Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.0 od 28 glasov Ocenite to novico!
Bežigrad
Bežigrajski štadion je vedno bolj podoben pragozdu. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Stadion za Bežigradom vse...

Dodaj v

Pečečnik se je pri obnovi stadiona za Bežigradom skorajda vdal

Stanovalci Fondovih blokov odločno proti gradnji
16. maj 2012 ob 16:56
Ljubljana - MMC RTV SLO

V oddaji Tednik so se sprehajali med plevelom na Bežigrajskem stadionu. Kdaj mu bodo vrnili vsaj delček stare slave in dostojanstva?

Zelenica je vedno bolj podobna pragozdu, kultni stadion pa se spreminja v razvalino.

"Absolutno sem kriv, da je stanje takšno, kot je. Žal kot direktor nisem toliko sposoben, da bi lahko v tej državi v šestih letih pridobil gradbeno dovoljenje in začel prenovo. Pa se ne bom opravičeval, da ima država čudne predpise za gradnjo," je v usodo vdan poslovnež Joc Pečečnik. "Spremenili smo odnos do tega projekta. Nekaj entuziazma je izginilo. Smo pa vseeno odločeni, da projekt končamo."

Odločni so tudi stanovalci Fondovih blokov ob stadionu, ki so trn v peti Pečečnikovemu projektu. Za svojo parcelo in za svoje vrtičke so se pripravljeni boriti do konca. Verjamejo, da parcela z vrtički pripada blokom, a lastništvo je pred leti dobil MOL.

"Tu se ne bo nič gradilo. Vložili smo zahtevo za nepravdni postopek in BŠP (Bežigrajski športni park) in MOL sta dala pripombe, zdaj pa je sodišče na potezi, da odgovori," je povedal predstavnik koordinacije stanovalcev Peter Rondaij.

Mestna občina je sporno parcelo kot svoj delež vložila v družbo Bežigrajski športni park in tako naj bi namesto zelenjave tam zrasle tri velike poslovne stavbe s hotelom. Pod velikopotezni načrt se je podpisal ugledni berlinski arhitekturni biro.

"Menimo, da kulturne dediščine ne moreš prenoviti v tak prostor, da bi stlačil notri vse mogoče dejavnosti, ki nimajo zveze z obnovo kulturne dediščine," je še povedal Rondaij.

Več si oglejte priloženem videu.

