Iz sveta znanih
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo se na najnovejše obtožbe še ni odzval. Foto: Reuters
Cristiano Ronaldo
Ronaldo je zaročen s špansko manekenko Georgino Rodriguez (v sredini), s katero ima tudi hčerko. Poleg tega ima še tri otroke z neznano nadomestno materjo. Foto: Reuters

Dodaj v

Američanka Cristiana Ronalda obtožila posilstva

"V 99 odstotkih sem dober fant, ne vem pa, kaj je s tistim enim odstotkom"
28. september 2018 ob 20:22
Berlin/Lizbona - MMC RTV SLO, Reuters

Američanka Kathryn Mayorga je prvič javno spregovorila o dogodku iz leta 2009, ko naj bi jo portugalski nogometni zvezdnik Cristiano Ronaldo v hotelski sobi v Las Vegasu posilil. Ronaldovi odvetniki so že napovedali tožbo.

Nemški časopis Der Spiegel je o domnevnem posilstvu pisal že pred letom in pol, ko naj bi v uredništvo dokument o dogovoru, s katerim je Ronaldo Američanki plačal za molk, prinesel neimenovani vir. A novinarji so brskali dalje in Kathryn Mayorga prepričali, da je privolila v fotografiranje in razkritje svoje plati zgodbe.

Ronaldo in Mayorgova naj bi se že pred leti dogovorila, da ji bo zvezdnik plačal 375.000 dolarjev v zameno za to, da o dogajanju v njegovi hotelski sobi 12. junija leta 2009 nikoli ne spregovori v javnosti. A ženska se dogovora očitno ni držala, pred kratkim je najela tudi odvetnika, ki preverja veljavnost njunega zunajsodnega dogovora, sklenjenega v ameriški zvezni državi Nevada. Njen odvetnik je tudi dejal, da je proti zvezdniku že vložil tudi civilno tožbo, s katero bo izpodbijal njun dogovor.

Ključno za izpodbijanje dogovora naj bi bilo Ronaldovo pričanje, saj naj bi nogometaš sam priznal, da je Američanka med spolnim odnosom "večkrat rekla 'ne' in 'ustavi se'".

375.000 dolarjev za molk?
34-letna Kathryn je v pogovoru za Der Spiegel dejala, da je Ronalda spoznala v nekem nočnem klubu v Las Vegasu, ki ga je Portugalec obiskal z bratrancem in svakom. Zvezdnik naj bi se ji približal in ji plačal nekaj pijač, nato pa sta odšla v hotelsko sobo, kjer naj bi jo analno posilil. Po dogodku naj bi Ronaldo pred njo padel na kolena in poklapano dejal: "Ne vem, kaj je z menoj. V 99 odstotkih sem dober fant, ne vem pa, kaj je s tistim enim odstotkom."

Pozneje sta se dogovorila, da ji plača v zameno za molk, in dogovor tudi podpisala. V pričanju je Ronaldo zatrjeval, da so bili njuni spolni odnosi sporazumni. Zdaj Mayorgova trdi, da še vedno živi s posledicami dogajanja v noči pred devetimi leti, zato se ne čuti več obvezana spoštovati dogovora. "Imela sem več živčnih zlomov in vedno znova sama sebe sprašujem, kdo je kriv, da sem bila posiljena. Zdaj vem, da nikoli ne bi smela podpisati tega dogovora."

Der Spiegel je za komentar prosil tudi Ronaldovo odvetniško ekipo, ki pa se je odzvala z napovedjo tožbe proti časopisu. Odvetnik Christian Schertz je dejal, da gre za "očitno lažne obtožbe" in da so novinarji "prestopili mejo zasebnosti". Tudi Ronaldov trenutni delodajalec, Juventus iz Torina, zgodbe ni želel komentirati. Leta 2009, ko naj bi se posilstvo zgodilo, je bil Ronaldo sicer član Reala iz Madrida.

A. P. J.
Prijavi napako
Komentarji
aljaz26
# 28.09.2018 ob 20:26
Kako je lahko to posilstvo? Še plačala in podpisala je. Kaj ji je zmanjkalo denarja?
Bivši uporabnik
# 28.09.2018 ob 20:36
Glede na to, da ji je Ronaldo plačal tistih 400k, je verjetno res nekaj bilo. Ne plačaš nekomu kar tak denar za molk. To je definitivno.

