Tako kot pri novi panameri naj bi hibridna različica predstavljala vrh ponudbe tudi pri novem modelu 911 (na sliki sedanji 911 GT3 RS). Foto: Porsche
Tako kot pri novi panameri naj bi hibridna različica predstavljala vrh ponudbe tudi pri novem modelu 911 (na sliki sedanji 911 GT3 RS). Foto: Porsche

O tem, da bi bil lahko novi porsche 911 prvič na voljo tudi kot priključni hibrid, se govori že dalj časa. Govorice pa so zdaj okrepili pri Bloombergu, kjer poročajo, da bi lahko priključno hibridna različica predstavljala izjemno zmogljivo izvedbo, ki se bo uvrstila na vrh ponudbe novega 911. Na voljo naj bi bila nekaj let po uvedbi nove generacije, ki bo prišla na trg proti koncu prihodnjega leta.

Viri blizu Porscheja trdijo, da želijo v Zuffenhausnu ponuditi 70 kilometrov dosega zgolj na elektriko, pri čemer se inženirji trudijo zmanjšati maso baterijskega sklopa, zato da ta ne bi vplivala na vodljivost avtomobila.

Pri Porscheju niso želeli potrditi hibridne različice modela 911, toda njihov tiskovni predstavnik je v pogovoru z Bloombergom dejal, da bo nova generacija omogočala vgradnjo električnega sklopa in da so vse možnosti še vedno odprte.

Pri Bloombergu poročajo tudi, da bi lahko Porsche po predstavitvi električnega modela mission E na trg poslal tudi električno različico macana.

So rešili težave?
Če navedbe držijo, so pri Porscheju očitno rešili težave, ki jih je še letos za Car and Driver izpostavil vodja razvoja modela 911, August Alcheitner. Takrat je Alcheitner dejal, da hibridna različica ne pride v poštev, ker bi dodatna masa preveč vplivala na vozne lastnosti, zato avtomobil ne bi bil tako učinkovit kot bolj običajne izvedbe. Takrat so torej menili, da bi hibridni sklopi prinesel več slabosti kot prednosti.