T. O., Aleksandra Dežman
Prijavi napako
Komentarji
vipmit
# 16.05.2012 ob 17:25
Evo pa imate kmetijo sredi Ljubljane.
jaakaaLJ
# 16.05.2012 ob 17:41
no pa vam se jaz povem iz prve roke, zivim namrec par ulic stran od teh vrtickarjev...
mislim da je bilo 4 leta tega ko so jim vzeli vrticke, nato so ti vrticki prerasli vse v cisto dzunglo (tako kot je na stadionu). na stadionu se ni nic premikalo, zato so se prebivalci Fondovih blokov odlocili vrticke urediti na lastno odgovornost. se pravi v primeru da bi se zacelo graditi, bi vrticke zasuli z vsemi kumarami, paradajzi in solatkami na celu. in tega so se prebivalci zavedali in to vzeli v zakup. sedaj pa spet neki serjejo da se tukaj ne bo gradilo! pa ljudje bozje, zemljisce ni vase!!!
in ko bi vsaj bili vsi vrticki lepo urejeni! ne ah kje!!? urejenih je slaba polovica, ostalo je ziva dzungla. in oni se ku*****
za piko na i, te pa prav na grd nacin napodi neka zafrustrirana stanovalka, ker hoces na tamkajsni klopci popit kokakolo in skaditi cigaret. ces mi bomo tu pili kavo, to ni vase, vi mulci se tukaj ne boste zadrzevali, maste tam svoje parke; mi rece.... in jaz kulturen clovek ji lepo objasnim da tukaj nobenga ne motim in da bom tukaj popil kokakolo in pokadil ta proklet cigaret in nato odsel. pa ji se ni bilo dosti in je zacela grozit s policijo. no tukaj pa nisem mel kaj, da se ji nisem nasejal in ji povedal da bo ona v temu primeru dobila kazen za lazno prijavo, saj nisem na privatnem zemljiscu.
mislim golazen sosedska, pa kaj se greste?!?!
Triptico
# 16.05.2012 ob 17:03
Samo v Sloveniji. Treba je rusiti vse, tudi ce propada, samo da je sosed sosedu... ja, sosed :)! Mah ...
no_prav
# 16.05.2012 ob 17:20
Za tisto betonsko grobnico v Stožicah je bil denar, za ohranitev kulturne dediščine pa se ne da prepričati par vrtičkarjev. A tiste ob Šmartinski cesti se je pa dalo?
srajzel
# 16.05.2012 ob 17:10
Žalost...
heavyd
# 16.05.2012 ob 17:33
Če bi bil jaz premier ..bi poskrbel, da bi Joc lahko zgradil načrtovano. Brez debate, hebala vas solata!
siggi
# 16.05.2012 ob 17:38
Uzamte jim te vrtičke in dajte altenrativo nekje na barju, pa naj se usedejo u auto in vozijo po kilo korenja, ki ga dobijo s teh gredic... Škoda, da se tudi tako uspešne podjetnike ustavlja, ko hočejo realizirati svoje ideje...na račun nekih vrtičkov.. bolno
BACK
# 16.05.2012 ob 17:28
Res je folk bolan. Tam zdaj vse gnije/propada, namesto da bi žvel in dnar vrtel. Zlovenija, nimaš kej.
robby
# 16.05.2012 ob 17:45
ma jebes te vrte ...pa kaksna dediscina??? se 10 let pa se te rusevine nebo vec...mater smo bolan narod...namesto da bi se ta stadion zgradil...kolk delavnih mest bi se na novo dalo zrihtat...potem pa vsi jamrajo da ni dela...ja seveda ga ni...ce vsakemu kateri misli kaj naredit polena med noge mecejo...
tily
# 16.05.2012 ob 17:17
Važno da mamo Stožce, ne. Za Bežigrad bomo pa Joca zezal, ne
ezat_anim
# 16.05.2012 ob 17:54
vidim, da je že prav lepo poraščeno vse skupaj...naj raste še dve leti, naj se naselijo v ta habitat še kašni dve ptici, mogoče kašen netopir ali kaj podobnega, skratka stvar bo kmalu zelo godna da se v postopke začnejo mešati še okoljevarstveniki in društva za zaščito živali...takrat se projekt garantirano ne premakne več iz mrtve točke. Boste pa imeli en lep nov zelen habitat sredi lj :))) To pa je tudi nekaj :)))
k0stk0
# 16.05.2012 ob 17:18
Mi je žal, da se zadeva razpleta tako. Bežigrad je imel dušo. In sem prepričan, da bi uspeli in da se da večino Plečnika lepo vkomponirat v obnovljen stadion v kompleksu s poslovnimi stavbami in hotelom. Recimo, v Mariboru zaseda zaščitena stara tribuna četrt stadiona, pa se to sploh ne pozna. Vsekakor so v tej zgodbi zraven vpleteni tudi interesi Stožic. Saj mi je všeč da ima Slovenija en tak sodoben kompleks, ni mi pa všeč s kakšnim financiranjem je nastal, in - imam občutek - še preplačan je bil. Ampak tu se že konča arhitektura in šport in začne politika, zato raje ne bi dalje. Za konec samo še, mislim da bi bila lahko Ljubljana zrela za dva stadiona, Bežigrad pač z manjšo kapaciteto. Samo pomislite, poleg derbijev z Mariborom, še mestni derbiji..
