Avtomobilnost

Poudarki

  • Tretji naslov za pola in deveti za Volkswagen
  • V finalu kar trije športni terenci
  • Zmagovalca in drugouvrščenega ločila le točka
  • V Avtomobilnosti smo največ točk prisodili VW polu
VW polo je že tretjič v zgodovini izbora postal slovenski avto leta. Foto: Uroš Modlic
Volkswagna pola smo na prvo mesto postavili tudi v našem uredništvu: ker za sprejemljivo ceno ponuja izredno moderen avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Volkswagna pola smo na prvo mesto postavili tudi v našem uredništvu: za sprejemljivo ceno je to izredno moderen avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Hondi civic smo v našem uredništvu namenili drugo mesto - prepričala nas je njena aktualnost - drzna oblika je namreč tisto, kar kupci hočejo v tem razreda. A pika na i je pomenila varnostna oprema, ki je vsa serijska! MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar|
Hondi civic smo v našem uredništvu namenili drugo mesto - prepričala nas je njena aktualnost. Drzna oblika je namreč tisto, kar kupci hočejo v tem razredu. Pika na i je bila varnostna oprema, ki je vsa serijska! Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Tretjo stopničko smo prisodili mazdi, ker je ponudila vsebino premijskih SUV-jev, a ohranila plebejsko ceno. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar|
Tretjo stopničko smo prisodili mazdi, ker je ponudila vsebino premijskih SUV-jev, a ohranila je plebejsko ceno. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Glede na navdušenje Slovencev, bi kodiaq sodil na vrh. A višje od četrtega mesta po našem mnenju ne bi smel, saj je zgolj variacija avta, ki je že lani sodeloval v izboru. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar|
Glede na navdušenje Slovencev bi se kodiaq uvrstil na vrh. A višje od četrtega mesta po našem mnenju ne bi smel, saj je zgolj variacija avtomobila, ki je že lani sodeloval v izboru. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Peugeot 5008 kot SUV vrača družinam dolg. Kot prvi v tem segmentu uvaja enoprostorsko ločene in pomične sedeže. A vseeno je to zgolj nadgrajeni lanski slovenski avto leta 3008, zato zgolj peto mesto. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Peugeot 5008 kot SUV vrača družinam dolg. Kot prvi v tem segmentu uvaja enoprostorsko ločene in pomične sedeže. A vseeno je to zgolj nadgrajeni lanski slovenski avto leta 3008, zato zgolj peto mesto. Foto: MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Pri Avtomobilnosti smo pri določanju ocen gledali skupek različnih parametrov oziroma različnih ocenjevalnih kriterijev. Od novih tehnologij, udobja, končne cene in cene dodatne opreme. Foto: MMC RTV SLO/Slovenski avto leta

Dodaj v

Slovenski avto leta 2018 je volkswagen polo

Izbor
18. januar 2018 ob 20:48
Ljubljana - MMC RTV SLO

Sedem slovenskih medijev je skupaj z javnostjo za slovenski avto leta 2018 v napeti končnici izbralo avtomobil VW polo. V 26 letih izbora Slovenski avto leta je to že tretji laskavi naslov za pola in deveti za znamko Volkswagen.

Izbor je že tradicionalno potekal tako, da so izmed vseh mogočih kandidatov, ki so na slovenski trg pripeljali v obdobju enega leta, bralci, gledalci in poslušalci sedmih sodelujočih medijev s skupno več kot 21 tisoč glasovi glasovi določili pet finalistov. V finalu so svoje ocene dodali še člani novinarske žirije.

Volkswagen polo je za zmago zbral 34 točk, le eno točko več kot drugi škoda kodiaq in pet točk več kot tretja honda civic. Peugeot 5008 na četrtem mestu je zbral 18 točk, zadnja med petimi finalisti je bila mazda CX-5 s 14 točkami.

Pred polom, ki mu nekateri pravijo kar mali golf in je do zdaj na izboru zmagal tretjič, je po uspešnosti zgolj še VW golf s štirimi zmagami.

Glasovali smo seveda tudi mi, novinarji Avtomobilnosti in Avtomobilsko-prometnih minut na Valu 202. Največ točk smo prisodili zmagovalcu, VW polu. Na tem mestu bomo tudi obrazložili svojo oceno.

Dosegljiv za širok krog Slovencev
Naj spomnimo, da pravila določajo, da je lahko slovenski avto leta samo tisti, ki si ga lahko privošči veliko Slovencev.

