Slovenija

Poudarki

  • "Pod noge dobiva preveč polen"
  • Raje bi ga videla kot predsednika države
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 78 glasov Ocenite to novico!
Iva Pahor Martelanc
"Čudim se, od kod jemlje ves ta pogum," razmišlja premierjeva mama. Foto: Primož Lavre/Reporter
Borut Pahor
Čeprav je Borut Pahor pozno spregovoril, je nato dobil veliko veselje do nastopanja, pravi njegova mama. Foto: Bobo

Dodaj v

Pahorjeva mama za predčasne volitve: Borut bi se rešil vsega skupaj

Govoricam ne verjame
17. januar 2011 ob 15:20
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Prej ni bilo dobro, ker je bilo vse v rokah le Janeza Janše, a tudi zdaj ni, saj marsikdaj zamujajo," o stanju v državi pravi mama premierja Pahorja Iva Pahor Martelanc.

Na zadnji tiskovni konferenci pred novim letom je predsednik vlade Borut Pahor omenil svojo mamo in vzgojo, ki je je bil deležen: "Kot otrok sem svoji mami velikokrat zameril, ker me ni pohvalila, kadar sem kaj dobro naredil. To sem ji nato tudi omenil in mi je rekla, da je to, kar naredim dobro, samoumevno. Posvetiti pa se je treba težavam. Ko vlada dela dobro, je samoumevno, kritizira pa se, ko je kaj slabše. Hvaležen sem mami, da me je tako vzgojila. Ker le tako lahko nekdo vodi državo v tako težkih časih."

"Pod noge dobiva preveč polen"
In mama Iva Pahor Martelanc je bila teh besed vesela, čeprav ji je danes žal, da sina ni kdaj tudi pohvalila. S kritičnim očesom tudi zdaj gleda na njegovo delo in odločitve ter meni, da bi bilo morda bolje, če bi izvedli predčasne volitve.

V intervjuju za Reporter je dejala: "Mislim, da je zelo težko zagovarjati skupni interes, saj vsaka izmed štirih strank, ki so v koaliciji, vleče na svoj mlin. Za vse te reforme, še zlasti pokojninsko, bi morale vse stranke, tudi opozicijske, stopiti skupaj. Po vsem, kar se je dogajalo, bi bilo veliko bolje, če bi imeli predčasne volitve in bi se Borut rešil vsega skupaj. Pod noge dobiva preveč polen in prav nobena stvar ni več prav."

Raje bi ga videla kot predsednika države
Čeprav jo sinove govorniške sposobnosti še vedno navdušujejo, saj ji je veliko skrbi povzočil, ker do četrtega leta sploh ni govoril, pa ga je sama videla v diplomatskih in ne v vodstvenih funkcijah. Pravi, da bi se ji zdelo bolje, če bi se raje odločil za kandidaturo za predsednika države. "Danes bi bil gospod in prepričana sem, da ne bi bil nič slabši od sedanjega predsednika Danila Türka. Tako ne bi imel nad glavo vsega, kar ima danes. Strašno mi je hudo za vse, kar se mu godi."

Govoricam, da naj bi užival prepovedane droge, ne verjame, prav tako pa je prepričana, da so izmišljene tudi govorice, da naj bi bil homoseksualec. "V vse te govorice ne verjamem, mu pa verjamem, kadar mi sam pove, če naredi kar koli narobe. Vsak, ki dela, se tudi moti."

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
semaino
# 18.01.2011 ob 22:33
Borut poslušaj mamo, vedno ti je pametno govorila.
Octovec
# 18.01.2011 ob 16:41
Janko1973 (in še kdo od komentatorjev): 1. gospa Pahor Martelanc se prav gotovo ni SAMA ponudila za intervju v Reporterju. 2. Kaj ste pričakovali od Reporterja? Filozofsko razpravo? Saj vendar vsi vemo, na kakšni ravni je! 3. Malo več spoštovanja do starejših (in do materinskih čustev) bi lahko pokazali (velja še za druge, ki "bodo dobili sladkorno" in podobno). Tako ste pa tipični nevzgojeni domači runkeljni z nizkim EQ...
mkrebs
# 18.01.2011 ob 11:50
Le čemu služi ta intervju s Pahorjevo mamo ali pa to, da prikazujejo v medijih Fedjo, Kučanovega vnuka. Zgolj izpostavljanje.
Gringos
# 18.01.2011 ob 11:44
Maaama,maaama,šmrc,šmrc - Janez me pa lasa,šmrc,šmrc....
Janko1973
# 18.01.2011 ob 11:17
Mama, prosim vas, da pomagate svojemu sinu in da mu stojite ob strani. Najbolj pomembno je, da mu nudite moralno podporo prav v tem trenutku, ko mu je najtežje...