Saš89
# 16.05.2012 ob 17:05
Nešteto idej imam. Paintball, Airsoft, Adrenalinski park...
kačon
# 16.05.2012 ob 17:39
Jaz pa bi porušil tiste bloke in stanovalce naselil v gošči na stadionu. Satvim da bi v 24. urah pristali na popolno podrtje stadiona in izgradnjo 10. stolpnic ter garaž. Brez problema. Samo da bi se lahko vrnili v "civilizacijo". Slovenska zadrtost, foušija ter pogoltnost ne poznajo meja. To je problem. Zato je že marsikateri koristni projekt pogorel. Imam pa na sumu tudi občino. Vemo namreč, da so Stožice neprofitabilne. Kljub drugačnim Jankovićevim napovedim. In izgradnja še enega podobnega športnega objekta bi pomenila konkurenco njegovemu spomeniku. Ker je Pečečnik vsekakor sposobnejši manager od Jankovića, bi s potavitvijo športnega kompleksa Plečnikov stadion, slednji izpadel manj sposoben. Saj bi Joc gladko dokazal, da se da tovrstne športne objekte s spremljujočo infrstrukturo tržiti tudi pri nas. Zato se bojim, da bo ta kultna Plečnikova zapuščina propadla. Kakor tudi Jocov projekt ter denar. Žal.
ezat_anim
# 16.05.2012 ob 18:00
ampak v tem prelepem "naravnem rezervatu" bo ziher tudi čez 200 let med drevesi in drugim rastjem še vedno slišati in čutiti duhove ačimoviča, osterca, zahoviča ter nenazadnje vzklike vseh nas navijačev ob njihovih velemojstrskih zadetkih na tem mestu, ko so potapljali ukrajince, ruse in druge...ah kašna nostalgija....hebeš stožice mater mu...pa brez zamere.
Mushroom
# 16.05.2012 ob 17:53
Bežigrad - ljubljanski lepotec, težko na svetu najdemo takšen naravni rezervet kot je "stadion" Bežigrad. Sicer pa Pečečnik že ve, takšen kafanski biznisar že ni kot Janković zaradi katerega bo samo pri Stožicah potrebno vrniti 6M€, ker je pač mislil da se tu posluje kot v Šumadiji.
Se spomnim enega od Tednikov, ko so kazali koliko gradbišč stoji odkar je prišel Janković. Jaz nevem katero stvar je on sploh izpeljal do konca pa da ni komu kaj ostal dolžan?
heroj
# 16.05.2012 ob 19:13
Ja, Pečečnik je pametno zastavil projekt. Z oddajanjem poslovnih prostorov bi se pokrili stroški štadiona. Kar pa za Stožice glih ne moremo reči, ko so vsi stroški na plečih MOL-a. Kdo je torej idiot.
Poglejmo Sturmov ter GAKov štadionv Gradcu. UPC Stadion ima zraven poslovno stolpnico, tm ene 8 štukov. Z najemnino pokrijejo štroške obratovanja. Če bi se razmišljalo pri teh objektih tako, bi lahko zgradili več in boljše športne objekte!!!
whitwice
# 16.05.2012 ob 20:37
Vrticki nimajo tu kaj iskati. Kvaliteto zivljenja se v tako poseljenem delu mesta pac dviguje z gradnjo novih sodobnih objektov in z vsem kar to prinese okolici. Tud nova delovna mesta med drugim. Vrticki spadajo tako kot ostale obdelovalne povrsine na obrobje mesta. V ospredju so samo osebni interesi vrtickarjev brez zdrave pameti za okolico. Vrticki jim ne morejo sluziti za pridobivanje neke bio hrane, ker vse skupaj zraste v dokaj onesnazenem okolju torej jih iz tega vidika ne morejo zagovarjati. Torej jih imajo zakaj, za sedenje na klopci, klepetanje s sosedom, uzivanje na zraku in prekladanje zemlje sem ter tja. Ce zakljucim, zaradi osebnih razlogov. Ce jih urbanizacija moti naj se preselijo nekam na obrobje. Ce jih ne moti naj pac to sprejmejo kot del mestnega razvoja, napredka. Kako pa so ostala velika mesta zrasla.
Moje skromno mnenje:)
Mindmaster
# 16.05.2012 ob 17:50
y
# 16.05.2012 ob 17:17
Prijavi neprimerno vsebino
Važno da mamo Stožce, ne. Za Bežigrad bomo pa Joca zezal, ne


