnega sporazma je Lah dejal, da imamo ta problem že dvajset let, in zato mu ni jasno, zakaj je za Slovenijo tako pomembno, da bi se ta zadeva razrešila takoj. Foto: MMC RTV SLO
       Arbitražni sporazum je eden največjih dosežkov te vlade. Primerljiv s podpisom sporazuma z Rusijo o gradnji Južnega toka, plinovoda skozi Slovenijo. Kajpak, če bo realiziran.       
 Vlado Miheljak o arbitražnem sporazumu
       Naenkrat je zadeva postala zelo pomembna, zelo hitro je bilo zadeve potrebno reševati. Iz pogajanj vemo, da, če ti želi nekdo nekaj tako na hitro prodat, takrat vemo, da je nekaj narobe.       
 Peter Lah o podpisu arbitražnega sporazuma
       Vlada ima po mojem mnenju nekaj kompetentnih ministrov strokovnjakov, ki bi se lahko uspešno vključili v reševanje krize, a vlada odpove kot celota. So dobri posamezniki, a slab tim.       
 Vlado Miheljak o spopadanju slovenske vlade z gospodarsko krizo.
Vlado Miheljak
Imenovanje Dimitrija Rupla za posebnega odposlanca se Vladu Miheljaku zdi popolnoma nepremišljena in nerazumna gesta. Foto: MMC RTV SLO
       Voditelj v krizi je predvsem voditelj zaradi tega, ker je pri ljudeh zmožen zbuditi določeno zaupanje, da jih bo popeljal skozi težke čase. Lahko je biti general v miru, težko je biti general v vojni. Vojna je težek čas in vojaki morajo zaupati svojemu genralu. Zaupanje pa temelji tudi na tem, kaj so pokazali (vodtelji) v preteklem delu. Ko pa pogledam življenjepise teh vidnih predstavnikov vlade, ne dobim občutka, da bi bili kompetentni za spopadanje z gospodarsko krizo.       
 Peter Lah o spopadanju slovenske vlade z gospodarsko krizo
       Obljuba (da se ne bo kadrovalo, op.a.) je bile nespametna. Vsaka vlada mora do neke mere »kadrovati«, torej postavljati ljudi, ki jim zaupa. A zaplet prelomljene obljube je tudi bizaren. Janševa vlada je izvajala veliko bolj neposredne in grobe zamenjave.       
 Vlado Miheljak o kadrovanju vlade
       Predsednik vlade, ki je rekel, da ne bo menjal ljudi, obenem pa se pokaže, da je bilo veliko ljudi zamenjanih, je poslal določen signal ljudem, možni sta dve interpretaciji. Ena možna razlaga je ta, da je zavajal. Druga možna interpretacija je ta, da predsednik vlade nima vpliva na to, kaj se dogaja v vladi. Ampak on bi moral biti tisti, ki vodi in ima vajeti v rokah.       
 Peter Lah o kadrovanju vlade
VIDEO
Prva obletnica Pahorjeve vlade

Dodaj v

Ocena dela vlade: arbitraža prenagljena ali velik dosežek?

Peter Lah in Vlado Miheljak ocenila delo vlade
21. november 2009 ob 10:00,
zadnji poseg: 21. november 2009 ob 11:25
Ljubljana - MMC RTV SLO

Pred letom dni je prisegla vlada Boruta Pahorja. Leto je minilo predvsem v znamenju gospodarske krize in mejnega spora s Hrvaško. Kako je vlada delala? Dobro ali slabo?

Za komentar prvega leta dela vlade smo se obrnili na Petra Laha, dekana fakultete za medije in duhovnika, ter na Vlada Miheljaka, profesorja na Fakulteti za družbene vede. Sporazum o arbitraži, ki ga je Slovenija sklenila s Hrvaško, da bi le rešila mejni spor, je eno glavnih političnih dogajanj zadnje čase. Premier Borut Pahor je dejal, da je sporazum dober za Slovenijo. Kaj pa pravita analitika? Poleg arbitraže smo analitikom postavili vprašanja, povezana še z dvema pomembnima temama - gospodarsko krizo in kadrovanjem. Kako sta odgovorila?