Avtomobilski svet se je v zadnjih nekaj letih povsem obrnil na glavo: cene avtomobilov so močno poskočile, po nekaterih izračunih v povprečju za osem tisoč evrov, in v skladu s tem so se tudi avtomobili močno spremenili. Tudi razmerja med različnimi razredi in karoserijskimi izvedbami so povsem nova - stare predpostavke danes nikakor ne držijo več!

Bodimo konkretni. Opazka številka ena je, da tako imenovani golfov razred ne izgublja tržnega boja samo proti SUV-jem (lani je bil peugeot 3008 prvi SUV, ki je zmagal na izboru Slovenski avto leta, letos pa so bili med petimi finalisti kar trije suvi), ampak po novem tudi proti malčkom, ki so močno zrasli in tudi zato postali bolj zanimivi tudi za družine z otroki. VW polo v dolžino meri že toliko kot golf četrte generacije.

A tudi klasični mali avtomobili niso več to, kar so bili - danes jih ne kupujemo več zato, ker so cenovno dostopni. Nizka cena je danes argument številka ena kvečjemu pri tistih najmanjših malčkih tipa up, picanto in panda.

Podobni avtomobili, drugačni logotipi
Klasični kombilimuzinski avtomobili so danes za kupce zanimivi samo, če ponudijo še kaj več - v smislu voznih lastnosti, športnega ali terenskega videza ali pa v smislu luksuzne opreme. Tudi enoprostorci so izgubili boj s SUV-ji, a tudi SUV-ji niso več samo nastopaški in šminkerski. Dogaja se tudi to, da to, kaj je premium in kaj mainstream, ni več jasno na prvi pogled.

In, ta je že povsem obrabljena - en in isti model se prodaja v mnogo različnih oblikah in pod različnimi blagovnimi znamkami, to je sploh v zadnjih izborih za slovenski avto leta tako očitno, da bolj ne bi moglo biti. Vsaj dva letošnja finalista že poznamo iz lanskega finala - kodiaq je volkswagen tiguan, 5008 pa je zgolj podaljšani sedemsedežni lanski zmagovalec.

Vse našteto smo pri ekipi Avtomobilnosti vzeli v obzir pri razvrščanju petih finalistov od prvega do petega mesta.

Poglejmo podrobneje prednosti in slabosti vseh petih finalistov.

Zakaj nas je polo najbolj prepričal?
Na 5. mesto smo postavili peugeota 5008. Peugeot 5008 je trendsetter - še bolj kot lanski zmagovalec 3008, avto izvrstnega videza in avto z enim najbolj prijetnih delovnih prostorov. 5008 je namreč alternativa enoprostorcem, tile ločeni sedeži v drugi vrsti so resnično močan magnet - mi nedvomno apeliramo na to, da izberete sedemsedežno verzijo. Je pa v primerjavi s 3008 grši, a ne?

Na 4. mesto smo uvrstili škodo kodiaqa. Škoda kodiaq - glede na evforijo, ki jo je kodiaq sprožil med Slovenci, prodali so namreč skoraj 400 kodiaqov, še preden se je avto sploh dalo videti v prodajnih salonih, bi verjetno ta avto spadal na vrh. In kodiaq je na voljo za dobro ceno, če si nezahteven. A ko si sestaviš takšnega, kot bi kodiaq moral biti, je drag ravno toliko kot vsi drugi - ima pa sedem sedežev, in to je bistvena zadeva. Višje ga nismo uvrstili, ker je to zgolj Škodina verzija volkswagna tiguana allspace, torej podaljšana verzija avta, ki se je že lani boril v tem izboru.

Tretje mesto si je v naši redakciji prislužila mazda CX-5. To je svetovno najbolj prodajana mazda vrhunskega dizajna, vrhunskega imidža. Odličen položaj za volanom, odlična tehnika, odlične vozne lastnosti, odlično udobje, hi-tech motorji. Avto na ravni premijskih avtov. Zakaj torej ne spada na vrh, če je tako vrhunska? Ker je to odlična izbira, ko kupuješ take sorte avto, širše gledano pa avto ne uvaja ničesar takšnega, kar bi v avtomobilski svet uvedlo nekaj takšnega, kar bo v prihodnjih letih zaposlovalo druge avtomobilske znamke.

