Nogomet
Aleksander Čeferin
Aleksander Čeferin je od leta 2016 predsednik Uefe, organizacije, ki ima letno 5,7 milijarde evrov prihodkov. Foto: BoBo
       Nogomet je religija, le da mi menjamo bogove vsakih deset let. Navijači po svetu so popolnoma predani. Nas je več kot vsake druge verske skupnosti.       
 Eden odmevnejših Čeferinovih citatov na pogovoru v prostorih FDV-ja
Aleksander Čeferin
"S pavšalnimi ocenami, da smo zanič, se ne strinjam. Imam solidno reprezentanco, nam pa včasih manjka več pripadnosti." Foto: BoBo

Čeferin o Solveigu: Bedak, ki se ne zna vesti

V slovenski reprezentanci pogreša ponos, ki je očiten pri Hrvatih
6. december 2018 ob 16:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

"NZS bo s Kekom dobil mir, tako kot ga je s Katancem. Vsaj za eno leto, potem bo pa vse odvisno od rezultatov. S pavšalnimi ocenami, da smo zanič, se ne strinjam," pravi Aleksander Čeferin.

Predsednik Evropske nogometne zveze je bil gost pogovornega večera na ljubljanski fakulteti za družbene vede. Z NZS-jevim izborom novega selektorja Slovenije je zadovoljen, prepričan je tudi, da bo imel Matjaž Kek na voljo dobro zasedbo: "Imamo dovolj solidno ekipo, manjka le malo več pripadnosti igralcev. Pogrešam ponos, da lahko igraš za svojo reprezentanco. Ali je treba Luki Modriču in Mariu Mandžukiću igrati za Hrvaško? Ni treba, ampak sta ponosna, da igrata za reprezentanco."

Pred dnevi je Uefa sklenila, da bo videotehnologijo VAR uporabila že v letošnji sezoni Lige prvakov, in sicer od osmine finala. "VAR ni tako drag, kot se zdi. Potrebni sta le dobra TV-produkcija in posebna soba. V Nemčiji je vse vodeno iz centra v Kölnu, v Italiji so kombiji, ki se vozijo na tekme. Tudi v Sloveniji lahko v nekaj letih pričakujemo VAR."

O tem, da bi na območju nekdanje Jugoslavije uvedli podobno tekmovanje, kot je v košarki Liga Aba, Čeferin ne razmišlja, eden izmed pomembnih razlogov je varnost, pa tudi sicer meni, da bi to slabo vplivalo na nogomet. "Liga Aba je skoraj uničila slovensko klubsko košarko. Zamislite si, da naredimo takšno ligo, v kateri bi igrali Maribor, Olimpija in Domžale. Zanimanje za državno prvenstvo bi takoj padlo, prav tako za nogomet, mladi se ne bi mogli razvijati ... Več je negativnih kot pozitivnih učinkov."

Čeferin je v pogovoru obsodil seksizem in nacionalizem. Na vprašanje, kako komentira incident na ponedeljkovi podelitvi zlate žoge (voditelj, didžej Martin Solveig, je norveško nogometašico Ado Hegerberg vprašal, ali zna twerkati), je odvrnil: "Ta človek je bedak, ki se ne zna vesti, in nikoli več ne bo vodil takšne prireditve." O hrvaškem patriotizmu in simpatijah reprezentantov do spornega pevca Marka Perkovića Thompsona pa: "Ta njihov patriotizem jih sicer privede do uspehov, vendar potem pomešajo patriotizem z nacionalizmom, kar je velika napaka."

Posnetek celotnega pogovora si lahko ogledate v spodnjem videu (STA).

VIDEO
80 % nogometašev po koncu kariere bankrotira

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
Rambaldi
# 06.12.2018 ob 18:16
S takšnimi nepotrebnimi izjavami, kot je bila ta o Solveigu, bo Čeferin postal nekdo, ki se ne zna obnašati.
rampage
# 06.12.2018 ob 18:16
Šaljivo vprašanje o twerkanju je popolnoma nesprejemljivo in Solveig je bedak in seksist...

ko pa napolnagi homoseksualci twerkaju na paradah ponosa je pa vse lepo in prav...

