Nogomet
Marko Šuler
Marko Šuler je že na tretji reprezentančni tekmi dosegel prvi zadetek. Foto: Reuters
Matjaž Kek
Selektor Matjaž Kek je z reprezentanco prvič gostoval v rojstnem Mariboru in bil kljub porazu s prikazanim lahko zadovoljen. Južni sosedi so (bili) nočna mora tudi nekaterih drugih (nekdanjih) selektorjev. V osmih obračunih so petkrat slavili in trikrat remizirali. Foto: MMC RTV SLO
Anton Žlogar in Niko Kranjčar
Anton Žlogar je ob odsotnosti Klemena Lavriča nosil kapetanski trak Slovenije. Foto: Reuters
Samir Handanovič med 11-m
Darijo Srna je za hrvaško zmago sredi Maribora hladnokrvno matiral Samirja Handanoviča. Foto: EPA
VIDEO
Hrvaška zmaga v Mariboru
VIDEO
Vodilni zadetek Šulerja

Dodaj v

Dvakratno vodstvo ni bilo dovolj niti za remi

Hrvaška v Mariboru slavila s 3:2
20. avgust 2008 ob 20:45,
zadnji poseg: 20. avgust 2008 ob 23:22
Maribor - MMC RTV SLO

Navijaško ozračje Ljudskega vrta ob virtuozni predstavi Ivana Rakitića ni bilo dovolj za prekinitev hrvaškega uroka nad slovenskimi nogometaši. Na koncu 2:3.

Kar 11.100 navijačev v Mariboru (rekord na domačih reprezentančnih tekmah) tako niti v osmem medsebojnem obračunu ni dočakalo zmage Slovencev, ki pa so bili dvakrat, kmalu po začetku polčasov, na odlični poti.


Rakitić ključen pri vseh treh golih

Prvič že v 4. minuti po prvem kotu na tekmi, drugič pa po uspešno izvedeni enajstmetrovki Mirnesa Šišiča. A hrvaška reprezentanca je preveč izkušena, da ne bi izkoristila nekaterih daril domače obrambe. Z dvema goloma in prekrškom za enajstmetrovko se je v udarni Bilićevi enajsterici po nekaj izvrstnih igrah na evropskem prvenstvu zdaj zagotovo ustalil Schalkejev talent Rakitić.

Slovenski napad boljši iz tekme v tekmo
Slovenska reprezentanca se pred začetkom kvalifikacij za svetovno prvenstvo dviguje iz tekme v tekmo. Še zlasti to velja za igro v napadu. Peta reprezentanca sveta je bila po vodstvu v zadnji četrtini obračuna nekajkrat močno ogrožena.

Kek: Premagali smo sami sebe
Komentar selektorja Matjaža Keka: "Nekateri fantje so na pričakovanem nivoju, drugim pa se vidi, da niso še veliko igrali. Škoda, da smo premagali sami sebe. Z neverjetnimi napakami in premalo hrabro igro smo podarili Hrvaški zmago. Bilo je veliko dobrih stvari. Težko je, če daš dva gola doma, pa ne dobiš niti remija. To, kar se je dogajalo danes na tribunah, to ti fantje potrebujejo. Upam, da se bo to nadaljevalo. Zahvala publiki, mi pa bomo skušali biti na naslednji tekmi še boljši."

Šuler za vodstvo preskočil Šimića
Za presenetljivo hitro slovensko vodstvo je poskrbel Marko Šuler, ko je z glavo že v 4. minuti izkoristil prvi kot na tekmi. Podal je Mišo Brečko, slovenski branilec pa je preskočil jubilanta Darija Šimića (100. reprezentančna tekma). Hrvatje so bili po zaostanku prizadevnejši, dokončno pa so se prebudili v zadnji tretjini prvega dela. Do prve prave priložnosti so prišli v 34. minuti, ko se je po podaji Mladena Petrića sam pred Samirjem Handanovičem znašel Ivica Olić in nekoliko z leve grdo zgrešil, izenačili pa tri minute pozneje. Rakitić je prvič zadel z lepim diagonalnim strelom z roba kazenskega prostora.