1. ARBITRAŽNI SPORAZUM
Lah je na začetku pogovora najprej poudaril, da ni politični analitik, temveč se ukvarja z mediji, zato na stvari gleda z vidika državljanov. Kot je dejal, mu ni jasno, zakaj naenkrat taka naglica. "Naenkrat je zadeva postala zelo pomembna, zelo hitro je bilo zadeve treba reševati. Iz pogajanj vemo, da če ti želi nekdo nekaj tako na hitro prodati, takrat vemo, da je nekaj narobe." Dodal je, da se človek ne more odločati pod časovnim pritiskom. Ob tem se je vprašal, ali morebiti obstaja kakšen pritisk. "Že dvajset let smo pri tem in ni mi jasno, zakaj se mudi in zakaj je za Slovenijo tako pomembno, da bi se ta zadeva razrešila takoj, še letos," pravi Lah.

Po drugi strani pa se Vladu Miheljaku arbitražni sporazum zdi eden največjih dosežkov te vlade in primerljiv s podpisom sporazuma z Rusijo o gradnji Južnega toka, plinovoda skozi Slovenijo. "Kajpak, če bo realiziran," dodaja. To bi po njegovem mnenju pomenilo, da bi vlada končno presekala gordijski vozel slovensko hrvaških odnosov in dosegla več, kot ji zagotavlja mednarodno pravo, torej stik ozemeljskih voda z odprtim morjem.

Lah tukaj opozarja še na en vidik. Po njegovem mnenju imamo na eni strani pogajalske mize ljudi, ki so starejši in premeteni politiki, na drugi strani imamo ljudi, ki so zelo sveži, mladi, ob tem pa meni, da starost pomeni tudi določeno izkušenost in modrost.


Če bi do referenduma prišlo, bi se ga Lah zagotovo udeležil, kako bi glasoval, pa še ne ve. In če bi bil predlog sporazuma na referendumu zavrnjen, bi Lah pričakoval Pahorjev odstop, saj meni: "Predsednik vlade zelo veliko stavi na to potezo, zastavil je zelo velik del svojega ugleda, in če bodo volivci rekli, da se ne strinjajo z njegovim predlogom, je odgovor jasen". Miheljaku pa se referendumski "ne" ne bi zdel zadosten razlog za odstop premierja, temveč le želja tistih, ki so zdaj v opoziciji, da bi tako po bližnjici prišli do volitev.

Sicer pa Miheljak posvetovalnega referenduma ne podpira, saj se po njegovem mnenju tako ne bi rešilo ničesar. Kot nam je dejal, bi prej zagovarjal hitro zakonsko rešitev za odločanje z dvetretjinsko večino, ki bi bilo javno. "Naj se vidi, kdo je iskren, kdo pa zgolj politično preračunljiv. Referendum je zgolj bežanje od odgovornosti – sprejemanja ali zavračanja sporazuma in pomeni podtikanje gnilega jajca volivcem," pravi.

2. GOSPODARSKA KRIZA
Druga velika tema je gospodarska kriza in spopadanje slovenske vlade z njo. Lah pravi, da je že kmalu po lanski zmagi menil, da bi ta ekipa brez težav vodila državo v obdobju neke stabilne gospodarske rasti in da ni dobil vtisa, da bi bila ta ekipa sposobna voditi državo skozi krizo. To je argumentiral z besedami, da imamo v ministrski ekipi ljudi, ki so v glavnem iz akademskega sveta in javne uprave in so večino svojih izkušenj pridobili zunaj gospodarskega sektorja.

"Pri ljudeh bi zagotovo vzbudilo določeno vrsto zaupanja, če bi bili v vlado imenovani ljudje z več izkušnjami, tudi v gospodarstvu. V Sloveniji namreč govorimo o strokovnosti kot o zadevi, ki bi rešila vse težave. Zagotovo, da mora biti človek strokoven, a to ni edina zahteva," je povedal.