Kaj imajo Stožice pri tem? MOL je Pečečniku v okviru svojih zmožnosti omogočil, kar je lahko. Problem so zagovedni stanovalci, ki imajo raje par glav s smogom začinjene solate, kot pa da se uredi Plečnikova dediščina in poslovna infrastruktura.
U-N
# 16.05.2012 ob 19:41
@radojko:

Kaj si ti eden izmed tistih, ki se bojijo za svoj paradajz in krompir? Si že slišal za podzemne garaže? Dva tisoč parkirnih mest bi bilo več kot dovolj za stadion te kapacitete (primer: nov stadion Juventusa ima 40.000 sedežev in 4.000 parkirnih mest). In koga sploh briga kaj bi se gradilo na področju vrtičkov, če pa ti vrtički očitno sploh niso v lasti tistih, ki jih obdelujejo? Dejansko pridemo do tega, da nekdo zavira gradnjo in se bori za svoje vrtičke, katere pa sploh nimajo v lasti. Only in Slovenia:))))
U-N
# 16.05.2012 ob 18:42
k0stk0: Recimo, v Mariboru zaseda zaščitena stara tribuna četrt stadiona, pa se to sploh ne pozna.

Tudi v Mariboru je problem s tem lokom, ki je zaščiten. Če ne bi bil bi skoraj zagotovo bil porušen in bi stadion verjetno že stal, popolnoma nov. Večina ljudi si v prihodnje celo želi, da bi se stara tribuna v Ljudskem vrtu popolnoma porušila saj je trenutno oddaljena od igrišča skoraj 20 metrov. Pa se to seveda ne bo zgodilo, ker je navaden betonski lok kulturni presežek Slovencev.
sLoVaN
# 16.05.2012 ob 18:36
RES ŠKODA.
Takih, ko je JOC je manj ko prstov na mizarski roki.
Vrtičkarji, odločite se ali boste malomeščani al meščani. Oz. nimate se kaj odločat, ste taveliki kmetje(vemo, v kakšnem smislu, nič v povezavi z vrtnarjenjem.

Mimogrede, gre za stadion, kjer so sloveski domobranci s celim kupom Cerkvenih dostojanstvenikov prisegli tistemu, ki je hotel to deželo zopet narediti nemško.
roxdegabba
# 16.05.2012 ob 23:09
Ni mi jasno, kako lahko ti ljudje kar tako zasedejo tujo zemljo, nasadijo solato in se potem grejo neke proteste, ker lastnik zemlje pač hoče s svojo zemljo razpolagati. Tulijo, kot bi se jim godila krivica, v resnici jim gre pa samo za to, da hočejo obdržati tisto, kar so si neupravičeno prisvojili.

Ta država je čisto bolna.
MIRNČAN
# 16.05.2012 ob 21:29
Ajde recimo da mu ne dovolijo graditi. Pa kakšna kulturna dediščina je to če se bo sama vase podrla? resnično glupa logika.
bert1
# 16.05.2012 ob 20:17
@radojko več kot očitno ni videl načrta..
zoki je zbrisal takorekoč vse vrtičke v lj, teh šestih se pa ne da... čudno...
legenda7
# 16.05.2012 ob 19:25
Sramota od države kaj se dogaja z najpomembnejšim športnim objektom v slovenski zgodovini.
cannex
# 16.05.2012 ob 18:51
Mene zanima kaj sploh počnejo vrtički v središču mesta? Kdor se je vselil v blok, sem zagotovo ni prišel z namenom gojenja paradižnika, solate in krompirja. Kdor se želi ukvarjati s tem naj se preseli na podeželje, kjer ga ne bo nihče oviral. Kot bi se jaz presselil v blok in pred njim pasel krave in ovce. (domače mleko je le domače...)