Za nov slovenski gol spet ključen kot
Tudi drugi polčas se je začel eksplozivno, z eno enajstmetrovko na vsaki strani. Zares suvereno sta jih izkoristila Šišič v 55. minuti in Darijo Srna le tri minute pozneje. Prekršek v hrvaškem kazenskem prostoru je nad znova nevarnim Šulerjem po novem slovenskem kotu naredil Ognjen Vukojević, v slovenskem pa je Mišo Brečko (pre)ostro startal nad Rakitića.

Tudi po hrvaškem vodstvu dišalo po izenačenju
Ta je v 64. minuti odločil tekmo, potem ko sta z dvojno podajo z Olićem izigrala zaspano slovensko obrambo. Slovenci so bili najmanj dvakrat blizu izenačenja. V 68. minuti je po podaji Bojana Jokiča Milivoje Novakovič z bombo s polvoleja stresel prečko, napadalec Kölna pa je v 72. minuti lepo zaposlil Brečka na desni strani. Ta je bil sam pred Vedranom Runjem, a streljal vanj.

Prijateljska tekma, Maribor
SLOVENIJA - HRVAŠKA 2:3 (1:1)
11.100; Šuler 4., Šišič 55./11-m; Rakitić 37., 64., Srna 58./11-m

---------------------------------------
Handanovič          Pletikosa ****     
Ilič *****          Čorluka            
Mörec *             Šimić **           
Šuler               R. Kovač           
Jokič               Pranjić            
Brečko              Srna *****         
Žlogar              Leko               
Komac ***           Kranjčar *         
Kirm **             Rakitić            
Šišič ****          Petrić ***         
Novakovič           Olić ******        
---------------------------------------
* 51./Cesar         * 19./Vukojević    
** 62./Birsa        ** 46./Križanac    
*** 73./Matič       *** 46./Klasnić    
**** 75./Burgič     **** 46./Runje     
***** 82./Dedič     ***** 82./Pokrivač 
                    ****** 84./Vejić   
11.100; Claudio CIRCHETTA (ŠVI)        

Ž. K.

Prijavi napako
Komentarji
dklaric
# 22.08.2008 ob 09:40
Casual cro ne piši če nimaš pojma. Dario Srna je sin Uzeira Srne bivšeg golmana Veleža iz Mostara ( Uzeir ni glih neko hrvaško ime ).
hrvatska939
# 21.08.2008 ob 16:31
Re: B in .

Bil na treningu v Ljudskem vrtu; čudno, sama hrvaščina z dalmatinskim akcentom...o kaki nemščini ne duha ne sluha...
redhot
# 21.08.2008 ob 15:09
@DesS