Pozitivnejši odnos do vladne ekipe, a še vedno kritičen, ima Miheljak. Po njegovem mnenju ima vlada nekaj kompetentnih ministrov, ki bi se lahko uspešno vključili v reševanje krize, bolj problematična se mu zdi vlada kot celota, zato poudarja, da je vlada sestavljena iz dobrih posameznikov, ki pa so slab tim.

Pri tem je razložil, da je ravno pred kratkim bil na posvetu, kjer je neki ekonomist dejal, da se za letos predvideva osemodstotni padec bruto domačega proizvoda, prihodki v proračun pa da bodo za petino nižji. "In kaj slišim? Javna uprava si je izpogajala višje plače. Kakšen signal pošilja? Bodisi, da ni problema, se pravi, lahko trošimo še naprej, a mi vemo, da problemi so, ali da ta vlada ne zna reševati stvari oziroma je to ne zanima. Ne glede na to, da ljudje zunaj umirajo od lakote, bo država ugodnosti imela še naprej," je bil kritičen. O porabi je spregovoril tudi Miheljak: "Menim, da bi se vsaka vlada v tem trenutku vrtela okrog temeljnega vprašanja, kaj sme početi in koliko sme to stati. Z drugimi besedami, koliko ljudi je dopustno žrtvovati, da bi situacijo stabilizirali," razmišljanje o krizi pa sklenil z oceno, da bi vladi lahko očitali neodločnost in prenizko samozavest.

3. KADROVANJE
Kritike opozicije na delo vlade so letele tudi na račun kadrovanja, SDS je celo vzpostavil števec kadrovskih zamenjav. Ob omembi SDS-ovega števca kadrovski zamenjav je Lah dejal, da se je tudi sam pojavil na njem, ko je ministrica za kulturo Majda Širca zamenjala člane komisije, ki je ocenjevala vloge za sofinanciranje programskih vsebin. Mandat bi se jim sicer moral izteči junija, a nam je Lah dejal, da je on kratko ministričino zahvalo za sodelovanje prejel že aprila oziroma maja.

Pahorjevo napoved, da se ne bo kadrovalo, je Miheljak ocenil kot nespametno. Vsaka vlada mora do neke mere kadrovati, torej postavljati ljudi, ki jim zaupa, pravi, a je zaplet z neizpolnjeno obljubo zanj še vedno bizaren. Je pa Miheljak opozoril, da je Janševa vlada izvajala veliko bolj neposredne in grobe zamenjave ter zamenjevala ljudi na položajih, preden jim je potekel mandat. In kakšen odgovor naj bi na to po Miheljakovem mnenju ponujala opozicija, torej prejšnja oblast? "Mi (prejšnja vladna koalcija) nismo obljubljali, da ne bomo kadrovali, Pahor pa je to obljubil in obljubo prelomil."

Z Lahom smo spregovorili tudi o imenovanju Aleša Guliča za direktorja urada za verske skupnosti. "Videl sem fotografijo, na kateri ima Gulič majico z napisom Satan. Kaj poveš ljudem, ko takega človeka imenuješ za predsednika urada za verske skupnosti? Lahko, da je gospod Gulič izredno kompetenten in sposoben človek, ampak obstaja taka fotografija, in verjamem, da ni bila slučajno narejena, ampak je gospod Gulič dejansko aktiven v taki skupini, ki ne gre ravno skupaj s pojmovanjem večjih, kredibilnih verskih skupnosti," nam je Lah dejal v pogovoru. Zanj je tako to znamenje, ki draži ljudi in po nepotrebnem vnaša določeno razburejnje, kar ponovno postavlja vprašanje kredibilnosti te vlade. Miheljaku pa se je spornen zdel prav odziv RKC-ja, in ne samo imenovanje Guliča.

Glede milijonske nagrade nekdanjemu prvemu možu Nove Ljubljanske banke Marjanu Kramarju Lah pravi, da morata plača in nagrada biti sorazmerna z učinkovitostjo in tveganjem. "Ampak, če je bilo delo učinkovito, potem imajo po navadi tudi delavci nekaj od tega," je dejal, Vlado Miheljak pa je komenitral, da je NLB očitno spomenik kadrovskih zlorab v Sloveniji.