Sedaj, ko sem to napisal, so se pa še meni solze ulile in jočem kot dež, tako da bom rabil vsaj kakšno urico, da se zmirim in ponovno zberem.
Janko1973
# 18.01.2011 ob 11:10
... in v medije pride zgodba, matere katera pomiluje svojega sina zaradi prevelikega bremena, katerega si je sam naložil in zanj večkrat prevzel tudi vso odgovornost...
Bom moral počasi nehati prebirati tovrstne novice, da ne bom sladkorne bolezni fasal...
mušica
# 18.01.2011 ob 10:42
Dobesedno otroški vrtec.
V_n_u_k
# 18.01.2011 ob 10:17
O Simonci pa nič ? Mama je tudi o tem nekaj razkrila javnosti .Otroci niso nič krivi !
Kluzo
# 18.01.2011 ob 09:26
dalton1. Položaj Janše, ko je bil premier in Pahorja zdaj sploh ni primerljiv. Janša je imel mir v hiši, stranki, koaliciji, vsi poslušni in podrejeni, pa še krize ni imel

Primerjave seveda ni, je pa prav gotovo res, da če bi imel Pahor mir v hiši, stranki, koaliciji, da bi mu bili vsi poslušni in podrejeni in da še krize ne bi bilo, da ne bi bilo nič drugače. Človek je pač lušten, ampak zna pa nič od nič. Tudi sram ga ni. Morda pa se ne zaveda, da je kriza le že v njegovi državi. Povsod imajo napredek, razvoj, načrte. Pri nas pa imamo le še načrte, kako državo potopiti tako globoko, da ljudje ne bi šli na volitve ali pa se vdali v "svetlo" (dobesedno in na več načinov) usodo.
rebelrebel
# 18.01.2011 ob 09:25
Borat posluši svojo mamo!!!!
Eska
# 18.01.2011 ob 09:05
Borči hitro domov, preden ti ne spodrsne
tupamaross
# 18.01.2011 ob 08:46
Moram pa priznati, da je zelo lepa in šarmantna gospa. Že zaradi
tega mogoče niti ni napačno, da ste jo prikazali.

Ctrl+alt,
dobro vgotovitev si navedel. Fant si je z tem predsedovanjem
naši vladi po mojem izgubil sleherno možnost za predsednika.
milan3milan3
# 18.01.2011 ob 08:46
Se mi zdi, da je bil tudi tale >Borat brezmadezno spoceto detece - le kje je tisti angel ??
tupamaross
# 18.01.2011 ob 08:44
Tudi meni ni všeč, da se je v to zadevo pritegnilo njegovo
mamo. Mama je vedno mama pa od kogarkoli že.
ctrl+alt
# 18.01.2011 ob 08:33
Pahor je naredil življenjsko napako, ker se ni odločil za predsednika.
ribi
# 18.01.2011 ob 08:26
saj je vseeno če ne zna vladat, važno je da je premagal JJ

to je slog iz preteklih 45 let vladavine kumunistov
zemljemerec
# 18.01.2011 ob 08:03
Ha,ha,ha čakam na cuker še od erjavčeve mame !
Janko1973
# 18.01.2011 ob 07:59
Angelca Likovič bi najbrž takšno osebo označila za mamona...
Janko1973
# 18.01.2011 ob 07:58
Nekdo ga pač mora zagovarjati, ker že ptički na vejah čivkajo, da je nesrečni Borut pod absolutno kontrolo Katarine in Gregorja.
SPQR
# 18.01.2011 ob 07:33
Ima prav. Preveč polen dobiva pod noge. Polena mu mečejo KK, GG in Jeremija. Pahor je obkrožen z hijenami.
Gringos
# 18.01.2011 ob 07:23
Raje bi ga videla kot predsednika države - poglej,poglej,apetiti pa res niso majhni ?
Kdo je že to rekel ? "Če jaz ne zanam,bom pa druge učil".
kefej1
# 18.01.2011 ob 07:21
Kaj pa meni kakšna Pahorjeva teta? Pa soseda, sestra, pa nekdanja punca...? Portal MMC RTV Ljubljana se očitno približuje svojemu dnu.
edelweis
# 18.01.2011 ob 07:11
Pridi domov k mamici,ti bom joto skuhala.Pusti barabe, pridi domov.
Janko1973
# 18.01.2011 ob 07:10
Ja mamca, ja...
JohnMichxx
# 18.01.2011 ob 06:51
Men bi blo mal (ogromno) narodno če bi mojo politično kariero zagovarjala mati.
Skippy
# 18.01.2011 ob 01:56
Morda pa hoče vlada na ta način zgolj propagirati družinske vrednote (ker vemo da so dokaj šibki na tem področju; swingerji, prešuštniki itd.) :P