glej moj profil, sem nalozil njegov gol. lp
ante_ljubljana
# 21.08.2008 ob 13:59
daj ajde bogati nekakaj kaj ste vi supermeni pa samo ansi ljudjaci fanatici iz bosne kad bi prisli u rat prosti slovenije bi slovenija bila etnicki ociscena od slovenaca al dobro to nije neki problem hvo iz bih uz pomoc hv mornarice cije rakete imaju domet do praga i avijacija vi ste gotovi za 2 sata realno! pod uvetom da se nemjesa nato
kafkaf
# 21.08.2008 ob 13:56
vsak slovenec spuca 6hrvatov pa vas vec ni...pa noben vas ne bo pogresal....ovce neumne
ante_ljubljana
# 21.08.2008 ob 13:38
srna islamske vjere hahahahahaha hahahahahahaha a prekrstio se prije penala hahahahaha jao kompleksasa vasi mudzahedini nemogu nam nista hadanovic bio na streljanji !!!!! 10 miliona cistih hrvata 2 miliona "slovenca" od kojih je 100.00 cistih na celu sa jelincicem "covjekom sa slovenskim prezimenom" hahaha
D e s S
# 21.08.2008 ob 12:41
kaj ma kdo mogoče drugi gol naših na tej tekmi od Šišiča? Bi ga rabil prosim...
dklaric
# 21.08.2008 ob 12:30
Ante LJ koji si ti kreten. A ti sploh veš kdo so bili ustaši, a veš da so Istro in Dalmacijo prodali Talijanom stoko seljačka.. Me ne bi bvo pa sram pisat take neumnosti. V tej hrvaški repki je pa pol igralcev druge nacionalnosti al pa vere ( npr. Srna je islamske vere ).
stewie
# 21.08.2008 ob 12:08
Seveda Ante, ti ne bi navijal za reprezentanco, kjer niso vsi čistokrvni, a ne?
Poglej si raje Francoze, koliko igralcev, rojenih v bivših kolonijah ali s poreklom od tam, igra za njih - skoraj vsi! Pa se tapravi navijači tega ne sramujejo. Ali pa Nizozemska še par let nazaj, ko je bila v prvi enajsterici vsaj polovica črncev. Ali pa Nemčija, sami potomci gastarbajterjev, pa Španija - Kastiljanci, Katalonci, Galicijanci, Baski, črnci....to ti je mešanje genov!
In če se hvališ, da so Hrvati 20% konstitutiven narod v BiH - kaj pa Srbi pri vas, skoraj četrtina ljudi je bila tam avtohtonih Srbov, dokler se niso Tuđman in njegovi odločili za čistko, za ponovitev ustaškega režima izpred II. svet. vojne.
Obenem pa si lastiš še medaljo Sare Isaković, kot da je Hrvatica - je pa napol Slovenka, napol Srbkinja - skratka, idealna kombinacija!
Sicer pa se iz tvojih postov jasno vidi, da nisi noben patriot, ampak en navaden, zafrustriran nacionalist, ki so mu voditelji a la Tuđman, Pavelić, Hitler, Haider in Mussolini še najbliže. Ja, jebiga če pa moraš denar služiti v drugi državi, pa se raje mečeš na zobe, kako ljudi okoli sebe sovražiš, dejansko pa nimaš niti pri sebi razčiščenih pojmov.
B in .
# 21.08.2008 ob 12:02
Piše nacionalnost hrvat... ja največ vas je doma v Iranu :-)
Ante koja budaletina si ti, pa tega svet ni vido. Hrvati etično čisti...pa jebote maš sploh koga v familiji, ki ni vsaj mal bosnjaka, srba al mogoč slovenca? ..malo si poglej drevo.
Hrvaška repka je postala popolnoma gasterbajterska. Uradni jezik nemščina... pejt si pogledat treninge. Pa danes več ne tako, ampak pred leti niso znali niti ene hr besede en Klasnič ipd...
Potomci ustašev se pa kljub neznanju hrvaščine izredo borijo za drzavo, o kateri so jim pripovedovali dedki... to pa je fanatizem, ki je kar impresiven - treba priznat.