Ampak čudno, da takrat, ko je dobila tistih 400k ni čutila posledic tistega posilstva. Zanimivo, kaj denar naredi... Ko pa ga verjetno zmanjka ali pa ko se zaveda, da bi lahko dobila več, pa začne naenkrat čutiti posledice...
Amistad
# 28.09.2018 ob 20:29
.....10 let pozneje??
rudes
# 28.09.2018 ob 20:36
Pa itax, je dnarja zmanjkalo. Par 100 jurjev bo hitro pozdravilo psihične bolečine.

Pa, sicer mi je Ronaldo tako "simpatičen", da ga videt ne morem.
VanDame
# 28.09.2018 ob 20:45
Nisem verjel zgodbi dokler nisem prebral, da je šlo za analni sex. Po tem pa se mi zdi zgodba dokaj verodostojna.
kokio
# 28.09.2018 ob 20:53
Saj je še kar dolgo vzdržala z 400 jurji... :D
leonis
# 28.09.2018 ob 22:21
To so pa pač američani.., glih te dni je blo v medijih kako je neka 39 letna američanka vtaknila Samsungov telefon v svojo vagino da bi sprobala kako je ko se vklopi vibriranje.Problem je nastal ko telefona ni mogla dobit ven,revca je doživela psihične težave in zdravniške stroške.. Zarad tega toži podjetje Samsung za 1,8 miljona dolarjev, ker nima v navodilih opozorila, da telefon ni primeren za vtikanje v telesne odprtine :D
Chopin
# 28.09.2018 ob 20:59
Zalostno, ce je res. Ampak glede na podpise o molku, placilu itd. je verjetnost da zgodba ni resnicna majhna. Tako da ne razumem tega postavljanja na stran posiljevalca in ne na stran zrtve.
alex1970
# 28.09.2018 ob 20:41
Če je kaj res podpisal, potem bodo to nasprotniki zlorabili in v javnosti prikazali v luči, da je to "dokaz in priznanje" za posilstvo. Dvomim sicer, da je šlo za posilstvo, ker je dekle šlo z njim v hotelsko sobo iz lokala. Prej bi rekel, da je jezna, ker je Ronaldo ni razvajal še naprej. Mediji bodo najbrž zadevo napihovali tako dolgo, da bo kateri od sponzorjev Ronalda odstopil od njega in potem se lahko zgodi, da bo šel v prehiter in nečasten pokoj. Čeprav tu skoraj ni dvoma, da je ženska "iskalka pozornosti".
el CARTEL
# 28.09.2018 ob 21:42
američanke imajo že dolgo zgodovino prostovoljnega odhoda v hotelske sobe, seksa, nato obtožb posilstva.

po takem kopitu obsojeni tako iz glave mike tyson, tupac in podobni
torej bogati črnci, ki svojih nagonov niso mogli kontrolirati, in kot verjetno ničkolikokrat šli brezbrižno v hotelsko sobo z neko žensko, le da je pač tokrat bila mina
zabowski
# 28.09.2018 ob 21:39
še to sem pozabil napisat: v teh hotelih se itak nahajajo samo lovače, ki jih zahodni svet imenuje "groupies" in te iščejo se ve kaj......
jagerhaus
# 28.09.2018 ob 20:47
Nekdo gre s teboj v hotelsko sobo zato, da ti bo sezul čevlje in obrisal noge, a ne? pa iz koga se dala norca medij ki to piše, a iz celega sveta. Der Spigel je pravi cajtung za resnice a ne? Bombo na njih bi moral Ronaldo spraviti. Pa saj smo budale, da to sploh komentiramo z menoj vred.
nevem
# 29.09.2018 ob 08:39
Na udaru za posilstva bo vedno več ljudi, ki imajo kaj "pod palcem" in politikov, ki se jih nekdo hoče znebiti. Počasi pa se bo premikal tudi čas dejanja. Najbrž tja do vrtca.