Neumno je, ko nekdo govori o nekih družinskih vrednotah v 21.stoletju, ko starši delajo cele dneve, otroka pa vzgajata ulica, babica in računalnik. Za Slovence pač družinske vrednote postajajo to, kar so postale za Američane: otroka pelješ 1x na leto na dopust, prepoveš mu gledanje joškov in veren more bit.
Skippy
# 18.01.2011 ob 01:52
V želji za večjim dobičkom smo zapirali tovarne in preseljevali proizvodnje na vzhod ( romunija, turčija, indija, kitajska,... ). To se dogaja že od samoosvojitve dalje in ne od leta 2008. Od kje nato nadomestiti delovna mesta ( za isto kvalifikacijo ljudi ) ?

Za večino teh zaprtih tovarn smo krivi kar Slovenci sami. 2x pihne iz dimnika, pa ljudje že kričijo naokoli, da bodo pomrli od onesnaženja. Pa se firma rajši preseli, novih zaradi tako nastrojenega prebivalstva pa tudi ne bo, brezposelnost pa vsaki dan večja.
lapsus2327
# 18.01.2011 ob 01:08
pametna mama!!!! :))))))
Socialniradikal
# 17.01.2011 ob 23:57
Zakaj minus ???
Socialniradikal
# 17.01.2011 ob 23:56
Imam skoraj enako mnenje Paulaner !!!
Paulaner
# 17.01.2011 ob 23:53
Se strinjam z Boratovo mamo, tud jst trpim ko ga gledam ....,
zakaj se je pa pustil prepričat Kučanu, in ostalim sivim
eminencam da so ga pregovoril, da ni kandidiral za predsednika,
za kar se mi zdi kar pravi kandidat, za premierja je žal
premalo odločen. Upam na vlado SDS-SD, brez Zaheca, LDS-a in
Erjavca, ki bo vsakomur povzročal probleme.
Socialniradikal
# 17.01.2011 ob 23:50
In bravo MAMA !!! Zdaj pa še rečite svojemu sinu, da ali naj udari po mizi in naredi mega cunami v vladi ali pa naj odstopi !!! Ker to, da social demokrati zagovarjajo neoliberalne vrednote ne vodi nikamor !!! Ali je on predsednik ali navadna barbika ???
blondinka70
# 17.01.2011 ob 23:49
Bošček revček je kandidiral za prvega ministra, pa je preneumen za to funkcijo, saj je treba tudi kaj znat in o čem odločit.Mamica bi ga raje vidla kot predsednika države, saj je tak funkcija bolj primerna za tiste ki se ne znajdejo preveč(butle), važno je le da znajo neskončno filozofirat in nakladat.Najbolj pomembno je da vse skupaj kar povejo ne pove nič!Žalostno, da mati javno ponižuje svojega otroka in ga predstavlja kot nedoraslega za delo ki si ga je izbral.Še več želi si predčasnih volitev, da se čimprej preneha sinova blamaža.Katastrofa na celem nivoju - družinskem, nacionalnem, družbenem, poliičnem in strokovnem.
veza
# 17.01.2011 ob 23:45
Kučan je kriv, da 2004 Pahor ni šel v koalicijo z Janšo in postal zunanji minister, imeli bi uravnoteženo vlado, ki bi rešila "vojne" zakone, bolje gospodarila in lažje vodila EU. Kučan pa ga je potreboval , ker je vedel, da edino Pahor v danem trenutku lahko porazi Janšo, sedaj pa ima, kar je zakuhal in govori o nekakšni rehabilitaciji slovenske politike.
Sam naj se rehabilitira tako, da se umakne iz Pahorjevega življenja, kjer igra vlogo manjkajočega očeta, Pahor naj bolj posluša mamo, ki je sicer bila preveč skrbniška do njega, a kljub temu mu pušča več samostojnosti in tudi rada ga ima in mu hoče samo dobro!
Pahor dragi, reši se Kučanovega vpliva!
Nekdopac
# 17.01.2011 ob 23:31
@sinica; po drugi strani pa ne vem, zakaj bi sploh hoteli imeti nesposobnega človeka na mestu predsednika države? Mar je ta funkcija res rezervirana samo za nesposobneže, ki niso nikoli v življenju zares nič storili za narod? Hvala lepa za takšne predsednike :(
Tomaks
# 17.01.2011 ob 23:14
Pahorju gre očitno tako dobro da mu je na pomoč proiskočila še mama. Pa o mami vse najboljše
Tomaks
# 17.01.2011 ob 23:13
Hmmm..
sinica
# 17.01.2011 ob 23:06
Iz celotnega intervjuja v reporterju se vidi, da ima naš predsednik vlade pametno, prijetno in preprosto mamo, ki kljub temu, da ga ima rada kot sina, vidi tudi njegove napake in napake trenutne vlade.
Povsem se strinjam z njo, da bi bil Pahor precej boljši predsednik države kakor vlade ... še več: bil bi boljši, strpnejši, bolj povezovalen in predvsem veliko bolj predsednik VSEH Slovencev kakor Danilo Turk.
Trinajstic
# 17.01.2011 ob 22:55
Poslušaj mamo, Borut!
Nekdopac
# 17.01.2011 ob 22:38
Morda pa hoče vlada na ta način zgolj propagirati družinske vrednote (ker vemo da so dokaj šibki na tem področju; swingerji, prešuštniki itd.) :P
Metrodusa
# 17.01.2011 ob 22:37
Samo se pa nove strani SDS kar množijo. Za stranko, ki še hiše ne more kupiti, imajo veliko denarja.
mušica
# 17.01.2011 ob 22:28
Kam gre ta država!
JohnMichxx
# 17.01.2011 ob 21:59
Dejansko imamo vrtec namesto vlade. Kaj je prišla mati na govorilne ure in nabija drugim staršem, da ne tepejo njenega sina? Kaj je Pahor star 5 in pol?
A nima normalen človek za svojega zagovornika vsaj odvetnika?
Bolano, res bolano.....
Sony girl
# 17.01.2011 ob 21:53
Mamin sine.