Sabina Zonta
Prijavi napako
Komentarji
nr.1
# 26.11.2009 ob 21:11
Polomija na celi črti z eno besedo katastrofa ...
kralj matjaž
# 22.11.2009 ob 21:49
hubert nekateri pa pravlicam še vedno verjamete, čeprav je resničnost drastično bolj žalostna. Pač kaj moremo, Slovenci smo v Sloveniji postali drugorazredna tema.
hubert69
# 22.11.2009 ob 15:38
@kralj matjaž (lahko bi vsaj vedel da se v slovenščini imena pišejo z veliko): pravljice niso nikoli bile resna alternativa čemurkoli (razen drugim pravljicam).
kralj matjaž
# 22.11.2009 ob 13:06
Levičaji kričijo. Kaj je alternativa sporazumu. Alternativa je sporazum, kjer se meja določa po mednarodnem pravu, načelu pravičnosti in zgodovinskih dejstvih. Ne pa sedaj ko se bo meja reševala samo po mednarodenm pravu. Hrvaška bi pač morala sprejeti takšen predlog in se pred Evropo zagovarjat, zakaj ne želijo načela pravičnosti.
Tako pa so naši politiki popustili, namesto da bi Hrvaški. Slovenija se mora zagovarjat, zakaj so problemi, namesto da bi se Hrvaška. Če kdo misli, da je sporazum dober, bo globoko razočaran. Seveda, se bo meja določila v naslednem mandatu, ko sedanji nesposobneži, nebodo več na oblasti in bodo spet drugi krivi za njihovo nesposobnost.
blef
# 22.11.2009 ob 11:24
Čestitam g. Pahor, to je kariera, od predsednika Vlade do čistilca čevljev, pravi karierni politik ste.
V_n_u_k
# 22.11.2009 ob 11:08
Člani te koalicije hodijo samo sedet v službo ,kjer nič ne delajo -vlečejo pa lepe plače . Hrvaško bi morali pustiti blokirano do odstranitve iz naših ozemelj in podpisa o meji brez kakršnih koli dobro plačanih posrednikov .Nobena še tako majhna država -se velesilam ( za njihove koristi) ne bi smela podrejati . Vsem našim vladnim politikom manjka predvsem domoljubje ! Dokler bo tako ne bomo dosegli popolnoma nič !
blef
# 22.11.2009 ob 10:28
Sem pripravljen očistiti čevlje tistemu, ki bo to vlado zbincal z oblasti, tudi ponovno nakremat.
slovenec-5, prav imaš. Če bi ta denar namenili za investicije bi 3/4 teh brezposelnih bilo zaposlenih.
Je pa ta kriza prinesla nekaj dobrega za delodajalce, lahko so se znebili neproduktivnega kadra.
blef
# 22.11.2009 ob 10:21
PONOS - trditi, da se ne da boljše je pa za lase potegnjena, če to leto nebi nihče vladal bi bilo vsaj za polovico bolje.
V to sem prepričan, kar se pa Hrvatov tiče pa obstajajo tudi boljše opcije.
popaj51
# 22.11.2009 ob 08:29
Slovenci,ker je Pahor nogometašem očistil "kopačke"je sigurno dober,predsednik vlade.Seveda še posebej ,ker je lep in še "naš" povrhu.!Zato Slovenci potrebujemo še več takšnjih politikov,ki bodo čistili "kopačke"in še več takšnjih medijev,ki bodo to poveličevali v nebo.Boste videli Slovenci ,cedila se nam bosta med in mleko. Konec pravljice "Slovenci".
naš
# 22.11.2009 ob 08:00
nič od niča rdečkarji[
PONOS
# 22.11.2009 ob 06:40
Kdor zna bolje naj izvoli-kje pa so alternative lahko je bevskati ...in biti general po bitki ,pod črto je Pahor opravil dobro delo.Prevzel je oblast v najhujšem možnem času.Pravi voditelj se izkaže v krizi ne pa ko se cedi med in mleko.Glede Hrvaške pa je poteza dolgoročno modra in je v interesu Slovenije poteza reševanja pomeni napredek Slovenije na vseh področjih-Slovenija ni samozadostna.
Kluzo
# 21.11.2009 ob 20:52
Imenovanje Dimitrija Rupla za posebnega odposlanca se Vladu Miheljaku zdi popolnoma nepremišljena in nerazumna gesta.