Da ne bo nesporazuma. Seveda sem proti nasilnežem do žensk (ali istega spola), sploh pa do otrok. Pa vendar ne sme zadoščati samo neka izjava nekoga, podprta z ničemer oprijemljivega... za 30 let nazaj. Saj bi to pomenilo novi "lov na čarovnice"...
el CARTEL
# 28.09.2018 ob 21:44
Ja, ampak dajmo raje njo obsojat, a ne. Klasika

zakaj pa ne, očitno je gold digger.

glej, če si "posiljena" se ne pogajaš o vsoti za molk in preračunljivo molčiš ker si dobil denar potem 9 let.
ampak če ne vriskaš takoj v hotelski sobi in potem na hodniku zbiduš pol hotlea, greš pa ja vsaj drug dan na policijo
zabowski
# 29.09.2018 ob 00:24
Ples
# 28.09.2018 ob 23:49
Nekaj je malo komično, hkrati pa žalostno. To obsojanje "lovač" ... mislim, saj so tudi meni bedne, ampak enako so mi bedni tisti, ki pobirajo te "lovače" - it takes two to tango. Še več - če ne bi bilo povpraševanje, bi tudi ponudba usahnila, a ne? Zakaj torej ves prezir le v eno stran istega kovanca? Zakaj nobenega zgražanja nad temi zvezdniki, ki se dajejo dol s takimi ženskami?

a si ti z lune al marsa?
Vsak, ampak res vsak NORMALEN moški, bi izkoristil situacijo, ko se ti direktne ali manj direktne lovače neprestano ponujajo. Izjema je edino, če že imaš neko žensko, ki jo resnično ljubiš, pa še takrat znajo biti to težke preizkušnje.... moč, slava in denar so opoj, ki jih 'samec' težko premaga sploh v letih, ko mu živalski hormoni delajo na polno (kar je bil primer ronalda)

Tako se svet vrti ne stoletja, ampak tisoćletja, odkar homo sapiens sploh obstaja..... in vedno se bo tako vrtel! Upam, da feministke niste tako zblojene, da boste upale na kaj drugega......

Spomnim se, ko sem bil še najstnik in sem v nekem filmu zabeležil izjavo, da je žensko mednožje glavni pogon razvoja človeštva. Še danes, kar nekaj desetletij zatem, sem povsem prepričan v to! Vem, da si dovolj inteligentna, da dojameš, da izjava ne govori o seksu, ampak hrepenenju po (nedosegljivi) fatalki, statusu v družbi, ki ti ga 'kvalitetna' bejba prinese, občutek moči ko imaš harem, če je to možno, itd.....
Neue Ekspres
# 28.09.2018 ob 21:11
Karkoli je že bilo, sta se očitno dogovorila. Sprejela je plačilo, podpisala in nima več kaj debatirat. Lahko bi ga takrat prijavila pa ga ni. Zagotovo povsem poštena ženska....
Ne greš v Las Vegasu z znanim ali neznanim človekom v hotelsko sobo, če nisi pripravljen na sex. Ali si pa pač bumbar in greš na policijo. Za plačilo se dajejo dol prostitutke..
odesnik
# 28.09.2018 ob 21:06
Ma kaksno posilstvo lepo vas prosim, ne bit naivni :D je pa res, da je treba biti malo bolj pameten s kom gres v posteljo, ce si taka zvezda.

Podobno se je zgodilo Bradyu, za katerega dam jaz roko stran, da ni sposoben tako gnusnega zlocina.

Sovrazim take izkoriscevalske zenske.
ikeeey
# 28.09.2018 ob 20:58
Kaj dela denar....
pink panther
# 28.09.2018 ob 20:51
naslednjič bomo brali o dončiču,ker te američanke so za luno
Tao3
# 28.09.2018 ob 20:49
Nekaj mesecev nazaj sem bral da je Trump samo plačal da bi bila tiho pa ni bilo nič in da si je zmislila, tukaj pa berem da ker je plačal je sigurno nekaj bilo. Torej kako sedaj? A imamo različne vatle kako nam pač kdo ustreza?
Buldog
# 29.09.2018 ob 02:15
@Skippy
29.09.2018 ob 00:38

A ob vseh kupih žensk morajo ti zvezdniki posiljevati? Pa ne sanjaj no ...

Očitno se ti ne zdi možno, da lahko pride med sporazumnim seksom tudi do posilstva. A misliš, da ni možno, da je med sporazumnim seksom on želel še analnega, pa mu je ona rekla ne, česar pa on ni upošteval?? Kar nekaj je takih posilstev, tudi znotraj partnerskih zvez.
Buldog
# 29.09.2018 ob 01:59
@bori
29.09.2018 ob 00:50

"Imela sem več živčnih zlomov in vedno znova sama sebe sprašujem, kdo je kriv, da sem bila posiljena. Zdaj vem, da nikoli ne bi smela podpisati tega dogovora."

