Ameriška pisateljica in publicistka Joan Didion je kariero začela kot piska promocijskih besedil pri ameriški izdaji Vogue leta 1956. V 60. letih je izdala svoj prvi roman Run, River, kmalu pa še svoje prvo delo stvarne literature Slouching Towards Bethlehem. Znano je njeno še dokaj sveže delo The Year of Magical Thinking, v katerem je pisala o svojem žalovanju za možem in hčerjo, ki sta umrla skoraj hkrati. Foto: Promocijsko gradivo
Ameriška pisateljica in publicistka Joan Didion je kariero začela kot piska promocijskih besedil pri ameriški izdaji Vogue leta 1956. V 60. letih je izdala svoj prvi roman Run, River, kmalu pa še svoje prvo delo stvarne literature Slouching Towards Bethlehem. Znano je njeno še dokaj sveže delo The Year of Magical Thinking, v katerem je pisala o svojem žalovanju za možem in hčerjo, ki sta umrla skoraj hkrati. Foto: Promocijsko gradivo
Joni Mitchell je bila s svojo angažirano glasbo ikona ameriške družbene revolucije 60. in 70. let prejšnjega stoletja. Foto: Promocijsko gradivo

Za hišo Celine, sinonim za zadržani luksuz, je fotograf Jürgen Teller v objektiv ujel 80-letno publicistko Joan Didion, ki na fotografiji nosi črn pulover, opazno ogrlico in velika sončna očala, kakršna so zaščitni znak omenjene pariške modne institucije.

Didionova, ki jo je za vlogo izbrala sama kreativna direktorica znamke Phoebe Philo, je navdahnila tudi fotografijo za kolekcijo Resort 2015, v kateri nastopa že uveljavljeni obraz Celine, supermanekenka Daria Werbowy, ki sedi v avtu in posnema znani portret pisateljice iz 70., ki se je znašel tudi na naslovnici njene knjige spominov Where I Was From.

Letos se bo Joan Didion, ki v svojih delih secira ameriško družbo in njen moralni zaton, kmalu spet znašla v središču pozornosti, saj bo izšel dokumentarec o njenem življenju in delu We Tell Ourselves Stories In Order to Live. Zanjo je producent, Joanin nečak Griffin Dunne, sredstva zbral na Kickstarterju.

Pri hiši Saint Laurent pa so k sodelovanju povabili legendarno kantavtorico kanadskega rodu Joni Mitchell, ki je pri 71-ih postala obraz njihove kampanje Music Project, v kateri so nastopali tudi Marianne Faithfull, Courtney Love, Marilyn Manson, Beck in Kim Gordon.

Fotografije je Hedi Slimane, kreativni direktor znamke - ugledno hišo z levega brega Sene je popeljal v čisto novo smer, navdahnjeno z "kalifornijskim rokerskim šikom", kar je razburilo mnoge poznavalce - in fotograf, posnel na domu Mitchellove na Bel Airu.

Kot se za nastopajočo na legendarnem Woodstocku spodobi, Joni nosi tuniko iz Saint Laurentove folkovsko navdahnjene kolekcije, fedora klobuk in usnjeno ogrinjalo, ki si ga je Slimane zamislil posebej zanjo.