Kar se pa se tiče zavoda zankulturno dediščino je vse skupaj le velika sramota. Pri nas na Ptuju so zdaj po dolgih letih uspeli obmoviti grajsko konjušnico. Ker pa so med peskom zgradili še pot, ki omogoča dostop starejšim, invalidom in materam z otroko, zavod že zahteva rušitev. Občutek imam, da so sami sebi namen. Veduto Ptuja že leta kvari razpadajoča tovarna, ki je po nevem kakšnih kriterijih zavarovana kot dediščina. Zavod tako dopušča, da zgradba ogroža vse prebivalce in predvsem otroke, ki zraven obiskujejo glasbeno šolo, namesto da bi s subvrncijami omogočili ureditev. Res žalost.
U-N
# 16.05.2012 ob 18:39
Slovenski kompleksi in vrtički. Verjamite, da v vsej tej zgodbi nezakoniti vrtički niti niso problem. Če bi Janković želel obnovljen Bežigrad bi ta že stal. Samo poglejte koliko razlastitev okoliške zemlje je bilo ob gradnji Stožic in okoliške prometne infrastrukture. Vse se da, če je volja. Čeprav v primeru Bežigrada razlastitve niti ne bi bile potrebne saj tista zemlja ni v lasti stanovalcev Fondovih blokov.
Ulikses_
# 16.05.2012 ob 18:36
joj, ljubljančani...a tolko ste spiritualno podhranjeni, da poštenemu podjetniku ne dovolite obnoviti in oživiti tega kultnega stadiona, ki ni del samo slovenske športne dediščine, ampak tudi kulturne? gre namreč za enkraten arhitekturni dosežek, ki mu ni para v svetovnem merilu, fakin sosedje pa tarnajo, ker ne morejo sadit domačega plevela v okolici?!

samo v ljubljani, samo v ljubljani...ta obsedenost s plevelčkarji (kr tisto nima veze z vrtički, kar žabice imenujejo vrtički) je res že čisto klinična diagnoza...vse na zdravljenje in odškodninsko tožit, ker delajo sramoto MOLu in škodo državi.
cum
# 16.05.2012 ob 18:00
Čisto praktična rešitev - mestni športni park ( primer Kodeljevo) odprto za meščane s atletsko stezo in zelenico za izvajanje različnih športov....tribune pa omogočajo izvedbo različnih dogodkov.....
Zufer
# 16.05.2012 ob 21:42
Štadion naj se prenovi, na njem naj se še igrajo tekme, lahko tudi 1.SNL, ampak zato ne potrebujemo celega kompleksa še sto drugih dejavnosti zraven.