Na 2. mesto smo postavili hondo civic. Legendarni avto, klasik, ki je na prodaj že deset generacij, že vse od začetka sedemdesetih let prejšnjega stoletja - avto, ki je bil vedno allrounder, in avto, ki je s svojimi športnimi izvedenkami postal kult - no, zdaj je ta avto tako drzno oblikovan, da vsak misli, da pred seboj vidi type-R in na sploh hvalimo drznost Hondinih šefov, da so si upali klasika nadomestiti s kupejem. Odločitev je resnično odraz aktualnega stanja v avtomobilski industriji. Civic bi moral na prvo mesto tudi zaradi dejstva, da zaradi kupejevske oblike in vrhunskih dinamičnih voznih lastnosti, (tako direktnega volana ne ponuja noben drug) ne trpita prtljažnik in udobje v kabini očitne Hondine odločitve, da na prvo mesto po pomembnosti uvrsti varnostni faktor, civic ima v serijski opremi vse!

Po temeljiti debati, razmisleku in pregledu vseh možnih vidikov, od cene, novih tehnologij do uporabnosti in primernosti za slovenski trg, smo v ekipi Avtomobilnosti največ točk podelili VW polu. Polo je civica premagal, ker varnostno opremo ponuja za izredno dostopno doplačilo. Vemo, petnajst tisoč ni malo, a za ta denar dobimo avto z aktivnim tempomatom - predvsem pa je občutek v polu izredno dober, daje občutek vsaj za razred ali dva dražjega avtomobila. Tista oguljena fraza, da ima vse, kar imajo tudi veliki, je zdaj resnična, da bolj ne bi mogla biti. A tisto, kar ga dela prvaka, je desjtvo, da kljub podražitivi avto ponuja veliko tudi racionalnežem - če je bil nekdaj golf tisti optimalni avto, za katerega smo rekli, da če moraš izbrati en avto za vse, je to golf - no, zdaj je to lahko polo. Seveda ima nekaj možnosti za izboljšave, fiesta se recimo veliko bolje pelje in skoraj si upamo oceniti, da je tehnično enaka Seatova ibiza lepša - objektivno, ne pa subjektivno!

Pri letošnjem izboru, ki je bil že 26. po vrsti, je sodelovalo sedem slovenskih medijev: dnevniki Delo/Slovenske novice, Dnevnik/Nedeljski Dnevnik in Večer/Evo Magazin, revija Motorevija, spletni portal Siol.Net, barve RTV Slovenija sta skupaj zastopala Val 202 ter oddaja Avtomobilnost.

Dozdajšnji zmagovalci
1993: BMW serija 3 coupe
1994: mercedes-benz razred C
1995: renault laguna
1996: volkswagen polo
1997: renault mégane
1998: audi A6
1999: volkswagen golf
2000: ford focus
2001: fiat punto
2002: peugeot 307
2003: mazda6
2004: mazda3
2005: volkswagen golf
2006: VW passat
2007: opel corsa
2008: audi A4/A5
2009: volkswagen golf
2010: volkswagen polo
2011: volkswagen passat
2012: ford focus
2013: volkswagen golf
2014: škoda octavia
2015. škoda fabia
2016: opel astra
2017: peugeot 3008

Izžrebali smo tudi obljubljene nagrade

Komplet avtokozmetike JUVI Koch-Chemie prejme Alvin Žagar, Razdrto 12, 6225 Hruševje.

Komplet pnevmatik Bridgestone prejme Aleksander Tomat, Cesta na Lenivec 18, 6210 Sežana.

Garminovo kamero VIRB 360 prejme Angela Škrabec, Preglov trg 6, 1120 Ljubljana.

Ekipa Avtomobilnosti
Tomaž Porekar, predsednik izbora Slovenski avto leta. Foto: Uroš Modlic
(z leve) Janez Martinčič, David Urankar, Miha Merljak in Andrej Brglez - predstavniki RTV Slovenija. MMC RTV SLO/Boštjan Podlogar
Prijavi napako
Komentarji
Kolupaila
# 18.01.2018 ob 21:27
Z eno besedo povedano sramota. Tipično Slovensko velika novinarska farsa. Naredil sem že preko milijon kilometrov, vsak dan vsaj 100 km in točno vem koliko avtomobilov se vozi po cestah. Polo je komajda prišel na tržišče in že je deležen takšnega naslova. Manjši avtomobil, ki s srednjo stopnjo opreme stane vsaj 16.000 € in ni primer ne za mlade, ne za družine oprostite prosim ne more biti Slovenski avto leto, samo zaradi tega ker je VW in ima tako razposajeno in agresivno mrežo pri nas, ker ima največ denarja da lahko reklamira svoje izdelke že iz vsake paštete. VW je sicer dober avtomobil, ki pa v ničemer ne odstopa od povprečja, razen v ceni. "Naš Clio", ki jih je na naših cestah v tem segmentu daleč največ ni bil niti enkrat delež tega naslova in to seveda vse pove o nazivu avto leta. Polo pa že vsaj nekaj let izginja iz naših cest, samo poglejte malo na cesto, eno je prodaja tu v Sloveniji drugo pa so dnevne registracije, kjer je Polo kralj izvoza. Razlika s primerljivim Cliom pa je vsaj 5000€.
mihael1
# 18.01.2018 ob 21:25
Mi ni jasno kaksen je osnovni izbor avtomobilov , ki kandidirajo za naslov.
Ce je bil Polo dan na seznam, kako da ni bil dan Clio, ki ima boljse prodajne stevilke?
Protekcionizem, podkupljivost , ali nekompetentni izborni team?
Guinness
# 18.01.2018 ob 21:36
dunajski in pomfri pri Slovencih vedno zmagata :)

