Avtomobilnost

Poudarki

  • Nova mazda3 bo premierno razkrita v Los Angelesu
  • Prinesla bo novo platformo in motor Skyactiv-X
Nova mazda3 se bo prvič pokazala 30. novembra v Los Angelesu. Foto: Mazda

Dodaj v

Nova mazda3 je pred vrati

Mazda3
9. november 2018 ob 13:22
Los Angeles - MMC RTV SLO

Mazda bo konec novembra na avtomobilskem salonu v Los Angelesu predstavila novo generacijo modela mazda3, ki bo takoj nastopil v kombilimuzinski in limuzinski različici.

Japonci so objavili zasenčeno fotografijo, ki delno razkriva oba nova modela, nastala z najnovejšo interpretacijo oblikovalskega jezika Kodo.

Z novo trojko bo Mazda uvedla novo generacijo modelov, ki bodo zasnovani na novi platformi in bodo zato lažji, cenejši in tišji ter naj bi ponujali tudi boljše vozne lastnosti. Za novi model bo na voljo tudi motor Skyactiv-X, ki združuje prednosti bencinskih in dizelskih motorjev ter obljublja zelo dobre zmogljivosti in majhno porabo goriva.

Ključen bo blagi hibrid
Mazdin prvi mož, Akira Marumoto, je povedal, da strategija vključuje združitev motorja Syactiv-X z blagim hibridnim sistemom. Dodal je, da bo elektromotor omogočil zvezno pospeševanje in živahno vožnjo. Poleg tega bo nov pogonski sklop prinesel za 30 odstotkov manjšo porabo v primerjavi s klasičnim motorjem enake prostornine. Povedal je še, da bo nova mazda 3 na voljo z blagim hibridom z novim dvolitrskim motorjem Skyactiv-X in z obstoječim 2,5-litrskim agregatom Skyactiv-G. Motor Skyactiv-X se bo uvrstil na vrh ponudbe, saj bo ponujal lastnosti 2,5-litrskega stroja in porabo 1,5-litrskega dizelskega motorja.

Blagi hibridi predstavljajo ključni del Mazdine strategije, s katero želi do leta 2030 elektrificirati vse modele v ponudbi. Ob tem bodo električni modeli in električni modeli s podaljševalnikom dosega predstavljali le pet odstotkov ponudbe, medtem ko bo 95 odstotkov blagih hibridov.

Obliko nove trojke je napovedal koncept kai, ki smo ga videli na lanskem avtomobilskem salonu v Tokiu, novim modelom pa bo prinesel čistejše in gladkejše linije.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
Matej037
# 09.11.2018 ob 14:51
Mazda je fina firma, ampak zakaj spet ne bo karavana? Meni se zdi kljub vsem modnim zapovedim še vedno najbolj uporabna izvedba vozila.
HOR
# 11.11.2018 ob 20:37
"...Nova mazda3 je pred vrati..."

Fake news - sem pogledal pred vrata, pa nič...
frgo
# 09.11.2018 ob 15:06
Meni se zdi kljub vsem modnim zapovedim še vedno najbolj uporabna izvedba vozila.

Ekonomistom, ki štejejo prodane primerke pa cekine pa očitno malo manj
Valuk_
# 09.11.2018 ob 15:59
mazda ima najboljso ceno med ceno in kakovostjo
Carr
# 12.11.2018 ob 15:30
Mazda je padla v kakovosti, popustov na cenik ni, poraba skyactive -g je enakankot prejsna generacija. Veliko veliko marketinga brez uspeha, prodaja se kupcom ki dajo vse na izgled avta.
To da so v nove modele vgradili adblu in to zelo potiho, je se en dokaz da je ta t.i. Skyactive zgolj ime, ucinka pa ni.
Servis z adblu pa seveda spet drazji, kot je omenjeno so deli in servisi svinjsko dragi

Tole ne bo držalo. Motor Skyactiv-D je dosegal standarde Euro5 in Euro6 brez dodatka sečnine (adblue) in SCR katalizatorja (menda tudi brez guljufanja), medtem ko so drugi lahko te standarde dosegali (goljufivcev ne štejem tu notri) le z SCR oziroma adblue. Za najnovejši standard pa je Mazda pač dodala še SCR oziroma adblue zraven in imajo spet nekaj časa mir. Tako je in nič drugače. Motor Skyactiv-X pa je eden od največjih tehničnih prebojev v novejši dobi, če bo vsaj približno v praksi zagotavljal to, kar obljubljajo.
Glede padca kvalitete se ne strinjam, ker vozim Mazde več kot 13 let in problemov ni. Popustov na cenikih ni, ker je osnovna cena poštena glede na opremo in kvaliteto, se pa da mimo cenika tudi za popust zmenit. Servisi niso poceni, ampak če upoštevaš, da je zaradi kvalitete treba zamenjat manj stvari, pa to tudi nekaj pomeni. Ni pa glede cene servisov neke bistvene razlike do Volkswagna, ki ga imamo ravno tako v družini.
teotron
# 09.11.2018 ob 19:38
Tankaš in voziš do 400.000 km... Kot vsak drugi avto. Samo da na Mazdi, ko je treba kaj zamenjati, plačaš trikratno.
Tom1977
# 12.11.2018 ob 21:54
Doma imamo mazdo in vw. Neprimerljiva sta v kvaliteti. Mazda ima res dražje dele, vendar jih rabiš zelo redko. Vw gajbico pa vedno šraufamo-to je pravi avto za mehanike...
Tom1977
# 09.11.2018 ob 17:37
Mazde si zakon. Tankaš in voziš do 400.00 km.
dunbar
# 13.11.2018 ob 07:16
Meni se zdi kljub vsem modnim zapovedim še vedno najbolj uporabna izvedba vozila.

Ekonomistom, ki štejejo prodane primerke pa cekine pa očitno malo manj


Tako je. Mazda 3 je globalen model in očitno so vrli Japonci izračunali, da se zavoljo evropskega trga ne splača razviti karavnske verzije. Na ostalih trgih tako ali tako bolj po sedankah posegajo (USA, Azija).
Valuk_
# 09.11.2018 ob 16:00
razmerje
zamudnik
# 10.11.2018 ob 11:28
Izgleda, da bo očem zelo všečna. Koliko ima pa to kaj prtljažnika?
mojcd
# 10.11.2018 ob 07:48
Mazda je padla v kakovosti, popustov na cenik ni, poraba skyactive -g je enakankot prejsna generacija. Veliko veliko marketinga brez uspeha, prodaja se kupcom ki dajo vse na izgled avta.
To da so v nove modele vgradili adblu in to zelo potiho, je se en dokaz da je ta t.i. Skyactive zgolj ime, ucinka pa ni.
Servis z adblu pa seveda spet drazji, kot je omenjeno so deli in servisi svinjsko dragi
_50centy_
# 09.11.2018 ob 14:09
Lahk bi dali še kako fotko kot drugje
Kazalo