Mal zmede pa le nakazuje ta gospa ...


Precej žrtev kaznivih dejanj se sprašuje o tem, kdo je kriv za to, kar se jim je zgodilo. Velika večina žrtev kaznivih dejanj zoper spolno nedotakljivost pa se spopada ne zgolj z vprašanjem, kdo je kriv, ampak kar z občutkom lastne krivde. To pa je tudi eden od vzrokov, da marsikatera žrtev o tem, kar se jim je zgodilo, spregovori šele čez leta.
Neue Ekspres
# 29.09.2018 ob 00:10
@Furiosa, jaz žrtvam poslistev seveda ne mislim soliti pameti. Če je Ronaldo storil, česar ga obdolžuje ta poštena ženska, bi ga morala takrat prijaviti. Raje se je odločila za zelo donosen dogovor, ki ji je očitno za nekaj časa potolažil neznosne bolečine. Sedaj vidi, da bi lahko dobila še več in nekomu mimogrede zraven še uničila življenje jo ve poštene feministke seveda podpirate. Kaj pa beseda, dogovor, plačilo? Je na tem svetu sploh še kaj, na kar se lahko človek zanese?
Če bi ga prijavila, bi dobili forenzične dokaze, ženska bi lahko nosila glavo pokonci in vse bi bilo v redu. Tako je pa rekla - kazala, Ronaldo se je bal škandala in je pač plačal. Denarja ima dovolj in da nekaj na svoj ugled. Sploh zaradi svojih sponzorjev.Poslistvo ali izsiljevanje? Kaj je to?
el CARTEL
# 28.09.2018 ob 23:11
Niti ne, samo ušesa si mora redno umivat, da sliši ko mu ženska reče NE in potem seveda to upoštevat. Nič kompliciranega.

kdaj točno pa je ona rekla ne?
ko se ji je ponudil da plača pijačo? pa še eno? ko jo je povabil v sobo?

karkoli se je dogajalo v sobi je njena beseda proti njegovo, tisto, kar pa objektivno vemo, pa je, da je šla gor z določenim namenom.
ajvard1
# 28.09.2018 ob 22:39
včasih sem par ur v sodni dvorani, pa nisem prepričan o krivdi.

tu pa vsi vpametni na podlagi enega članka.
SMERŠ
# 28.09.2018 ob 21:23
ne vem komu verjet. obsojam posilstvo, ampak če te neznanec povabi v svojo sobo, veš kaj ima v mislih...
Binder Dandet
# 29.09.2018 ob 12:03
Posilstvo
170. člen
(1) Kdor prisili osebo drugega ali istega spola k spolnemu občevanju ali s tem izenačenemu spolnemu ravnanju, tako da uporabi silo ali zagrozi z neposrednim napadom na življenje ali telo, se kaznuje z zaporom od enega do desetih let.
copcop
# 29.09.2018 ob 10:25
Če se ni zgodilo nič kaznivega, zakaj ji je plačal 400 tisočakov?
sonya25
# 28.09.2018 ob 23:55
Greš v sobo s tipom, ki si ga spoznala dobro uro, dve nazaj in potem se cudis, kako se je lahko to zgodilo da si bila posiljena. Lol ja le kako?
CarlosNorris
# 28.09.2018 ob 23:27
Če jo je že takrat izplačal pomeni je najbrž res prekoračil mejo. Človek je spal z ogromno ženskami, mislite da je vsaki dal 400 000 dolarjev? Mislite da ni že ogromnokrat šel v posteljo z eno random žensko, ki bi ga lahko videla kot karto za ugodno življenje če si nekaj izmisli o posilstvu?

Ne gre to tako. Tožijo jo njeni odvetniki zato ker je v zameno za molk podpisala nekaj kjer javno ne govori o tem kaj se je zgodilo.
Mike1825
# 28.09.2018 ob 23:11
ironija slavnih, namočih ga lahk kjekoli hočeš, tožijo te pa tudi vsak ki ima 5min cajta....
el CARTEL
# 28.09.2018 ob 23:10
Saj ko se poročiš, greš tud "prostovoljno na seks" ... a mar ne?

kakšni so to "argumenti",
ja v zakonu si tudi lahko posiljen, a to nisi, če se prostovoljno poseksaš.