Ne se preveč sekirat, ti nazivi niso več vredni nič.
ps11
# 18.01.2018 ob 21:35
Zakaj se toliko bunite čez nove avtomobile? če si ga kdo lahko privošči naj si ga kupi, pa kaj. A zdaj naj pa vsi isto "pametno" razmišljajo in kupujejo izključno rabljene avte. Super, od kje pa bojo prišli rabljeni avti, če noben novih ne bo kupoval? tisti, ki tako ozko razmišljate že tle lahko vidite, da je to navadno stagniranje in sčasoma povratek v kameno dobo. Foušarija dragi moji.
lancia
# 18.01.2018 ob 22:21
Od 1993 do 2018 13x avto leta VW v vseh preoblekah... beda.
levcek26
# 18.01.2018 ob 20:51
Živela rabljena vozila :) Novi avto že zgubi na vrednosti ko se zapelješ iz salona.......
crniovcar
# 18.01.2018 ob 21:09
kako avto leta 2018.
po kakšni logiki,saj leta še ni konec.
kaj ni najbolši športnik za leto 2017,,ne pa za leto 218..samo vprašam
firtoh
# 18.01.2018 ob 21:25
Sicer pa za povprečnega Slovenclja velja;''Nemški avto,nemški pes,za babnco pa je vseeno,sam kuhat mora kot moja mama
svyatoslav
# 18.01.2018 ob 22:46
Kot kaže ima folcvagen na južni strani Alp še veliko vernikov.
balrog
# 18.01.2018 ob 23:59
Dobr. Vsaj golf ni :)) Po vseh aferah, prevarah, goljufijah, nemški avto, čeprav dokazano ni varčen, še manj pa ekološki, najbolj potegne pri Slovencih ... A res teli prodajalci ali kaj so že nimajo domišljije. Pa dajte neko drugo znamko, pa čeprav sodi pod okrilje istega koncerna ... Polo pa res ni nič posebnega, oblikovno je ostal na ravni pola iz leta 1996. Nič revolucionarnega ni na njem. Saj če bi imel nek blazno dober električni pogon, ali pa kaj podobnega. verjetno pokuri toliko, kot neprimerno večji in okretnejši avtomobili.
Voly
# 18.01.2018 ob 23:08
Ja koga bodo pa slovenčki zbrali, če ne wolksvagen!
Slovenci, Bosanci in najbolj revni Nemci! To je to.
luckyss
# 19.01.2018 ob 07:41
v napeti končnici izbralo avtomobil VW polo

To me spominja na rokometno tekmo Nemčija - Slovenija ;))
Hik
# 19.01.2018 ob 00:08
lani je bil peugeot 3008 prvi SUV, ki je zmagal na izboru Slovenski avto leta, letos pa so bili med petimi finalisti kar trije suvi

Prebivalstvo se stara, zato je Senioren und Veteranen-Auto vedno bolj popularen.
SamoRes
# 18.01.2018 ob 20:59
Samo v petih članicah EU28 za nakup novih vozil namenijo več kot v Sloveniji
Ayrton79
# 19.01.2018 ob 07:49
Avto leta je avto, pri katerem ste jasno povedali, da ima prostor za izboljšave in zraven celo navedli avto, ki je v določenih stvareh boljši. WTF?

