VW Golf je od 14. novembra na prodaj tudi v Sloveniji. Foto: VW
VW Golf je od 14. novembra na prodaj tudi v Sloveniji. Foto: VW
VW Golf
Prihod novega golfa k nam je pospremila skupina Siddharta. Člane skupine boste naslednji dve leti na cesti videvali v novih golfih. Foto: MMC RTV SLO
VW Golf
Paketi opreme so še vedno trije: trendline, comfortline in highline. Foto: VW

Debi novega golfa je pospremil tudi poseben dogodek, na katerem je bilo na ogled postavljenih vseh šest generacij golfa.

Manjkali niso niti številni gostje, med katerimi so bili tudi Primož Kozmus, Špelca, Živa Vadnov, Damjan Murko, Urška Drofenik, Grega Skočir, Jani Klemenčič in skupina Siddharta, ki je za novega golfa ustvarila glasbo za TV-oglas.

Člani ene najbolj znanih slovenskih glasbenih skupin so tudi prvi slovenski vozniki novega golfa in bodo naslednji dve leti tudi njihovi lastniki. Prav gotovo pa ne bodo edini. S čim pa naj bi novi golf prepričal mnoge voznike? O obliki so se - tudi na naših straneh - že lomila kopja, tehniki in tehničnim značilnostim pa namenjamo nekaj več besed v tem prispevku.

Golf, opremljen s številnimi sistemi
Pri Volkswagnu veliko stavijo na pomožne sisteme, kot je sistem za bočno parkiranje Park Assist, s katerim bo avtomobil parkiral skorajda sam. Sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC) skrbi za primerno varnostno razdaljo na avtocesti, dinamično uravnavanje podvozja (DCC) pa skrbi za športni pridih novega golfa. Nekateri bodo prav gotovo navdušeni nad novico, da bo elektronski stabilizacijski sistem ESP vgrajen serijsko, kar bo prav gotovo pripomoglo k večji varnosti vozila. Če k temu dodamo še sedem zračnih blazin, je dober izid na testiranjih EuroNCAP tako rekoč zagotovljen.

Paleta motorjev, ki so varčni in tihi
Janez Martinčič je bil v enem svojih zadnjih prispevkov navdušen nad motorji in menjalniki DSG. Paleto motorjev sestavljajo bencinski motorji, ki so v dveh izvedbah: 1,4- in 1,6-litrski, z najmanjšo močjo 75 in največjo 118 kilovatov. Ti so morda najbolj varčni do zdaj, saj je povprečna poraba od 6,2 do 7,1 litra na 100 km. O varčnosti ni dvomiti pri dizelskih motorjih TDI (1,6- ali 2,0-litrski), ki imajo od zdaj vsi tehnologijo skupnega voda (common rail) in filter za trdne delce. Poraba dizelskih agregatov se giblje okrog petih litrov, izvedba BlueMotion pa naj bi na stokilometrski poti "popila" le 3,8 litra goriva.

Pri vseh motorjih je mogoča tudi kombinacija z menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) v 6- ali 7-stopenjski izvedbi (odvisno od navora).

J. S.