Naši, pa neglede na priimek, so vsi rojeni Slovenci... ne glede od kod so koga predniki. In če se deklarirajo potomci juznih prednikov za Slovence, za mene to tudi so.
ruk atočec
# 21.08.2008 ob 11:54
hehe..ko da je wažno če smo za las zgubil na neki prijateljski tekmi...
seveda pa si naši južni sosedi ližejo rane z to zmago)
ante_ljubljana
# 21.08.2008 ob 11:40
svima pise nacionalnost hrvat i izajsnajvaju se kao hrvati opce je poznato da nas je vise u dijaspori nego ovdje na balkanu ima nas 10 miliona i nije bitno di si rodjen nego koje si ancionalnosti vjeropisovjesti koje rpezime i ime nosis i sta su ti roditelji! a ovi sto su rodjeni po bosni npr corluka radi sutaske spomenike po bos.posavini :))) i svi to sa ponosom isticu ipak je bosna hrvatska zemlja i zemlja hrvata a hrvati su tamo konstituvan anrod 20% cine i usto tamonsji musliamni tj bosnjaci su islamizirani hrvati za vrijeme turskog imperija!!!! a vi i dalje budite pakosni sto smo mi etnicki cisti a kod vas 90% repke su muslimani srbi ili hrvati!!!!!! ja nebi anvijao za tu repku.
redhot
# 21.08.2008 ob 11:18
vsekakor je opazen napredek v igri nasih. podpora s tribun je tudi spominjala na "zlate case", tako da fantje vedo, da stojimo za njimi (tudi v slabem). se vidimo na tekmi s slovasko!
rhino
# 21.08.2008 ob 11:06
433. 17 (21.08.2008 || 10:56:09)
tudi rakitič je rojen v švici, enako niso imeli nobene zveze s hrvati didulica, šerič, zdaj argentinec cvitanich, še kranjčar vam je rojen na dunaju; čorluka in modrič sta bosanca, čiro vam je bosanac (hercegovac).
Kranjčar je rojen v Zagrebu,Modrič v Zadru.Čorluka je res rojen v Bosni,vendar je že pri 8 letih igral pri Dinamu.In če se čuti hrvata potem to je.Pa nehajte že nabijat s temi narodnostnimi sranji...:)))
Tijana
# 21.08.2008 ob 10:58
Škoda, ker so kar obetavno začeli in ne mislim na gol, tako, kar dinamično... Mislim pa, da dokler ne bo nekdo razbil njihove blokade v glavi, torej, do so sposobni, da znajo, da zmorejo in dokler ne bodo šli v vsako tekmo na zmago, ne glede na to, ali igrajo s prvim na fifini lestvici ali pa z zadnjim - vedno samo na zmago (torej dinamično in napadalno), ne bo n ič. Zelo me namreč moti, da delajo selekcijo med nasprotniki - Francozi so favoriti, ah tukaj itak nimamo šans, bomo odigrali in potem bomo videli... Tako pač ne gre, tudi proti Francozom so že dokazali kako zelo dobri so, saj so celo vodili, predvsem pa prikazali fantastično igro (v zlatih časih). Ker pa so zadovoljni samo s točko, potem pa vidimo, kako se bojijo odgovornosti, saj takoj, ko nekdo dobi žogo, tu so vsi isti, jo takoj oddajo, samo, da gre od njih, ni pomembno kam. Zato pa imamo toliko napačnih podaj ali pa kar nekam v prazen prostor, ker se vsi bojijo prevzeti odgovornosti. Smo pač reprezentanca, ki samo z obrambo ne bo dosegla nič. Rabimo temperament, dinamika, napad in predvsem veno iti na zmago, ne glede na tekmeca, potem bo tudi igra stekla in bodo sigurno prej ali slej tudi rezultati.
Upam, da bo tako, kmalu.
17
# 21.08.2008 ob 10:56
tudi rakitič je rojen v švici, enako niso imeli nobene zveze s hrvati didulica, šerič, zdaj argentinec cvitanich, še kranjčar vam je rojen na dunaju; čorluka in modrič sta bosanca, čiro vam je bosanac (hercegovac).
K.
# 21.08.2008 ob 10:54
427. ante_ljubljana (21.08.2008 || 10:22:10)

ja ja, Pršo Pršo!!! hehe kreten gasterbajtarski, spel nazaj
17
# 21.08.2008 ob 10:53
se strinjam kafkaf, samo žal mi nimamo nobenih igralcev ki bi lahko zamenjali te slabe cesare, moerce, iliče, jokiče, komce, žlogarje (ki za mene še nobene tekme niso dobro odigrali), ilič je dozdaj igral cca. 30 tekm, pa totalna nula, bnobenega centra, enako jokič)- ker tudi njihove zamnjave bi bile podn od podna. mislim da bi kek moral se kak zmenit in prepričat pavloviča, pa kot jokere poklicat cimeta in pavlina!
rhino
# 21.08.2008 ob 10:51
427. ante_ljubljana (21.08.2008 || 10:22:10)
ej krretenu u nasoj ekipi su svi hrvati osim dudua svi su rodjeni u hrvatskoj bih i hrvatskoj disajpori a dobro je poznato da nas sa dijasporom ima 10 miliona. a kod vas igraju balije srbi i hrvati!!!!hashahahhahahahaha mixed yugoslavia