Star pregovor pravi: When money talks, bullshit walks.
kmet polde
# 19.01.2018 ob 07:23
Že pregovorno vsak nov VW postane avto leta. Pa koga imate vi za norca?!
bunta
# 19.01.2018 ob 08:17
@olimpija80

Nemski avti so precenjeni in povprecni ki se slepajo na stari slavi "kvalitete" in "zanesljivosti". Realnost danasnjega casa je pa precej drugacna. Danes se znamke kot so kia in hyundai ki so bile tarce posmeha se par let nazaj zlahka kosajo z nemskimi avtomobili in so celo bolj zanimivi. Da o resnih tekmecih kot so toyota, lexus, mazda in alfa ne govorimo ker so ze zdavnaj pred nemskimi znamkami tako v kvaliteti kot v performance segmentu.
johc
# 19.01.2018 ob 06:38
zanimivo, da je v Sloveniji vedno ali večinoma zmagovalec VW, kakor, da ni drugih avtomobilov npr. Lexus, Subaru, NIsan, Toyota in Tesla se nikoli ne uvrstijo niti v ožji izbor, mislim, da gre tu podobno kakor pri rokometnih sodnikih...še čudno, da so uvrstili Mazdo...
zelenko
# 18.01.2018 ob 23:46
A smo lahko bolj dolgocasni? Polo, resno ??
kreden2
# 18.01.2018 ob 21:09
Ma naj kupujejo novo. Naj vsake dve leti menjajo in naj ga majo v spalnici. Bomo imeli mi več izbire.
skriti
# 19.01.2018 ob 08:15
@olimpija80
Takratni nemci so bili dobri (1.9 tdi), ko boš sedaj šel po novega, s "sodobno" tehniko, boš pa spremenil mnenje... Marsikaj je še narobe pri avtomobilih koncerna VW, ampak nihče ne govori na glas, ker so VW verniki pač preveč fanatični...
Gerold III
# 19.01.2018 ob 07:40
Prodaja (registracije) fizičnim osebam v zadnjih 6 mesecih leta 2018. V oklepaju število vseh registracij (z vključenimi enodnevnimi registracijami).
7 8 9 10 11 12
VW Polo 30(207) 21(37) 7(8) 0(70) 25(72) 20(95)
Citroen C3 86(101) 55(70) 62(80) 81(97) 68(75) 53(59)
Peugeot 208 64(79) 85(96) 84(102) 70(98) 39(72) 42(54)
Opel Corsa 53(75) 71(109) 73(85) 74(96) 58(85) 38(52)
Renault Clio 118(237) 125(143) 131(163) 139(385) 137(348) 127(172)

Zgornje številke jasno kažejo kako so uradni podatki o registracijah zavajajoči. Polo naj bi bil 3. v svojem segmenti (Za Cliom in Dacio Sandero (pri kateri je razmerje enodnevnih registracij še bolj bizarno kot pri Polu) dejansko pa Polo ni med prvih 5 v svojem segmentu. Ovojitev naslova je samo del marketinške strategije Porsche grupe. Verjamem, da bo izbor vedno buril duhove take in drugačne ampak verjamem tudi, da je potrebno na vse skupaj gledati bolj realno kot pa se opisuje v članku kar pa je spet povezano z oglaševanjem v posameznem mediju. Prvi del glasovanja (javnosti) je v večji meri glasovanje posameznih zaposlenih pri zastopniki in v trgovskih mrežah, ki aktivirajo celotno vojsko da piše in klika. V drugem delu pa gre (ne pri vseh) za lobiranjem in prodajo oglasnega prostora. Zanimivo bi bilo narediti analizo oglaševalskega kolača v medijih kjer je bil Polo prvi in ostalimi in verjetno bi prišli do zanimivih rezultatov.

Verjamem da je Polo soliden avto ali ima vse argumente, da bi bil najboljši pa naj presodi vsak kupec sam.
luckyss
# 19.01.2018 ob 06:53
Še dobro, da se ne prodaja več Yugo 45...
Bi bil konkurenca "poluavttu"...upravičeno ;)
AM
# 19.01.2018 ob 06:31
Vse skupaj je kuhinja, podobno kot Eurosong.
ajvard
# 18.01.2018 ob 23:39
Glede na mojo izkušnjo lahko rečem, da je odličen avtomobil za ta segment, presenetil me je predvsem s prostornostjo, ki je bila v bistvu primerljiva z golfom.