enako je omenjena preračunljivka šla v hotel, dobro vedoč kdo je ronaldo (verjetno ni padla na njegov ciganski izgled ter polomljeno agleščino), dobro vedoč kaj hoče iztržiti iz sestanka (denar in seks, kaj jo je motiviralo bolj ne vem)

ta primer je zame preprost, ko je denar v igri pač ne verjamem a priori ženski, ki je šla v hotelsko sobo zaradi seksa in/ali denarja, nato pa prišla ven "posiljena"
2px_orbitala
# 28.09.2018 ob 22:24
Ne vem, kaj je z menoj. V 99 odstotkih sem dober fant, ne vem pa, kaj je s tistim enim odstotkom.

Ta 1%, davčne utaje, posilstva. Malo več kot 1%. Sicer pa se mi zdi to zelo kot izjava, ki bi jo izrekel Ronaldo.
seba goričan
# 28.09.2018 ob 22:15
Za nikogar se ne deva roke v ogenj
zabowski
# 28.09.2018 ob 21:44
@Ples

pač razlika v pričakovanjih, kaj bo v sobi ratalo......

sem ravno pomislil kako mora danes biti tip ultra previden, ko odpelje žensko v sobo, obenem so pa ženske v splošnem polne hrepenenja, da ima tipo inciativo..... kakšno inciativo, da je všeč ženski, če ne pa tožit za posilstvo?

Kot sem že rekel pod tisto novico o pingvinih, smo v ful degeneriranem času..........
maliP
# 28.09.2018 ob 21:18
Ocitno je porabla vse solde.
Furiosa
# 30.09.2018 ob 11:05
@elcartel

Furiosa @ midva se pač ne bova strinjala. ti pač a priori verjameš človeškemu ***** (a le če ima vagino), jaz mu pač ne.

Midva se ne bova strinjala ker jaz temeljim svoje argumente na logiki, ti pa na čustvih in predsodkih. Omenjene ženske ne poznaš pa vendar sodiš o njenem karakterju in če tudi bi bila slaba oseba ima še vedno pravico do spolne nedotakljivosti.

se pravi je bila ugrabljena.

Ne ni bila ugrabljena, je bila pa nadlegovana in posiljena. Razlog, da se zdi nekaterim njena zgodba neverjetna, je tudi v tem ker niso nikoli imeli opravka z vsiljivimi, manipulatorskimi tipi, kakršen je očitno tudi Ronaldo.

pod to definicijo zame ne spoadajo lovače, ki gredo z zvezdniki v apartmaje in postelje, in nato brez dokazov obtožujejo.

Večina 24-letnikov obeh spolov bi šla v Ronaldov ali kakšnega drugega superzvezdnika apartma, če bi jih on tja povabil na zabavo, zaradi tega pač še niso lovci/lovače.

ne vem, nisem bil v sobi z njima (za razliko od tebe, očitno). mogoče je hotela seks a ne analni seks. ne vem,

Tudi jaz nisem bila v tisti sobi, znam pa brati in logično razmišljati, kar je povsem dovolj, da si ustvariš sliko o tem dogodku. In ne, ona od njega ni želela ničesar seksualnega, še poljub ji je moral izsiliti.

že to zadnje je popolnoma dovolj, da vem, da taka oseba nima nobene moralne integritete.

Tudi oseba, ki skuša opravičevati posilstvo in krivi žrtve nima prav veliko moralne integritete.
Sun1988
# 29.09.2018 ob 16:42
Furiosa

Zdaj pa eno zelo resno vprašanje: kako vi pridete do teh številk, da 90% žrtev ne laže o posilstvu? Prvo je bilo niti ena žrtev se ne laže, potem 97% žrtev se ne laže, zdaj 90%, neprestano neke številke, ki naj bi bile kredibilne in statistična dejstva...
el CARTEL
# 29.09.2018 ob 09:41
Furiosa @ "naj bi" priznal da je rekla ne.