Kreten si ti.Še svojih igralcev ne poznaš.Brata Kovač sta rojena v Berlinu,Šimunič je rojen v Canberri,Klasnič v Hamburgu,Petrič v Rheinfeldenu.Od vseh naštetih niti eden ni igral na hrvaškem,torej niti ni živel na hrvaškem.Tak da ne nabijaj.Pa če se nedko piše na -ič,še ne pomeni da ni slovenec.
kafkaf
# 21.08.2008 ob 10:37
Mirnčan-zdej pa povej eno tekmo v zadnjih treh letih,ki jo je reprezentanca dobro odigrala??!!!!samo eno....pa skoz se govori o nekem napredku....novakovic,handanovic pa ajde brecko v trenutkih so povprecni evro igralci,ostalo peta evropska liga....al pa se slabse...ni inteligence,ni hitrosti,borbenosti,predrznosti....v pizdi vse skupi.....v verdenikovih strahopetnih casih so se boljse predstave kazale...ne pa kekec...kako bo en cesar lahko v reprezentanci ce pol leta ni ene tekme odigral,pa bisa,pa podobno jokic...ce zna komac fusbal igrat,ga zna pa se kdo..zlogar je pa itak predebel pa prepocasen za resen fusbal....

na k mi ze gre nasa miselnost,da smo z vsakimi jajci zadovoljni...

joj, nizko smo padli....proti san marinu ne bo petarde,s severnimi irci bodo pa tezave...vzhodnjaki so pa trenutno svetlobna leta pred nami....
MIRNČAN
# 21.08.2008 ob 10:24
mater ste eni, očitno ste pričakoval da bodo zmagal. tut v najboljših letih slovenci nismo mel boljše reprezentance tako da ne vem kako morte bit eni taki skeptiki. reprezentanca rab spodbudo in jo upam da bo od javnosti tudi dobila. ni tako slabo kot večina govori. sej ni igrala argentina proti brazilija al pa ne vem 5 prot 7 reprezentanci ki so pa kvaliteti podobne. bodimo realni ni bil slabo vršič pa stevanovič še mankata v zvezni pa bo kr dobr. pavlovčič bi bil kr kandidat za reprezentanco predvsem zaradi odličnih prostih strelov in podaj. manjka nam edin en zahovič drgač pa niti nismo tako slabi
ante_ljubljana
# 21.08.2008 ob 10:22
ej krretenu u nasoj ekipi su svi hrvati osim dudua svi su rodjeni u hrvatskoj bih i hrvatskoj disajpori a dobro je poznato da nas sa dijasporom ima 10 miliona. a kod vas igraju balije srbi i hrvati!!!!hashahahhahahahaha mixed yugoslavia
hrvatska939
# 21.08.2008 ob 10:18
Igrali, kolikor je bilo potrebno...