to je ta trend "rasti". današnji Polo je en meter daljši od prvega Golfa!
rarock
# 18.01.2018 ob 22:10
Sam tale opis kodiaqa je pa res kar nekaj. Nobene besede o samem avtu, smao da se je dobro prodajal. Ok peugeot 5008 je res ista firma in le 30 cm daljši avto kot lanski 3008. Ne morjo pa reči da je kodiaq isti kot tiguan. S tem si sami sebi pljuvajo v skledo, ker vsak firma le malo napravi po svoje, a potme ko bo karoq test in tiguan allspace bodo rekli v oddaji ne rabite gledat, smo že predstvli ? Če tako gledaš potem lahko rečeš da so tiguan, kodiaq, ateca, audi q2 isti avto , ker so na isti platformi ? Pa niso. Pa prihajajo potem še dolgi tigua allspace , dolgi seat, karoq, a pol bodo spet rekli to je tiguan, ki smo g aimeli že pred 3 leti ?
ajvard
# 18.01.2018 ob 21:05
ni ga čez staro mečko dizel. malo ropota, malo se dimi, voziš se pa kot kralj.
cocker
# 19.01.2018 ob 08:06
U, kvaliteto si poglejte recimo pri novih mazdah tud honde, ki je siher tako dobra kot pri nemcih, če ne boljša. Tudi bencinski motorji so odlični in bolj tihi kot ostali.
Imam dva nemca, od VW bi kupil edino še ta starga hrošča.
los-t
# 19.01.2018 ob 06:03
Vsi VW-ji so navadne kište ki so si sloves pri nas nardile ko ni bilo drugih, razen fičotov in stoenk. Zdej ko je svet na voljo, bi pa res lahko opustil to miselnost. Rjavijo in kvarijo se veliko prej ko večina drugih, trdi so in za potnike total neudobni...ne mi prodajat megle, sej nismo 1990 leta...
marko968
# 18.01.2018 ob 22:18
nemška konzerva,polo 1,2,3 ...6,7 vsi so isti vau
biztok
# 19.01.2018 ob 08:11
Kako patetični smo slovenci se vidi pri izboru za avto leta - niti eden od teh avtomobilov , ki so tu finalisti ni na mednarodnem seznamu za avto leta in samo v sloveniji lahko vedno znova zmaga VW. Kvazi strokovni novinarji pa so pri nas resnično zmedeni kar se tiče tako uporabnosti kakor tudi opreme Torej dragi "strokovni" novinarji malo na teren poučite se o tem kakšen avto se v sloveniji rabiin kakšen je ta pravi - polo to sigurno ni
WyattEarp
# 19.01.2018 ob 07:32
Tisti ki plača, tisti zmaga. Škoda je dobila 6 prvih mest, polo pa 2... pa je še vedno zmagal, ker so mu tako ''določili''. to se vse zmenijo v naprej, enkrat eden, drugič drug. :)
RGrojzde
# 19.01.2018 ob 06:43
Bogi ste mi vi novinarji.
Zbiral ste med 5 avtomobili ki jih je izbralo ljudstvo.
Se preden ste zaceli z ocenjevanjem ste v svojim glavah ze izlocili dva resna avtomobila za zmago.. 5008 ker je bil ze lansko leto peugeot zmagovalec in kodiaq ki ste ga izlocili zaradi tiguana lasnko leto.
Zelo pateticno in subjektivno razmisljanje.
Med preostalimi tremi avtomobili bi pa lahko tud mal bolj argumentiral svojo odlocitev.
Zelo subjektivni ste bili, se zdi kot da tudi nekoliko "podkupljeni".
Obrazlozitve zadnjih dveh sta za smejat...kot novinarji bi lahko napisali bolj konstruktivno kritiko.
V tem clanku se lepo vidi da niti niste iskali slovenskega avtomobila leta, ampak ste iskali kateri avtomobili to ne morejo biti. Enostavno ste sli na izlocanje in kar je pac ostalo je slovenski avto leta.
Zalost od vas novinarjev.
Hik
# 18.01.2018 ob 23:33
Ljudski avtomobilček iz Ljudske republike Žermani.
firtoh
# 18.01.2018 ob 21:22
meh...Zadnjih 20 let sem na Volvu in zame ni boljšega avta.
_50centy_
# 19.01.2018 ob 09:49
Mah, Civic bi lahko bil. ne pa Polo, ki sploh ni poceni, nabildan pa je že toliko kot vstopni civic.
Skippy
# 19.01.2018 ob 07:21
In sedaj še najlepši del. Če kupite nov avto za ceno okoli 15.000€ boste za prvih pet let z vsemi stroški in gorivom pri povprečno prevoženih 15.000km na leto dali tam nekje 400€ na mesec od plače.