Kot bi rekel, (kdo že?) Slovenska mati, ki drži štiri vogale pri hiši in ničvreden slovenski moški, ki je sin preveč avtoritativne slovenske mame.
nibiru
# 17.01.2011 ob 21:19
Zgleda da smo že čist na dnu , da more mamica posredovat .Prej so zmeraj Kučana privlekl na plan , kadar jim je zagustilo , zgleda , da tudi to ni več dovolj . Zdej bo mama ta .
podjetnik
# 17.01.2011 ob 21:15
"Raje bi ga videla kot predsednika države"

Mislim da ga. Iva govori v imenu vseh... Je dober govornik in "PR-ovec" ampak nesposoben, ko je potrebno kaj konkretnega narediti...
ma(r)kovec
# 17.01.2011 ob 20:44
@noclue:
pa glih pipistrela najdeš! hvalijo ga lahko samo tisti, ki ga ne poznajo, al pa njegovega podjetja! koliko politike je šele tam zadaj! o visoki tehnologiji pipistrela pa ne bi!!!!

načeloma se sicer strinjam s tabo, ampak primer podjetja bi pa lahko našel boljši! recimo - pipistrel gre v italijo, zakaj ne gre (ko smo že pri ajdovskih firmah) tudi bia seprations in raje odpira firmo doma? in še je takšnih... pipistrel pa... no, za naivneže je res fenomen!
mirora
# 17.01.2011 ob 20:29
kaj mu je hudega, pred kratkim si je kupil stanovanje, pravi da komaj preživi s tremi tisočaki na mesec...
Teolin
# 17.01.2011 ob 20:29
Po vsem, kar se je dogajalo, bi bilo veliko bolje, če bi imeli predčasne volitve in bi se Borut rešil vsega skupaj.

Mama prav imaš. Tudi meni se Borut smili. Ni slab človek, je pa slab predsednik vlade.
pahorček
# 17.01.2011 ob 20:22
Borat je bil čudežni otrok saj je shodo pri 5 letih, spregovoro pa bo komaj čez kako leto ali dve!!
Do sedaj govori samo GG preko njegovih lepih ust!¨

Ja lepi pa je naš Borat, lepi pa je!
erru
# 17.01.2011 ob 19:43
Ah, ste nespoštljivi - do obeh. On mamo vsaj še ima. Nekateri pol mlajši od Boruta smo že dolgo brez.
grozd
# 17.01.2011 ob 19:34
vlada na žalos sploh nima prave izbire
če odstopijo se predajo in vržejo slaob luč na levico, ker bo strankam škodilo še dolgo

če ne odstopijo pa imajo vsaj možnost popravit ugled (kar se pomojem sice ne bo zgodilo)
če se ne bo zgodilo pa je za stranke posleidca enaka kot če bi odstopili

zato v bistvu ni res za pričakovat da bi odstopili

situacija je podobna kot če policija dobi pijanega voznika in mu da za pihat
imaš možnost da takoj pihanje odkloniš, ali pa da pihaš in moliš da bi mogoče pokazalo da nisi pijan
kimi12345
# 17.01.2011 ob 19:31
"V želji za večjim dobičkom smo zapirali tovarne in preseljevali proizvodnje na vzhod ( romunija, turčija, indija, kitajska,... ). To se dogaja že od samoosvojitve dalje in ne od leta 2008. Od kje nato nadomestiti delovna mesta ( za isto kvalifikacijo ljudi ) ?"