Vse ste že našteli. Hrvati so igrali, koliko so rabili...
Malo več angažiranosti v/po kritičnih tenutkih in to je bilo to..
Slovenska reprezentanca je (žal) limitirana...to se še posebej vidi v takih dvobojih, ki niso realna slika, saj igralci (zavoljo naboja) dajo vse od sebe pa vseeno zlahka izgubijo...so me pa hrvaški navijači non- stop spraševali, kdo sta igralca št. 4 in 21, ki sta se jima še posebej dopadla...edino Novakoviča so vsi poznali...
17
# 21.08.2008 ob 09:48
rhino se strinjam s tabo, samo povcej mi kaj sta pametnega naredla cesar 8pri tretjem golu jes tal daleč stran) in šuler (razen gol je nakaj panilčno izbijal žogo in si jo nevarno podajal zadi)
rhino
# 21.08.2008 ob 09:30
@M.R.S:
Se vidi,da nimaš pojma.Camoranesi je rojen argentinec,ki je v toku svoje kariere prišel v Italijo(ko je bil star že 24).Pač je prevzel državljanstvo.
Samir Handanovič pa je rojen v Ljubljani in je živel od svojega rojstva tu.Torej je slovenec in ni noben bosanec.Po tvoji logiki so potem vsi cigani albanci oz. kosovari s slovenskim potnim listom.Torej Rakitič in Petrič tudi nista hrvata(pa še marsikdo v hrvaški reprezentan-brata kovač,šimunič,klasnič).
Glede naših pa:
Šuler je včeraj odigral odlično,me tudi veseli da se vrača Cesar(pomoje bosta dober par).Po bokih je katastrofa-ilič in jokič nič pametnega.Brečko je bil v napadu dober,v obrambi preveč faulov(mu je sodnik kar precej pogledal skoz prste).Sredina je obup,Komac ne vem sploh kaj dela v reprezentanci(10 dotikov z vsako žogo,napačne podaje,brezidejna igra),Žlogar je v napadu neuporaben,vendar se bori kot lev zato bi ga dal bolj v obrambo.Ni nobenega pravega na sredini,zato tudi Novakovič in Šišič nista imela kaj za delat.
M.R.S.
# 21.08.2008 ob 09:14
Zakaj vsi govorite naši. Poglejte malo sestavo in priimke pa boste videli koliko je naših. Na EP so poročevalci zmeraj poudarjali, če je za kakšno reprezentanco igral kakšen tujec, npr. Pri Italiji so za Camoranesija zmeraj poudarjal Argentinec z Italijanskim potnim listom in še za nekatere. Zakaj pri naši reprezentanci ne rečejo Handanovič, Bosanec z slovenskim potnim listom in še za ostale....In vi pravite naši...No ja, daleč smo prišli...
stewie
# 21.08.2008 ob 08:56
Tekma za vse tiste, ki ste se s takim užitkom naslajali po izpadu Hrvatov na EP. Zdaj vidite, da so par svetlobnih let pred nami. Naši jim lahko gole dajo samo še iz prekinitev, Hrvati pa dva od treh dosežejo po lepih, šolskih akcijah, naše obrambe pa nikjer.
In potem Kek(ec) nekaj razpreda o novem napredku? Bolano!
17
# 21.08.2008 ob 08:24
katastrofa, naši ne spravijo niti ene podaje-akcije skup. hrvati so dosti več laufali, pri vsakem odbitku so bili prej pri žogi. gol pa znamo dat tak samo iz prekinitev. edino kar smo včeraj naredli je bil en prodor brečka (drugače kriv za zadnja 2 gola) in strel novakoviča v prečko. edino šišič in handanovič dobra, brečko spredaj soliden- zadaj katastrofa. medtem ko ostali igralci niso omembe vredni- evrposko podpovprečje. obramba zanič, počasna, katasrofalne, panične reakcije. veza z žlogarom in komcem nula od nule. boki so tak vedno katastrofa- jokič ni dal enega pametnega centra, ilič tak ko vedno katastrofa (dobra da ni kaj spet brezveze driblal)- rakitič in olič sta se sprehajala mimo. žal je slo fuzbal še vedno na podno.