Krasni novi svet.
sandi4
# 06.12.2018 ob 18:08
Kaj ste neumni,ali pa z vami nekaj ni vredu?Vi bi ga še v politiko spravljali,ali ni naredil dovolj škode kot predsednik NZS?Ta beda v reprenzentanci je njegovo delo,tip je najbolj nesposobni predsednik NZS v zgodovini na niti eno tekmovanje se niso uvrstili.Katanec je na novinarski konferenci nekoč izjavil ,da mu NZS ni zadala nobenega cilja glede uvrstitev na kakšna tekmovanja.Se pravi so se samo malo igrali in zapravljali denar..Zakaj je postal predsednik UEFE še sam ne ve ,verjetno so rabili enga lajka,da lahko prek njega dosegajo svoje interese.
šešerko
# 06.12.2018 ob 16:34
moon side

jaz si pa želim da zbere ta pogum in razhajka vso bando v politiki. Če pa se bo priklonil enemu bloku tako kot Šarec potem pa seveda raje ne, ker si bo zamazal ime
MoonSide 1707
# 06.12.2018 ob 16:31
Upam, da ta "ljudina" nikoli, res nikoli, ne podleže strankarskem "fehtanju" in vstopi v politiko.
shambala
# 06.12.2018 ob 17:25
Kaj za boga je twerkanje??
veteraninsin
# 06.12.2018 ob 18:28
Gospod Čeferin z odgovorom o mešanju patriotizma in nacionalizma ( koitus hrvaških reprezentantov s Thompsonom) zraste v mojih očeh. Tako se govori, svetovljan naš !
MoonSide 1707
# 06.12.2018 ob 18:13
sandi4

Sandi, prosim pusti MMC portal za resne komentarje in konstruktivno debato. Ti se pa drži 24ur in Nogomanie.....
alesi1
# 06.12.2018 ob 18:48
"Ta človek je bedak, ki se ne zna obnašati in nikoli več ne bo vodil takšne prireditve."

Bravo Čefe. Še je nekaj zdrave pameti na svetu.
Po prebiranju komentarjev pod novico primitivnem obnašanju Solveiga, sem se že resno spraševal o tem.
papi43
# 06.12.2018 ob 19:34
Zakaj didžej in ne deejay, če pa twerkanje in ne tverkanje?
hrgotax
# 06.12.2018 ob 18:52
Ko naslov zavaja ...
To o 'twerkanju' je bilo samo obrobno,
bistvo je bilo veliko bolj nogometno ...
Ampak vse za klike, kajne RTV?

Se pa strinjam z Rambaldijem, da je bilo poimenovanje Solveiga z "bedakom" preveč pavšalno, gostilniško. Menim, da to ni prispevalo k Čeferinovemu ugledu ...
hrgotax
# 06.12.2018 ob 19:28
kislec,
Hrvatom ne očita domoljubja,
ampak nacionalizem.
Velika razlika.
rampage
# 06.12.2018 ob 18:47
Zakaj se nihče ne zgraža,ko skoraj vsaka pop zvezdnica na koncertih(kjer so tudi otroci) twerka? Ali pa ko ženske twerkajo po klubih?

Ko se pa en moški pošali na to temo, se pa vsi zgražajo.

Pa se mi sicer zdi njegovo vprašanje precej neprimerno.

Dokler družba podpira takšno obnašanje, se tudi nima pravice pritoževati, ko se nekdo o tem pošali.
Adanos
# 06.12.2018 ob 17:00
MoonSide 1707, ja potem pa nič čudnega, da je Slovenija tam, kjer je, če obstaja paradigma, da je odvetniški poklic boljši od tožilskega...
Rambaldi
# 06.12.2018 ob 20:19
aja, a lahko pojasniš zakaj? To o Solveigu je skoraj edino pametno, kar je povedal....