Odgovor je enostaven. Ljudje in država se niso prilagodili na nove trende. Zaposleni bi se morali bolj vključiti v različne programe usposabljanj, došolanj,.... Država pa bi morala tudi spodbujati tako delavce kot delodajalce da uvedejo take programe. Prav tako bi morali sindikati kot v drugih zahodno evropskih državah izbojevati pri delodajalcih, da morajo nujno poslat delavce na dodatna izobraževanja,... No tudi če bi to izvedli bi se pa večina delavcev z vsemi štirimi branila tega. Pač tipična mentaliteta povprečnega Slovenca.

"Služb ni več, tovarne so zaprte, ljudje na cesti. Naj mi kdo pove kam drugače kot v javno upravo in trgovino ter nekaj napredno tehnoloških podjetij z visoko kvalificirano delavno silo naj zbašemo 120.000+ brezposelnih ? Na trgu standardnih izdelkov nas povozi še manjša vas v Kitajski. Visokotehnološka podjetja v Sloveniji pa tudi preseljujejo svoje proizvodnje v druge države ( mislim da je lep primer Pipistel ), npr Italijo, kjer imajo boljše birokratske in predvstem davčne pogoje."
Storitve so v Sloveniji že dve desetletji glavni nosilec BDP (predstavljajo med 60-70% BDP) med storitve se pa šteje tako trgovina, kot tudi razne druge storitve, kot je turizem, polaganje ploščic, knjigovodstvo, in razne druge stvari. Da Slovenci nismo tehnološko napredni se ne bi strinjal, pač smo v neki zlati sredi EU. Bolj nas tepe to da teh inovacij ne znamo izkoristiti. Poleg tega pa tudi z neumno davčno zakonodajo in plačilno uravnilovko destimuliramo različne raziskovalce in inovatorje in res visoko kvalificirano delovno silo. Kar nas tepe in nas še bo. Tudi problemi z birokracijo so, vendar se jih da če si na pravi strani oz. z dovolj vezami hitro obiti, kar kaže več primerov, ko nekateri čakajo celo večnost na razna dovoljenja drugi pa dobijo čez noč.

Po mojem mnenju je potreben premik v glavi večine ljudi, ker večina razmišlja samo kako se bo najlažje šlepala na drugih.
Gyorgy
# 17.01.2011 ob 19:27
Bangladeš je zelo blizu.
bernr
# 17.01.2011 ob 19:02
To bi bilo bolje za vse nas, ampak na žalost so ga takrat na levici prisilili da se je odpovedal kandidaturi ker so vedeli da je edini, ki lahko premaga JJ.

Zdaj mu pa levica zabija nož v hrbet in ga izkorišča za interese posameznikov.
Dvomim da je Pahor vedel v kaj so ga namočili.
pojsi
# 17.01.2011 ob 18:55
Škoda, da se na sliki ne vidi, če je Frodo ušesa Borut podedoval po njej.
Jan1983
# 17.01.2011 ob 18:50
Dimicevo si je sam izbral... to ni stvar koalicijskih zadev. Pač se dobro počuti v družbi takšnih ljudi. Njegov in predvsem naš problem...
high fidelity
# 17.01.2011 ob 18:42
"Čudim se, od kod jemlje ves ta pogum," razmišlja premierjeva mama.

Z enim stavkom je vse povedala...
cavlek
# 17.01.2011 ob 18:41
Mama vodi politiko.
Hudooooooooo!
ecco
# 17.01.2011 ob 18:34
Meni Pahor ni slab politik. Je kulturen in na nivoju, ampak z našimi balkanskimi politiki ne moreš plesati po Evropsko.
sparky
# 17.01.2011 ob 18:33
js recmo da verjamem v izboljšanje sistema pa naj to pomeni predčasne volitve al pa celo direktna zamenjava garniture AMPAK!!!! le pod dvema pogojema:
1. da vsi, ki so nadalje v politiki (levo in desno) podpišejo izjavo, da nimajo nič z nobeno od gospodarskih služb - tistih, ki seveda poslujejo z državo v kakršnikoli obliki. V kolikor se ugotovi kadarkoli v prihodnje, da so lagali se avtomatsko smatra da so krivi.
2. da se ukine sistem formiranja koalicije in s tem pri vseh odločitvah išče vsaj polovično podporo. pač konsenz je treba najdt ne pa da os**, ki tm sedijo prtiskajo gumbe katere jim rečejo ata Janez, Borut, Gregor in drugi.