Imenovanje Miheljaka za profesorja na FDV pa je bila premišljena poteza, saj novinarji (beri naši novinarji iz arzenala starih poludbovcev) morajo izšolati svoje naslednike.
pempi
# 21.11.2009 ob 18:30
Slovenec5, bravo. Popolnoma se strinjam s tabo.
Za nameček vam predlagam še pregled vest.si, na kateri je na prvi strani naslov: Kako je Borut Pahor čistil kopačke nogometašem in podnaslov videa Premier izpolnil obljubo.
Mislim, bravo. Zelo pomembna novica, sploh je pa to edina izpolnjena obljuba, ki jo je dal. Čak malo, tudi to je prelomil(Baje je obljubil, da si bo obraz pobarval z globinom). Ha, ob obletnici vlade je edini dosežek Pahorja zgleda čiščenje kopačk.
Super.
slovenec5
# 21.11.2009 ob 18:16
Ej, pa se to ni važen kaj je z državo. Sam da smo lepi, da dober zgledamo. Pa kaj če damo Hrvatom tisto mal morja, pa še Jorasa naj vzamejo, da bo mir. Važno je, da se POGOVARJAMO tako kot smo se pri nastajanju sporazuma. Tudi drugje se tako lepo pogovarjamo, Hrenova je ob intervjuju s Pahorjem imela obraz kot iz plastike, ni mogla verjet nakladanciji najbolj odgovornega v državi. Sama igra in leporečje, brez vsakega uspeha v celem letu, razen če za koga pomeni uspeh razdeliti par sto miljonov evrov za tiste, ki so izgubili delo in doma čakajo kaj bo. Sam v razlago, ta denar bo nekdo mogel vrniti in najbrž ga evropejci ne bodo dali, bo šel kar iz naših žepov , ki zaenkrat še imamo delo.. juhuuuu res fino , zdaj pejmo pa na tekmo ...kdor se pa ne strinja, ni Slovenc......
sgll
# 21.11.2009 ob 17:35
Zakaj še kar beremo Miheljakove analize in njegove poglede, ko pa vsi vemo da je politično opredeljen in argumentacijsko podhranjen?? Če je profesor na FDV to zame ni noben atribut! Se ga morda povpraša za mnenje zato da je novica malo bolj uravnovešena se pravi en strokovnjak in en levičar? Bravo Novinarji!

Ocena prispevka: zadostno
Ocena vlade: nezadostno
Ocena dejavnosti političenga kadrovanja:odlično
Ocena prelomljenih obljub: odlično

Ker nam klima ne omogoča da bi gojili banane ne moremo bit niti banana republika.
Ker pa uspevajo buče in ker prodajajo buče v Sloveniji vidni predstavniki družbe oz. jih na vidno mesto postavljajo novinarji bomo morda kmalu poznani kot bučarepublika :)
Bornit
# 21.11.2009 ob 17:13
Prvo leto je za nami, hura ,še sedem smo pa na konju((((((((((((
pedr-svedr
# 21.11.2009 ob 17:12
A ni Pahor reku da si bo pobarval obraz na črno če se uvrstijo na SP. Nato je besedo prelomil in šel v garderobo kao spucat kopačke... Če ne more izpolnit ene tako lahkotne obljube kako bo šele kakšno o 1000 eur minimalne plače...
R2D2
# 21.11.2009 ob 17:10
Saj bo prišel "Ljubljeni Vodja" in VSE privatiziral potem vam ljube črno-rumeno-bele ovce še žal za to , po vašem mnenju , KATASTROFALNO Vlado ...