Če je to, da voditelja, ki je v šali vprašal gostjo, če zna migati, proglasiš za bedaka in mu javno zabičaš, da mu boš na vse načine preprečil, da bi še sodeloval s tvojo organizacijo, edino pametno, kar je Čeferin povedal, potem se je za vprašati, kdo je resnično potreben tečaja olike oz. za koga bi bilo boljše, da prej premisli, preden odpre usta...
alkum
# 06.12.2018 ob 18:04
Kaj pa je narobe pri tem, da te nacionalizem poveže in ponese do zmag???
Sussudio
# 06.12.2018 ob 23:14
Če Čeferin pravi da je nekdo bedak pride to na naslov rtvslo strani.
Če jaz pod komentarji napišem da je Čeferin bedak zaradi marsikaterega njegove preteklega obnašanja pa me rtvslo administrator takoj izbriše.
Svoboda govora na ničli.
foxhunt
# 06.12.2018 ob 20:56
Nzs bo s kekom dobil mir. Ta Ceferim je res pravi mafijec. Keka so postavili, ne zato ker je strokovnjak, zato da bodo oni imeli mir.
MoonSide 1707
# 06.12.2018 ob 17:15
Seveda obstaja. Vsekakor si je nisva midva izmislila. Eden od pokazateljev je definitivno plača. Poglejva samo, kako Matoz lepo služi v Kopru. 5 milijonov, če se ne motim. Samo odkar je Popovič na oblasti.

Absolutno nisem za povečanje plač v določenih javnih sektorjih, vendar dobre tožilce bi nagradil s polno merco....
Drncl
# 06.12.2018 ob 18:41
Kaj to o twerkanju je bila rdeča nit tega pogovora, da je to v naslovu tako izpostavljeno? Ali so mogoče govorili tudi kaj o nogometu?
MoonSide 1707
# 06.12.2018 ob 16:39
Potem imaš v mislih tožilstvo? Hmmmm, mislim, da je preveč pameten in (pre)dober za to funkcijo....
gospod iskreni
# 06.12.2018 ob 20:45
S tole izjavo se pa strinjam:
"Liga Aba je skoraj uničila slovensko klubsko košarko. Zamislite si, da naredimo takšno ligo, v kateri bi igrali Maribor, Olimpija in Domžale. Zanimanje za državno prvenstvo bi takoj padlo, prav
tako za nogomet, mladi se ne bi mogli razvijati ... Več je negativnih kot pozitivnih učinkov."

Pametno razmišlja, vendar se ga premalo kliče na odgovornost. Projekt Brdo, slaba reprezentanca to je njegova odgovornost.
zmajmun
# 06.12.2018 ob 17:50
zdej me pa res zanima kaj čeffe šeffe meni o sprejemu naših zlatih košarkarjev
glasnost
# 06.12.2018 ob 20:31
Zakaj didžej in ne deejay, če pa twerkanje in ne tverkanje?

Kaj če bi rekli kar ritkotres.
mladi portugizac
# 06.12.2018 ob 20:00
Končno je nekdo na glas povedal, da je aba liga negativna stvar za slivensko košarko.
kapitalist
# 06.12.2018 ob 18:36
Čeferin, kapo dol! Zelim si , ce bi kdaj sel v politiko, da bi postal premier slovenije!!
koyote
# 06.12.2018 ob 22:29
Bedak je tisti ki postavi didžeja za voditelja
Nikolaj
# 06.12.2018 ob 22:19
Lahko smo ponosni na Čeferina.
borchica
# 06.12.2018 ob 21:07
@rampage
ko pa napolnagi homoseksualci twerkaju na paradah ponosa je pa vse lepo in prav...

@fafaron
Ne jaz, ne kdo drug, ne hodim nag ali "napol nag", kar koli že to je, na parado!


marsikaj se dogaja na raznih paradha ponosa
soleti
# 06.12.2018 ob 21:07
Ta Čeferin ima nekaj v glavi..Ne boji se tudi povedati svojega mnenja na glas, kjerkoli...Takih ljudi manjka.
No, da malo sprovociram tiste, ki ga hkrati hvalite in ste hkrati politično obremenjeni.. Namreč prav taisti Čeferin je stopil v bran Janši (sicer v tudi zame absurdni obtožbi) glede zloglasne patrie.. Več si lahko sami kjerkoli o tem preberite.. Kdo je tu ovca je seveda vprašanje..Dvojna merila slovenceljev pač...Ampak, da ostanem pri Čeferinu, tud on je naredil en kiks, ko je naivno postavil Katanca za selektorja..Generalno pa je fant z karakterjem in je pravi človek..
mattyy
# 06.12.2018 ob 20:16
Bi se dalo razglabljat, kdo je večji bedak.
Phillidor
# 06.12.2018 ob 20:13
No ja, Solveig je umetnik, kdorkoli bi pogledal njegov instagram profil bi to takoj vnaprej vedel. Malo butasto, da človeku rečeš, da je bedak, ker je tak kot je. Naj se pa pač prej pobrigajo, kakšen program hočejo imeti.
fafaron
# 06.12.2018 ob 18:52
Šaljivo vprašanje o twerkanju je popolnoma nesprejemljivo in Solveig je bedak in seksist...