...iz tega lahko sklepam, da izboljšanja še dooooooolgo časa ne bo. ;-)
kaj pravite? je to možno?
Novak
# 17.01.2011 ob 18:24
Sramota za vse!
domobrán
# 17.01.2011 ob 18:22
Mamo za mandatarko! Haha, kako nizko je padla levica.
bobo966
# 17.01.2011 ob 18:22
Pri štirih je spregovoril, shodil pa še ni.
Viera
# 17.01.2011 ob 18:18
Janšisti in cukjatisti so črna kuga Slovenije, to je jasno.

Ampak da otroka ne pohvališ, ko si to zasluži in tudi sam pričakuje pohvalo, je pa smrtna napaka. Mama Pahor = BIG FAIL. Zato pa zdaj Baby Pahor teatralizira na veliko in govori izumetničeno s polno tragičnimi zamolki ... ki niso nobeni tragični zamolki, ampak preprosto BLANK SPACE v njegovi glavi, neizgovorjeni kriki svoji mamici, češ "ZAKAJ ME NE POHVALIŠ??!" Vse Pahorjevo govoričenje je le čakanje na pohvalo.

(Mimogrede, Janševo rovarjenje je pa klic njegovemu očku: "OČKA, POGLEJ, POSTAL BOM ALFA SAMEC IN OPRAL TVOJO ČAST!")
chicago
# 17.01.2011 ob 18:09
Borat se poslavlja!
Kluzo
# 17.01.2011 ob 18:07
mam, skrij prašek
Ljudina
# 17.01.2011 ob 17:47
Borat si je zapravil možnost predsednikovanja. Predčasne volitve, poslušaj sinko mamimi. Mama vedno ve kaj je najboljše za sinkota. ;)

SALVE
Zatarra
# 17.01.2011 ob 17:33
Pogovora v Reporterju sicer še nisem utegnil v celoti prebrati, vendar lahko z gotovostjo trdim, da je gospa Iva Pahor Martelanc očitno zelo pozitivna oseba! Kar je danes redkost, morda še toliko bolj pri razno raznih sorodnikih mnogih politikov.

Z njo se tudi popolnoma strinjam glede (zamujene) možnosti Boruta za mesto predsednika države. Vprašanje je, če bi si ga ljudje po vsem debaklu, ki se z vodenjem in (ne-)delovanjem obstoječe Vlade še vedno dogaja pred našimi očmi, sploh še želeli na tem mestu. Nedvomno pa bi mu bila vloga daleč bolj pisana na kožo, kot je drugorazrednemu Türku, čeprav bi se tudi tu moral potruditi!
rea
# 17.01.2011 ob 17:31
Jao, MMC, kam padate? Iz Reporterja povzemate "Jana-style" intervju s Pahorjevo materjo, a v isti številki tednika je intervju s Klemenčičem (protikorupcijska komisija), ki je res vreden objave, saj je njegova vsebina bistveno bolj pomembna za državljane (govori o Dimic, SCT, NPU, politično-kapitalskih elitah, itd).

Ne samo to - SDS v DZ predlaga poenostavitev davčnega postopka, v Slovenj Gradcu danes odpirajo skupni urgentni center, Delo objavlja "naj bi" podatke o kovčkih gotovine iz Avstrije, ministrstvo za pravosodje in vrhovno tožilstvo debatirajo o novem zakonu o tožilstvu, ... Vsaj 10 bolj pomembnih stvari se je danes zgodilo o katerih na vašem portalu ničesar. Samo, da je Pahorjeva mama :) (in še ona je povedala bolj zanimive stvari kot to, kar povzemate)
gregori
# 17.01.2011 ob 17:22
Tud mama ga ne reši več
krumpek
# 17.01.2011 ob 17:13
@abria
Poleg tega Pahor nima nobenih govorniških sposobnosti . Je vaški nadutež, važič, nakladač. ki veliko govori in malo naredi.
Prosim ,naštej mi po tvoje dobre govorniške sposobnosti. Pahor je med najboljšimi če ne celo najboljši govornik v Sloveniji in je lahko vsem ostalim politikom za zgled. Tu je tudi totalno neskladje ker kakšen je on kot oseba, nima nobene veze z njegovimi govorniškimi sposobnostmi.
Tunček
# 17.01.2011 ob 17:08
Je bil Borut poreden, pa so mamo klicali v šolo.
BeliStrojan
# 17.01.2011 ob 17:07
Ivan ne rabi pomočnikov pri demoniziranju, dovolj postori (je postoril za to v preteklosti) sam.
mihas
# 17.01.2011 ob 17:07
Kod bil bral Jano ali pa Lady....
vihraviuporabnik
# 17.01.2011 ob 16:58
Kdor še kaj verjame Pahorju, ni čist normalen.