jaz bi predlagal keku, da pokliče pavlin in cimeta- ju da na klop in pošle v igro kot jokera v 2 polcajtu- sem siguren da bi poživila igro s svojimi izkušnjami, sta edina ki jima je zelo težko vzet žogo, ki mata nos za gol in lahko z eno nogo odločita tekmo. sta še vedno boljša od raznih komcev, žlogarjev, burgičev in birs. saj kek pravi da se igralci ločijo po dobri-slabi in ne mladi-stari. škoda tudi ker nimata pavlovič in ačimovič več ambicij igrat za slo. včeraj se je vidli da rabimo enega pravega organizatora igre, ki zna držat žogo, driblat , poslat pravi pas in stralat na gol!
WHAT DO YOU CARE
# 21.08.2008 ob 08:23
naši pač nimajo jajc, še vedno igrajo isto bedno igro, kot prejšnja 2 ciklusa
aa910
# 21.08.2008 ob 07:07
A vam še neki povem da nisn vedu da za naše špila kak Žbogar , js poznam sam Žlogarja, če ne poznate naših igralcov sploh pol se ne bunit kk je kdo nosu kapetanski trak.
aa910
# 21.08.2008 ob 07:05
Eh smo pa na OIju dobli več medalj:D
gajakalan1
# 21.08.2008 ob 05:40
haha zlogar njemu se je nogomet zameru o keku pa nam izgubljal besed hrvati igrajo kokr hocejo dajo gol kadar hocejo ce nau kek letu bojo katastrofe
John Xenir
# 21.08.2008 ob 02:10
Dobro, vsaj smo stestirali malo novih igralcev :D Ki se mi zdi da vsake par mesecev zamenjamo ekipo :D
nenn0
# 21.08.2008 ob 01:53
..jao, rtv, prispevek je narejen na točno odmerjen čas al kaj? gledam na športu ob 22h prispevek in ne pokažete drugo kot gole, še tistih nekaj priložnosti niste mogli pokazat al kaj? bog ne daj da bi prečnik novakoviča pokazali ali pa kako so prišli hrvatje do penala? ravno berem, da baje penala sploh ni bilo...sam kje zdaj to videti....na spletni strani rtv že ne
d00h
# 21.08.2008 ob 01:49
alooooooooo!!!!!!!!!!
Zgodovinska zmaga proti hrvati.......NOT!!!!!
A ljudi tipa schorpyo mi sad lijepo mogu popusiti qrac!!
Svim ostalima ugodan pozdrav ;)
fur80
# 21.08.2008 ob 01:39
Ma ne parvim hrčke tako ko si reko :) Smo jim pomagali, samo, da pa te folk ne pusti navijat, samo niso bli MB, pa da mu moreš na grd način dokijat, da ni doma pred TV bolš bi blo 5000 pa tisti za akcijo, ko pa glediščnike, Hrvati pa tak ubogi so kaj na rečem
Jebo vam Janez celu Hrvatsku !!!!
nenn0
# 21.08.2008 ob 01:35
...ma kaj boš hrčke fockal, itak so si sami po sebi zadosti bogi, ne da bi jih še tepel. :))
fur80
# 21.08.2008 ob 01:28
Pravkar s tekme. Škoda za tekmo, meli smo jih. Folk pa tud nevem no, nisem si mislo, da nas bodo v Mariboru tud posedali, mater je blo treba par vzgojnih, da so se umirli pa smo lahko v miru navijali banda bi rajši pred TV ostali pa v miru gledali, ne pa da se je treba fockat, da lahko navijaš. Manjka pika na i, zmaga pol bi blo pa v redu, pa treba bi blo še Hrvate malo samo kaj ko so ko kočevski medvedi zaščiteni, pa tud Slovenci so miren narod, so se malo zgubili pa smo jih lepo napotili na njihovo tribuno :)
A je Zavrl bil na tekmi ?
Jebote rudi.
firebird
# 21.08.2008 ob 01:16
Historian66. ti pa tvoji bratje začnite trenirati tudi kakšen nov ekipni šport:grupno pušenje,
nenn0
# 21.08.2008 ob 01:13
Zavrlu je to zadnji mandat, je sam rekel. Saj je že čas.
vegs
# 21.08.2008 ob 01:06
Dragi ljubitelji nogometa!