ko pa napolnagi homoseksualci twerkaju na paradah ponosa je pa vse lepo in prav...

Krasni novi svet.


Rampage,
res si prijazen. Le kaj sem ti tako hudega storil, da me moraš blatit! Ne jaz, ne kdo drug, ne hodim nag ali "napol nag", kar koli že to je, na parado! Čunek lažnivi!

Na posnetkih se vidi, da mastno lažeš!

Krasni NEOBOSTOJEČI svet!
Blazz
# 06.12.2018 ob 17:32
@shambala: naj ti Serena razloži, njej je to cool:

https://www.youtube.com/watch?v=2hcF6RSO
xoc
krumpek
# 06.12.2018 ob 21:42
jaz si pa želim da zbere ta pogum in razhajka vso bando v politiki. Če pa se bo priklonil enemu bloku tako kot Šarec potem pa seveda raje ne, ker si bo zamazal ime

Jaz sem 100%, da bo šel v politiko, postal premier, se priklonil levemu bloku (kakšno presenečenje) in ga bo nato po 4-ih letih zamenjal nov "odrešenik" levice. Že videno.
rezonator
# 06.12.2018 ob 19:53
S takšnimi nepotrebnimi izjavami, kot je bila ta o Solveigu, bo Čeferin postal nekdo, ki se ne zna obnašati.

aja, a lahko pojasniš zakaj? To o Solveigu je skoraj edino pametno, kar je povedal....
kislec
# 06.12.2018 ob 19:31
Našim res ne moremo očitati, če se ne "zližejo" s sinom slovenskega naroda (Tomom Šniclom) tako kot se hrčki s svojim Tomom - ampak huje je, da v 3/4 bifejev od jutra do večera gode Radio Aktual...
solovinko
# 06.12.2018 ob 17:40
Vpisi na YouTube ...twerkanje...pa bos vidu shambsla....uff
hernandez
# 06.12.2018 ob 23:34
Pravilno je povedal o balkanski ligi in tem bedaku od didžeja.
Sicer pa Čeferin nima neke prave vsebine, niti pravih emocij, kot da gledaš robota. Prav vidi se mu, da nikoli ni strastno navijal za noben fuzbalski klub, v bistvu nima strasti nasloh in s tem res prave predanosti za nič. Zgolj humanoid, ki prekalkulira razmerje sil in potem povleče (pravilno) politično ali pravniško potezo, s katero se obdrži na položaju ali celo napreduje. Pol leta po izteku mandata bo cel svet pozabil, da je sploh obstajal.
veza
# 06.12.2018 ob 22:33
Čeferin o Solveigu: Bedak, ki se ne zna vesti

Kdo pa ga je najel?
gospod iskreni
# 06.12.2018 ob 23:06
O Čeferinu se po mojem mnenju dela mnogo prevelika fama. Prvo če se že pogovarjamo o politiki. Njegov oče Peter Čeferin je sodeloval pri pripravi večino slovenske zakonodaje in jo pozna v nulo. Kot tak pod nobenim pogojem ne bi smel biti odvetnik, ker ima neupravičeno prednost. Našim medijem se to ne zdi nič posebnega. Glede Aleksandra pa, na NZSju ni naredil praktično nič, ne spominjam se enega njegovega dosežka. Z denarjem NZSja je lobiral za lastni stolček v UEFI. Kapo dol za vse njegove dosežke, ampak ni vse zlato kar se sveti. Glede regionalne lige pa, problem je v vodstvu. Je čisto drugo če je šef lige avstrijec kot balkanec. Tam je red, tukaj so pa mutni posli.
veza
# 06.12.2018 ob 22:12
šešerko
# 06.12.2018 ob 16:34

