Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 9 glasov Ocenite to novico!
Bangkok, slon
Turizem v tajski prestolnici raste. Foto: EPA

Dodaj v

Letošnji boj za turistično najbolj obiskano mesto na svetu je dobil Bangkok

Na lestvici 132 mest
25. september 2016 ob 14:53
Bangkok - MMC RTV SLO, STA

Tajska prestolnica Bangkok je na lestvici svetovnih turističnih destinacij, ki upošteva prihode tujih turistov, letos s prvega mesta izrinila London.

Bangkok bo letos obiskalo 21,47 milijona tujih turistov, ki bodo v mestu tudi prenočili, medtem ko jih bo v Londonu 19,88 milijona, napovedujejo izračuni Mastercardove raziskave Global Destinations Cities Index.

Na tretjem mestu lestvice je Pariz z 18,03 milijona turistov, kaže raziskava. Največ prihodkov bo sicer na račun turistov letos prejel Dubaj, ki je na četrtem mestu lestvice. Mesto naj bi obiskalo 15,27 milijona turistov, ki bodo zapravili kar 31,3 milijarde dolarjev, medtem ko bodo turisti v Londonu pustili "le" 19,8 milijarde dolarjev.

Turizem v tajski prestolnici raste kljub slabim novicam, ki bi mu sicer lahko škodile. Prejšnji mesec je na priljubljenih turističnih točkah odjeknilo več eksplozij, v katerih so umrli štirje ljudje, na desetine jih je bilo ranjenih. Leto pred tem je v prestolnici v napadu umrlo 20 ljudi, večinoma tujcev, več kot 100 je bilo ranjenih.

Dobro obiskana Azija
V raziskavi Global Destinations Cities Index je razvrščenih 132 najbolj obiskanih mest po vsem svetu, med njimi pa ne najdemo nobenega slovenskega.

Od petega do desetega mesta na lestvici sledijo New York (12,75 milijona obiskovalcev), Singapur (12,11 milijona obiskovalcev), Kuala Lumpur (12,02 milijona obiskovalcev), Istanbul (11,95 milijona obiskovalcev), Tokio (11,70 milijona obiskovalcev) in Seul (10,20 milijona obiskovalcev).

V raziskavi so ugotavljali tudi, v katerih mestih imajo največjo rast prihodov turistov, in izpostavili, da je najmočnejšo rast turistov v sedmih letih imela Osaka, kjer je število turistov v tem obdobju naraslo za 24,15 odstotka.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
# 25.09.2016 ob 20:32
@keka77

ZA Europejce je transfer do Londona zaradi bližine seveda poceni. Povsem druga zgodba pa je za npr. za Kitajce/Indijce/Avstralce,...

Potrebno se je pa zavedati, da je letalska karta samo ena postavka potovanja. Nočitev / zajtrk v normalnem hotelu v eni izmed Z Evropskih prestolnic stane 150 - 200 eur na 2 osebe. Za 3 tedensko potovanje to hitro pomeni 3 000 - 5000 eur. Drugi velik strošek je tudi hrana. Če odmislimo Fast Food boste v Londonu za kosilo plačali 20-30 eur.

Na drugi strani so države kakor je Tajska/Laos/Vietnam, Sri Lanka in v končni fazi tudi Indija smešno poceni. Pa tudi leti spet niso tako dragi, če ste prilagodljivi. Iz Frankfurta je mogoče leteti v Bangkok in nazaj za dobrih 400 eur,...
Guinness
# 25.09.2016 ob 18:04
Čeprav je Azija tudi vedno ceneje dosegljiva. Je pa res nora razlika, kar se tiče cen nastanitev. Za isti denar, kot za malo boljši hostel v Londonu, dobiš v Bangkoku 5*. Sta pa vsekakor obe mesti izredno zanimivi in vredni (večkratnega) obiska.
Ejnštajn
# 25.09.2016 ob 19:51
karta do Bangkoka 10x drazja kot do Londona