A, se vam ne zdi, da je koncno prisel cas, da bI si V Sloveniji zazeleli tekem reprezentance?

Res je! Imamo 5 medalj, vendar naši moštveni športi ( nogomet, basket, vaterpolo.... ) ne pridejo na velika tekmovanja. OK! Razumem, da v vaterpolu nimamo šans! Kaj pa ostali moštveni športi? Dobro! Pustimo zdaj rokomet, košarko in itd.!

Ali se je kodo od vas vprašal, kdaj bo KEK odstopil? Nikoli! Dokler je g. Zavrl predsednik, se ne bo odpovedal funkciji!

Da ne bom predolg. Zelim si dobrega nogometa v Sloveniji! Zato si tudi zelim, da g. Zavrl zakljuci svojo Odisejado. Naj pridejo sposobni ljudje v prvi plan!

Aja! Da ne pozabim! Maribor svaka cast za stadion in poklon nogometu!

Definitivno pridejo boljsi casi!
tentacle
# 21.08.2008 ob 01:00
aja cime je v sds hehehe..... bogi moj prulčan saj ne ve kaj dela :) cime mal kondicije pa bo dobr za jokerja... dribl na desni strani pa v dolgi kot goli k u starh cajteh.
tentacle
# 21.08.2008 ob 00:58
pa kaj je tO? zavrl je ok... brez nega ne bi blo eura2000. trud se okol promocije slo nogometa, dizajna, etc. velik dobrga je naredu. bohvet kaj bi pavlin in sds banda zajebal vse do dones če bi ga vrgl dol.... upam da ne bom nikol zvedu
STESAR
# 21.08.2008 ob 00:55
lepo je blo cut ono... ustasi roke gor jebo vas maribor al ono ....... janezi jebeeeeeeemo grdo vam janico........ istra je nasa tut med drugim!!! fenomenalno
tentacle
# 21.08.2008 ob 00:55
ma kaka obramba.... sredina šepa... žlogar in taki morjo it... bo bokih je šlo tud unle brečko se je izkazu. cimeta v rep. pa bomo takoj za en razred boljši. jebiga tko je.

hrčki so boljši za razred ni kej, sam bi jih naša zlata generacija povozila... a jebiga še dobr da sem šu na euro2000 -- to so ble igre kjer se ni blo treba bat idiotskih potez 80%, ampak samo 10% tekme. :/
STESAR
# 21.08.2008 ob 00:53
ma recem vam pravo vzdusje ... ampak hrvati so pa res kmetje da med ljudi mecejo bakle lomijo sedisca in tako naprej... zmagal je pa vendarle slovenski duh!!!!!!!!!!!!!!!! dol z zavrlom!!!!!!!!!!
JcH
# 21.08.2008 ob 00:49
no ja ... hrvati so boljši ... ampak mislim da slovenci danes nismo bili slabi ... sploh ne ... igra se mi je zdela obetajoča in glede na to, da imamo "lahko" skupino, znamo presenetiti za SP 10. Nikoli se ne ve ...
casualCRO
# 21.08.2008 ob 00:31
Evo pa smo spet zmagal :D. Eni pa se preveč obremenjujete z nami hrvati, glede na to da smo v nogometu 5. velesila sveta, lahko ste zadovoljni z rezultatom, realno gledano smo na lestvici FIFE višje in bi danes moral rezultat biti tudi malo višji..
KLIPAN
# 21.08.2008 ob 00:29
Bil na tekmi.
Sram me je, kako glupo navijanje. Ustaši gor pa ustaši dol, izpadli smo totalni balkanci in kreteni.
Igra prvi polčas polomija, drugi tak tak. Skratka nič kaj obetavno.
Goran_Zg
# 21.08.2008 ob 00:28
Slovenci su igrali pošteno i dobro. Ne znam zašto podcjenjujete svoj nogomet. Mislim da će se u vašoj kvalifikacijskoj skupini opeći na vašu repku.

P.s. Stadion je odličan, prekrasno izgleda.
LP
Kazalo