Žal lastnik/najemnik/upravljalec potrebuje spremljevalne objekte, saj štadion z organizacijo nogometnih tekem ne more preživeti. Nikjer v svetu ne, kaj šele v Sloveniji. Štadionov, ki financirajo sami sebe, ni. Zato so spremljevalni objekti nujnost. Razumem stanovalce, da bi radi imeli vrtičke. Vendar to v centru mesta praktično ni mogoče, tudi ni praksa in za povrhu še zemlja ni njihova. Rešitvi sta po mojem dve: dovoliti Pečečniku, da izpelje svoj projekt, seveda z ohranitvijo bistvenih zaščitenih elementov, ali pa se štadion uredi za rekreacijo in horde kulturnih ogledov željnih tujcev, ki množično drvijo na oglede te silne Plečnikove dediščine, vzdrževanje tega objekta pa prevzameta država in/ali mesto. Česar pa ne ministrstvo ne Zoki nočeta, kot je jasno razvidno. Torej?
mušica
# 16.05.2012 ob 21:20
To je približno tako kot ,da bi nekdo želel ,da propade država samo zato ker njegova opcija ni na oblasti.Podobno je s stadionom saj zaradi pretveze o kulturni dediščini paradaoksalno stvar zares propada in ne bo dolgo ko se bo stvar sesula in o kaki kulturni dediščini ne bo ne duha ne sluha kar pa u bistvu tistih ,ki navidezno najbolj skrbijo za to nič ne briga.
Tu ima prste vmes samo poliika in njeni umazani interesi.Janković (in njegova skrb za najlepše mesto) pa je sumljivo tiho.
bayernmb
# 16.05.2012 ob 19:47
Ni tak problem stadion obnovit...potem so potrebna sredstva za vzdrževanje. In to se lahko zagotavlja s spremljevajočimi objekti.
arto77
# 16.05.2012 ob 20:00
tole sramoto si pa moram it enkrat pogledat. le kaj bi Plečnik rekel. še tromostovje pustite, da zgnije........
radojko
# 16.05.2012 ob 18:58
Nekateri se pa res delate da vse veste o tem štadionu, čeprav se že na začetku vidi, da situacije v resnici sploh ne poznate.
Dejstva glede štadiona pa so sledeča:
kot prvo se je potrebno zavedati, da ta štadion ni bil zgrajen z namenom igranja nogometa, zato ima s tega stališča neke pomanjkljivosti, ki se jih pač ni dalo kar tako odpraviti in v nobenem primeru ni bil in nikoli tudi ne bo(razen če ga poruši in na novo zgradi) primeren za igranje nekih pomembnejših tekem. Iz tega tudi sledi, da infrastruktura zraven ni bila temu primerno urejena. Ceste okoli so ozke, parkirišč skoraj ni, zraven je šola, bloki itd. Morda se kdo spomni kakšen kaos je bil v celem Bežigradu ko se je še igrala kakšna reprezentančna tekma na štadionu.
Drugo dejstvo je, da je štadion res nujno potreben obnove. In Pečečnik na prvi pogled izgleda kot idealen za kaj takega. Je pa ob tem popolnoma razumljivo, da mora on kot zasebnik pri tem seveda imeti tudi profit. Ki pa ga od samega štadiona pač ne bo imel, zaradi razlogov, ki sem jih navedel na začetku. Zato je na začetku predvidel res precej grobo prenovo, saj je predvideval tudi hotel, podzemne garaže, 5 novih večstanovanjskih vil na področju vrtičkov, poglobitev štadiona, postavitev večjih tribun itd. Kar bi sicer bilo koristno, če ne bi bilo Stožic, je pa z izgradnjo le-teh postalo popolnoma nepotrebno. In to je sprevidel tudi sam, zato je projekt okrnil, kasneje pa kar nekam izginil. Verjetno tudi zaradi vrtičkarjev, predvsem pa verjetno zato, ker se je stvar že tako dolgo vlekla(ni dobil nobenih dovoljenj) in je zmetal proč že preveč denarja in tako je štadion začel propadati.

Ampak ne bi preveč obsojal Pečečnika. Za situacijo je kriva v največji meri država. Ta štadion bi moral biti ves čas v lasti države in/ali MOL, ki bi ga morala redno vzdrževati, in tudi prenoviti (ne pa tudi dograditi, predelati), vrtičkarji bi tako še naprej imeli svoje vrtove, na štadionu pa bi lahko še naprej potekali treningi, klubske tekme itd.,in s tem bi bil ves problem rešen. Ampak ker se danes pri športu gleda samo ne profit, na pa na šport sam po sebi je situacija pač takšna kot je. Pa ne samo za Bežigradom...
tenisač
# 16.05.2012 ob 18:37
Upam da uredijo in da bo Interblock tam igral.
Chief.117
# 16.05.2012 ob 17:19
@Saš89: Nešteto idej imam. Paintball, Airsoft, Adrenalinski park...

Igre lakote... ;)
gappon
# 16.05.2012 ob 18:14
Kulturna dediščina je zakon, še 10 let jo bomo takole ohranjali in bo izginila sama od sebe.

Porušit to takoj, zgradit stadion, zgradit stolpnice itd.
8TomAss9
# 17.05.2012 ob 01:20
"Menimo, da kulturne dediščine ne moreš prenoviti v tak prostor, da bi stlačil notri vse mogoče dejavnosti, ki nimajo zveze z obnovo kulturne dediščine,"

Mi menimo da ne moreš dopustiti da postane kulturna dediščina taka razvalina. Ta Slovenija je neverjetna...
nayob
# 16.05.2012 ob 22:55
Res, kar so napisali moji predhodniki. TO JE MOŽNO LE V SLOVENIJI !!