In kaj potem?
skriti
# 19.01.2018 ob 07:12
Kaj bi mi brez VW-ja, brezveze...
Celjan27
# 19.01.2018 ob 00:12
Sami ceneni avtomobili...kje je kakšna Alfa, Audi Q5, Mercedes?

Okej, 3008 lani je bil kar kul izbor, sem ga vozil nekaj časa in me je res prijetno presenetil, glede na to, da je Franocoz. Polo pa...Zeh.
iztok7
# 21.01.2018 ob 08:59
Res ste smešni s tem novi vs rabljeni avti.. če ima nekdo denar, normalno, da kupi nov avto. Težava je samo printistih, ki se zakreditirajo za nov avto, potem so pa na kruhu in vodi in pozimi ne upajo vklopit radiatorjev, da ne bo račun za ogrevanje previsok.. vsi ostali, ki pa si nov avto lahko privoščijo, pa itak super za njih.
Upam it stavit, da bi prav vsi med vami, tudi največji zagovorniki in opravičevalci nakupa rabljenega avta, v primeru, da zadanete eurojackpot, kupili nov avto. Prav vsi..
dunbar
# 19.01.2018 ob 13:36
2019 bo pa spet VW, saj pride novi golf ven....
Dolenc
# 19.01.2018 ob 09:48
Kakšno presenečenje. Sem pa že mislil ,da bo letos Civic ali Mazda. A veš kao. Samo nimaš kaj, afera dieselgate je pač zlata vredna. Izdelki z namerno napako, z namernim zavajanjem so cenjeni. V bistvu so bolj cenjeni kot tisti, ki dejansko dajo nekaj za boljši jutri. Npr Toyota s hybridi. Ne čudim se, da je to z Volkswagnom podobno kot tisto z rokometno tekmo. Kdor da pač več. Je lep občutek, kajne ljubitelji Vw.
Robiland
# 19.01.2018 ob 07:52
Na WV je najvec provizije :)
izo
# 19.01.2018 ob 02:56
Slovenci, Bosanci in najbolj revni Nemci! To je to.

no, pa da vidimo.
link

kot sem že stokrat dejal tukaj, praktično ves sever evrope, tudi zelo veliko zanimanje po ameriki (kljuba kao majhnemu delužu vw-ja ipd) itd itd, ampak še vedno če kaj ima tradicije, je to slovensko nerganje in kvazi poznavanje vseg, kar se po svetu naredi, dejansko pa 20 let za cajtom vsi. ad avtov, dizajna, arhitktture ipd, vedno ista pesem, nabija se o zadevah, k katerih folk nima pojma.
ampak kaj bi o tem, zeh, pnemci, pa bosanci, alfe so zakon, slovenski avto je avto za 50k+.
commodore
# 20.01.2018 ob 09:09
ko se jaz odločam za nakup avtomobila mi noben naziv avto leta ne pomeni niti 1% pri odločitvi...
kreden2
# 19.01.2018 ob 14:52
HAHAHAHAHA Tole je za vas ...

Martin Krpan - Mali bogovi
...

Napihnjeni se odbijajo
visoko v nebesa.
Zaradi pritiska
si mašijo ušesa.
Z dolgimi prsti
in majhnimi očmi
mali bogovi
vidijo le, kar se jim zdi.

...

https://www.youtube.com/watch?v=HXY_c5Ce
FFI
Kolupaila
# 19.01.2018 ob 12:32
VW ima tudi v Sloveniji prikrojeno prodajo, tako kot vam je lepo napisal Gerold III.
Za posamezne trgovce je to ok, ker dejansko beležijo prodajo in marže od prodaje, kot bi se to prodajalo tu v Sloveniji, čeprav vemo da država vbistvu dovoljuje "davčno utajo". Zelo malo Renaultov se proda z dnevnimi registracijami. Zato ima VW takšen položaj, kar čez noč. Nihče ne govori, da so VW slabi avtomobili, tudi sam sem imel že veliko VW-jev, vendar so si zaradi velikega "pokroviteljstva" Porsche groupa do novinarjev v zadnjih desetih letih nabrali sloves najuglednejšega, nepremagljivejšega in sploh mitskega vozila, kar pa VW ni in nikoli ne bo. Nihče pa mi ne bo rekel, da so Corsa, Fiesta, Clio, C3, 208, Rio, Hyundai toliko slabši, to pa je bedasto pisanje.
Ohms law
# 19.01.2018 ob 11:06
Na slikah je highline linija za 18 000 €. Tisti za povprečnega državljana v živo ne zgledajo nič kaj posebnega v primerjavi s starim modelom. Sicer dober avto ampak nova Ford Fiesta je najmanj tako dober avto. Videli bomo kako se bodo obnesli novi 1.0 TSI motorji, ker vsi vemo kako je VW izgubljal ugled zaradi ogromnih težav s prejšnjimi TSI.
Mike1825
# 19.01.2018 ob 11:01
_50centy_