Mame otrokom pač verjamejo, naj ga vzame domou
in bo naprej njen sinček, za drugo žal ni pokazal sposobnosti.
XXI
# 17.01.2011 ob 16:58
Prej ni bilo dobro, ker je bilo vse v rokah le Janeza Janše

prav tako pa je prepričana, da so izmišljene tudi govorice, da naj bi bil homoseksualec. "V vse te govorice ne verjamem, mu pa verjamem, kadar mi sam pove, če naredi kar koli narobe. Vsak, ki dela, se tudi moti."

Prav lepa zmes demoniziranja JJ in homofobije!
Jamalll
# 17.01.2011 ob 16:58
No v redu, BP je pač razgaljen, ampak a ne vidite kako vaš JJ previdno hodi ko mačka okoli vroče kaše...zdej ni nobenem lahko in verjemte da boste pol preklinjal čez Janšo, ki se sam dobro zaveda da ni tako enostransko ta vlada slaba kot sam govori po medijih ...
BlueTec
# 17.01.2011 ob 16:53
Je mama kar prav povedala, še koalicija se ne zna uskladit, pa naj ti držijo smer izgubljene barke sredi morja?!
Pahorju verjamem in vem, da ni lahko, samo tako pač ne gre in mislim da bi bilo res najbolje, da prepusti vajeti v druge(upam, da bolj spretne) roke.
_tschlovek_
# 17.01.2011 ob 16:51
Mama je ena sama! :)
čamil
# 17.01.2011 ob 16:50
ježeš marija, g. Roman Vodeb, rešite nas!
politik kritik
# 17.01.2011 ob 16:43
Uffff, tole pa nebi privoščil nobenemu, da tvoja lastna mama udriha proti tvojemu delu... Si kar predstavljam kakšen ogenj v strehi bo med skupno družinsko večerjo.
naturelle
# 17.01.2011 ob 16:40
Mama, ti pa znaš nasmejat nas....
fur80
# 17.01.2011 ob 16:28
Ma škoda, bogi sinček mamin, smo ga izvolili ni sposoben pa naj spoka, mater ej, a zej bomo pa mame poslušali pa kak je bogi pa, da ne more več, pa saj on bi samo,... Plačujemo jih oni pa zaj mame vun mečeje, kak je bogi, mater ej, a naj jaz na šiht mamo pripelem, da bo govorila, da sem bogi? Zato so boži pa prazniki, ki pa so že mimo, spokaj enkrat, pa gremo dalje !!!
JohnMichxx
# 17.01.2011 ob 16:27
OMG! Kaj je zdej to? A to oni resno?
AA
# 17.01.2011 ob 16:26
minus za urednika? mogoče se je pahorjeva mama logirala, če je za koga to sploh zanima :)
ww
# 17.01.2011 ob 16:24
NoClue zato pri svijih 27 začni delati z svojo glavo
(pa ne v kakšni kapital-komunistični firmi)
in
želim ti vso srečo
AA
# 17.01.2011 ob 16:19
hahaha. a vas urednik sili pisati ne novice, ker drugače res ne štekam, koga bi to zanimalo
diazepam
# 17.01.2011 ob 16:18
Osebno mi je škoda, da je Pahor moral uleteti ravno v največjo gospodarsko krizo v zgodovini, ki je ni skuhal, mora pa pojesti ves gnev pri nas, ki iz tega izhaja.
Žal sam ne more dosti pomagati, saj smo lupinica sredi morja.
Mislim pa, da je eden redkih top politikov pri nas, ki ni neposredno povezan niti z eno afero, poleg tega pa ima zdrave nazore glede družbenega razvoja in se osebno angažira v reševanju veliekga števila problemov.
Tako, da lahko rečem le, bad timing Borut.
NoClue
# 17.01.2011 ob 16:16
Naj omenim, da nisem privrženec leve kot tudi desne politične opcije v Sloveniji, ker med njima ni razlik po usmeritvi, načinu vodenja itd itd. Naša domovina je kompletno zafurana in verjamem da je za določen del tudi kriva finančna "kriza", ki je stvar le poglobila in celotno zadevo še bolj poglobila. A to še zdaleč ni edini faktor...