Predsednik prejšne vlade je prvo leto porabil za to da so zamenjali kar zamenjati se je dalo (tudi večkrat) potem je pa mirno vladal in pri 6% rasti vzel v zadnjem letu 1,7 MRD € dolgov in pa sociala po njegovem nebi obstajala (on in njegovi jo ne rabijo) ....

"Haug govoril sem"
Acta Sanctorum
# 21.11.2009 ob 16:03
ne bom dolgovezil...
z eno besedo: KATASTROFA!
arlequin
# 21.11.2009 ob 15:54
Ob omembi SDS-ovega števca kadrovski zamenjav je Lah dejal, da se je tudi sam pojavil na njem, ko je ministrica za kulturo Majda Širca zamenjala člane komisije, ki je ocenjevala vloge za sofinanciranje programskih vsebin. Mandat bi se jim sicer moral izteči junija, a nam je Lah dejal, da je on kratko ministričino zahvalo za sodelovanje prejel že aprila oziroma maja.

Super, res super povedano, P. Lah: Duhovito in ostro.

Kolikor vem, P. Lah ni član nobene politične stranke, pa je vseeno moral ne samo spakirat temveč PREDČASNO spakirat. Toliko o bivših obljubah nove politike, da se ne bodo šli kadrovskih menjav v novi garnituri. Prav res, g. Miheljak, "slab tim."

Pa še to. Čestitam avtorici članka, da je v poročilo vključila P. Laha, ki medijskemu in političnemu prostoru prinaša nekaj svežega, neobremenjenega in bistrega.
tolovaj
# 21.11.2009 ob 15:43
Vidim, da je spet "Piramida", toliko plusev (+).
kralj matjaž
# 21.11.2009 ob 15:03
Kaj je vlada v enem letu sploh naredila.
Nič
In nič ne bodo naredili.
Pač še tri leta bo potrebno preživeti in upati, da bodo ovce spoznale svojo napako.
caven
# 21.11.2009 ob 14:49
Ocena:čista enka.
pempi
# 21.11.2009 ob 14:38
Ha ha, se ne izgovarja na druge? Pa kje živite ljudje. Celo leto smo poslušali, kok je Janša vse kriv, kok je svet vse kriv, kok je vse krivo, le Pahorjeva vlada ne. En primer takega lažnivega izgovora: Prejšnja vlada je imela obdobje debelih krav in ni nič prišparala za obdobje suhih krav. Dejstvo pa je tako: Slovenija je med najbolj obdavčenimi državami. Prejšnja vlada je nekaj naredila z razbremenitvijo podjetij, tako da se te danes malo lažje spoprijemajo s krizo kot bi se, če ukinitev davka na izplačane plače ne bi bilo. In kljub zmanjšanju davkov je v proračunu naredila 2x presežek, tako da lahko Pahorjeva vlada koristi še potencial v zadolževanju( in to se s pridom izkorišča). Slovenija je bila še lansko leto med najmanj zadolženimi državami(kljub lažem nekaterih, kako smo se najbolj zadolžili). In stanje sedaj in v naslednjih letih: po skoraj dve MILIJADI evrov na leto bo novih pufov. Protikrizni paketi o katerih se toliko govori: prej lahko rečemo na posamezne ukrepe in ne pakete(še ena fraza, ki izkrivlja dejansko stanje). prvi "paket" je bil kao jamstvo države za hranilne vloge-a glej ga zlomka, tega je predložila v proceduro še Janševa vlada. Drugi "paket" ukrepov je bil rebalans proračuna( ki je bil že v štartu napačen, saj je predpostavljal 0,6% gospodarsko rast, Umar pa je že takrat nameril -4%). Tretji "paket" naj bi bil drugi rebalans proračuna. In še nebuloza glede varčevalno-razvojnega proračuna. Vsakemu je jasno, da če resno šparaš, ne moreš trošit. Ta vlada se ukvarja sama s seboj, je nekompetentna na vseh področjih, kar se pa tiče arbitražnega sporazuma, ki ga Miheljak toliko zagovarja, pa si samo poglejte kritike tega sporazuma,(Bučar, Cerar, Hribar, Čebulj, Ude,...). Za njih ne bi glih mogli reči, da pripadajo SDS, medtem ko avtoritete, na katere se sklicuje Pahor, pa so ravno strastni privrženci njegove opcije(Kučan, Türk). S tem je vse jasno, kako je dejansko dober.
nesesekirat
# 21.11.2009 ob 13:52
Politiki kot politiki (Pahor mi ni bil in mi ni prepričljiv, ob imenu Janša pa tako ali tako dobim kurjo polt in nemudoma uporabim "daljinec") vendar, kar je res je res; vsak nastop katerega koli predstavnika SDS je nova žalitev zdrave pameti.
Spraševati duhovnika, vsak ima pravico do svojega mnenja, o delu leve (prevečkrat 2x) vlade pa je vseeno humorna poteza-lahko se nam cedita med in mleko, nekaj bo že našel, kar mu ne bo všeč.
En "plus" Pahorju pa vsekakor pripada; prizna lastne napake in se pri tem ne izgovarja na druge, kot smo imeli primer v prejšnjem mandatu.
-mikos-
# 21.11.2009 ob 13:51
R2D2
Borba za samostojno Slovenijo se je začela,
ko je hHitler z svojo bando napadu yugosslavijo.