Naš nacionalni ,,šport'' METANJE POLEN POD NOGE USPEŠNIM se tu vidi v vsej zgodbi. In interes mega vplivnih ljudi po deležu kolača po načelu KOLIKO PA V MOJ ŽEP?

Vrtičkarji pa naj bodo čisto tiho, saj z ničemer ne dokazujejo, da je (ukradena) zemlja njihova.
Tu bi moral župan Janković po hitrem postopku razrešiti, kar je po predpisih. Mar ni tako naredil pred leti z vsemi vrtički v okolici Ljubljane?

Ah, Pečečnik, pojdi raje kam drugam vlagat svoj kapital, kam drugam razveseljevat športna vreden narod.
milan3milan3
# 16.05.2012 ob 22:12
Regrat dobro raste -- ja zdrava salata
inverzija
# 16.05.2012 ob 20:08
November leta 1999 za Bežigradom in gol Mileta iz sredine. Spomini...
www.youtube.com/watch?v=bXQVRc-ewYg
gregsz
# 16.05.2012 ob 17:58
Pa kakšna kulturna dediščina, 6 dorskih al jonskih stebrov al kakršni koli so že, 10 palet kvadrov in par kubikov betona pa vam postavim tole. Zminirat pa ne bo nobenih problemov več
skoviik
# 17.05.2012 ob 04:05
Nešteto idej imam. Paintball, Airsoft, Adrenalinski park...

če so ostale tako kretenske kot prej naštete potem hvala, ker jih nisi zapisal
majkomila
# 16.05.2012 ob 22:20
@gusztav

Ne gre brez spremljevalnih objektov, noben normalen človek ne bi šel v to, brez da bi pri temu zaslužil. Zgolj za obnovo stadiona bi se morali pobrigati drugje, a to je utopično pričakovati. Žal.
PatrickBateman
# 16.05.2012 ob 21:46
Mefisto
ja, eni se pac borijo za "socialisicni naprek" bivse drzave... ceneni betonski socialisticni bloki in dzungla pred blokom...
jaakaaLJ
# 16.05.2012 ob 21:09
ronzi....dej pozri se prosim te. hoces al pa ne Ljubljana>Maribor. ljudi nasplosno veliko bolj zanima Ljubljana kot v tvojem primeru; Maribor, ce ne drugace, nas je okol 300.000 zabarjev. pa naj te to ne zaboli prevec, ne provociram te. hocem ti odpreti oci. pa si sploh prebral o cem je govora? kje si ti videl tukaj notri Olimpijo?
prosim tebe in se kaksnega stajerca naj komplekse ozdravi na kak drugacen nacin.
Hafis
# 16.05.2012 ob 19:18
Obnovijo naj nek del Plečnikove gradbe, ostalo pa prenovit v športni park za mlade. Kake štacune za šport, kak barčk in kako igrišče, ki ga lahko najameš ampak da ni drago
Ulikses_
# 16.05.2012 ob 18:46
UN

sej sploh ni problem v MOLu...to je fora nacionalnega interesa, gre za kulturno dediščino nacionalnega nivoja...to bi morala država porihtat, ne pa da se naš naujspešnejši podjetnik po lastni dobri volji bori z mlini na veter in z debilnimi sosedi!!!
Zufer
# 17.05.2012 ob 11:12
lastnik je 1, 2 morda 3. prebivalcev pa kolko? in mi se sprašujemo kaj lastnik potrebuje?
mrš, lastnik naj vpraša narod kaj potrebuje in če tega ne more zagotovit naj gre drugam - ne pa vsiljevat svoje ideje


Bože mili, a živimo v Butalah? Spoštovani skoviik, imaš kakšno nepremičnino ali premičnino v lasti? No, jaz bi uletel s prijatelji (saj smo narod, ne?), da organiziramo žurko pri tebi in malo "provozamo" bejbe s tvojim avtom. Saj se ne sprašujemo, kaj lastnik potrebuje, temveč kaj potrebuje narod.
Kazalo