@keka77

Ne napenjaj se preveč, med 21,47 milijonov turistov verjetno Slovenci ne prevladujemo.
VanDame
# 26.09.2016 ob 11:01
GORILA: 20x drazji? To govoriš na pamet?
Naj ti povem, da je tvoja predstava o ceni precej izkrivljena. Pred kratkim sem namreč bil v Bankoku, plačal 150 bahtov za prevoz z letališča Suvarnabhumi do centra z manjšim busom (4€). Iz Londona (Stansted) sem plačal za bus 8 funtov (dobrih 9€). In to so standardne cene.
elektrupunk
# 26.09.2016 ob 09:59
jst sm v bangkok letel za 380 eur povratna (etihad) pa niti slučajno nisem podr cenovnega rekorda.. ob malo iznajdlivosti so letalske karte lahko zelo ugodne... v bistvu si ne predstavljam da bi dal za povratni let znotraj unije več kot 150 eur..
# 25.09.2016 ob 15:08
Bangkok je neprimerno cenejsi od Londona....
# 25.09.2016 ob 16:01
hahah aja, a zato ker je cenejsi? V Bangkok letis hoces noces, ce zelis iti bilo kam na eksoticne pocitnice na Tajskem ne pa zato ker je Bangkok cenejsi..
Polymath
# 28.09.2016 ob 05:44
V Bangkog nikoli ne stopim .. tam je umorov in ugrabitev toliko, da da je kar majhna možnost, da te ravno kaj od teh dveh doleti.
# 27.09.2016 ob 17:55
Ja saj je ok, moja osnova je bila da se marsikje iti skoz "ceneje" pa kjub temu ni to edini razlog da se nekam potuje. Tudi Tajska mi ni tuja. Ja saj se dobi hrana na ulicah itd zelo poceni, pa tudi nocitve so v povprecju ceneje. A ko mi ljudje govorijo kako poceni so prisli skoz, sploh na otokih..ja seveda, vendar za apartmaje na nivoju zahodnih drzav placas ravno tako bistveno vec in so cene prav take kot na zahodu. Razen ce ne spis v lesenih kolibah na plazi, dvomlljive higiene,tudi marsikje brez klime itd potem seveda te pride 15-20 eur na dan za kolibo ali po osebi cca.. Lp
# 27.09.2016 ob 17:30

Čestitke za izlet :)

Verjamem, da je škotska lepa, samo jaz sem govoril o cenah hotelov v centrih Z. Evropskih prestolnic(London, Paris, Amsterdam).
# 27.09.2016 ob 13:27
7 up, obiskujem pogosto Škotsko. Vsake dve leti cca.. Nazadnje sva z zeno za 17 porabila oba skupaj cca max 2800 eur, v to ceno je vkljuceno vse od najema hise na Isle of Skye ( noben bungalow ali kaka podobna cenena varjanta) za 4 osebe s pogledom na atlantik, za 14dni, rent a car ( Ford C-max glanz nov) povratne letalske karte Benetke-London-Glasgow, nocitve 2x v Holiday Inn na Paisley letaliscu ki je 10 minut voznje z avtobusom od centra za par funtov, do goriva in hrane.. Pa tudi zunaj sva jedla pa ne fish&chips da se razumemo. Gres malo izven sezone in je vse zelo ugodno.. In sva si kar privoscila, pa lahko se zdi se tako neverjetno..
GORILA
# 26.09.2016 ob 10:16
@keka77
ps je pa zato karta do Bangkoka 10x drazja kot do Londona.. to si pa pozabil dodat..
...pa tudi transfer od letališča do centra mesta je v Londonu 20x dražji kot v Bangkoku! :)
# 27.09.2016 ob 13:11
Noben se ne napenja, pravim samo da je primerjava cen totalno brezveze. A je tako tezko razumet? Sem lepo napisal, vsako mesto oz drzava ima svoje zanimivosti in da je nekam potovati zato ker je cenejse kot da bi rekel raje jem fastfood kot v restavraciji ker je pac ffood cenejsi.. Vsakemu svoje ane..
# 25.09.2016 ob 18:34
Guinnes ja seveda vse to je res. A kot pravim, ne gres na Tajsko zgolj zato ker je poceni.. Vsaka drzava oz mesto ima svoje zanimivosti in prednosti. V London skočiš komot za cez vikend, Easyjet itd cca 70 povratna.. V Bangkok oz na Tajsko pa ne gres ravno za en teden, kaj sele za vikend. Zato je primerjava cen itak brezveze..
Hik
# 26.09.2016 ob 08:42
Glede na zgornje primerjave sklepam, da se tudi v London hodi primarno zaradi seks-turizma (jaz, cepec, pa postopal po muzejih).