Tudi Civic ni ravno poceni, primerjati vstopni civic s polno opremljenim Polom pa pomojem ni smiselno in je predvsem subjektivno. Nekaterim vsa ta oprema ne pomeni nič in je ne potrebujejo medtem, ko nekateri avtomobila brez vseh asistenčnih sistemov in avtomatskega menjalnika sploh ne pogledajo. In v osnovi so ti izbori neumni, ker primerjajo jabolke in hruške. Logična bi bila izbira po segmentih, ker primerjati Polota z Mazdo CX-5 je glupo.
kreden2
# 19.01.2018 ob 09:09
ps11 Zakaj se toliko bunite čez nove avtomobile?

Lej, saj ni treba bit znanstvenik. Nemci in ostalih par velikih lastnikov avtomobilske proizvodnje so nenormalno povišali cene. Brez potrebe nas zasuvajo z novimi modeli in prenovami vsaki dve leti. Poglej malo svoje stare fotografije. Isto srajco nosiš v vsaj treh svojih avtomobilih. Vgrajujejo napake, goljufajo pri podatkih ... Če bereš in poslušaš vse te revije in reklame, si najhujši onesnaževalec in potencionalni morilec na cesti, če se voziš v več kot deset let starem avtu. Nihče pa ne pove, da je 80% onesnaženosti dosežene pri proizvodnji avtomobila. Zakaj potrebuješ ne vem kakšno povezljivost vgrajeno v avto? Z mojim telefonom, sem v deset let starem Volvu popolnoma ustrezno povezan z ostalim svetom. Tudi varnost deset let starega Volva ni vprašljiva v primerjavi s PSA, VW, da ne govorim o vzhodnjakih. Če voziš do 150kmh, če imaš dobre gume in tehnično brezhiben avtomobil, je avto od letnika 1980 naprej popolnoma varen. Potem pa pridemo še do cenovne politike, ane. Ni mi jasno, zakaj so v tem globalnem svetu avtomobili v Evropi še enkrat dražji od ostalih na tem planetu? Za vsa ostala prevozna sredstva na tem planetu, letala, ladje, vlake, celo za kolesa pravimo, da so pri starosti 20 let popolnoma ustrezna in varna.
Torej dragi moji spečeni evropejci, na juriš v trgovine. Kupite čim več novih avtomobilov, da bomo mi ostali, neosveščeni in nazadnjaški imeli čim večjo izbiro.
Včasih je treba tudi malo razmišljati, pa ne bom rekel izven okvirov, ampak samo uporabite navadno kmečko pamet. Pa še ti se hočejo danes voziti najmanj z John Deere-om.
Honda
link
Honda civic 1,5 turbo: športni klasik
20
14. februar 2018 ob 07:03 Japonci so zanimiv narod, sploh na inženirskem področju. Niso vedno prvi, so pa vedno prvi, ki dojamejo širšo sliko.
Več novic ...
Mazda
link
Mazdini bencinski motorji na ravni električnih
18
30. januar 2018 ob 13:41 Mazda razvija bencinski motor, ki bi bil lahko ob upoštevanju celotnega postopka proizvodnje in dobave energije tako čist kot električni.
Več novic ...
Peugeot
link
Vsi ne želijo voziti športnih terencev
22
20. marec 2018 ob 05:54 Peugeotov produktni direktor Laurent Blanchet je lani spomladi na avtomobilskem salonu v Ženevi potrdil načrte za limuzino segmenta D ter povedal, da se bo le-ta uvrščala med glavne igralce in ...
Več novic ...
Škoda
link
Škoda kodiaq 2,0 TDI DSG 4x4: varna odločitev
25
31. januar 2018 ob 13:08 Tako kot hiše ne kupimo, ne da bi si jo prej temeljito ogledali, je tudi testna vožnja obvezen del procesa nakupa avtomobila - tudi avto je mnogo predraga investicija, da pred nakupom ne bi ...
Več novic ...
Volkswagen
link
Pred kitajsko premiero
11
12. februar 2018 ob 06:47 Tretja generacija Vokswagnovega luksuznega športnega terenca touareg je že skoraj nared. Premiero bo doživela 23. marca na Kitajskem.
Več novic ...
Kazalo