Leta 1991 smo samo izgnali- se delno osvobodili,
zločinskega Yugo komunizma, zgleda da drugi del
osvoboditve še čaka.
Žal vse tako kaže, saj roparska tolpa ni premagana.
stanislavko
# 21.11.2009 ob 13:31
Ali je Pahor že naredil kalkulacijo,koliko bodo koštale njegove kamele nas davkoplačevalce na mesec ??? Po vsej verjetnosti več , kot dve ministrski plači !!!
No nekaj pa je naredil dobrega,da mu je vsaj odnesel palico od Tita, verjetno poklon od palčka !
Njegovih kamel se že v živalskem vrtu izogibajo,ker jih predrago pride njihovo vzdrževanje....
R2D2
# 21.11.2009 ob 13:30
@-mikos-
tbe pa daje jesenska depresija ali pa "SDS High" ali kaj ker to da bi te zaradi pospisa dali na sodišče ... to ne gre več !
Tudi jaz sem bil udeležen v Vojni za Sloenijo samo služba me ni pustila v aktivo sem bil v laboratoriju bolj koristen vendar sem bil vseeno Vodnik RKBO v rezervi .

Stopi spet na trdna tla in ne plavaj v Belo-Rumenih Meglicah saj su zadosti star -vsaj mislim ?
-mikos-
# 21.11.2009 ob 13:18
Velik dosežek za nespametne.

Nikoli popravljiva izdaja SLOVENIJE,

in borcev za samostojno državo SLOVENIJO.

Vse , ki to podpirajo je treba sodit, in obsodit. !!!!
gr-ega
# 21.11.2009 ob 13:13
BioTech

Glas razočaranega volilca levice, a je hudo gledat vskodnevni fijasko tvoje vlade ?
pempi
# 21.11.2009 ob 13:04
Sej s tem si jasno povedal svoje želje in želje svojih gospodarjev. Podrediti se RTV, pa da se na teh straneh izvaja Pahorjev PR, drugačna mnenja pa niso zaželena. Po pravici povedano gre meni na kozlanje ob takih sprenevedanjih.
pempi
# 21.11.2009 ob 13:02
A ti pa ni rdečkarska propaganda ne? Kalimero.
BioTech
# 21.11.2009 ob 12:18
Oba sta dobro pokomentirala stanje in delo vlade.
GmO, ti pa se s propagando SDS-a raje ukvarjaj na vaši spletni strani in strankarskih shodih, takšnih neumnosti državljani ne rabimo brati na portalu RTV-ja. Pejt trobit tistim, ki si želijo od SDS-a sploh še kaj slišati, ker smo v zadnjih letih povsem izgubili organsko toleranco do vaših najvišjih predstavnikov, kar nas vse prepogosto zaradi prebavnih težav ob prebiranju in gledanju teh oseb pripelje na stranišče.
timslum
# 21.11.2009 ob 12:08
Skrajni čas, da Pahor s svojimi rdečimi tovariši spoka in gre. Za vedno in čim dlje!
Še komunisti v jugi niso v enem letu naredil tolk gospodarske in posledično socialne(SD!) škode.
SF101
# 21.11.2009 ob 11:54
Pero Lah je kul.