moon side

jaz si pa želim da zbere ta pogum in razhajka vso bando v politiki. Če pa se bo priklonil enemu bloku tako kot Šarec potem pa seveda raje ne, ker si bo zamazal ime


bom ponovil, Čeferin se je že priklonil bloku Jankovioć- Kučan in zato postal predsednik NZS.
Da je postal predsdnik UEFA, je odločal splet dogodkov in razmerij med velikimi državami, ki so naredile kompromis in ustoličile nekoga, ki izhaja iz marginalne nogometne sredine.
Upam, da me ponoči ne zbrišejo, da so brisalci že šli žurirat.
soleti
# 06.12.2018 ob 21:22
In ja, to moram reči...enkrat za vselej..ta obsedenost oz. jugonostalgija je patetična...govorim o željah po nekih regionalnih ligah, kot je ABA ITD .. Ni primerjave z nekdanjo Jugoslovansko miselnostjo kjer je bila za nas pač Jugoslavija vse.. kar pa je bilo iz tujine pa je bilo za nas priučen zunanji sovražnik. Živeli smo v zaprti državi kjer smo se se zadoljevali z medrepubliškimI tekmovanji in si na tak način popestrili življenje, ob zmagah evforično dvigovali samozavest in ob politični propagandi socilaizma verjeli in mislili, da smo najjači na svetu..Čeferin je vse skupaj skužil. Poleg tega, da so te regionalne lige iz prej omenjenih dejstev preživete, je še folk oz. navijaške skupine in primitivno mednacionalno rivalstvo med bivšimi republikami na tako nizki ravni, da je prav žalsotno in neevropsko..Pa kdo bi se v to spuščal..Čeferinu samo kapo dol...On je človek za Evropo ne za politično zadfrustrirano Slovenijo.
najpametnejši
# 06.12.2018 ob 20:43
in o vsem tem in onem,(morali itd) nam razlaga nekdo ki ti eno uro zaračuna 500E,.
Zlobni genij
# 06.12.2018 ob 20:23
Top pogovor, stari. XO :)
kojot9
# 07.12.2018 ob 09:03
Res ne vem od kod toliko negativizma ob tem intervjuju.
Uspešen človek, najvišja nepolitična persona, zanimiv sogovornik, korekten do vseh. Mi pa veselo pljuvamo na vse kar štrli iz ubogega povprečja. Prekleta fovšija zakompleksana !

Sram me je za takšne gnile sonarodnjake !
veza
# 07.12.2018 ob 05:37
gospod iskreni

Glede regionalne lige pa, problem je v vodstvu. Je čisto drugo če je šef lige avstrijec kot balkanec. Tam je red, tukaj so pa mutni posli.

no, tudi v hokejski ligi EBEL se je zgodilo, da so pred odločilno tekmo Olimpiji diskvalificirali enega igralca ali nekaj takega, vsekakor v športu je veliko nečistoče.
Poglejmo skoke, kaj so nam tam jodlarji delali in še bodo, če bomo nevarni za njihov primat.
copcop
# 06.12.2018 ob 22:40
ko pa napolnagi homoseksualci twerkaju na paradah ponosa je pa vse lepo in prav..

Seveda, saj je parada ponosa. Bi raje gledal tverkanje Modriča na fuzbal tekmi?
Bobrock
# 06.12.2018 ob 21:34
soleti
kje si pa ti žiel jaz sem takrat prepotoval pol sveta pa tudi kar nekaj klubsih evropskih prvakov je bilo v košarki rokometu in ne boš verjel celo v nogometu smo imeli klubskega EU prvaka toliko v tem da v tisti jugi le nismo bili tako zaplankani problem je danes bilj v tem da nam vsi mladi pobegnejo takrat pa do 28 leta ni mogel iti v tujino .in zato je kvaliteta bila doma .Košarko tako klubsko kot reprezentančno smo si pa uničili sami nobena ABA liga ali pa še katera koli druga ni kriva za to da so klubi brez denarja
kopibrejk
# 06.12.2018 ob 21:16
Neotesana retorika za nekega kao hoh birokrata... To, da je tako in drugače v povprečju 3x na teden prisoten na tem portalu, je pa tudi beyond.
Kazalo