Za današnjo situacijo ne krivim direktno Pahorja in ga v precejšni meri ne obsojam za današnje stanje. Obsojam pa njegov način spoprijemanja z nastalimi težavami. Skozi celoten mandat smo priča vse drugemu kot pa dejanskimi rezultati za izboljšanje življenjskih pogojev vseh nas.

V želji za večjim dobičkom smo zapirali tovarne in preseljevali proizvodnje na vzhod ( romunija, turčija, indija, kitajska,... ). To se dogaja že od samoosvojitve dalje in ne od leta 2008. Od kje nato nadomestiti delovna mesta ( za isto kvalifikacijo ljudi ) ?

Skozi celotno obdobje pa je država z politiki sprejemala zakone, ki so vedno bolj utesnjevali slovenskega delavca/ko. Služb ni več, tovarne so zaprte, ljudje na cesti. Naj mi kdo pove kam drugače kot v javno upravo in trgovino ter nekaj napredno tehnoloških podjetij z visoko kvalificirano delavno silo naj zbašemo 120.000+ brezposelnih ? Na trgu standardnih izdelkov nas povozi še manjša vas v Kitajski. Visokotehnološka podjetja v Sloveniji pa tudi preseljujejo svoje proizvodnje v druge države ( mislim da je lep primer Pipistel ), npr Italijo, kjer imajo boljše birokratske in predvstem davčne pogoje.

Pri svojim 27 letih vidim kako zafurana je naša država, tudi ljudje so vedno bolj sovražni, nezaupljivi in depresivni zaradi lastne nejasne prihodnosti in verjamem, da bomo morali začeti znova, da bodo ( če bo sreča ) lahko naši otroci pobirali naše sadove, kako drugače kot z lastninjenjem in managerskimi odkupi.

Če nas zgodovina ni še nič naučila,
upam da se nekega dne,
francoska revolucija na Slovenskem bo zgodila !

Pa lep dan vsem.
ii
# 17.01.2011 ob 16:15
En sam smeh, na kaki ravni se vse skupaj odvija.
libero1
# 17.01.2011 ob 16:13
kaj je ona že novi kandidat za premierko? ma tukaj so se nekomu skisali možgani in objavljao vse pa še več. katastrofa.
Medi13
# 17.01.2011 ob 16:12
Ta "MMC RTV SLO" postaja vse bolj "MMC Reporter"... vedno bolj se vidi, kam pes taco moli, ko je praktično vsak teden tukaj gor na MMC povzetek naj udarniškega desničarskega članka iz Reporterja. Ja, RTV ne vodi politika, je rekel ata Grims in zavil čokolado.
abria
# 17.01.2011 ob 16:05
Tunizija je zelo blizu.
Poleg tega Pahor nima nobenih govorniških sposobnosti.
Je vaški nadutež, važič, nakladač. ki veliko govori in malo naredi. Prav takšne imajo rade zakompleksane ženske, ki raje verjamejo pravljicam, da so princeske.
Nekdopac
# 17.01.2011 ob 16:03
Do česa smo prišli sedaj, da je Pahor v bistvu mamim sinček in ničesar ni sposoben storiti sam?!?
Skunex
# 17.01.2011 ob 16:00
Pravi, da bi se ji zdelo bolje, če bi se raje odločil za kandidaturo za predsednika države

To bi bilo bolje za vse nas, ampak na žalost so ga takrat na levici prisilili da se je odpovedal kandidaturi ker so vedeli da je edini, ki lahko premaga JJ.
celjan2
# 17.01.2011 ob 15:57
problemov pa vsak dan več...ah pa saj bo
celjan2
# 17.01.2011 ob 15:56
Nizko smo padli,da moramo sedaj brati članke o mamah itd....
assange
# 17.01.2011 ob 15:52
zdaj vemo po kom ima zmedene govorancije.....
cement007
# 17.01.2011 ob 15:50
In gremo zopet pisat miljon komentarjev, najbolj glasni pa bodo spet desni palčki!
Mama pa je kar prov povedala....
Belief
# 17.01.2011 ob 15:50
Glede na to, da še s tremi jurji neto plače komaj skozi mesec pride resnično dvomim, da bo šel za par 100 ojrov manj v opozicijo sedet. pa menda ja ne bo lačen pol, ko se bo slovenija končno lahko začela futrat
BeliStrojan
# 17.01.2011 ob 15:49
Križana gora, kaj vsem "moram" prebrati na MMCju.
ww
# 17.01.2011 ob 15:48
.
uboga mama
.
(lahko bi bil predsednik države, če ne bi bil tako požrešen)
.
commonsense
# 17.01.2011 ob 15:48
Aha, vidite, desničarji. Sploh ni bil Kučan, ampak njegova mama. No, zdaj veste. Pa lahko noč in bolho za pomoč....
Kazalo