Mnogi sploh ne vejo, da je duhovnik.
kreten=kreten
# 21.11.2009 ob 11:47
Miheljaka ne maram sam tale stavek mi je pa res všeč......
"NLB očitno spomenik kadrovskih zlorab v Sloveniji"
pa popravu sem citat ker je zgori napisan napačno
GmO
# 21.11.2009 ob 11:46
Podpiram izjavo podpredsednika SDS-a, ki je zapisal:
"Slovenija je v letu dni iz družbe najboljših pristala v družbi najslabših. Bili smo med najhitreje rastočimi, sedaj smo med tistimi, ki najbolj zaostajajo. Samo še pribaltske države so za nami.
Če smo v preteklem mandatu rasli najmanj dvakrat hitreje kot znaša povprečje Evropske unije, padamo v zadnjem letu več kot še enkrat hitreje od povprečja EU. Če se je v prejšnjem mandatu javni dolg ves čas zniževal in se je lani znižal na 21,5 % BDP, se je letos povečal na 32,6 % BDP. Po napovedih Pahorjeve vlade pa bo javni dolg v prihodnjih dveh letih narasel na skoraj 50 % BDP.
Če se je v preteklem mandatu delo ponujalo in ni bilo dovolj delavcev, se v teh dneh bližamo 100.000 brezposelnim ob 78.000 tistih, ki delajo s skrajšanim delovnim časom oz. so na čakanju. Zanimiv je tudi kazalec gospodarske klime (Economic Sentiment Indicator) - če je Slovenija v letu 2008 (avgust) med državami Evropske unije s 100,4 točkami zasedala 4. mesto, je v letu 2009 (avgust) z 59,8 točkami uvrščena na rep lestvice, na 25. mesto. Slovenija je med vsemi državami Evropske unije izgubila največ točk.
Če smo v preteklem mandatu krepili ugled v mednarodni javnosti in vrhunec dosegli s predsedovanjem EU, smo v zadnjem letu dni ta mednarodni kapital izgubili v celoti, največji fiasko pa vlada doživlja pri urejanju odnosov s Hrvaško.
V očeh povprečnega državljana Pahorjeva vlada ni uresničila pričakovanj. Praktično ni najti nekega uspeha, s katerim bi se vlada lahko pohvalila. V zadnjem letu dni je povečala številne obremenitve (trošarine, vinjete, ...), enormno povečala zadolžitev države, proračunski primanjkljaj, prekinila aktivnosti glede črpanja evropskih sredstev (namesto, da bi razpisala 202 mio EUR sredstev za projekte po občinah, je objavo tega razpisa preprečila!), nič ni storila za pospešitev gospodarske rasti. Praktično vse obljube in zaveze so bile prelomljene, posledično ima vlada tudi najnižjo javnomnenjsko podporo od osamosvojitve naprej.
Trenja v vladajoči koaliciji in med ministri naraščajo, interesi in apetiti tudi. Zdi se, da je bila delitev volilnega plena temeljni cilj, ki ga je vlada zasledovala v zadnjem letu dni. Zato so zadnje leto zaznamovale številne politične menjave in delitev interesnih sfer ter vpliva. Na visoka mesta v javno upravo, gospodarske družbe, na nadzorniške in druge funkcije doma in v tujini prihajajo kandidati in funkcionarji političnih strank koalicije. V tujino odhajata mag. Rop in mag. Cvikl, kar kaže, da visoki oficirji vlade komaj čakajo, da zapustijo potapljajočo ladjo.
Vlada nima vizije, nima določenih ciljev, še manj razdelanih ukrepov za odločitve, ki bi Slovenijo vrnili nazaj na pot uspešnega razvoja. Pri vsem tem odklanja sodelovanje z opozicijo in dosledno zavrača vse dobre predloge."
Kazalo