sicer pa, če se je drla ne, klicala na pomoč in podobno - potem bi res bila posiljena

dejstvo je, da je bil seks prostovoljen.
mogoče intenziteta ni bila enaka za oba, mogoče se med seksom nista strinjala o vsem, a je seks bil prostovoljen. torej ni posilstvo
Binder Dandet
# 29.09.2018 ob 09:33
Torej, prostovoljno sta šla seksat, vmes se je zgodilo, da njej ni več pasalo, on pa je bil cel napičen in je dokončal. Nato mu je bilo žal, dogovorila sta se za plačilo v zameno za molk in gospa 10 let kasneje ta dogovor prekrši in se ga pribija na križ, kot da jo sredi sprehoda zvlekel v grmovje, fizično nadvladal in posilil. Ne opravičujem dejanja. Tip, ki ne zna nehat, ko ženska reče ne, pač sam nosi posledice svojega dejanja. Tako je. Je pa tukaj precej sivine. Če si nekdo sredi spolnega dejanja premisli, je drugi pol manj kriv, ker se ni v osnovi vsilil. Samo to. Vemo pa ne, kaj točno je bilo. Ampak takšna zgodba se nakazuje.
dark sun
# 29.09.2018 ob 09:23
Večina komentarjev je na temo denarja, ki ji ga je zmanjkalo, pa o tem, kako je itak vedela, kaj se bo dogajalo v hotelski sobi. Je oboje (najbrž) res. Ni pa bistvo. Bistvo je posilstvo. In glede posilstva naj bi ne glede na to, ali si CR ali ŽŽ, veljali isti vatli in isti zakoni.
ap72
# 29.09.2018 ob 07:25
pa očitno je rabila še medijsko pozornost

ker lahko bi poklicala ronalda in rekla da za naslednih deset let rabi novih 375.000 dolarjev pa bi blo rešeno

ker travme, če so dejansko pristne z medijsko objavo ne bojo zginle

soldki so pa očitno terapevtsko delovali prvih sedet let in ne vem zakaj ne bi še naslednjih deset,
rampage
# 29.09.2018 ob 04:59
Žalostno je, da približno polovica ljudi tukaj verjame, da se je to res zgodilo...kmečka logika nas je že zdavnaj zapustila.

Sicer pa, lažne obtožbe o posilstvu niso prisotne le pri bogatih in slavnih, ampak tudi pri navadnih ljudeh.

Ženska se zjutraj mogoče počuti krivo, ker je prevarala fanta npr, ali pa se ji moški zameri, ker je hotel zgolj one night stand.... in takoj pade obtožba o posilstvu.

Največji problem je pa to, da se moške obsoja brez dokazov...kriv si dokler ne dokažes drugače.
Ples
# 29.09.2018 ob 01:21
@Skippy
A ob vseh kupih žensk morajo ti zvezdniki posiljevati? Pa ne sanjaj no ...

Jah, Cosbyja npr. je rajcalo to, da jih je prej omamil, Weinstein je tudi imel bizarne, pa še jih je. Če si zvezdnik, še ne pomeni, da si normalen.
Balada
# 28.09.2018 ob 23:17
Teli bogati in slavni bodo kmalu začeli nositi neke dash-cam naprave, da bomo vsi videli, kaj se je dejansko zgodilo. Ampak potme bo šele viki in krik.

Kolk mi je všeč, da sem en povrpečni luzer in se me takele izogibajo v širokem loku.
Nadja92
# 28.09.2018 ob 21:56
No tegale pa res ne verjamem, sem prepričana, da se Ronaldo bolj v drugo stran nagiba.
paver
# 28.09.2018 ob 21:40
Po nekaj kozarčkov alkohola sta šla v njegovo sobo. Po kaj pa? Aja sta šla molit rožni venec.
Ples
# 28.09.2018 ob 21:38
@zabowski
Ja, verjetno ji je res vtaknil nekam drugače in na način, ki si ga ni želela, ampak to je tudi vse!

???
DAbears
# 28.09.2018 ob 21:28
Ji placal pijaco in sta odsla v hotelsko sobo
A sta se sla tja pogovarjat ?
Jaz nikol nisem iz lokala v hotel odpeljal dekle da ni bl vse jasno v naprej da bo sex
Se posebi je to standard v vegasu
80% zensk v vegasu hodjo po lokalih in iscejo stranke tak da ona je skontala gdo jo je prcnu in hoce se vec dnarja

To je isto k da bi jaz kelnarja iz lublanskega flexa iz 20 let nazaj tozu da me je nasilo napil a jaz sem veselo placeval pivicke
stadion
# 28.09.2018 ob 21:01
K je mahal s cvenkom je podpisala. K ga je zmankal ji je pa zal. Zadnjih 10 let ji res ni blo hudga. Kok je zensk k ne dobi nc od posilstva
Kazalo